Silniki w nowym XC90 - dane.
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Niekoniecznie, w BMW, Mercedesie, Audi, Porsche, Range Roverze nadal jest V8.
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Bo tylko w Polsce i USA Volvo zdołało uzyskac miano auta z grupy premium.
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Przesadzasz.nurek pisze:Bo tylko w Polsce i USA Volvo zdołało uzyskac miano auta z grupy premium.
Lepiej bym tego nie ująłBanTir pisze:sorry, ale imitacja dźwięku silnika z głośników to jakaś żałosna kpina nowoczesnych aut, chyba już seks z dmuchaną lalą musi być bardziej prawdziwy...
BanTir pisze:co do zastosowania w flagowym aucie silników tylko 4 cylindrowych to kolejna kpina i w ogóle, jak będzie mnie stać na nowsze auto to chyba zmieniam markę...
Liquid pisze:Tylko na co? Wszyscy teraz idą w pierdziawki.
Są ale te marki również poddały się downsize'ingowi. Zauważcie, że Volvo i tak miało mniejsze silniki niż konkurencja i w zasadzie oprócz V8 z Yamahy, który i tak produkowany był krótko największy silnik jaki był dostępny to 3.0 T6 oraz wolnossące 3.2. Reszta to rzędowe 5tki i 4ki od Forda. W zasadzie wszystkie były uturbione. Tak więc wg. mnie trzeba było zostawić silniki w spokoju. Downsizing był tu nie potrzebny.Piotrunho pisze:Niekoniecznie, w BMW, Mercedesie, Audi, Porsche, Range Roverze nadal jest V8.
W BMW np. również się ugięło i namieszało w oznaczeniach. Kiedyś oznaczenie X28 oznaczało, że pod maską mamy silnik o poj. 2.8 litra, a dziś to oznaczenie oznacza nędzną dwulitrową 4 cylindrówkę twin turbo. Najmocniejszy diesel BMW o oznaczeniu X50d też ma tylko 3.o litry i 3 turbiny. Jaguar również ostatnio zapowiedział nową serię silników. Audi również schodzi coraz niżej z pojemnością i wszędzie ładuje turbosprężarki. Nie wspominając już o VW, które już praktcznie nic innego w ofercie niż 2.0 R4 nie ma.
Chyba jedynie Merc trzyma jakiś i jeszcze przeważają u nich silniki typu V6 i V8 ale jak długo?
Myślę, że jest kwestią czasu aż zaleje nas fala 4 cylindrowych turbo pierdziawek, a prawdziwe silniki będą tak drogie w zakupie bo obłożone kosmicznymi opłatami, że kupować będą je tylko nieliczni.
Powracając do Volvo to mam nadzieję, że turbopierdziawki tak jak do tej pory będą wkładane jedynie pod maski modeli z napędem na przednią oś, a tym, którzy zdecydowali się na napęd AWD pod maskę będą wkładać starsze silniki.
-
- VOL
- Posty: 415
- Rejestracja: 2013-02-22, 20:33
- Imię: x
- VOLVO: x
- Silnik: x
- Rok: 0
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Płonne to nadzieje niestety. Juz jakiś czas temu ogłosili koniec pięciocylindrówek i jeszcze większych silników w VolvoMisiek_Vol pisze:Powracając do Volvo to mam nadzieję, że turbopierdziawki tak jak do tej pory będą wkładane jedynie pod maski modeli z napędem na przednią oś, a tym, którzy zdecydowali się na napęd AWD pod maskę będą wkładać starsze silniki.
http://moto.onet.pl/technika/koniec-sil ... ndry/d4s4l" onclick="window.open(this.href);return false;
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Tak, wiem ale wprowadzili nowe i stare jewzcze wciaz sa oferowane. W XC70 T6 to jeszcze wciaz 6 cylindrowka.
Co ciekawe T5 w V40 to stare porzadne Pieciocylindrowe 2.5l bo ma naped AWD i Geartonic. W V60 np. T5 TO 4 cylindrowe 2.0 R4 ecoboost od Forda, a teraz juz pewnie 2.0 R4 nowej generacji od Volvo.
Narobili taki burdel w silnikach, ze trzeba uwaznie sprawdzic co sie kupuje
Zasada jest jedna. Z napedem na przednie kola praktycznie zawsze Volvo wsadza nowe silniki i mozna je sparowac z nowym osmiobiegowym automatem, natomiast z AWD zawsze polaczone sa silniki starszej generacji, fajne i porzadne , i wyposazaja je tylko i wylacznie w poczciwy juz 6 biegowy Geartronic.
Mam nadzieje, ze przynajmniej na poczatku produkcji nowego XC90 ten trend sie utrzyma.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Co ciekawe T5 w V40 to stare porzadne Pieciocylindrowe 2.5l bo ma naped AWD i Geartonic. W V60 np. T5 TO 4 cylindrowe 2.0 R4 ecoboost od Forda, a teraz juz pewnie 2.0 R4 nowej generacji od Volvo.
