3 cylindry w Volvo
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Aj tam znowu marudzicie. Silnik 3 cylindrowy wydaje dźwięki o wiele lepsze niż silnik 4 cylindrowy. Ot prosty przykład - wpiszcie sobie BMW i8 i posłuchajcie, prawie jak R6. Po drugie będzie lżejszy, po trzecie wytrzymałościowo nie będzie wcale tak o wiele gorzej niż 4 garowy o ile nie polecą w kulki za mocno z pojemnością typu 1.0 lub 1.2 i moc pod 200km.
Volvo nie może sobie pozwolić na szaleństwa silnikowe bo UE hamuje ich normami CO2. VAG, BMW, Mercedes ma dziesiątki silników i oni mogą sobie strzelić coś w stylu V12 6.0 Bi-Turbo.
Osobiście wolałbym silnik 3 cylindrowy niż 4. Ten drugi nie brzmi dobrze jak wszyscy wiemy
Ludzie i tak kupią i tak. Wystarczy zobaczyć ile jeździ nowych BMW F10 z 520d i 525d od cholery i jeszcze ciut. No i dlaczego?? Bo osiągi są naprawdę dobre, spalanie również, wyciszenie wnętrza na takim poziomie, że silnika nie słychać. To samo Audi A6 - 2.0TDI jest od zarąbania. A jeśli wprowadzą również do Audi 2.0 BiTdi z nowgo Passka to nawet 3.0 TDI będzie zagrożone pod względem osiągów i ludzie kupią 2.0 wtedy
Volvo nie może sobie pozwolić na szaleństwa silnikowe bo UE hamuje ich normami CO2. VAG, BMW, Mercedes ma dziesiątki silników i oni mogą sobie strzelić coś w stylu V12 6.0 Bi-Turbo.
Osobiście wolałbym silnik 3 cylindrowy niż 4. Ten drugi nie brzmi dobrze jak wszyscy wiemy
Ludzie i tak kupią i tak. Wystarczy zobaczyć ile jeździ nowych BMW F10 z 520d i 525d od cholery i jeszcze ciut. No i dlaczego?? Bo osiągi są naprawdę dobre, spalanie również, wyciszenie wnętrza na takim poziomie, że silnika nie słychać. To samo Audi A6 - 2.0TDI jest od zarąbania. A jeśli wprowadzą również do Audi 2.0 BiTdi z nowgo Passka to nawet 3.0 TDI będzie zagrożone pod względem osiągów i ludzie kupią 2.0 wtedy
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Driv3rrrr, widzę, że idziesz z motoryzacyjnym powiewem "nowoczesności" . Ja nigdy nie kupię czegoś takiego. Braknie dla mnie odpowiedniego Volvo, skieruję swoje oczy za Ocean.
.. np. ford Crown Victoria..qb4hkm pisze:najchętniej śmigał bym mało wysilonym V8
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
W hameryce, ECO BOOST ma 3.5 V6 i dwie turbosprężarki
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla nich to jest ECO
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla nich to jest ECO
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Póki co się tym nie przejmuje bo i tak mnie nie będzie stać na takie auto przynajmniej pewnie przez kolejne 10 lat . A jeśli Volvo idzie mocno w stronę downsizingu to się się będę rozglądał za BMW lub Mercedesem, oni myślę, że niżej niż 1,5l i 4 cylindrów w limuzynach nie zejdą . Póki co nie słychać wieści aby w tych markach np. w S klasie miało się pojawić coś mniejszego niż 2.0 R4.
W Volvo też to źle wygląda z tego względu, że nie ma nic o klasę wyższego niż S80. No i rzeczywiście słabo to wygląda jak flagowa limuzyna będzie miała tylko R4 i pewnie kiedyś R3. W niemieckich markach rozbija się to na kilka modeli i ludzie tak nie patrzą na to, a flagowe modele dalej mają mocne 6,8,12 cylindrowe silniki.
W Volvo też to źle wygląda z tego względu, że nie ma nic o klasę wyższego niż S80. No i rzeczywiście słabo to wygląda jak flagowa limuzyna będzie miała tylko R4 i pewnie kiedyś R3. W niemieckich markach rozbija się to na kilka modeli i ludzie tak nie patrzą na to, a flagowe modele dalej mają mocne 6,8,12 cylindrowe silniki.
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
No ale jak zaczną z 2.0R4 wyciągać po 350-400 koni to będzie taki samo klops jak z 1.0 i 150 koni...
Kosiarka, ino większa.
Kosiarka, ino większa.
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- bystrymarkus
- Przyjaciele
- Posty: 1609
- Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
- Imię: Michal
- VOLVO: V70II/V70II
- Silnik: 2,5T/D5
- KW/KM/NM: 209/163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: 10/6
- Przebieg: 390000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Powinni silniki zrobić na jakiś szybko złączach żeby łatwo było je wymieniać. W sklepach motoryzacyjcnych na półkach by leżały zastępcze.
