3 cylindry w Volvo
- jarek999
- V
- Posty: 104
- Rejestracja: 2012-09-02, 15:21
- Imię: Jarek
- VOLVO: Volvo S 60
- Silnik: 2.4i
- KW/KM/NM: 125/170/225
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9.5
- Przebieg: 225000
- Lokalizacja: Siedlce
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Ford mustang też już ma 2.3L EcoBoost 4 cylindry + turbo...310KM
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
-
- V
- Posty: 22
- Rejestracja: 2013-09-29, 17:36
- Imię: Przemek
- VOLVO: s80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 170 KM
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 9/100 PB :]
- Przebieg: 310000
- Lokalizacja: Boxtel/RSL
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Jak chca byc tacy pro eko eko to niech wkoncu zrobia auto na wode, technologia istnieje od paru lat i wcale nie trzeba tankowac wodoru, bo uzadzenie do elektrolizy mozna zamontowac w aucie... same +, no choc moze jeden duzy -, wlasciciele marek przestana dostawac kase od arabow i zbiednieja hah.
NIe moge uwierzyc ze ludzie ciagle daja sie mamic tymi eko-bzdurami, wszystko teraz mozna sprawdzic w internecie...
Ciekawe jak z kultura pracy tych 3 cylindrow, poza tym ze to zaden hight-tech bo pojemnosc 1,5 (gdzie 4 cylindrowe 1,6 ma 200 BHP), a do tego chca to montowac w srednich XC czyli pewnie w xc 60, haha za pare lat trzeba bedzie kupic rower, a w brzydka pogode jezdzic do pracy pociagiem i autobusem.
NIe moge uwierzyc ze ludzie ciagle daja sie mamic tymi eko-bzdurami, wszystko teraz mozna sprawdzic w internecie...
Ciekawe jak z kultura pracy tych 3 cylindrow, poza tym ze to zaden hight-tech bo pojemnosc 1,5 (gdzie 4 cylindrowe 1,6 ma 200 BHP), a do tego chca to montowac w srednich XC czyli pewnie w xc 60, haha za pare lat trzeba bedzie kupic rower, a w brzydka pogode jezdzic do pracy pociagiem i autobusem.
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Hah. Dobre. Magnetyzer i opaskę doktora "levina" z tv mango tyż se kup i okręć dookoła wydechu, będzie Ci mniej palił.Agrh pisze:Jak chca byc tacy pro eko eko to niech wkoncu zrobia auto na wode, technologia istnieje od paru lat i wcale nie trzeba tankowac wodoru, bo uzadzenie do elektrolizy mozna zamontowac w aucie... same +, no choc moze jeden duzy -, wlasciciele marek przestana dostawac kase od arabow i zbiednieja hah.
A właściciele marek dawno wymienili je na ojro, kto tego nie zrobił ten gapa.
Hah. Skoro wszystko można sprawdzić w internecie to czemu nie sprawdzasz pisowni? W pierwszej chwili wahałem się czy chodzi Ci o auta na etanol.Agrh pisze:NIe moge uwierzyc ze ludzie ciagle daja sie mamic tymi eko-bzdurami, wszystko teraz mozna sprawdzic w internecie...
Lewa w górę
-
- VOLVO
- Posty: 1090
- Rejestracja: 2011-04-23, 20:57
- Imię: Dawid
- VOLVO: 760/V70II
- Silnik: D24TIC/D5
- KW/KM/NM: 115/163
- Rok: 1988
- Średnie spalanie: 9/6.5
- Przebieg: 350
- Lokalizacja: Brzeg
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
nonline, nie widziałeś tego? " onclick="window.open(this.href);return false; albo w allegro wpisz generator hho
Ex:
240 B19E 82'
850 T5 95'
940 B230FB 94'
240 B19E 82'
850 T5 95'
940 B230FB 94'
-
- Przyjaciele
- Posty: 3136
- Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
- VOLVO: Czarne V70 II
- Silnik: 2,4 D5 163KM
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2003
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: ~6,6 ON
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
HahaO powinno być - tyle powiem o tym wynalazku.
A 2,3L Ecoboost w mustangu jedzie lepiej niż bazowe V6.
Kolega kupił Focusa 1.0 ecoboost, przesiadł się z lancera 1.6, jak na razie jest mega zadowolony.
A 2,3L Ecoboost w mustangu jedzie lepiej niż bazowe V6.
Kolega kupił Focusa 1.0 ecoboost, przesiadł się z lancera 1.6, jak na razie jest mega zadowolony.
