3 cylindry w Volvo

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2014-12-12, 11:10

Driv3rrrr pisze:Póki co się tym nie przejmuje
Obrazek... niemniej zaczynam o tym myśleć.. :lol:
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

Awatar użytkownika
bystrymarkus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1608
Rejestracja: 2010-10-11, 21:57
Imię: Michal
VOLVO: V70II/V70II
Silnik: 2,5T/D5
KW/KM/NM: 209/163
Rok: 2003
Był na spocie: 67
Średnie spalanie: 10/6
Przebieg: 390000
Lokalizacja: Toruń
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: bystrymarkus » 2014-12-12, 11:38

Powinni silniki zrobić na jakiś szybko złączach żeby łatwo było je wymieniać. W sklepach motoryzacyjcnych na półkach by leżały zastępcze.

I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
bystrymarkus junior zwany

Obrazek

Mój osobisty Drakkar V70

Piotrunho
V
V
Posty: 82
Rejestracja: 2012-03-08, 10:15
VOLVO: 850
Silnik: T5
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: WR
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: Piotrunho » 2014-12-12, 11:41

Trzeba podejść do sprawy racjonalnie.
Do 280-300 koni mechanicznych dwulitrowy silnik z turbo jest jak najbardziej ok.
Wydaje mi się, że w segmencie aut typu S80, E-Klasa i BMW serii 5 auta do 300 koni to jakieś 95% sprzedaży.
W najnowszej serii 5 bazowy silnik też będzie miał 3 cylindry. Takie czasy niestety.

qb4hkm
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3136
Rejestracja: 2010-09-06, 20:47
VOLVO: Czarne V70 II
Silnik: 2,4 D5 163KM
KW/KM/NM: 120/163/340
Rok: 2003
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: ~6,6 ON
Przebieg: 0
Lokalizacja: Sochaczew/Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: qb4hkm » 2014-12-12, 11:51

Myślę że czekają nas czasy gdzie głównie będą produkować: małe pierdziawki, małe pierdziawki-hybrydy, elektryki. Sam nie mam nic przeciwko takiej Tesli albo Amperze.

akarso
V
V
Posty: 123
Rejestracja: 2010-04-17, 21:26
VOLVO: 855 T-5
Silnik: 2.5 dłubnięty
KW/KM/NM: ~230KM
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja:
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: akarso » 2014-12-12, 11:52

David pisze:nonline, nie widziałeś tego? " onclick="window.open(this.href);return false; albo w allegro wpisz generator hho
Ale pierdoły... to z linka to zwykły wtrysk wody do cylindrów, stosuje się często w wysilonych jednostkach, odkrycie ameryki...

Generator hho to co innego - w skrócie mówiąc to urządzenie które pobiera więcej energii niż oddaje, co zresztą nie jest dziwne, bo nie ma 100% sprawności. Ale ludzie którzy zakończyli edukacje na trzeciej klasie podstawówki łykają to jak pelikany, doprawiając przy okazji globalnymi spiskami, GMO, chemtrailsami, itd.

Awatar użytkownika
Ernio
VO
VO
Posty: 311
Rejestracja: 2008-07-07, 17:53
Imię: Ernest
VOLVO: C70
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 120/163/230
Rok: 2000
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: XXl
Przebieg: 284000
Lokalizacja: Koszalin
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: Ernio » 2014-12-12, 12:21

bystrymarkus pisze:Powinni silniki zrobić na jakiś szybko złączach żeby łatwo było je wymieniać. W sklepach motoryzacyjcnych na półkach by leżały zastępcze.

I za 15 lat u mechanika będzie poproszę wymienić, klocki, tarcze, łączniki stabilizatora no i silnik.
Zmiany rozrządu zastąpi się zmianą silnika.
Dobre :D Niewykluczone, że tak będzie tylko pytanie jakie będą ceny jednostek napędowych w takim układzie...

Nie ma jak gang rzędowej piątki a nie tam jakaś 3 garowa popierdółka :p

" onclick="window.open(this.href);return false;

BTW fajna osiemseta :)
Sprzedam welurowy fotel pasażera do S/V70

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2014-12-12, 12:38

akarso,
:lol:
Wtrysk wody to już podczas drugiej wojny światowej miał swój renesans w silnikach lotniczych. Ludzie lubią odkrywać koło na nowo, szkoda że kolejni odkrywcy są o rząd głupsi od poprzednich.

