Od soboty będzie można jeździć. Będzie kilka wersji . A w piątek na rakietowej premiera. Natomiast W czwartek na bielanach z Kornackim. Na bielanach za to juz można testować - dzisiaj jeździłem.benzedryna pisze:Wiecie może czy na Bruecknera jest jakaś testówka?
Sent from my iPhone using Tapatalk
-- 2015-05-26, 21:06 --
Dzisiaj sporo polatałem D5 w inscription. Doposażonym do kwoty 385.000 PLN. Tak więc grubo.
Fotele rewelacja - pod warunkiem , że weźmie się pełną opcje ze wszystkimi regulacjami i wentylacją. Masażu jednak nie było.
Zawieszenie pneumat - rozczarowało mnie w trybie comfort - jest za twardo moim zdaniem i czuć nierówności. W phaetonie i ML ( jakimi miałem okazję jeździć ) wręcz się płynie. Tutaj jest po prostu za twardo. Za to tryb dynamic przykleja auto do asfaltu i utwardza układ kierowniczy. Próbowałem na rondzie. Zrobiliśmy ze sprzedawcą kilka okrążeń - chłop zmieniał ustawienia z comfort na dynamic i naprawdę czuć różnicę.
Nagłośnienie B&W Panowie i Panie ... coś niesamowitego - jak byłem przeciwnikiem pakowania kasy w aż tak wysublimowane audio - tak teraz będę brał w ciemno !!! Masażu w fotelach nie było , ale masaż dla uszu to rekompensował !!!
Bardzo fajnie działa city safety - do 80km/h i stosunkowo szybko. Miałem okazje niechcący użyć , gdyż trakotowałem je jak w swojej xc60. W 90 jest bardziej czuły... ale to dobrze.
Osiągi. No cóż... Niby od 0-100 jest te 8 sek Oto nakręcony przeze mnie film https://www.youtube.com/watch?v=Zw6lXN1 ... e=youtu.be ale odczucia przeciążeniowe i akustyczne wypadają blado przy D5 215HP w xc60 .
Oglądnijcie filmik i posłuchacie ryku R4. Możecie go porównać z dzwiękiem mojej xc60 https://www.youtube.com/watch?v=cASHoNQy3Vk