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
qb4hkm, i pewnie będzie się cieszył do pewnego przebiegu. Znajomy miał 3 cylindrową Fabię 1.2 HTP i z powodzeniem ganiał do jakiś 100k km. Potem, pomimo regularnego serwisu w ASO Skoda zaczęła się gehenna z elektryką, nadmiernym zużyciem oleju, kilkoma innymi rzeczami i przeskoczeniem prawie nowego łańcucha rozrządu o kilka zębów włącznie. Silnik zrobiony, samochód sprzedany, a właściciel szczęśliwy, że uwolnił się od tego g...
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- Senator
- VOLV
- Posty: 627
- Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
- Imię: Staszek
- VOLVO: 855 2.3 T5
- Silnik: B5234T
- KW/KM/NM: 166/225/300
- Rok: 1995
- Był na spocie: 69
- Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
- Przebieg: 314000
- Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Smutny to news, zwłaszcza w przypadku Volvo, które postrzegałem za "ostatniego Mohikanina" w kwestii niskiego wysilenia motorów. B5244S2 produkowano bodaj do 2010r.! 140KM z 2.4L! VW już dawno robiło tyle z 1.4 TSI! W Dieslach to samo - wprawdzie 1.6D dostępne jest od dość dawna, ale w momencie, kiedy do VAGów ładowali 2.0 TDI 170KM, Volvo dalej miało w du*** downsizing i takie S40/V50 wciąż można było zamówić z 2.4 D5 163KM.
Jako ciekawostkę przytoczę mól ulubiony przykład "postępu": dawno temu, kiedy debiutowała Corsa C ze swoim "rewolucyjnym" 3-cylindrowym 1.0 58KM, w którym trwałość łańcucha rozrządu wynosi 1/3 interwału wymiany paska w Volvo, jakaś gazeta motoryzacyjna zrobiła fajny test. Otóż wzięto na odcinek testowy taką Corsę oraz Kadetta E 1.4 60KM. Jakież było zdziwienie, że na tym samym odcinku Kadett spalił średnio zaledwie 0,2l/100km więcej niż Corsa...
Jako ciekawostkę przytoczę mól ulubiony przykład "postępu": dawno temu, kiedy debiutowała Corsa C ze swoim "rewolucyjnym" 3-cylindrowym 1.0 58KM, w którym trwałość łańcucha rozrządu wynosi 1/3 interwału wymiany paska w Volvo, jakaś gazeta motoryzacyjna zrobiła fajny test. Otóż wzięto na odcinek testowy taką Corsę oraz Kadetta E 1.4 60KM. Jakież było zdziwienie, że na tym samym odcinku Kadett spalił średnio zaledwie 0,2l/100km więcej niż Corsa...
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
I wszystko w temacie..Senator pisze:Jakież było zdziwienie, że na tym samym odcinku Kadett spalił średnio zaledwie 0,2l/100km więcej niż Corsa...
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
-
- Przyjaciele
- Posty: 3136
- Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
- VOLVO: Czarne V70 II
- Silnik: 2,4 D5 163KM
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2003
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: ~6,6 ON
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Może masz rację ale...pablomed pisze:qb4hkm, i pewnie będzie się cieszył do pewnego przebiegu. Znajomy miał 3 cylindrową Fabię 1.2 HTP i z powodzeniem ganiał do jakiś 100k km. Potem, pomimo regularnego serwisu w ASO Skoda zaczęła się gehenna z elektryką, nadmiernym zużyciem oleju, kilkoma innymi rzeczami i przeskoczeniem prawie nowego łańcucha rozrządu o kilka zębów włącznie. Silnik zrobiony, samochód sprzedany, a właściciel szczęśliwy, że uwolnił się od tego g...
VW już od dawna nie potrafi wymyśleć jakiegoś nowego sensownego silnika, a ford już jakiś czas na rynku z tym motorem jest i wydaje się on całkiem sensowny, nie ma jakiś większych fuckupów z nim. Pożyjemy zobaczymy, też zrobiłem wielkie oczy jak mi powiedział co kupił ale wszystko wskazuje na to że nie taki diabeł straszny. Ja również jestem zwolennikiem - "no replacement for displacement" i najchętniej śmigał bym mało wysilonym V8 gdyby ekonomia na to pozwalała
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Aj tam znowu marudzicie. Silnik 3 cylindrowy wydaje dźwięki o wiele lepsze niż silnik 4 cylindrowy. Ot prosty przykład - wpiszcie sobie BMW i8 i posłuchajcie, prawie jak R6. Po drugie będzie lżejszy, po trzecie wytrzymałościowo nie będzie wcale tak o wiele gorzej niż 4 garowy o ile nie polecą w kulki za mocno z pojemnością typu 1.0 lub 1.2 i moc pod 200km.