Narobili taki burdel w silnikach, ze trzeba uwaznie sprawdzic co sie kupuje
Zasada jest jedna. Z napedem na przednie kola praktycznie zawsze Volvo wsadza nowe silniki i mozna je sparowac z nowym osmiobiegowym automatem, natomiast z AWD zawsze polaczone sa silniki starszej generacji, fajne i porzadne , i wyposazaja je tylko i wylacznie w poczciwy juz 6 biegowy Geartronic.
Mam nadzieje, ze przynajmniej na poczatku produkcji nowego XC90 ten trend sie utrzyma.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
W nowym XC90 wszystkie silniki będą 2.0 R4. Połączone zapewne już z 8 biegowym automatem. Aisin podciągnął trochę ten 8 biegowy automacik, już wytrzymuje te 700nm. A jak wiemy w hybrydzie XC90 ma być tych niutków ponad 600
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
-
- V
- Posty: 119
- Rejestracja: 2012-04-03, 18:39
- VOLVO: XC70
- Silnik: 2.4T
- KW/KM/NM: 147/200
- Rok: 2001
- Lokalizacja: Mazowsze
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Powinni conajmniej 1 benzyne i 1 diesla pięciocylindrowego oferować. W vw touaregu można nawet diesla v8 kupić.
-
- V
- Posty: 71
- Rejestracja: 2011-12-03, 00:52
- VOLVO: XC90
- Silnik: D5 185KM
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 190000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Nie znalazłem odpowiedniego działu, więc pytam tutaj.
Z ciekawości. Dlaczego Volvo zastosował jednostkę 5-cylindrową zamiast tradycyjnej R4 lub V6/R6? Jakie są plusy i minusy 5-cylindrówki ? Czy bliżej jej do R4-ki czy R6-tki ?
Z ciekawości. Dlaczego Volvo zastosował jednostkę 5-cylindrową zamiast tradycyjnej R4 lub V6/R6? Jakie są plusy i minusy 5-cylindrówki ? Czy bliżej jej do R4-ki czy R6-tki ?
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Pytanie z cyklu, a dlaczego nie
I niewiem czy bedzie na nie jakas konkretna odpowiedz.
5 cylindrow zagoscilo pod maski Volvo pierwszy raz w serii 800. Byla to seria, ktora zapoczatkowala nowa erę w Volvo. Nowy silnik (whiteblock), naped na przod, a nie na tyl itp.
Moze wzorowali sie na Audi, ktore juz w latach 70-tych robilo silniki wlasnie 5 cylindrowe. Pozniej z zrezygnowali z nich na rzecz R4, V6 itp.
Zaleta jest z pewnoscia niepowtarzalny dzwiek silnika. Z wad...hmm. Czytalem, ze silnik R5 trudniej jest wywazyc, generuje wiecej drgan niz inne typy jednostek, ciezej jest zgrac w nim zaplon.
Do czego jej blizej? Do jednego i drugiego po rowno;)
Moze dolozyli jeden cylinder, a moze ucieli jeden:P
Natomiast nie tylko R5 znajdziesz pod maska Volvo.
Wczesniej przed seria 800 montowano juz silniki R4 turbo, diesla R6 od VW, silnik PRV V6, czy tez R6 w serii 900.
W mlodszych modelach znajdziemy rowniez silniki R6 wolnossace i oczywiscie turbodoladowane czy nawet silnik V8 w XC90.
Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
I niewiem czy bedzie na nie jakas konkretna odpowiedz.
5 cylindrow zagoscilo pod maski Volvo pierwszy raz w serii 800. Byla to seria, ktora zapoczatkowala nowa erę w Volvo. Nowy silnik (whiteblock), naped na przod, a nie na tyl itp.
Moze wzorowali sie na Audi, ktore juz w latach 70-tych robilo silniki wlasnie 5 cylindrowe. Pozniej z zrezygnowali z nich na rzecz R4, V6 itp.
Zaleta jest z pewnoscia niepowtarzalny dzwiek silnika. Z wad...hmm. Czytalem, ze silnik R5 trudniej jest wywazyc, generuje wiecej drgan niz inne typy jednostek, ciezej jest zgrac w nim zaplon.
Do czego jej blizej? Do jednego i drugiego po rowno;)
Moze dolozyli jeden cylinder, a moze ucieli jeden:P
Natomiast nie tylko R5 znajdziesz pod maska Volvo.
Wczesniej przed seria 800 montowano juz silniki R4 turbo, diesla R6 od VW, silnik PRV V6, czy tez R6 w serii 900.
W mlodszych modelach znajdziemy rowniez silniki R6 wolnossace i oczywiscie turbodoladowane czy nawet silnik V8 w XC90.
Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 71
- Rejestracja: 2011-12-03, 00:52
- VOLVO: XC90
- Silnik: D5 185KM
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 190000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Lepszy niż R6 ?Misiek_Vol pisze:Zaleta jest z pewnoscia niepowtarzalny dzwiek silnika.
