To możliweDriv3rrrr pisze:Myślę, ze przy eco drivingu żre olej na podobnym poziomie
DUKE ENGINES
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: DUKE ENGINES
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- gufer-posepny
- VOLV
- Posty: 887
- Rejestracja: 2013-02-03, 12:35
- Imię: Gufer
- VOLVO: BMW
- Silnik: 3.0d
- KW/KM/NM: 184/400
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 10.0
- Przebieg: 222000
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Status: Offline
Re: DUKE ENGINES
Jak dla mnie to wariacje na temat "spalinowy silnik tłokowy" . zyskali może 3% sprawności ... . Nadal to będzie 35% jakieś . Mineło tyle lat a dalej jest klepana ta sama konstrukcja . Że już nie wspomnę że po tylu latach da się skonstruować i wykonać silnik teoretycznie niezniszczalny no ale wiadomo ... kasa , kasa ,kasa . do tego lobby paliwowe .
Jedyne rozwiązanie to napęd elektryczny ze sprawnością 90 % a pewnie da się i więcej . Niestety wszyscy nadal wolą montować silnik elektryczny nie tam gdzie trzeba ... przy kole zamachowym i nazwali to rozrusznik .
Mazdę i Hondę Type R zabiło nowe Euro . Mazda chwilowo pewnie nie pracuje nad Wanklem . Skupiła się na klasyce i zrobili traktora który nawet DPF-a nie potrzebuje a przebija Euro 6 . swoją drogą to pic na wodę te normy .
Jedyne rozwiązanie to napęd elektryczny ze sprawnością 90 % a pewnie da się i więcej . Niestety wszyscy nadal wolą montować silnik elektryczny nie tam gdzie trzeba ... przy kole zamachowym i nazwali to rozrusznik .
Mazdę i Hondę Type R zabiło nowe Euro . Mazda chwilowo pewnie nie pracuje nad Wanklem . Skupiła się na klasyce i zrobili traktora który nawet DPF-a nie potrzebuje a przebija Euro 6 . swoją drogą to pic na wodę te normy .
-
- Posty: 0
- Rejestracja: 2014-05-13, 21:33
- Status: Offline