Volvo nie może sobie pozwolić na szaleństwa silnikowe bo UE hamuje ich normami CO2. VAG, BMW, Mercedes ma dziesiątki silników i oni mogą sobie strzelić coś w stylu V12 6.0 Bi-Turbo.
Osobiście wolałbym silnik 3 cylindrowy niż 4. Ten drugi nie brzmi dobrze jak wszyscy wiemy
Ludzie i tak kupią i tak. Wystarczy zobaczyć ile jeździ nowych BMW F10 z 520d i 525d od cholery i jeszcze ciut. No i dlaczego?? Bo osiągi są naprawdę dobre, spalanie również, wyciszenie wnętrza na takim poziomie, że silnika nie słychać. To samo Audi A6 - 2.0TDI jest od zarąbania. A jeśli wprowadzą również do Audi 2.0 BiTdi z nowgo Passka to nawet 3.0 TDI będzie zagrożone pod względem osiągów i ludzie kupią 2.0 wtedy
Volvo nie może sobie pozwolić na szaleństwa silnikowe bo UE hamuje ich normami CO2. VAG, BMW, Mercedes ma dziesiątki silników i oni mogą sobie strzelić coś w stylu V12 6.0 Bi-Turbo.
Osobiście wolałbym silnik 3 cylindrowy niż 4. Ten drugi nie brzmi dobrze jak wszyscy wiemy
Ludzie i tak kupią i tak. Wystarczy zobaczyć ile jeździ nowych BMW F10 z 520d i 525d od cholery i jeszcze ciut. No i dlaczego?? Bo osiągi są naprawdę dobre, spalanie również, wyciszenie wnętrza na takim poziomie, że silnika nie słychać. To samo Audi A6 - 2.0TDI jest od zarąbania. A jeśli wprowadzą również do Audi 2.0 BiTdi z nowgo Passka to nawet 3.0 TDI będzie zagrożone pod względem osiągów i ludzie kupią 2.0 wtedy
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Driv3rrrr, widzę, że idziesz z motoryzacyjnym powiewem "nowoczesności" . Ja nigdy nie kupię czegoś takiego. Braknie dla mnie odpowiedniego Volvo, skieruję swoje oczy za Ocean.
.. np. ford Crown Victoria..qb4hkm pisze:najchętniej śmigał bym mało wysilonym V8
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
W hameryce, ECO BOOST ma 3.5 V6 i dwie turbosprężarki
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla nich to jest ECO
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dla nich to jest ECO
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 4243
- Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
- Imię: Artur
- VOLVO: Jaguar S-Type
- Silnik: 3.0 V6 LPG
- KW/KM/NM: 175/238/293
- Rok: 2003
- Był na spocie: 11
- Przebieg: 227000
- Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Póki co się tym nie przejmuje bo i tak mnie nie będzie stać na takie auto przynajmniej pewnie przez kolejne 10 lat . A jeśli Volvo idzie mocno w stronę downsizingu to się się będę rozglądał za BMW lub Mercedesem, oni myślę, że niżej niż 1,5l i 4 cylindrów w limuzynach nie zejdą . Póki co nie słychać wieści aby w tych markach np. w S klasie miało się pojawić coś mniejszego niż 2.0 R4.
W Volvo też to źle wygląda z tego względu, że nie ma nic o klasę wyższego niż S80. No i rzeczywiście słabo to wygląda jak flagowa limuzyna będzie miała tylko R4 i pewnie kiedyś R3. W niemieckich markach rozbija się to na kilka modeli i ludzie tak nie patrzą na to, a flagowe modele dalej mają mocne 6,8,12 cylindrowe silniki.
W Volvo też to źle wygląda z tego względu, że nie ma nic o klasę wyższego niż S80. No i rzeczywiście słabo to wygląda jak flagowa limuzyna będzie miała tylko R4 i pewnie kiedyś R3. W niemieckich markach rozbija się to na kilka modeli i ludzie tak nie patrzą na to, a flagowe modele dalej mają mocne 6,8,12 cylindrowe silniki.
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
No ale jak zaczną z 2.0R4 wyciągać po 350-400 koni to będzie taki samo klops jak z 1.0 i 150 koni...
Kosiarka, ino większa.
Kosiarka, ino większa.
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- bystrymarkus
- Przyjaciele
- Posty: 1609
- Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
- Imię: Michal
- VOLVO: V70II/V70II
- Silnik: 2,5T/D5
- KW/KM/NM: 209/163
- Rok: 2003
- Był na spocie: 67
- Średnie spalanie: 10/6
- Przebieg: 390000
- Lokalizacja: Toruń
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Powinni silniki zrobić na jakiś szybko złączach żeby łatwo było je wymieniać. W sklepach motoryzacyjcnych na półkach by leżały zastępcze.
