Silniki w nowym XC90 - dane.
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
W słabszych będzie na 99,9% Haldex. Natomiast ten na prund wg. mnie świetna sprawa. Szybkość działania i możliwy nieograniczony rozdział mocy bo przelicza komputer. Wg. mnie bajka
Natomiast co do silnika Audi 3.0 BiTDI montowanego w SQ5, A6 i A7 to w wydechu jest.....głośnik. Tak dokładnie, tam jest głośnik, a dokładnie po inżyniersku to tam siedzi oscylator dźwiękowy.
Natomiast co do silnika Audi 3.0 BiTDI montowanego w SQ5, A6 i A7 to w wydechu jest.....głośnik. Tak dokładnie, tam jest głośnik, a dokładnie po inżyniersku to tam siedzi oscylator dźwiękowy.
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
-
- Przyjaciele
- Posty: 6130
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
chyba w laboratorium... moc 225 KM, auto bynajmniej nie lekkie i ma palić 6 litrów... kosmos jakiśpablomed pisze:D5 zakute w dwie turbiny, 225 koni i 6 litrów na setkę
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Obecnie do danych katalogowych spalania większości producentów trzeba doliczyć 1,5-3l. Te 1,5-2l w przypadku diesla no i 2-3l w przypadku benzyny. Tak jak sobie czytam testy to w większości tak wychodzi, że mniej więcej tyle trzeba dodawać. Prym wiedzie BMW, tam czasami to i dodanie 5l to mało Chyba mają najbardziej zaniżone spalanie w papierach
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
niemniej jednak takowe jest do uzyskania - tylko kto by się tak męczyłDriv3rrrr pisze:Chyba mają najbardziej zaniżone spalanie w papierach
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Nowe silniki Volvo juz sa pod maskami niektorych modeli i spalanie nieraz jest nawt i o 3-4l wyzsze
Wysarczy poczytac testy
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Wysarczy poczytac testy
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
- rafalk74
- Przyjaciele
- Posty: 2899
- Rejestracja: 2013-07-28, 04:55
- Imię: rafal
- VOLVO: s60
- Silnik: d5
- KW/KM/NM: 185
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: yyyyy......
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: SG (E)/Dębica
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Jest powiedzenie ze moc nie bierze się z powietrza. Przynajmniej tego sprężonego turbosprężarkami. Do tego potrzebne jest jeszcze paliwo...Im więcej jednego to i tego drugiego...
- Azariasz
- VOLV
- Posty: 597
- Rejestracja: 2012-02-17, 20:51
- Imię: Azariasz
- VOLVO: V70R
- Silnik: 2.3T
- Rok: 1998
- Był na spocie: 20
- Przebieg: 99114
- Lokalizacja: Szkocja
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Volvo właśnie opublikowało pierwszy teaser nowego XC90.
Mi się podoba, zobaczymy jak całość..
Mi się podoba, zobaczymy jak całość..
Zapraszamy na http://www.volvo-forum.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Przyjaciele
- Posty: 3136
- Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
- VOLVO: Czarne V70 II
- Silnik: 2,4 D5 163KM
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2003
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: ~6,6 ON
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Fajnie gdyby miał DRL'e w kształcie litery X
- BanTir
- VOLV
- Posty: 768
- Rejestracja: 2007-06-28, 11:27
- Imię: Lukasz
- VOLVO: S80, 850, S80Executiv
- Silnik: D5, B5254S, D5
- KW/KM/NM: 163,170, 163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: Od 5 do 18L/100:)
- Przebieg: 901000
- Lokalizacja: Ustka
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
sorry, ale imitacja dźwięku silnika z głośników to jakaś żałosna kpina nowoczesnych aut, chyba już seks z dmuchaną lalą musi być bardziej prawdziwy...myk polega na zastosowaniu syntezatora dźwięku, który to dopiero powoduje, że z tyłu jak i w środku słyszymy bardzo miły pomruk, przypominający dźwięk nawet i V8
co do zastosowania w flagowym aucie silników tylko 4 cylindrowych to kolejna kpina i w ogóle, jak będzie mnie stać na nowsze auto to chyba zmieniam markę...
Niezależna diagnostyka Volvo VIDA, Autocom. Ustka, Słupsk.
506-192-354
Programowanie licznika Twojego Volvo na język polski.
Scania Adblue i EGR OFF! Programowanie sterowników.
506-192-354
Programowanie licznika Twojego Volvo na język polski.
Scania Adblue i EGR OFF! Programowanie sterowników.
