Re: Nowe V60 premiera 21 lutego
: 2018-08-17, 00:08
A juści. Ale Suburbanem to chyba na kilka razy wyjeżdżałbym z garażu
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Forum użytkowników VOLVO - www.volvoforum.pl
https://volvoforum.pl/
Hyhy. Ale za to przyjeżdżałbyś tylko raz - od razu ze wszystkimnurek pisze:A juści. Ale Suburbanem to chyba na kilka razy wyjeżdżałbym z garażu
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Skoro nie dają D5 (który ma "PowerPulse") to wydaje się, że różnica pomiędzy D3, a D4 to tylko program. Volvo jak widać robi już różne "wariacje" aby zróżnicować ofertę poszczególnych modeli z tymi samymi silnikami - w XC60 na przykład nie można zamówić D3 z automatem. Ciekawostka, którą uzyskałem w ASO - wszystkie wersje benzynowe od 40 tygodnia produkcji 2018 będą miały filtr cząstek stałychBPG pisze:Koledzy,może się Kto orientuje...
W nowym V60 są dostępne dwa diesle-dwa poziomy mocy... moje pytanie-czy ta różnica-przyrost to tylko kwestia oprogramowania czy jednak wiecej gratów tam wsadzili aby to uzyskać?
Zależy dla kogo. Dla mnie V70 jest nieco za małe. Te niby nieco powoduje duży dyskomfort w codziennym użytkowaniu. A czasami 2-3 cm robią naprawdę różnicę.MrWahacz pisze:Miałem ostatnio okazję posiedzieć w salonie w V60 i bezpośrednio porównać je ze stojącym obok V90 - projekty kokpitów są praktycznie identyczne, różnica w takiej odczuwalnej jakości też jest niewielka, w obu jest pod tym względem naprawdę dobrze. Z jednej strony - brawa dla Volvo, że nie kastruje swoich niższych modeli, z drugiej - ciekaw jestem jak będzie z kanibalizacją V90. Bo jeśli ktoś nie poszukuje większych gabarytów, to V60 naprawdę jest wystarczające.
Dodatkowo V60 jest relatywnie duużo tańsze. By uniknąć kanibalizacji, w V60 nie ma np. silnika D5.MrWahacz pisze:Miałem ostatnio okazję posiedzieć w salonie w V60 i bezpośrednio porównać je ze stojącym obok V90 - projekty kokpitów są praktycznie identyczne, różnica w takiej odczuwalnej jakości też jest niewielka, w obu jest pod tym względem naprawdę dobrze. Z jednej strony - brawa dla Volvo, że nie kastruje swoich niższych modeli, z drugiej - ciekaw jestem jak będzie z kanibalizacją V90. Bo jeśli ktoś nie poszukuje większych gabarytów, to V60 naprawdę jest wystarczające.
I tutaj zgodzę się z kolegą.Piccolo pisze:Jeśli można kilka słów.
Z tą kanibalizacją to chyba nie powinno być aż tak źle.
Wg mnie oferta v90/s90 jest skrojona dla zupełnie innego klienta niż v60/s60. To są klienci zamożni poszukujący trochę indywidualności, niechcący kolejnego BMW, Audi lub Mercedesa. Dla nich długość i pojemność nie ma znaczenia liczy się prestiż i to chce osiągnąć tymi modelami Volvo - oczywiście teraz po dobrym przyjęciu przez rynek będzie to podkopywane przez wszystkie możliwe niemieckie branżowe gazety.
V60 to wg mnie poprawka starej V60, która jest bardzo fajna ale jednak pojemnością ustępowała konkurencji. Tu klient klasy średniej bierze pod uwagę pojemność bagażnika, itp.
Te samochody mimo, że bardzo podobne są zupełnie inaczej pozycjonowane na rynku.
Hej,zonexy pisze:Pytał ktoś może o ofertę na nową V60? Jakie rabaty udało się Wam dostać?
Moje auto kosztowało 227 600, bo wziąłem je praktycznie ze wszystkim, ale najtańsze z tych czterech w wersji Momentum kosztowało 164 000. Wszędzie rabat wyniósł 13% od obniżonej ceny po pakietach.robkwiatkowski pisze:Stavage, ile wiec kosztowało Cie auto brutto oczywiscie możesz napisac na prv
Mój to D4 w automacie, a Momentum to D4 manualvolvoelch pisze:To sa D3 manual?
Zdjęcia wrzucę jak go umyjęzonexy pisze:Mi na start zaproponowali 7% więc widzę potencjał na 10%. Przy 4 samochodach to już inna rozmowa.
Pochwal się zdjęciami i pierwszymi odzczuciami.