3 cylindry w Volvo

Awatar użytkownika
jarek999
V
V
Posty: 104
Rejestracja: 2012-09-02, 15:21
Imię: Jarek
VOLVO: Volvo S 60
Silnik: 2.4i
KW/KM/NM: 125/170/225
Rok: 2009
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9.5
Przebieg: 225000
Lokalizacja: Siedlce
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: jarek999 » 2014-12-11, 22:02

Ford mustang też już ma 2.3L EcoBoost 4 cylindry + turbo...310KM
Były: Fiat 126p 96r.
Renault 19 92r.
Ford Escort 94r.
Mazda6 03r.
Mazda 323c 94r. ASB
Jest: Volvo S60 09r.
Peugeot 307 03r. ASB

Obrazek

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2014-12-11, 22:31

Na Europę :P

Agrh
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2013-09-29, 17:36
Imię: Przemek
VOLVO: s80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 2000
Średnie spalanie: 9/100 PB :]
Przebieg: 310000
Lokalizacja: Boxtel/RSL
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: Agrh » 2014-12-12, 00:17

Jak chca byc tacy pro eko eko to niech wkoncu zrobia auto na wode, technologia istnieje od paru lat i wcale nie trzeba tankowac wodoru, bo uzadzenie do elektrolizy mozna zamontowac w aucie... same +, no choc moze jeden duzy -, wlasciciele marek przestana dostawac kase od arabow i zbiednieja hah.

NIe moge uwierzyc ze ludzie ciagle daja sie mamic tymi eko-bzdurami, wszystko teraz mozna sprawdzic w internecie...

Ciekawe jak z kultura pracy tych 3 cylindrow, poza tym ze to zaden hight-tech bo pojemnosc 1,5 (gdzie 4 cylindrowe 1,6 ma 200 BHP), a do tego chca to montowac w srednich XC czyli pewnie w xc 60, haha za pare lat trzeba bedzie kupic rower, a w brzydka pogode jezdzic do pracy pociagiem i autobusem.

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2014-12-12, 00:45

Agrh pisze:Jak chca byc tacy pro eko eko to niech wkoncu zrobia auto na wode, technologia istnieje od paru lat i wcale nie trzeba tankowac wodoru, bo uzadzenie do elektrolizy mozna zamontowac w aucie... same +, no choc moze jeden duzy -, wlasciciele marek przestana dostawac kase od arabow i zbiednieja hah.
Hah. Dobre. Magnetyzer i opaskę doktora "levina" z tv mango tyż se kup i okręć dookoła wydechu, będzie Ci mniej palił.
A właściciele marek dawno wymienili je na ojro, kto tego nie zrobił ten gapa.
Agrh pisze:NIe moge uwierzyc ze ludzie ciagle daja sie mamic tymi eko-bzdurami, wszystko teraz mozna sprawdzic w internecie...
Hah. Skoro wszystko można sprawdzić w internecie to czemu nie sprawdzasz pisowni? W pierwszej chwili wahałem się czy chodzi Ci o auta na etanol.

David
VOLVO
VOLVO
Posty: 1090
Rejestracja: 2011-04-23, 20:57
Imię: Dawid
VOLVO: 760/V70II
Silnik: D24TIC/D5
KW/KM/NM: 115/163
Rok: 1988
Średnie spalanie: 9/6.5
Przebieg: 350
Lokalizacja: Brzeg
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: David » 2014-12-12, 07:07

nonline, nie widziałeś tego? " onclick="window.open(this.href);return false; albo w allegro wpisz generator hho
Ex:
240 B19E 82'
850 T5 95'
940 B230FB 94'

qb4hkm
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3136
Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
VOLVO: Czarne V70 II
Silnik: 2,4 D5 163KM
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2003
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: ~6,6 ON
Przebieg: 0
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: qb4hkm » 2014-12-12, 09:26

HahaO powinno być - tyle powiem o tym wynalazku. :lol:

A 2,3L Ecoboost w mustangu jedzie lepiej niż bazowe V6.

Kolega kupił Focusa 1.0 ecoboost, przesiadł się z lancera 1.6, jak na razie jest mega zadowolony.