-
- VO
- Posty: 166
- Rejestracja: 2013-01-14, 18:11
- Imię: Jarek
- VOLVO: V50
- Silnik: 2.0
- KW/KM/NM: 107/145/185
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Tylko na co? Wszyscy teraz idą w pierdziawki.BanTir pisze:sorry, ale imitacja dźwięku silnika z głośników to jakaś żałosna kpina nowoczesnych aut, chyba już seks z dmuchaną lalą musi być bardziej prawdziwy...myk polega na zastosowaniu syntezatora dźwięku, który to dopiero powoduje, że z tyłu jak i w środku słyszymy bardzo miły pomruk, przypominający dźwięk nawet i V8
co do zastosowania w flagowym aucie silników tylko 4 cylindrowych to kolejna kpina i w ogóle, jak będzie mnie stać na nowsze auto to chyba zmieniam markę...
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Niekoniecznie, w BMW, Mercedesie, Audi, Porsche, Range Roverze nadal jest V8.
- nurek
- VOLVO
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2012-12-17, 10:19
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90II B5 diesel
- Silnik: D420T2
- KW/KM/NM: 235+14KM
- Rok: 2021
- Przebieg: 22222
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Bo tylko w Polsce i USA Volvo zdołało uzyskac miano auta z grupy premium.
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Przesadzasz.nurek pisze:Bo tylko w Polsce i USA Volvo zdołało uzyskac miano auta z grupy premium.
Lepiej bym tego nie ująłBanTir pisze:sorry, ale imitacja dźwięku silnika z głośników to jakaś żałosna kpina nowoczesnych aut, chyba już seks z dmuchaną lalą musi być bardziej prawdziwy...
BanTir pisze:co do zastosowania w flagowym aucie silników tylko 4 cylindrowych to kolejna kpina i w ogóle, jak będzie mnie stać na nowsze auto to chyba zmieniam markę...
Liquid pisze:Tylko na co? Wszyscy teraz idą w pierdziawki.
Są ale te marki również poddały się downsize'ingowi. Zauważcie, że Volvo i tak miało mniejsze silniki niż konkurencja i w zasadzie oprócz V8 z Yamahy, który i tak produkowany był krótko największy silnik jaki był dostępny to 3.0 T6 oraz wolnossące 3.2. Reszta to rzędowe 5tki i 4ki od Forda. W zasadzie wszystkie były uturbione. Tak więc wg. mnie trzeba było zostawić silniki w spokoju. Downsizing był tu nie potrzebny.Piotrunho pisze:Niekoniecznie, w BMW, Mercedesie, Audi, Porsche, Range Roverze nadal jest V8.
W BMW np. również się ugięło i namieszało w oznaczeniach. Kiedyś oznaczenie X28 oznaczało, że pod maską mamy silnik o poj. 2.8 litra, a dziś to oznaczenie oznacza nędzną dwulitrową 4 cylindrówkę twin turbo. Najmocniejszy diesel BMW o oznaczeniu X50d też ma tylko 3.o litry i 3 turbiny. Jaguar również ostatnio zapowiedział nową serię silników. Audi również schodzi coraz niżej z pojemnością i wszędzie ładuje turbosprężarki. Nie wspominając już o VW, które już praktcznie nic innego w ofercie niż 2.0 R4 nie ma.
Chyba jedynie Merc trzyma jakiś i jeszcze przeważają u nich silniki typu V6 i V8 ale jak długo?
Myślę, że jest kwestią czasu aż zaleje nas fala 4 cylindrowych turbo pierdziawek, a prawdziwe silniki będą tak drogie w zakupie bo obłożone kosmicznymi opłatami, że kupować będą je tylko nieliczni.
Powracając do Volvo to mam nadzieję, że turbopierdziawki tak jak do tej pory będą wkładane jedynie pod maski modeli z napędem na przednią oś, a tym, którzy zdecydowali się na napęd AWD pod maskę będą wkładać starsze silniki.
-
- VOL
- Posty: 415
- Rejestracja: 2013-02-22, 20:33
- Imię: x
- VOLVO: x
- Silnik: x
- Rok: 0
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Płonne to nadzieje niestety. Juz jakiś czas temu ogłosili koniec pięciocylindrówek i jeszcze większych silników w VolvoMisiek_Vol pisze:Powracając do Volvo to mam nadzieję, że turbopierdziawki tak jak do tej pory będą wkładane jedynie pod maski modeli z napędem na przednią oś, a tym, którzy zdecydowali się na napęd AWD pod maskę będą wkładać starsze silniki.
http://moto.onet.pl/technika/koniec-sil ... ndry/d4s4l" onclick="window.open(this.href);return false;
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Tak, wiem ale wprowadzili nowe i stare jewzcze wciaz sa oferowane. W XC70 T6 to jeszcze wciaz 6 cylindrowka.
Co ciekawe T5 w V40 to stare porzadne Pieciocylindrowe 2.5l bo ma naped AWD i Geartonic. W V60 np. T5 TO 4 cylindrowe 2.0 R4 ecoboost od Forda, a teraz juz pewnie 2.0 R4 nowej generacji od Volvo.
Narobili taki burdel w silnikach, ze trzeba uwaznie sprawdzic co sie kupuje
Zasada jest jedna. Z napedem na przednie kola praktycznie zawsze Volvo wsadza nowe silniki i mozna je sparowac z nowym osmiobiegowym automatem, natomiast z AWD zawsze polaczone sa silniki starszej generacji, fajne i porzadne , i wyposazaja je tylko i wylacznie w poczciwy juz 6 biegowy Geartronic.
Mam nadzieje, ze przynajmniej na poczatku produkcji nowego XC90 ten trend sie utrzyma.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Co ciekawe T5 w V40 to stare porzadne Pieciocylindrowe 2.5l bo ma naped AWD i Geartonic. W V60 np. T5 TO 4 cylindrowe 2.0 R4 ecoboost od Forda, a teraz juz pewnie 2.0 R4 nowej generacji od Volvo.
Narobili taki burdel w silnikach, ze trzeba uwaznie sprawdzic co sie kupuje
Zasada jest jedna. Z napedem na przednie kola praktycznie zawsze Volvo wsadza nowe silniki i mozna je sparowac z nowym osmiobiegowym automatem, natomiast z AWD zawsze polaczone sa silniki starszej generacji, fajne i porzadne , i wyposazaja je tylko i wylacznie w poczciwy juz 6 biegowy Geartronic.
Mam nadzieje, ze przynajmniej na poczatku produkcji nowego XC90 ten trend sie utrzyma.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
W nowym XC90 wszystkie silniki będą 2.0 R4. Połączone zapewne już z 8 biegowym automatem. Aisin podciągnął trochę ten 8 biegowy automacik, już wytrzymuje te 700nm. A jak wiemy w hybrydzie XC90 ma być tych niutków ponad 600
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
-
- V
- Posty: 119
- Rejestracja: 2012-04-03, 18:39
- VOLVO: XC70
- Silnik: 2.4T
- KW/KM/NM: 147/200
- Rok: 2001
- Lokalizacja: Mazowsze
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Powinni conajmniej 1 benzyne i 1 diesla pięciocylindrowego oferować. W vw touaregu można nawet diesla v8 kupić.
-
- V
- Posty: 71
- Rejestracja: 2011-12-03, 00:52
- VOLVO: XC90
- Silnik: D5 185KM
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 190000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Nie znalazłem odpowiedniego działu, więc pytam tutaj.
Z ciekawości. Dlaczego Volvo zastosował jednostkę 5-cylindrową zamiast tradycyjnej R4 lub V6/R6? Jakie są plusy i minusy 5-cylindrówki ? Czy bliżej jej do R4-ki czy R6-tki ?
Z ciekawości. Dlaczego Volvo zastosował jednostkę 5-cylindrową zamiast tradycyjnej R4 lub V6/R6? Jakie są plusy i minusy 5-cylindrówki ? Czy bliżej jej do R4-ki czy R6-tki ?
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Pytanie z cyklu, a dlaczego nie
I niewiem czy bedzie na nie jakas konkretna odpowiedz.
5 cylindrow zagoscilo pod maski Volvo pierwszy raz w serii 800. Byla to seria, ktora zapoczatkowala nowa erę w Volvo. Nowy silnik (whiteblock), naped na przod, a nie na tyl itp.
Moze wzorowali sie na Audi, ktore juz w latach 70-tych robilo silniki wlasnie 5 cylindrowe. Pozniej z zrezygnowali z nich na rzecz R4, V6 itp.
Zaleta jest z pewnoscia niepowtarzalny dzwiek silnika. Z wad...hmm. Czytalem, ze silnik R5 trudniej jest wywazyc, generuje wiecej drgan niz inne typy jednostek, ciezej jest zgrac w nim zaplon.
Do czego jej blizej? Do jednego i drugiego po rowno;)
Moze dolozyli jeden cylinder, a moze ucieli jeden:P
Natomiast nie tylko R5 znajdziesz pod maska Volvo.
