Czyli przyznajesz, że silnik Citroena jest cacy?Rom33 pisze:Wole miec zlepek tego co najlepsze niz mierna calosc pod byle jaka marka
O to mi chodziło.
Czyli przyznajesz, że silnik Citroena jest cacy?Rom33 pisze:Wole miec zlepek tego co najlepsze niz mierna calosc pod byle jaka marka
No właśnie na odwrót. 2.0D to 2.0HDI (blok z puga, z c5) - ja tam do tego nic nie mam, bo mamy ten silnik w Jumpym w jego słabszej wersji i jest spokoRom33 pisze:ilnik 2.0 D z tego co wiem tak w 100% nie jest od PSA, ten koncern jest tylko producentem a pomyslodawca czy projektodawca sa inzynierowie z Forda.
I nie przyznaje ze sam silnik jest cacy ani Citroen nie jest cacy
Co do ostatniego zdania, co zrobisz... Nic nie zrobisz. Patrz jak wiele osób posiadających auta z początku lat 90 tych krzywo patrzy nawet na S/V70 z 1999/2000 (to już nie prawdziwe volvo, silnik w poprzek etc.).Ale to nie jest koniec. Bowiem silnik DW10 nie okazał się ślepym zaułkiem motoryzacji. Ewoluował w DW10B i DW10C stając się elementem współpracy koncernu PSA z Fordem. Mówi Wam coś hasło „Duratorq TDCi” lub literki DLD? „Fordowski” silnik o pojemności 2,0 litra (http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_HDi_engine" onclick="window.open(this.href);return false;) to właśnie nic innego jak DW10B i DW10C made by PSA. Wkładano go do: Fordów (Focusa, Mondeo, Galaxy, C-Max, S-Max), Volvo (C30, S40, V50), Citroënów (C5, C6) i Peugeota 407. Silnik spełnia Euro V i wciąż jest produkowany, więc lista zastosowań pewnie nie jest pełna.
jeśli porównujesz volvo, producenta samochodów które śmiało mogą konkurować z innymi markami o znacznie większych budżetach bo firmy, z której został sensymentalny znaczek klejony na słabe produkty w większości wyprodukowane po taniości w chinach to cóż, dyskusja nie ma sensu.nonline pisze:Czyli, że polecałbyś nowe produkty np. UNITRY? Nie ważne, że to chiński szajs, nie ważne że nabierają ludzi na sentymentalizm, ważne że firma istnieje i ma się dobrze.
Tak się tylko składa, że Europa nie jest już najważniejsza. Teraz wszystkie marki tworzą auta, które mają się podobać właśnie chińczykom bo tam są duże pieniądze. Przykład to chociażby volkswagen, który właśnie na rynek chiński ma zamiar stworzyć zupełnie nowy model, większy od passata, a mniejszy o phaetona.nonline pisze:Saab w końcu tak skończył, jako Opel z innym znaczkiem - oby volvo nie zostało chińskim wozidełkiem z doklejonym znaczkiem...
Zdecydowanie się z kolegą zgadzam. Ludzie narzekają, że "teraz to już nie to samo co dawniej", a prawda jest taka, że dawniej też tak mówiliDriv3rrrr pisze:Panowie....jakość Volvo wcale drastycznie nie spadła. Jakość wykonania wnętrza jest lepsza, są przyjemniejsze materiały, auta są bardziej komfortowe. Elektronika wcale tak bardzo w nowych się nie psuje, zawieszenia również dość dobre, nie nastręczają kłopotów. Tuleje czy inne tego typu elementy wytrzymują spoko ponad 100 tys km czyli tyle ile wytrzymywały w autach produkowanych 10-15 lat temu.
I po 50kkm wymiana na nowyIwan pisze:i obowiązkowo do tego jakiś mocarny silnik 1,0 triple turbo nitro 380 KM, spalanie 4,1 l/100 km w cyklu mieszanym
Hmmm.. a ja znam fordy których przebiegi zbliżają się do miliona i siniki nadal ok. Chyba jednak zbytnio generalizujesz .Driv3rrrr pisze:
Volvo daje sobie kopniaka w kolano tym, że bierze silniki od Forda i skrzynie od Aisina. W sumie tutaj jest największa bolączka tych aut. Jednakże nowe silniki 2.0 R4 Volvo mam nadzieje, że będą się dobrze sprawowały, póki co można mało powiedzieć o nich.
Zrobili zdajsie dwulitrówkę ponad 400KM więc kto wie .Iwan pisze:i obowiązkowo do tego jakiś mocarny silnik 1,0 triple turbo nitro 380 KM, spalanie 4,1 l/100 km w cyklu mieszanym
powienien byc w Gent Belgiacorniak pisze:Czy ktoś wie gdzie są produkowane modele V40 z 2015 r.?
Już dawno jest to robione. Model A6L jest tylko na Chiny.Nemo24 pisze:Tak się tylko składa, że Europa nie jest już najważniejsza. Teraz wszystkie marki tworzą auta, które mają się podobać właśnie chińczykom bo tam są duże pieniądze. Przykład to chociażby volkswagen, który właśnie na rynek chiński ma zamiar stworzyć zupełnie nowy model, większy od passata, a mniejszy o phaetona.