I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
-
- V
- Posty: 82
- Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
- VOLVO: 850
- Silnik: T5
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: WR
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Trzeba podejść do sprawy racjonalnie.
Do 280-300 koni mechanicznych dwulitrowy silnik z turbo jest jak najbardziej ok.
Wydaje mi się, że w segmencie aut typu S80, E-Klasa i BMW serii 5 auta do 300 koni to jakieś 95% sprzedaży.
W najnowszej serii 5 bazowy silnik też będzie miał 3 cylindry. Takie czasy niestety.
Do 280-300 koni mechanicznych dwulitrowy silnik z turbo jest jak najbardziej ok.
Wydaje mi się, że w segmencie aut typu S80, E-Klasa i BMW serii 5 auta do 300 koni to jakieś 95% sprzedaży.
W najnowszej serii 5 bazowy silnik też będzie miał 3 cylindry. Takie czasy niestety.
-
- Przyjaciele
- Posty: 3136
- Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
- VOLVO: Czarne V70 II
- Silnik: 2,4 D5 163KM
- KW/KM/NM: 120/163/340
- Rok: 2003
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: ~6,6 ON
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Myślę że czekają nas czasy gdzie głównie będą produkować: małe pierdziawki, małe pierdziawki-hybrydy, elektryki. Sam nie mam nic przeciwko takiej Tesli albo Amperze.
-
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2010-04-17, 21:26
- VOLVO: 855 T-5
- Silnik: 2.5 dłubnięty
- KW/KM/NM: ~230KM
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Uć
- Status: Offline
Re: 3 cylindry w Volvo
Ale pierdoły... to z linka to zwykły wtrysk wody do cylindrów, stosuje się często w wysilonych jednostkach, odkrycie ameryki...David pisze:nonline, nie widziałeś tego? " onclick="window.open(this.href);return false; albo w allegro wpisz generator hho
Generator hho to co innego - w skrócie mówiąc to urządzenie które pobiera więcej energii niż oddaje, co zresztą nie jest dziwne, bo nie ma 100% sprawności. Ale ludzie którzy zakończyli edukacje na trzeciej klasie podstawówki łykają to jak pelikany, doprawiając przy okazji globalnymi spiskami, GMO, chemtrailsami, itd.
- Ernio
- VO
- Posty: 311
- Rejestracja: 2008-07-07, 17:53
- Imię: Ernest
- VOLVO: C70
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 120/163/230
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: XXl
- Przebieg: 284000
- Lokalizacja: Koszalin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Dobre Niewykluczone, że tak będzie tylko pytanie jakie będą ceny jednostek napędowych w takim układzie...bystrymarkus pisze:Powinni silniki zrobić na jakiś szybko złączach żeby łatwo było je wymieniać. W sklepach motoryzacyjcnych na półkach by leżały zastępcze.
I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
Nie ma jak gang rzędowej piątki a nie tam jakaś 3 garowa popierdółka
" onclick="window.open(this.href);return false;
BTW fajna osiemseta
Sprzedam welurowy fotel pasażera do S/V70
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
akarso,
Wtrysk wody to już podczas drugiej wojny światowej miał swój renesans w silnikach lotniczych. Ludzie lubią odkrywać koło na nowo, szkoda że kolejni odkrywcy są o rząd głupsi od poprzednich.
Wtrysk wody to już podczas drugiej wojny światowej miał swój renesans w silnikach lotniczych. Ludzie lubią odkrywać koło na nowo, szkoda że kolejni odkrywcy są o rząd głupsi od poprzednich.
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Dyskusja wkracza powoli na tory rychłego odkrycia Perpetuum mobile lub jak kto woli Preparatum malibu..
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut
- nonline
- VOLVO
- Posty: 3009
- Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
- Imię: M
- VOLVO: V70 II | S80
- Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
- KW/KM/NM: 140KM / 170KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 10 / 12
- Lokalizacja: SKC/WRO
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
Może drugi taki silnik będzie z tyłu auta?
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...
Lewa w górę
-
- Przyjaciele
- Posty: 3140
- Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
- Imię: Pawel
- VOLVO: BMW X6 35d
- Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
- KW/KM/NM: 210/286/580
- Rok: 2010
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: Nie liczę
- Przebieg: 230000
- Lokalizacja: Litzmannstadt
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: 3 cylindry w Volvo
nonline pisze:Może drugi taki silnik będzie z tyłu auta?
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut