DUKE ENGINES

ODPOWIEDZ
pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: DUKE ENGINES

Post autor: pablomed » 2014-05-08, 21:59

Driv3rrrr pisze:Myślę, ze przy eco drivingu żre olej na podobnym poziomie :lol:
To możliwe :mrgreen:
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

Awatar użytkownika
gufer-posepny
VOLV
VOLV
Posty: 887
Rejestracja: 2013-02-03, 12:35
Imię: Gufer
VOLVO: BMW
Silnik: 3.0d
KW/KM/NM: 184/400
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10.0
Przebieg: 222000
Lokalizacja: Oberschlesien
Status: Offline

Re: DUKE ENGINES

Post autor: gufer-posepny » 2014-05-11, 17:32

Jak dla mnie to wariacje na temat "spalinowy silnik tłokowy" . zyskali może 3% sprawności ... . Nadal to będzie 35% jakieś . Mineło tyle lat a dalej jest klepana ta sama konstrukcja . Że już nie wspomnę że po tylu latach da się skonstruować i wykonać silnik teoretycznie niezniszczalny no ale wiadomo ... kasa , kasa ,kasa . do tego lobby paliwowe .

Jedyne rozwiązanie to napęd elektryczny ze sprawnością 90 % a pewnie da się i więcej . Niestety wszyscy nadal wolą montować silnik elektryczny nie tam gdzie trzeba ... przy kole zamachowym i nazwali to rozrusznik .

Mazdę i Hondę Type R zabiło nowe Euro . Mazda chwilowo pewnie nie pracuje nad Wanklem . Skupiła się na klasyce i zrobili traktora który nawet DPF-a nie potrzebuje a przebija Euro 6 . swoją drogą to pic na wodę te normy .

witburga
Posty: 0
Rejestracja: 2014-05-13, 21:33
Status: Offline

Re: DUKE ENGINES

Post autor: witburga » 2014-05-13, 21:39

Zgadzam się z Tobą w zupełności!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Newsy”