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2014-12-12, 13:29

Dyskusja wkracza powoli na tory rychłego odkrycia Perpetuum mobile lub jak kto woli Preparatum malibu.. :lol:
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2014-12-12, 13:35

Może drugi taki silnik będzie z tyłu auta?
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2014-12-12, 13:37

nonline pisze:Może drugi taki silnik będzie z tyłu auta?
Wtedy napis T6 może na klapie zostać...
:lol:
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

burton
VOLV
VOLV
Posty: 602
Rejestracja: 2012-04-03, 20:35
VOLVO: s80
Silnik: 2.5 t
KW/KM/NM: 282/421
Rok: 2007
Był na spocie: 30
Przebieg: 131
Lokalizacja: wawa
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: burton » 2014-12-12, 16:00

No ale jak zaczną z 2.0R4 wyciągać po 350-400 koni to będzie taki samo klops jak z 1.0 i 150 koni...
No już są, np. klasa A AMG, 2.0 360 KM
Kto gra grubo, wygrać musi;)

http://www.camperowanie.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
amdr
VOLVO
VOLVO
Posty: 1268
Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
Imię: Pawel
VOLVO: C70
Silnik: T5 - B5234T3
KW/KM/NM: 176/240/330
Rok: 1999
Średnie spalanie: 14
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: amdr » 2014-12-12, 17:35

Agrh pisze:Jak chca byc tacy pro eko eko to niech wkoncu zrobia auto na wode, technologia istnieje od paru lat i wcale nie trzeba tankowac wodoru, bo uzadzenie do elektrolizy mozna zamontowac w aucie... same +, no choc moze jeden duzy -, wlasciciele marek przestana dostawac kase od arabow i zbiednieja hah.
piękna ściema, perpetum mobile głosisz bo procesem elektrolizy rozdzielasz wodór i tlen po czym w procesie spalania mają dać energię i ciepło i jeszcze zasilić alternator generujący prąd potrzebny do elektrolizy. B Z D U R A !!!

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2014-12-12, 18:34

amdr,
Dlatego wystarczyłoby samo 'Hah'.

Awatar użytkownika
yarotom
V
V
Posty: 17
Rejestracja: 2012-07-11, 11:32
Imię: Jarek
VOLVO: XC60
Silnik: 3,2
KW/KM/NM: 179/243/320, 185/420
Rok: 2011
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12 LPG
Przebieg: 120
Lokalizacja: Ostrołęka
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: yarotom » 2015-05-14, 10:37

Trzy cylindry to ja już miałem w smarcie fortwo.. diabelne śmigał po drodze w mieście :evilbat:
3 gary pasował do smarta :lol: ale do łosia :shock: to raczej katrowany łoś :evil:
Wolałbym Łosia z 5 - 6 garami
Było: Fiat 125p 1,5- 75KM, smart FotTwo 0,6-56KM, Renault Thalia 1,4-75KM, Volvo S80 2,4 V20 - 170KM, Volvo V70 2,4D5 185KM
Jest Volvo XC60 3,2-243KM, Polonez 1,5-75KM i BMW E46 320D 136KM,

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2015-05-14, 12:56

Mnie udało się przekopać przez tajne materiały techniczne Volvo.
Najnowszy T5:
Obrazek

Awatar użytkownika
volvoelch
VOLV
VOLV
Posty: 592
Rejestracja: 2015-01-11, 21:55
VOLVO: XC 60
Silnik: 2,4 D
KW/KM/NM: 129/175/420
Rok: 2010
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: volvoelch » 2015-05-14, 13:21

@nonline hehe-przyznaj sie ze siedzisz w dziale rozwoju u Volvo i myslisz zawodowo jak zniechecic ludzi do tej marki :>

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2015-05-14, 13:46

Nie jestem ślepo podążającą pacynką. Co jest złe to będę trąbił o tym na lewo i prawo.

Awatar użytkownika
AOW
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 5151
Rejestracja: 2008-11-18, 22:43
Imię: Olaf
VOLVO: S70 / S90II / 940 Turbo
Silnik: D5252T / D4204 / B230FT
Rok: 97
Był na spocie: 10
Średnie spalanie: nie patrzę
Przebieg: 430000
Lokalizacja: Wawer :)
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: AOW » 2015-05-18, 16:42

czytam i patrzę na średnią wieku waszych pojazdów (mój zresztą też) i ile z nas kupi nowy samochód z salonu z tym 3 cylindrowym silnikiem ?
Po zatym nasze samochodu do momento kiedy prawo się nie zmieni będą jeździć i jeździć ... a te 3 cylindrowe pewnie nie dotrwają ... więc w czym problem?
Coż takie są czasy, każda firma musi mieć takie trzycylnindrowe silniki....

Dziś kupiełem tygodnik Motor - jest tam opisane nowe BWM serii 3 - wyjściowy silnik :
1,5 turbo 3 cylindry który ma lepsze osiągi niż mój 2,5l turbodiesel 5 cylindrowy i pali też mniej ....

pozd.

Awatar użytkownika
nonline
VOLVO
VOLVO
Posty: 3008
Rejestracja: 2012-07-22, 17:44
Imię: M
VOLVO: V70 II | S80
Silnik: 2.4 PB | 2.4 D5
KW/KM/NM: 140KM / 170KM
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 10 / 12
Lokalizacja: SKC/WRO
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: nonline » 2015-05-18, 21:29

Ale twój paliwożerny, śmierdzący dyszel o kulturze pracy naćpanego byka przeżyje 4 takie silniki i nadal będzie jak pączek w maśle :D

pablomed
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 3140
Rejestracja: 2014-04-03, 15:49
Imię: Pawel
VOLVO: BMW X6 35d
Silnik: 3.0 d V6 Xdrive
KW/KM/NM: 210/286/580
Rok: 2010
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 230000
Lokalizacja: Litzmannstadt
Status: Offline
Kontakt:

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: pablomed » 2015-05-18, 21:47

volvoelch pisze: w dziale rozwoju
Coraz częściej czytam o kolejnych markach szczycących się takimi silnikami i wydaje mi się, że ich działy rozwoju to w rzeczywistości działy niedorozwoju. Oczywiście to moje zdanie.

Prawda jest też taka, że jeśli ta czy inna marka notuje rynkowe sukcesy z takimi jednostkami, inny zaczynają gonić i wytwarzać podobne "dzieła" techniki. Popyt stymuluje produkcję i póki są nabywcy, będzie zainteresowanie i zbyt. Poza tym watro wspomnieć o unijnych preferencjach dla małych pojemności i szaleństwie polegającym na tzw. optymalizacji pojemność pojedynczego cylindra.

Samochody z przysłowiowymi jednorazówkami pod maską to kolejny dowód, że ludzie coraz częściej żyją dniem dzisiejszym i mają gdzieś, czy za kilka lat ich nabytek będzie jeszcze jeździł o własnych siłach lub też zostanie zmielony na moto-mączkę, która posłuży do produkcji kolejnych cudów techniki.
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut

Awatar użytkownika
benzedryna
VO
VO
Posty: 205
Rejestracja: 2014-09-27, 21:41
Imię: Artur
VOLVO: V70 III / XC60 2010
Silnik: D5 2,4 / D5 2,4
KW/KM/NM: 205 / 205
Rok: 2008
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: benzedryna » 2015-05-19, 17:16

pablomed pisze: Samochody z przysłowiowymi jednorazówkami pod maską to kolejny dowód, że ludzie coraz częściej żyją dniem dzisiejszym i mają gdzieś, czy za kilka lat ich nabytek będzie jeszcze jeździł o własnych siłach lub też zostanie zmielony na moto-mączkę, która posłuży do produkcji kolejnych cudów techniki.
Może będą też biodegradowalne :P


Sent from my iPhone using Tapatalk
Obrazek

Było:
V40 2000 1,8 122KM

Jest:
V70 2008 D5 205KM Polestar
XC60 2010 D5 AWD 205KM

Rosownik
Posty: 0
Rejestracja: 2015-05-20, 00:40
Imię: Janusz
VOLVO: V50
Silnik: 2.4
Rok: 2004
Przebieg: 30000
Status: Offline

Re: 3 cylindry w Volvo

Post autor: Rosownik » 2015-05-20, 12:18

Benzedryna, silniki pewnie będą się już rozkładać pod maską, żeby w momencie skończenia gwarancji nie było nawet co naprawiać :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Newsy”