Jestem tego samego zdania ;/Misiek_Vol pisze:Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
-
- V
- Posty: 145
- Rejestracja: 2006-03-14, 09:52
- VOLVO: XC70
- KW/KM/NM: 147/200
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Ekoterroryzm i downsizing wszechobecny. Za 10 lat będą auta o pojemności 600-900cc i będą mieć i tak tych 150KM dzięki sryliardowi turbosprężarek psujących się na gwarancji i tuż po. Kasa, kasa i jeszcze raz kasa..masseur pisze:Lepszy niż R6 ?Misiek_Vol pisze:Zaleta jest z pewnoscia niepowtarzalny dzwiek silnika.Jestem tego samego zdania ;/Misiek_Vol pisze:Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
Najpierw było Volvo, następnie też Volvo, później jeszcze jedno Volvo, a teraz jest auto takie jak w menu po lewo
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Czy lepszy? Poprostu inny. Dzwiek R6 jest bardziej aksamitny niz R5.
Ja lubie dzwiek R5 ale niektorzy moga stwierdzic, ze dzwiek R5 jest "napastliwy", warczacy.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Ja lubie dzwiek R5 ale niektorzy moga stwierdzic, ze dzwiek R5 jest "napastliwy", warczacy.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2010-04-17, 21:26
- VOLVO: 855 T-5
- Silnik: 2.5 dłubnięty
- KW/KM/NM: ~230KM
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Uć
- Status: Offline
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Same here. Dlatego nie rozumiem zachwytów w wątku o nowym XC90.Misiek_Vol pisze:Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
A propos XC90. Już wiadomo jak wygląda w pełnej okazałości
-- 26 sie 2014, o 20:24 --
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... -officiell" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja osobiście jestem bardzo na tak
-- 26 sie 2014, o 20:24 --
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... -officiell" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja osobiście jestem bardzo na tak
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3008
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Brzydki, słabe silniki, zapewne psujący... - wspomnicie moje słowa gdy będę smażył się na stosie. Duże auto = duży silnik.
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Jestem innego zdania. Moim zdaniem to auto jest perfekcje, przód tez i konkrecja ma się czego obawiać.nonline pisze:Brzydki, słabe silniki, zapewne psujący
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3008
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Owszem ma, że potencjalni klienci pękną ze śmiechu. Po konceptach spodziewałem się znacznie więcej, jednak księgowi zrobili swoje.
Lewa w górę
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2010-04-17, 21:26
- VOLVO: 855 T-5
- Silnik: 2.5 dłubnięty
- KW/KM/NM: ~230KM
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Uć
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Fakt, koncepty nie były złe.
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Chciałbym pękać ze śmiechu za kierownicą takiej bryczki.nonline pisze:Owszem ma, że potencjalni klienci pękną ze śmiechu.
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3008
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Jakby mi dali to bym wziął, ale gdybym miał do wyboru inne auta to ten nie byłby faworytem. A co do bryczki... tam są lejce
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
no to z lejcaminonline pisze:tam są lejce
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3008
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Serio, spodziewałem się więcej. Najbardziej mnie przód denerwuje. Japa jak wlot u jakiegoś płetwala.
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Wszystko kwestią gustu nonline. Jak dla mnie, nic dodać, nic ująć.nonline pisze:Serio, spodziewałem się więcej. Najbardziej mnie przód denerwuje. Japa jak wlot u jakiegoś płetwala.
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3008
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Nom http://plfoto.com/zdjecia_new2/1708781.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;pablomed pisze:Jak dla mnie, nic dodać, nic ująć.
Lewa w górę
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Też myślałem, że to będzie jakiś stylistyczny kosmos. Wnętrze, te zapowiedzi, ochy, achy, concepty od Volvo, budowanie napięcia, poświaty ledów i na koniec fotka samej przedniej lampy. Myślę sobie, albo Volvo buduje napięcie i nie będzie szału, co jest do nich podobne zresztą, albo wyjdzie zupełnie coś nowego co mi się nie spodoba.
Wyszło jak zwykle. Dużo marketingu, sloganów typu made in sweden i na koniec ewolucja, a nie rewolucja.
Mi pasuje ta zewnętrzna ewolucja. Mam nadzieję, że pod względem prowadzenia, gadżetów i dostępnych bajerów zrobili o wiele większy krok na przód niż w stylistyce.
O silnikach już po raz kolejny się wypowiadać nie będę.
No dobra. Jeszcze ten ostatni raz:
Nie mogłem się powstrzymać
Wyszło jak zwykle. Dużo marketingu, sloganów typu made in sweden i na koniec ewolucja, a nie rewolucja.
Mi pasuje ta zewnętrzna ewolucja. Mam nadzieję, że pod względem prowadzenia, gadżetów i dostępnych bajerów zrobili o wiele większy krok na przód niż w stylistyce.
O silnikach już po raz kolejny się wypowiadać nie będę.
No dobra. Jeszcze ten ostatni raz:
Nie mogłem się powstrzymać