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2014-12-12, 09:41

qb4hkm, i pewnie będzie się cieszył do pewnego przebiegu. Znajomy miał 3 cylindrową Fabię 1.2 HTP i z powodzeniem ganiał do jakiś 100k km. Potem, pomimo regularnego serwisu w ASO Skoda zaczęła się gehenna z elektryką, nadmiernym zużyciem oleju, kilkoma innymi rzeczami i przeskoczeniem prawie nowego łańcucha rozrządu o kilka zębów włącznie. Silnik zrobiony, samochód sprzedany, a właściciel szczęśliwy, że uwolnił się od tego g...
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

Awatar użytkownika
Senator
VOLV
VOLV
Posty: 627
Rejestracja: 2014-04-05, 17:39
Imię: Staszek
VOLVO: 855 2.3 T5
Silnik: B5234T
KW/KM/NM: 166/225/300
Rok: 1995
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: ile wleje tyle spali
Przebieg: 314000
Lokalizacja: Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: Senator » 2014-12-12, 10:03

Smutny to news, zwłaszcza w przypadku Volvo, które postrzegałem za "ostatniego Mohikanina" w kwestii niskiego wysilenia motorów. B5244S2 produkowano bodaj do 2010r.! 140KM z 2.4L! VW już dawno robiło tyle z 1.4 TSI! W Dieslach to samo - wprawdzie 1.6D dostępne jest od dość dawna, ale w momencie, kiedy do VAGów ładowali 2.0 TDI 170KM, Volvo dalej miało w du*** downsizing i takie S40/V50 wciąż można było zamówić z 2.4 D5 163KM.

Jako ciekawostkę przytoczę mól ulubiony przykład "postępu": dawno temu, kiedy debiutowała Corsa C ze swoim "rewolucyjnym" 3-cylindrowym 1.0 58KM, w którym trwałość łańcucha rozrządu wynosi 1/3 interwału wymiany paska w Volvo, jakaś gazeta motoryzacyjna zrobiła fajny test. Otóż wzięto na odcinek testowy taką Corsę oraz Kadetta E 1.4 60KM. Jakież było zdziwienie, że na tym samym odcinku Kadett spalił średnio zaledwie 0,2l/100km więcej niż Corsa...

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2014-12-12, 10:10

Senator pisze:Jakież było zdziwienie, że na tym samym odcinku Kadett spalił średnio zaledwie 0,2l/100km więcej niż Corsa...
I wszystko w temacie.. :D
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

qb4hkm
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3136
Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
VOLVO: Czarne V70 II
Silnik: 2,4 D5 163KM
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2003
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: ~6,6 ON
Przebieg: 0
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: qb4hkm » 2014-12-12, 10:21

pablomed pisze:qb4hkm, i pewnie będzie się cieszył do pewnego przebiegu. Znajomy miał 3 cylindrową Fabię 1.2 HTP i z powodzeniem ganiał do jakiś 100k km. Potem, pomimo regularnego serwisu w ASO Skoda zaczęła się gehenna z elektryką, nadmiernym zużyciem oleju, kilkoma innymi rzeczami i przeskoczeniem prawie nowego łańcucha rozrządu o kilka zębów włącznie. Silnik zrobiony, samochód sprzedany, a właściciel szczęśliwy, że uwolnił się od tego g...
Może masz rację ale...
VW już od dawna nie potrafi wymyśleć jakiegoś nowego sensownego silnika, a ford już jakiś czas na rynku z tym motorem jest i wydaje się on całkiem sensowny, nie ma jakiś większych fuckupów z nim. Pożyjemy zobaczymy, też zrobiłem wielkie oczy jak mi powiedział co kupił ale wszystko wskazuje na to że nie taki diabeł straszny. Ja również jestem zwolennikiem - "no replacement for displacement" i najchętniej śmigał bym mało wysilonym V8 gdyby ekonomia na to pozwalała :-D

Driv3rrrr
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4243
Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
Imię: Artur
VOLVO: Jaguar S-Type
Silnik: 3.0 V6 LPG
KW/KM/NM: 175/238/293
Rok: 2003
Był na spocie: 11
Przebieg: 227000
Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: Driv3rrrr » 2014-12-12, 10:34

Aj tam znowu marudzicie. Silnik 3 cylindrowy wydaje dźwięki o wiele lepsze niż silnik 4 cylindrowy. Ot prosty przykład - wpiszcie sobie BMW i8 i posłuchajcie, prawie jak R6. Po drugie będzie lżejszy, po trzecie wytrzymałościowo nie będzie wcale tak o wiele gorzej niż 4 garowy o ile nie polecą w kulki za mocno z pojemnością typu 1.0 lub 1.2 i moc pod 200km.

Volvo nie może sobie pozwolić na szaleństwa silnikowe bo UE hamuje ich normami CO2. VAG, BMW, Mercedes ma dziesiątki silników i oni mogą sobie strzelić coś w stylu V12 6.0 Bi-Turbo.

Osobiście wolałbym silnik 3 cylindrowy niż 4. Ten drugi nie brzmi dobrze jak wszyscy wiemy

Ludzie i tak kupią i tak. Wystarczy zobaczyć ile jeździ nowych BMW F10 z 520d i 525d od cholery i jeszcze ciut. No i dlaczego?? Bo osiągi są naprawdę dobre, spalanie również, wyciszenie wnętrza na takim poziomie, że silnika nie słychać. To samo Audi A6 - 2.0TDI jest od zarąbania. A jeśli wprowadzą również do Audi 2.0 BiTdi z nowgo Passka to nawet 3.0 TDI będzie zagrożone pod względem osiągów i ludzie kupią 2.0 wtedy
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2014-12-12, 10:43

Driv3rrrr, widzę, że idziesz z motoryzacyjnym powiewem "nowoczesności" :D . Ja nigdy nie kupię czegoś takiego. Braknie dla mnie odpowiedniego Volvo, skieruję swoje oczy za Ocean.
qb4hkm pisze:najchętniej śmigał bym mało wysilonym V8
.. np. ford Crown Victoria.. :P
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2014-12-12, 10:57

W hameryce, ECO BOOST ma 3.5 V6 i dwie turbosprężarki :)
" onclick="window.open(this.href);return false;

Dla nich to jest ECO :lol:

Driv3rrrr
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4243
Rejestracja: 2012-11-18, 16:22
Imię: Artur
VOLVO: Jaguar S-Type
Silnik: 3.0 V6 LPG
KW/KM/NM: 175/238/293
Rok: 2003
Był na spocie: 11
Przebieg: 227000
Lokalizacja: Niedrzwica Kość./Lublin
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: Driv3rrrr » 2014-12-12, 10:57

Póki co się tym nie przejmuje bo i tak mnie nie będzie stać na takie auto przynajmniej pewnie przez kolejne 10 lat :lol: . A jeśli Volvo idzie mocno w stronę downsizingu to się się będę rozglądał za BMW lub Mercedesem, oni myślę, że niżej niż 1,5l i 4 cylindrów w limuzynach nie zejdą :). Póki co nie słychać wieści aby w tych markach np. w S klasie miało się pojawić coś mniejszego niż 2.0 R4.

W Volvo też to źle wygląda z tego względu, że nie ma nic o klasę wyższego niż S80. No i rzeczywiście słabo to wygląda jak flagowa limuzyna będzie miała tylko R4 i pewnie kiedyś R3. W niemieckich markach rozbija się to na kilka modeli i ludzie tak nie patrzą na to, a flagowe modele dalej mają mocne 6,8,12 cylindrowe silniki.
Były praktykant ASO Volvo
Było: Volvo S80
Obecnie:
Jaguar S-Type - http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=101&t=88342" onclick="window.open(this.href);return false;
Porsche Cayenne
Diagnostyka komputerowa - Lublin i okolice

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2014-12-12, 11:06

No ale jak zaczną z 2.0R4 wyciągać po 350-400 koni to będzie taki samo klops jak z 1.0 i 150 koni...
Kosiarka, ino większa.

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2014-12-12, 11:10

Driv3rrrr pisze:Póki co się tym nie przejmuje
Obrazek... niemniej zaczynam o tym myśleć.. :lol:
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

Awatar użytkownika
bystrymarkus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1608
Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
Imię: Michal
VOLVO: V70II/V70II
Silnik: 2,5T/D5
KW/KM/NM: 209/163
Rok: 2003
Był na spocie: 67
Średnie spalanie: 10/6
Przebieg: 390000
Lokalizacja: Toruń
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: bystrymarkus » 2014-12-12, 11:38

Powinni silniki zrobić na jakiś szybko złączach żeby łatwo było je wymieniać. W sklepach motoryzacyjcnych na półkach by leżały zastępcze.

I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
bystrymarkus junior zwany

Obrazek

Mój osobisty Drakkar V70

Piotrunho
V
V
Posty: 82
Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
VOLVO: 850
Silnik: T5
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: WR
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: Piotrunho » 2014-12-12, 11:41

Trzeba podejść do sprawy racjonalnie.
Do 280-300 koni mechanicznych dwulitrowy silnik z turbo jest jak najbardziej ok.
Wydaje mi się, że w segmencie aut typu S80, E-Klasa i BMW serii 5 auta do 300 koni to jakieś 95% sprzedaży.
W najnowszej serii 5 bazowy silnik też będzie miał 3 cylindry. Takie czasy niestety.

qb4hkm
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3136
Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
VOLVO: Czarne V70 II
Silnik: 2,4 D5 163KM
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2003
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: ~6,6 ON
Przebieg: 0
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: qb4hkm » 2014-12-12, 11:51

Myślę że czekają nas czasy gdzie głównie będą produkować: małe pierdziawki, małe pierdziawki-hybrydy, elektryki. Sam nie mam nic przeciwko takiej Tesli albo Amperze.

akarso
V
V
Posty: 123
Rejestracja: 2010-04-17, 21:26
VOLVO: 855 T-5
Silnik: 2.5 dłubnięty
KW/KM/NM: ~230KM
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja:
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: akarso » 2014-12-12, 11:52

David pisze:nonline, nie widziałeś tego? " onclick="window.open(this.href);return false; albo w allegro wpisz generator hho
Ale pierdoły... to z linka to zwykły wtrysk wody do cylindrów, stosuje się często w wysilonych jednostkach, odkrycie ameryki...

Generator hho to co innego - w skrócie mówiąc to urządzenie które pobiera więcej energii niż oddaje, co zresztą nie jest dziwne, bo nie ma 100% sprawności. Ale ludzie którzy zakończyli edukacje na trzeciej klasie podstawówki łykają to jak pelikany, doprawiając przy okazji globalnymi spiskami, GMO, chemtrailsami, itd.

Awatar użytkownika
Ernio
VO
VO
Posty: 311
Rejestracja: 2008-07-07, 17:53
Imię: Ernest
VOLVO: C70
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 120/163/230
Rok: 2000
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: XXl
Przebieg: 284000
Lokalizacja: Koszalin
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: Ernio » 2014-12-12, 12:21

bystrymarkus pisze:Powinni silniki zrobić na jakiś szybko złączach żeby łatwo było je wymieniać. W sklepach motoryzacyjcnych na półkach by leżały zastępcze.

I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
Dobre :D Niewykluczone, że tak będzie tylko pytanie jakie będą ceny jednostek napędowych w takim układzie...

Nie ma jak gang rzędowej piątki a nie tam jakaś 3 garowa popierdółka :p

" onclick="window.open(this.href);return false;

BTW fajna osiemseta :)
Sprzedam welurowy fotel pasażera do S/V70

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2014-12-12, 12:38

akarso,
:lol:
Wtrysk wody to już podczas drugiej wojny światowej miał swój renesans w silnikach lotniczych. Ludzie lubią odkrywać koło na nowo, szkoda że kolejni odkrywcy są o rząd głupsi od poprzednich.

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2014-12-12, 13:29

Dyskusja wkracza powoli na tory rychłego odkrycia Perpetuum mobile lub jak kto woli Preparatum malibu.. :lol:
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2014-12-12, 13:35

Może drugi taki silnik będzie z tyłu auta?
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2014-12-12, 13:37

nonline pisze:Może drugi taki silnik będzie z tyłu auta?
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...
:lol:
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

ODPOWIEDZ

Wróć do „Newsy”