I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Trzeba podejść do sprawy racjonalnie.
Do 280-300 koni mechanicznych dwulitrowy silnik z turbo jest jak najbardziej ok.
Wydaje mi się, że w segmencie aut typu S80, E-Klasa i BMW serii 5 auta do 300 koni to jakieś 95% sprzedaży.
W najnowszej serii 5 bazowy silnik też będzie miał 3 cylindry. Takie czasy niestety.
Do 280-300 koni mechanicznych dwulitrowy silnik z turbo jest jak najbardziej ok.
Wydaje mi się, że w segmencie aut typu S80, E-Klasa i BMW serii 5 auta do 300 koni to jakieś 95% sprzedaży.
W najnowszej serii 5 bazowy silnik też będzie miał 3 cylindry. Takie czasy niestety.
-
- Przyjaciele
- Posty: 3136
- Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
- VOLVO: Czarne V70 II
- Silnik: 2,4 D5 163KM
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2003
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: ~6,6 ON
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Myślę że czekają nas czasy gdzie głównie będą produkować: małe pierdziawki, małe pierdziawki-hybrydy, elektryki. Sam nie mam nic przeciwko takiej Tesli albo Amperze.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2010-04-17, 21:26
- VOLVO: 855 T-5
- Silnik: 2.5 dłubnięty
- KW/KM/NM: ~230KM
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Uć
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Ale pierdoły... to z linka to zwykły wtrysk wody do cylindrów, stosuje się często w wysilonych jednostkach, odkrycie ameryki...David pisze:nonline, nie widziałeś tego? " onclick="window.open(this.href);return false; albo w allegro wpisz generator hho
Generator hho to co innego - w skrócie mówiąc to urządzenie które pobiera więcej energii niż oddaje, co zresztą nie jest dziwne, bo nie ma 100% sprawności. Ale ludzie którzy zakończyli edukacje na trzeciej klasie podstawówki łykają to jak pelikany, doprawiając przy okazji globalnymi spiskami, GMO, chemtrailsami, itd.
- Ernio
- VO
- Posty: 311
- Rejestracja: 2008-07-07, 17:53
- Imię: Ernest
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 120/163/230
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: XXl
- Przebieg: 284000
- Lokalizacja: Koszalin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Dobre Niewykluczone, że tak będzie tylko pytanie jakie będą ceny jednostek napędowych w takim układzie...bystrymarkus pisze:Powinni silniki zrobić na jakiś szybko złączach żeby łatwo było je wymieniać. W sklepach motoryzacyjcnych na półkach by leżały zastępcze.
I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
Nie ma jak gang rzędowej piątki a nie tam jakaś 3 garowa popierdółka
" onclick="window.open(this.href);return false;
BTW fajna osiemseta
Sprzedam welurowy fotel pasażera do S/V70
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
akarso,
Wtrysk wody to już podczas drugiej wojny światowej miał swój renesans w silnikach lotniczych. Ludzie lubią odkrywać koło na nowo, szkoda że kolejni odkrywcy są o rząd głupsi od poprzednich.
Wtrysk wody to już podczas drugiej wojny światowej miał swój renesans w silnikach lotniczych. Ludzie lubią odkrywać koło na nowo, szkoda że kolejni odkrywcy są o rząd głupsi od poprzednich.
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Dyskusja wkracza powoli na tory rychłego odkrycia Perpetuum mobile lub jak kto woli Preparatum malibu..
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Może drugi taki silnik będzie z tyłu auta?
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
nonline pisze:Może drugi taki silnik będzie z tyłu auta?
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
-
- VOLV
- Posty: 602
- Rejestracja: 2012-04-03, 20:35
- VOLVO: s80
- Silnik: 2.5 t
- KW/KM/NM: 282/421
- Rok: 2007
- Był na spocie: 30
- Przebieg: 131
- Lokalizacja: wawa
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
No już są, np. klasa A AMG, 2.0 360 KMNo ale jak zaczną z 2.0R4 wyciągać po 350-400 koni to będzie taki samo klops jak z 1.0 i 150 koni...
Kto gra grubo, wygrać musi;)
http://www.camperowanie.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.camperowanie.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- amdr
- VOLVO
- Posty: 1268
- Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
- Imię: Pawel
- VOLVO: C70
- Silnik: T5 - B5234T3
- KW/KM/NM: 176/240/330
- Rok: 1999
- Średnie spalanie: 14
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
piękna ściema, perpetum mobile głosisz bo procesem elektrolizy rozdzielasz wodór i tlen po czym w procesie spalania mają dać energię i ciepło i jeszcze zasilić alternator generujący prąd potrzebny do elektrolizy. B Z D U R A !!!Agrh pisze:Jak chca byc tacy pro eko eko to niech wkoncu zrobia auto na wode, technologia istnieje od paru lat i wcale nie trzeba tankowac wodoru, bo uzadzenie do elektrolizy mozna zamontowac w aucie... same +, no choc moze jeden duzy -, wlasciciele marek przestana dostawac kase od arabow i zbiednieja hah.
