Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Chcesz kupić Volvo ? Ten dział jest stworzony dla Ciebie! Tutaj zadajemy pytania o wszystkie nie wymienione niżej modele...
ODPOWIEDZ
Dj.George
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1494
Rejestracja: 2007-11-24, 11:55
VOLVO: 960
Silnik: 3,0
KW/KM/NM: 204
Rok: 1991
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Szamotuły
Status: Offline
Kontakt:

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: Dj.George » 2008-01-05, 18:13

jeden post,np;moonwalker'a by wystarczyl-nie dosc,ze metlik,to zanim to wszystko przeczyta i zastosuje potencjalny nabywca,auto kupi kto inny :mrgreen: A a'propos ASO-moj tata kupil Honde w Gliwicach,u "dilera" i ja mu powiedzialem,ze jest "walony"!tata nie wiezyl,ale wzial rzeczoznawce i okazalo sie ze faktycznie,a przy okazji wyszlo,ze wypadek mial miejsce ROK wczesniej w Belgii :!: Mam tylko nadzieje,ze w zadnym ASO VOLVO to sie nie zdarzy..
George

Moja była...

Obrazek

Bettar
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2008-04-22, 14:54
Imię: Marek
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: Bettar » 2008-04-25, 08:27

HEJ,
a co sądzicie o zakupie w niemczech ale od Turka ? Słyszałem już różne opinie ale w większości mało pochlebne. Inna sprawa zauważyłem, że auta z Włoch mają zdecydowanie mniejszy przebieg niż wszystkie inne - czy włosi kręcą liczniki, czy u nich się tak mało jeździ?

Awatar użytkownika
venom
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 6244
Rejestracja: 2007-05-22, 19:54
Imię: Michal
VOLVO: 855
Silnik: B5252S
KW/KM/NM: 144
Rok: 96
Był na spocie: 32
Przebieg: 0
Lokalizacja: Mysłowice / CDŚ
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: venom » 2008-04-25, 12:57

a co sądzicie o zakupie w niemczech ale od Turka
podam Ci mój nr konta, śmiało możesz przelać połowę kasy przeznaczonej na samochód ;)
855... ;)

Bettar
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2008-04-22, 14:54
Imię: Marek
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: Bettar » 2008-04-27, 07:43

Czy na pewno można tak uogólniać, że każdy turek będzie nieuczciwy? To tak jak z tym że każdy polak to pijak ... Z drugiej strony wizja przejechania 800 km po auto i powrotu z niczym nie jest kusząca. Z trzeciej strony w Polsce oglądałem już dwa V70 - oczywiście nie bite mały przebieg itp. ... i co się okazało: zderzak odstaje, szpary w drzwiach a tapicerka spękana (więc te deklarowane 200kkm to raczej nie była prawda).

marviz
V
V
Posty: 132
Rejestracja: 2008-04-18, 15:08
Imię: Marcin
VOLVO: s80
Silnik: D5252T /2,5TDI
KW/KM/NM: 140
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 375000
Lokalizacja: Poznań, Szamotuły. Wielkopolskie.
Status: Offline
Kontakt:

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: marviz » 2008-05-08, 20:31

teraz się pyta jak dobrze zostało auto naprawione po wypadku ;)

mariusz59
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2008-05-18, 17:54
VOLVO: 850
Silnik: diesel
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Katowice
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: mariusz59 » 2008-05-18, 22:07

Witam wszystkich
Wspaniałe forum i bardzo mili ludzie.
Ja dopiero chciałbym zacząć swoją przygodę z tą marką.
Trochę mnie wystraszyły te wasze posty o zakupach.
Byłem dzisia tj. 18-05-2008 na giełdzie w Mysłowicach i było tylko kilka aut tej marki a czytając że z giełdy to już strach kupować bo to sami handlarze zastanawiam się jak trafić na wymarzone auto , i jak zrobić by być z niego zadowolonym. Nigdzie na forum nie potrafię doszukać się zródeł , ani adresów od uczciwych pośredników . Jesli któs wskazałby mi takich ludzi byłbym wdzięczny ( głownie z rejonu Śląska).
Może ktoś z uczestników forum zamierza wymienić sobie autko na nowsze to prosiłbym o kontakt - ja marzę o dużym kombi w dieslu

madmartigan
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2008-04-23, 15:11
VOLVO: s60
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 140
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: siedlce
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: madmartigan » 2008-05-27, 11:53

Witam
Odpowiadając na pytanie Mariusza59 polecam - jeżeli masz taką możliwość; wyjazd i kupno Volvo w Szwecji. Łatwo wybrać tam egzemplarz który spełni Twoje oczekiwania zarówno jakościowe jak i finansowe. Najlepiej jeżeli na miejscu jest ktoś znający język szwedzki oraz orientujący się w temacie ( temat sprowadzania aut ze Szwecji był już poruszany na forum ).
pozdr. i życzę trafnego wyboru

Awatar użytkownika
arsto
V
V
Posty: 89
Rejestracja: 2007-09-08, 22:07
Imię: Arek
VOLVO: V50
Silnik: 1.8 F
KW/KM/NM: 125KM
Rok: 2009
Był na spocie: 5
Przebieg: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: arsto » 2008-05-27, 21:24

madmartigan pisze:wyjazd i kupno Volvo w Szwecji. Łatwo wybrać tam egzemplarz który spełni Twoje oczekiwania zarówno jakościowe jak i finansowe
Dużym problemem przy wyborze jest brak samochodów z silnikami diesla. Stanowią one ok. 5% ze względu na wysoki podatek. Oczywiście, proporcja dostępności diesli użytkowanych przez firmę jest zdecydowanie wyższa, ale i przebieg też jest proporcjonalnie większy.

koniu91
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2008-04-12, 12:50
VOLVO: s60
Silnik: 2,4
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: koniu91 » 2008-05-29, 16:19

Witam! Zamierzam kupic s60... ale mam takie pytanie: Co oznacza symbol silnika "D5''??

arekzgorek
V
V
Posty: 43
Rejestracja: 2007-06-15, 11:40
VOLVO: S80
Silnik: T6
KW/KM/NM: 200/272
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: arekzgorek » 2008-06-14, 18:39

Bettar pisze:HEJ,
a co sądzicie o zakupie w niemczech ale od Turka ?
Ja kupiłem Mazdę 626 od Turka, zadbana w środku, ale bebechy były do remontu. Nie był wymieniany olej na czas, bo pierścionki były zapieczone. Ale z drugiej strony pierścionki to bolączka mazd.

Awatar użytkownika
Jerzy Kasprzak
V
V
Posty: 141
Rejestracja: 2008-03-31, 23:00
VOLVO: 245 D6
Silnik: D24
KW/KM/NM: 60/82/140
Rok: 1992
Był na spocie: 11
Przebieg: 0
Lokalizacja: Lubelskie
Status: Offline
Kontakt:

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: Jerzy Kasprzak » 2008-06-14, 20:33

koniu91 pisze:Witam! Zamierzam kupic s60... ale mam takie pytanie: Co oznacza symbol silnika "D5''??
Pięciocylindrowego diesla

dminios
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2008-07-04, 10:41
VOLVO: V40
Silnik: 1.9 diesel
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: VARSZAVA
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: dminios » 2008-07-04, 23:22

Witam,

A ja szukam V40/V50 do 45 tys z jak najmnieszym przebiegiem.
Znalazłem V40 który był niemal cały lakierowany (gradobicie) szpachla na szpachli...
Mam pytanko do znawców: kiedy to "wyjdzie" tzn, czy szpachlowanie i ponowne lakierowanie
nawet jak nie widać odbije mi sięczkawkąza parę lat? purchle/odpryski? wiem że to zależy od lakiernika a potem o jego dbanie: garaż, mycie ręczne.Ale i tak się pytam bo autko naprawde wygląda bosko:

http://moto.gratka.pl/tresc/volvo-v40-x" onclick="window.open(this.href);return false; ... 81d439&s=1

oslito
V
V
Posty: 4
Rejestracja: 2008-07-07, 21:52
VOLVO: S40
Silnik: 1.9TD
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Tychy
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: oslito » 2008-07-07, 22:28

Im sprzedawane auto wyglada bardzij "bosko" tym dla mnie gorzej sie ma jego faktyczna kondycja - wolalbym zobaczyc poczatek rdzy na nadkolu niz wypolerowany "na plasko" lakier.
A szpachla - jezeli ukrywa lekkie wgniecenia, to ryzyko tylko, ze zacznie odpadac. Jezeli uszkodzenia blachy - rdza spod niej zacznie wychodzic jak nie po roku, to po dwoch.

BaGRoS
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: BaGRoS » 2008-07-10, 17:14

Chciałem kupić XC90 z 2005 i teraz nie wiem czy szukać zardzewiałego, czy faktycznie lakier lśniący bo garażowany :/ albo przywieziony w walizkach z zespawany w stodole :?
Trach się bać...

ApC
V
V
Posty: 10
Rejestracja: 2007-11-10, 13:55
Imię: Adrian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4T
KW/KM/NM: 147/200/285
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: ApC » 2008-07-10, 18:56

BaGRoS pisze:Chciałem kupić XC90 z 2005 i teraz nie wiem czy szukać zardzewiałego
jaja sobie robisz? z 2005 roku to nawet Lanosy nie rdzewieją :D

Awatar użytkownika
rudywr
VIP
VIP
Posty: 2279
Rejestracja: 2006-05-08, 09:12
VOLVO: Inna Toyota Corolla/ex440/ex850
Silnik: 1.4 VVT-i/1.9TD/2.0
KW/KM/NM: 97
Rok: 2003
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 7.0
Przebieg: 190000
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline
Kontakt:

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: rudywr » 2009-04-08, 17:40

http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia" onclick="window.open(this.href);return false; ... 270103,415

A taki mały artykuł znaleziony przez yareckiego a dotyczący handlarzy autami :>

Awatar użytkownika
Podola
VIP
VIP
Posty: 4885
Rejestracja: 2006-04-18, 18:20
VOLVO: V70 T5 // 945
Silnik: 2.5 TDI LPG N/A // B230FK
KW/KM/NM: 140KM // 135KM
Rok: 2000
Był na spocie: 31
Przebieg: 395000
Lokalizacja: Szczecin ZSosnowca
Status: Offline
Kontakt:

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: Podola » 2009-04-15, 15:32

rudywr, sama prawda :)
Znalazłem dość ciekawe forum, sporo cennej literatury:
http://bezwypadkowe.net/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
egil
VO
VO
Posty: 324
Rejestracja: 2009-04-30, 23:41
VOLVO: V40
Silnik: 1,9 D4192T3
KW/KM/NM: 116KM/265Nm
Rok: 2001
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 6,8
Przebieg: 0
Lokalizacja: Tarnów
Status: Offline
Kontakt:

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: egil » 2009-05-01, 00:57

Powiem Wam, że ciężko jest kupić auto używane (ameryki bynajmniej nie odkrywam). Zanim kupiłem swoją obecną v40 obejrzałem mnóstwo ofert i "przejechałem się" na dwóch ofertach, gdzie uderzałem już z "kasą" na zakup. Szczególnie ostatnia oferta, niby wszystko w porządku facet jeździł tym autem do pracy itp itd. w środku zadbany, z wierzchu też. Uwierzyłem mu. Ale znajomy mechanik mówi, żeby przyjechał na czujnik lakieru. Przyjechał i... przednia maska na samej szpachli + przednie drzwi pasażera - ogólnie cały był malowany. Masakra, co lepsze gość po moich oględzinach auta, usunął je z ofert w internecie. Potem zaczynałem oględziny od czujnika, chociaż słyszałem że w tej chwili są dodatki do szpachli, które "oszukują" czujniki.. W każdym razie zakup używki to droga przez mękę.. Musiałem to z siebie wyrzucić ;) hehe

Życzę udanych zakupów!
...A imię moje osiemdziesiąt i dwa z 570...

sqizXC90
V
V
Posty: 30
Rejestracja: 2009-06-16, 22:51
VOLVO: XC90
Silnik: 4,4
KW/KM/NM: 315
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: sqizXC90 » 2009-06-16, 23:20

mam pewne pytanie
przed zakupem chce pojjechać do serwisu

w Łodzi jest to Volvo Nowa i za taki przeglad wolajja 300 PLN
absolutnie nie załuje wydac tej kasy ale pytanie jaki jest ten serwis
czy ktos ma opinie na ich temat, jak i na ile sa solidni ???

prosze o info
Pozdrawiam

MaroMaroMaro
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2009-11-26, 16:36
VOLVO: s80
Silnik: 3.0
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Płock
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: MaroMaroMaro » 2009-11-26, 16:49

generalnie po zakupie volviaka z automatem warto pojechać serwisować skrzynie unikniecie późniejszych wydatków(coś o tym wiem), polecam AUTO Józefów pod warszawą. profesjonalnie:)

Awatar użytkownika
Dr.molotow
VOL
VOL
Posty: 434
Rejestracja: 2009-09-30, 15:58
VOLVO: 960
Silnik: B6304F
KW/KM/NM: w teorii 204
Rok: 1992
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: du¿o a du¿o
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: Dr.molotow » 2010-09-26, 12:12

ciekawy artykuł
http://moto.wp.pl/kat,112034,title,Tak-" onclick="window.open(this.href);return false; ... omosc.html

i dobrze znana wszystkim prawda jak to u nas wygląda
http://fugas.pl/

Znalazłem łosia ... żarłoczne 960 ;]

Ex: 940 B230FD

kacpier
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2011-06-09, 01:57
VOLVO: V70
Silnik: 2,5 D
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 7,5 l
Przebieg: 270
Lokalizacja: Gdańsk
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: kacpier » 2011-06-09, 02:20

Witam!
Jak z autami z Holandii i czy lepiej sprowadzić sobie ze Szwecji?
Pozdrawiam forumowiczy

Silgrin
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2012-12-06, 15:12
VOLVO: Mo¿e 440?;)
Silnik: Spalania wewnêtrznego;)
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: Silgrin » 2012-12-06, 15:32

OK, mam jednak pewien niedosyt - po lekturze i tego i ćwierć tony innych poradników wciąż nie mam większego pojęcia, jak zrealizować punkt 5.5: "Dokumenty celne oraz oryginalne dokumenty – dot. aut sprowadzonych"

Jak te dokumenty dokładnie ocenić? Mam głownie na myśli sytuację: Polak sprzedaje wcześniej sprowadzone, już eksploatowane w Polsce auto. Takich ogłoszeń jest większość, a znaleźć używane Volvo "z maturą" w 1 kawałku to udręka (od razu proszę nie radzić "to zbierz więcej" :twisted:

W Necie jedyny pomysł to... porównać czcionkę :mrgreen: :o Może są jakieś wzory dla najpopularniejszych "kierunków importu"? Co konkretnie powinienem uzyskać i co takie dokumenty powinny zawierać? Jak ocenić prawidłowość? Co ryzykuję, jeśli popełnię błąd (zakładając, że sprawdzę też grata na policji)?

Czekam na wypowiedzi doświadczonych współłowców;)

mykacz
V
V
Posty: 22
Rejestracja: 2013-03-15, 13:44
VOLVO: v50
Silnik: 1.8 + LPG
KW/KM/NM: 92/125/165
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,5 LPG (8,5 PB)
Przebieg: 148000
Lokalizacja: Zielona Góra
Status: Offline

Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: mykacz » 2013-04-24, 12:31

To, co poniżej napiszę, nie jest prawda objawioną. To tylko moje doświadczenie w kupowaniu auta sprowadzonego. Przymierzałem się przez rok: przeglądanie ogłoszeń z otomoto i allegro; ogłoszeń z krajowego i zagranicznych programów volvo selekt; wizyty w komisach. Ostatecznie stanęło na tym, że pojechałem do Niemiec osobiście z kolegą posługującym się językiem niemieckim w stopniu znacznie bardziej komunikatywnym niż ja. Wziąłem autko zostawione w rozliczeniu w salonie volvo i wyszukane przeze mnie osobiście za pośrednictwem stron dealerskich w Niemczech. W salonie było serwisowane i tam zostawione w rozliczeniu. Zapłaciłem kilka tyś. więcej, niż zwykle można zapłacić za samochody z tego rocznika ale sprowadzone przez rodzimych handlarzy. Z samochodem dostałem to, czego często na próżno szukać u handlarzy: opony letnie na alufelgach i zimowe na felgach stalowych; komplet kluczyków; książka serwisowa oryginalna + wszystkie książki obsługi pojazdu. I co najważniejsze: wiem, że mam oryginalny przebieg i brak wypadków. To, że lakier ma ryski od kamyczków, że musiałem przeczyścić zacisk hamulca ręcznego, jest dla mnie dowodem na to, że auto było normalnie używane. Martwiłbym się, gdyby miało zupełnie nowy lakier.

Wniosek po roku przeglądania ofert i kilku miesiącach szukania samochodu: nie ma superokazji. Często handlarze używają argumentu, że Niemiec jest bogaty i mu nie zależy na cenie, dlatego tak tanio. Bzdura. Jeśli Niemiec dbał o swoje auto, to nie sprzeda go za półdarmo. Niemiec jest na to za cwany i wywali cenę wysoką. Ale Niemiec (nie mieszkaniec Niemiec rodem z Turcji, z całym szacunkiem dla tego kraju) jest i uczciwy. W większości przypadków z autem dostaniemy to, co wypisałem powyżej. Jeżeli cena używanego modelu w Niemczech jest ok. 1500 EUR wyższa w porównaniu z autami oferowanymi w Polsce z tego samego rocznika, to mamy pewność, że polski handlarz się po taki samochód do Niemiec nie wybierze, bo w przypadku odsprzedaży w Polsce cena będzie jeszcze wyższa i na nim nie zarobi. To dla nas także powinno być wskazówką, że może warto dopłacić bo auto jest zadbane.

Moje rady dla osób szukających swojego łosia to szukać przez salony volvo i odżałować te kilka tyś więcej. Jeśli to możliwe to pojechać do Rzeszy czy innego kraju osobiście. Czasami lepiej poczekać kilka miesięcy dłużej niż napalać się na samochód z niewiadomego źródła i podejrzanie tani. Niemcy, Holandia, Szwecja to kraje, z których polecam sprowadzić auto. Włochy, Francja, trochę w mniejszym stopniu Belgia to kraje, z których odradzam. Wiem, że od tego co napisałem są i wyjątki. Ale z reguły jest tak, że Niemiec o swój samochód dba, a Włoch już niekoniecznie. A między drogami czy podejściem właścicieli do swoich aut w Niemczech, a w Belgii i Włoszech istnieje duża różnica (stwierdzenie poparte doświadczeniem zaprzyjaźnionych zawodowych kierowców i kolegów, którzy kupili auto po właścicielu we Włoszech i Francji).

I wreszcie z mojego doświadczenia: widziałem osobiście kilkanaście aut spośród setek obejrzanych i wystawionych przez komisy lub handlarzy na www. Te, które widziałem osobiście, zawsze miały coś nie tak: albo lakier nie teges, albo wnętrze bardziej zniszczone niż na zdjęciach; tylko jeden kluczyk lub brak książki serwisowej i jakiejkolwiek informacji o wymianie zwykłego oleju; bardziej wytartą kierownicę i pedały lub bardzo zniszczone wygłuszenie komory silnika. Po roku przeglądania, potem szukania auta, wybrałem się do Niemiec i obejrzałem tam tylko jedno auto. Za pierwszym razem wpłaciłem zaliczkę, za drugim wróciłem tym autkiem na kołach z ubezpieczeniem i tablicami. W moim przypadku wiem dokładnie kto tym autem jeździł (właściciel rocznik 1941!), gdzie serwisował i nawet jakie kolejne kupił gdy zostawiał to w rozliczeniu (XC60, czyli tylko pozazdrościć niemieckiemu emerytowi).

Tyle ode mnie. W razie pytań chętnie udzielę informacji. Życzę powodzenia w szukaniu Waszych łosi.

P.S.: Jako ciekawostka, która także może dać do myślenia. Wjeżdżając do Polski od strony Frankfurtu nad Odrą, jednym z pierwszych ogłoszeń na tablicy przy drodze jest wiele mówiący szyld: Korekcja spidometra... :mrgreen:

Awatar użytkownika
czarny_k
V
V
Posty: 5
Rejestracja: 2013-09-19, 12:53
Imię: Marcin
VOLVO: S80 ---- saab 9000 2.3T
Silnik: T6
Rok: 2002
Status: Offline

Re: Re: Kupowanie Volvo - poradnik dla początkujących

Post autor: czarny_k » 2013-09-19, 13:23

Witam

To mój pierwszy post na tym forum ... mam nadzieje iż nie ostatni ..
Nosze się z zamiarem kupna S80 D5 sprowadzonego do Polski ... przesiadka z saaba 9000 2.3T 147kW
Lecz interesuje mnie czy po nr vin mogę uzyskać więcej informacji :

Producent: Volvo Car Corp
Adres producenta: S-405 31 Goteborg
Sweden
Typ pojazdu: Passenger Cars
Vehicle Attributes: Brak danych dla tego producenta
Cyfra kontrolna: 6
Rok modelowy: 2000
Miejsce produkcji: Sweden
Numer seryjny: 084414

tj. czy tak jak w Audi po nr vin mogę sprawdzić historie napraw itp...

Mam nadzieje iż koledzy i koleżanki z Lublina pomogą ... lub nie tylko z Lublina ...

Auto stoi w Końskich woj. Świętokrzyskie
http://otomoto.pl/volvo-s80-2-5tdi-183- ... 98002.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdrawiam
Czarny_k

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kupuję Volvo!”