Wczesniej przed seria 800 montowano juz silniki R4 turbo, diesla R6 od VW, silnik PRV V6, czy tez R6 w serii 900.
W mlodszych modelach znajdziemy rowniez silniki R6 wolnossace i oczywiscie turbodoladowane czy nawet silnik V8 w XC90.
Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
I niewiem czy bedzie na nie jakas konkretna odpowiedz.
5 cylindrow zagoscilo pod maski Volvo pierwszy raz w serii 800. Byla to seria, ktora zapoczatkowala nowa erę w Volvo. Nowy silnik (whiteblock), naped na przod, a nie na tyl itp.
Moze wzorowali sie na Audi, ktore juz w latach 70-tych robilo silniki wlasnie 5 cylindrowe. Pozniej z zrezygnowali z nich na rzecz R4, V6 itp.
Zaleta jest z pewnoscia niepowtarzalny dzwiek silnika. Z wad...hmm. Czytalem, ze silnik R5 trudniej jest wywazyc, generuje wiecej drgan niz inne typy jednostek, ciezej jest zgrac w nim zaplon.
Do czego jej blizej? Do jednego i drugiego po rowno;)
Moze dolozyli jeden cylinder, a moze ucieli jeden:P
Natomiast nie tylko R5 znajdziesz pod maska Volvo.
Wczesniej przed seria 800 montowano juz silniki R4 turbo, diesla R6 od VW, silnik PRV V6, czy tez R6 w serii 900.
W mlodszych modelach znajdziemy rowniez silniki R6 wolnossace i oczywiscie turbodoladowane czy nawet silnik V8 w XC90.
Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 71
- Rejestracja: 2011-12-03, 00:52
- VOLVO: XC90
- Silnik: D5 185KM
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 190000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Lepszy niż R6 ?Misiek_Vol pisze:Zaleta jest z pewnoscia niepowtarzalny dzwiek silnika.
Jestem tego samego zdania ;/Misiek_Vol pisze:Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
-
- V
- Posty: 145
- Rejestracja: 2006-03-14, 09:52
- VOLVO: XC70
- KW/KM/NM: 147/200
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Ekoterroryzm i downsizing wszechobecny. Za 10 lat będą auta o pojemności 600-900cc i będą mieć i tak tych 150KM dzięki sryliardowi turbosprężarek psujących się na gwarancji i tuż po. Kasa, kasa i jeszcze raz kasa..masseur pisze:Lepszy niż R6 ?Misiek_Vol pisze:Zaleta jest z pewnoscia niepowtarzalny dzwiek silnika.Jestem tego samego zdania ;/Misiek_Vol pisze:Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
Najpierw było Volvo, następnie też Volvo, później jeszcze jedno Volvo, a teraz jest auto takie jak w menu po lewo
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Czy lepszy? Poprostu inny. Dzwiek R6 jest bardziej aksamitny niz R5.
Ja lubie dzwiek R5 ale niektorzy moga stwierdzic, ze dzwiek R5 jest "napastliwy", warczacy.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Ja lubie dzwiek R5 ale niektorzy moga stwierdzic, ze dzwiek R5 jest "napastliwy", warczacy.
Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2010-04-17, 21:26
- VOLVO: 855 T-5
- Silnik: 2.5 dłubnięty
- KW/KM/NM: ~230KM
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Uć
- Status: Offline
Re: Dlaczego Volvo zdecydował się na 5 cylindrów ?
Same here. Dlatego nie rozumiem zachwytów w wątku o nowym XC90.Misiek_Vol pisze:Mnie osobiscie nurtuje kto w Volvo podjal tak debilna decyzje jak budowa i montaz jedynie silnikow 2.0 R4 w najnowszych modelach
- Misiek_Vol
- Przyjaciele
- Posty: 2517
- Rejestracja: 2007-11-13, 11:37
- Imię: Michal
- VOLVO: XC70 D5
- Silnik: D5244T10
- KW/KM/NM: 205KM
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Kartuzy
- Status: Offline
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
A propos XC90. Już wiadomo jak wygląda w pełnej okazałości
-- 26 sie 2014, o 20:24 --
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... -officiell" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja osobiście jestem bardzo na tak
-- 26 sie 2014, o 20:24 --
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... -officiell" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja osobiście jestem bardzo na tak
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Silniki w nowym XC90 - dane.
Brzydki, słabe silniki, zapewne psujący... - wspomnicie moje słowa gdy będę smażył się na stosie. Duże auto = duży silnik.
Lewa w górę