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
- yarotom
- V
- Posty: 17
- Rejestracja: 2012-07-11, 11:32
- Imię: Jarek
- VOLVO: XC60
- Silnik: 3,2
- KW/KM/NM: 179/243/320, 185/420
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12 LPG
- Przebieg: 120
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Trzy cylindry to ja już miałem w smarcie fortwo.. diabelne śmigał po drodze w mieście
3 gary pasował do smarta ale do łosia to raczej katrowany łoś
Wolałbym Łosia z 5 - 6 garami
3 gary pasował do smarta ale do łosia to raczej katrowany łoś
Wolałbym Łosia z 5 - 6 garami
Było: Fiat 125p 1,5- 75KM, smart FotTwo 0,6-56KM, Renault Thalia 1,4-75KM, Volvo S80 2,4 V20 - 170KM, Volvo V70 2,4D5 185KM
Jest Volvo XC60 3,2-243KM, Polonez 1,5-75KM i BMW E46 320D 136KM,
Jest Volvo XC60 3,2-243KM, Polonez 1,5-75KM i BMW E46 320D 136KM,
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Mnie udało się przekopać przez tajne materiały techniczne Volvo.
Najnowszy T5:
Najnowszy T5:
Lewa w górę
- volvoelch
- VOLV
- Posty: 592
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:55
- VOLVO: XC 60
- Silnik: 2,4 D
- KW/KM/NM: 129/175/420
- Rok: 2010
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
@nonline hehe-przyznaj sie ze siedzisz w dziale rozwoju u Volvo i myslisz zawodowo jak zniechecic ludzi do tej marki
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Nie jestem ślepo podążającą pacynką. Co jest złe to będę trąbił o tym na lewo i prawo.
Lewa w górę
- AOW
- Przyjaciele
- Posty: 5151
- Rejestracja: 2008-11-18, 22:43
- Imię: Olaf
- VOLVO: S70 / S90II / 940 Turbo
- Silnik: D5252T / D4204 / B230FT
- Rok: 97
- Był na spocie: 10
- Średnie spalanie: nie patrzę
- Przebieg: 430000
- Lokalizacja: Wawer :)
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
czytam i patrzę na średnią wieku waszych pojazdów (mój zresztą też) i ile z nas kupi nowy samochód z salonu z tym 3 cylindrowym silnikiem ?
Po zatym nasze samochodu do momento kiedy prawo się nie zmieni będą jeździć i jeździć ... a te 3 cylindrowe pewnie nie dotrwają ... więc w czym problem?
Coż takie są czasy, każda firma musi mieć takie trzycylnindrowe silniki....
Dziś kupiełem tygodnik Motor - jest tam opisane nowe BWM serii 3 - wyjściowy silnik :
1,5 turbo 3 cylindry który ma lepsze osiągi niż mój 2,5l turbodiesel 5 cylindrowy i pali też mniej ....
pozd.
Po zatym nasze samochodu do momento kiedy prawo się nie zmieni będą jeździć i jeździć ... a te 3 cylindrowe pewnie nie dotrwają ... więc w czym problem?
Coż takie są czasy, każda firma musi mieć takie trzycylnindrowe silniki....
Dziś kupiełem tygodnik Motor - jest tam opisane nowe BWM serii 3 - wyjściowy silnik :
1,5 turbo 3 cylindry który ma lepsze osiągi niż mój 2,5l turbodiesel 5 cylindrowy i pali też mniej ....
pozd.
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Ale twój paliwożerny, śmierdzący dyszel o kulturze pracy naćpanego byka przeżyje 4 takie silniki i nadal będzie jak pączek w maśle
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Coraz częściej czytam o kolejnych markach szczycących się takimi silnikami i wydaje mi się, że ich działy rozwoju to w rzeczywistości działy niedorozwoju. Oczywiście to moje zdanie.volvoelch pisze: w dziale rozwoju
Prawda jest też taka, że jeśli ta czy inna marka notuje rynkowe sukcesy z takimi jednostkami, inny zaczynają gonić i wytwarzać podobne "dzieła" techniki. Popyt stymuluje produkcję i póki są nabywcy, będzie zainteresowanie i zbyt. Poza tym watro wspomnieć o unijnych preferencjach dla małych pojemności i szaleństwie polegającym na tzw. optymalizacji pojemność pojedynczego cylindra.
Samochody z przysłowiowymi jednorazówkami pod maską to kolejny dowód, że ludzie coraz częściej żyją dniem dzisiejszym i mają gdzieś, czy za kilka lat ich nabytek będzie jeszcze jeździł o własnych siłach lub też zostanie zmielony na moto-mączkę, która posłuży do produkcji kolejnych cudów techniki.
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut