s80 2003r. LPG ważny wybór.
- karington
- V
- Posty: 103
- Rejestracja: 2010-07-15, 21:25
- Imię: Adam
- VOLVO: S80
- Silnik: B5204T5
- KW/KM/NM: 132/180
- Rok: 2003
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: 12L
- Przebieg: 139000
- Lokalizacja: LUBLIN
- Status: Offline
- Kontakt:
s80 2003r. LPG ważny wybór.
Witam
Przymierzam się do zakładania LPG w swoim autku i tu pytanie.
1. Gdzie w Lubline lub pod LBN tak do około 20 km
2. jakiej firmy instalacje (podzespoły powinny być w składzie)
3. Jak to cenowo wygląda
4. Gdzie montowaliście wlewy i przełącznik
Przymierzam się do zakładania LPG w swoim autku i tu pytanie.
1. Gdzie w Lubline lub pod LBN tak do około 20 km
2. jakiej firmy instalacje (podzespoły powinny być w składzie)
3. Jak to cenowo wygląda
4. Gdzie montowaliście wlewy i przełącznik
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
http://lpg-forum.pl/lubelskie-t17782.htmlkarington pisze:1. Gdzie w Lubline lub pod LBN tak do około 20 km
W schowku w podłokietniku a wlew pod klapką wlewu paliwa.karington pisze:4. Gdzie montowaliście wlewy i przełącznik
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Pod klapką wlew, a centralka na prawej ściance popielnika (nie wali po oczach, a jak trzeba popatrzeć, to wystarczy go otworzyć).
Nie podałeś, jaki silnik, to można gdybać na temat części.
Nie podałeś, jaki silnik, to można gdybać na temat części.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VO
- Posty: 303
- Rejestracja: 2014-08-29, 21:34
- Imię: Wojtek
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 14 LPG
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: Chełm
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Ja mam przycisk zamontowany pod panelem klimatyzacji z lewej strony, tak że normalnie jadąc zasłania go prawa noga i nie świeci po oczach w nocy.
Wysłane z P8 Lite
Wysłane z P8 Lite
-
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2015-03-03, 11:28
- Imię: Dawid
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 (B5244S)
- KW/KM/NM: 125/170/230
- Rok: 2003
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 11,8
- Przebieg: 173000
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Takie same rozwiązanie mam u siebie.snow pisze:W schowku w podłokietniku a wlew pod klapką wlewu paliwa.karington pisze:4. Gdzie montowaliście wlewy i przełącznik
- lewlub
- VOLV
- Posty: 613
- Rejestracja: 2011-11-06, 11:24
- Imię: Grzegorz
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T LPG
- KW/KM/NM: 200/272
- Rok: 2003
- Był na spocie: 45
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Szukaj na forum lpg czlowieka o nicku soul. Naprawde specjalista. Gosc polecany przez klinikę lpg z Wawy. Firme ma w Stasinie - okolice Konopnicy.
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Diagnostyka VIDA ONLINE
Badanie szczelności układów generatorem dymu
Dorabianie kluczyków smart key, crypto
Serwis automatycznych skrzyń biegów
Serwis olejowy i filtrów
Serwis VOLVO Lublin
gcCustoms Lublin NSVolvo
Badanie szczelności układów generatorem dymu
Dorabianie kluczyków smart key, crypto
Serwis automatycznych skrzyń biegów
► Pokaż Spoiler
Serwis VOLVO Lublin
► Pokaż Spoiler
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
- Imię: Wieczek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.9
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Siedlce
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Na forum LPG polecają Adama Rogowskiego jak dobrze pamiętam. Serwis gdzieś na obrzeżach Lublina
-
- VOLV
- Posty: 543
- Rejestracja: 2013-04-06, 22:37
- Imię: b
- VOLVO: 960/940
- Silnik: 2,5/2,3
- KW/KM/NM: 170/131
- Rok: 96
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Fachowiec bardo dobry, tanio nie będzie i kolejka długa. Ze swojej strony polecam Warsztatownię.wieczek00 pisze:Na forum LPG polecają Adama Rogowskiego jak dobrze pamiętam. Serwis gdzieś na obrzeżach Lublina
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
- Imię: Wieczek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.9
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Siedlce
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Jak dzwoniłem do niego o cenę do s80 2.9 (wolnossący)to cena byłą 4 tys.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Polecam sterownik LPG-TECH najlepiej z OBD, pewnie mnie teraz Stag-owcy zasypią swoimi wywodami ale OD STAGA TRZYMAJ SIE Z DALEKA, BRC też po mojemu malo precyzyjne. Sam mam Techa od dwoch lat, żadnych regulacji, tylko wymiana filtrów i w drogę. Dobrze zestrojonego Techa nie ma potrzeby regulować, jeśli chcesz to zadzwoń do producenta i popytaj. U mnie i u znajomych sprawdzone na kilku autach i wszystko działa. Lexus ES330, Volvo S60 2,5T, Volvo V50 2,4 i Volvo S40 2,0 - we wszystkich zero problemów.
Co do reduktora, trzeba założyć taki aby mial większy zapas mocy(nie o 10-20KM tylko jeszcze więcej) a wtryskiwacze trzeba dobrać do wtrysków benzynowych auta aby się zgadzały czasy otwarcia i zamknięcia i wydajność.
Ja mam taki zestaw:
Sterownik LPG Tech 326 OBD
Wtryski LPG Tech Dragon
Reduktor KME Twin Tur
-- 2017-01-17, 22:58 --
Jeszcze Tech siedzi w Honda Civic, Honda Acord, Renault Clio i Audi A4 1,8. Lexus miał inny sterownik ale sobie nie radzil teraz ma zmieniony na Techa i wszystko jest OK.
Co do reduktora, trzeba założyć taki aby mial większy zapas mocy(nie o 10-20KM tylko jeszcze więcej) a wtryskiwacze trzeba dobrać do wtrysków benzynowych auta aby się zgadzały czasy otwarcia i zamknięcia i wydajność.
Ja mam taki zestaw:
Sterownik LPG Tech 326 OBD
Wtryski LPG Tech Dragon
Reduktor KME Twin Tur
-- 2017-01-17, 22:58 --
Jeszcze Tech siedzi w Honda Civic, Honda Acord, Renault Clio i Audi A4 1,8. Lexus miał inny sterownik ale sobie nie radzil teraz ma zmieniony na Techa i wszystko jest OK.
- KrissEB
- V
- Posty: 75
- Rejestracja: 2016-04-27, 00:27
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: S80 I
- Silnik: 2,4 20v (B5244S2) + LPG
- KW/KM/NM: 140 KM
- Rok: 1999
- Przebieg: 250000
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
1. Co do podzespołów się nie rozpisuję bo to niestety temat rzeka. Jeździłem na STAGU i teraz na lpgTECH. Różne auta i ich stan więc ocena nie będzie sprawiedliwa. Teraz jeżdżę na lpgTech'u 326 + wtryski Hanna. Na razie oprócz filtrów instalacja bezobsługowa. Jedyny problem to wskaźnik poziomu paliwa źle pokazujący (mam butlę w kole). Trzeba by jeździć i zapisywać przy jakim stanie licznika która lampka zgasła:)
2. Miejsce na centralkę. Ja wybrałem takie jak poniżej (bo nie mam fabrycznie halogenów i miejsce było puste a nie chciałem dziurawić deski rozdzielczej. Poza tym centralka powinna być w miarę wysoko żeby nie odrywać na długo wzroku od drogi (chyba że tylko ja tak mam że spoglądam co jakiś czas na centralkę. 3. Miejsce na wlew - jak dla mnie to zderzak a właściwie jego czarna dolna listwa.
Wlew pod klapką od PB wygląda estetycznie ale ja się na niego nie zdecydowałem. Zdarza mi się czasami pewne rzeczy posiać i z tego tytułu wlew bez końcówki tak żeby mieć pewność że zawsze zatankuję. Chyba że nie chcesz żeby inni widzieli że masz LPG w Volvo:)
2. Miejsce na centralkę. Ja wybrałem takie jak poniżej (bo nie mam fabrycznie halogenów i miejsce było puste a nie chciałem dziurawić deski rozdzielczej. Poza tym centralka powinna być w miarę wysoko żeby nie odrywać na długo wzroku od drogi (chyba że tylko ja tak mam że spoglądam co jakiś czas na centralkę. 3. Miejsce na wlew - jak dla mnie to zderzak a właściwie jego czarna dolna listwa.
Wlew pod klapką od PB wygląda estetycznie ale ja się na niego nie zdecydowałem. Zdarza mi się czasami pewne rzeczy posiać i z tego tytułu wlew bez końcówki tak żeby mieć pewność że zawsze zatankuję. Chyba że nie chcesz żeby inni widzieli że masz LPG w Volvo:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
U ojca w aucie jest to samo z Tech'em. Może to ich taka przypadłość?KrissEB pisze:edyny problem to wskaźnik poziomu paliwa źle pokazujący
Co do centralki to moim zdaniem nie ma sensu żeby była na wierzchu tym bardziej że czasem wskaźnik potrafi właśnie wariować (jak w tym przykładzie KrissEB) i nie zawsze pokazuje prawdę. Licznik przejechanych kilometrów się sam nie kasuje więc wiadomo ile się przejechało od tankowania jak się go skasuje po zatankowaniu. Stacji z LPG też jest pełno, to nie te czasy że stacje były daleko. Teraz prawie co 2-3km jest jakaś stacja, tym bardziej że nawet jeśli nam się na Pb przełączy to i tak nie zbankrutujemy przez te 2km a paliwa w baku i tak trzeba mieć przynajmniej te 1/4 albo 1/2 zbiornika. Jak się zrobi 3-4 zbiorniki gazu to mniej-więcej wiadomo ile pali auto i na ile starcza paliwa więc można odpowiednio wcześniej zatankować zanim się skończy gaz.
Co do wlewu pod klapką to wygodniej tankować niż biegać i się schylać żeby zapiąć "pistolet". No i czyściej bo zderzak na dole często ubrudzony.
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Jesteś chyba pierwszą osobą, którą kojarzę, żeby się sugerowała wskaźnikiem poziomu gazu. Zwykle użytkownicy patrzą na kilometry.
Nigdy nie widziałem, żeby te poszczególne diody odzwierciedlały faktyczny poziom gazu.
Wysmyrane kciukami.
Nigdy nie widziałem, żeby te poszczególne diody odzwierciedlały faktyczny poziom gazu.
Wysmyrane kciukami.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Nieważne czy jest to Stag, Tech, BRC czy cokolwiek innego, wskazniki we wszystkich nie są precyzyjne. Najlepiej kasować licznik km przy tankowaniu i kierować się jego wskazaniem. Na chwilę obecną testuję nowy sensor Tech Level 2, podobno ma pokazywać dużo dokładniej ale muszę jeszcze skalibrować kropki na wskazniku w trakcie tankowania. Niestety brakuje mi na to czasu ale jak się uda napewno się pochwalę.
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Szczerze mówiąc, ciężko mi sobie wyobrazić, że mogłyby takie być. Inaczej nie istniałoby pojęcie tzw. "butli do jazdy tyłem".wskazniki we wszystkich nie są precyzyjne
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Możesz rozwinąć pojęcie "butli do jazdy tyłem" bo pierwszy raz słyszę.JemRekami pisze:Szczerze mówiąc, ciężko mi sobie wyobrazić, że mogłyby takie być. Inaczej nie istniałoby pojęcie tzw. "butli do jazdy tyłem".wskazniki we wszystkich nie są precyzyjne
U kolegi Level 2 działa idealnie w dwóch autach, czekam aż zerknie też do mojego i dam znać. Ten mój już jest trochę dokładniejszy ale to jeszcze nie to czego oczekuję.
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Podczas jazdy do przodu gaz w butli leci na ścianki, które są w tylnej części patrząc wg orientacji pojazdu. Jak jest prawidłowo wielozawór zamontowany, to spoko - znajduje się on tam, gdzie napierająca ciecz.Możesz rozwinąć pojęcie "butli do jazdy tyłem" bo pierwszy raz słyszę.
W przypadku butli do jazdy tyłem jest odwrotnie - wtedy, kiedy ciecz napiera na tylną ściankę, z przodu jej nie ma i ssak nie ma gazu. Bardzo ciężko jest wykorzystać cały gaz znajdujący się w zbiorniku.
Poguglaj: butla do jazdy tyłem, butla do jazdy na wstecznym, lepiej wyjaśnione.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Spoko łapię. O tym myślałem ale nie byłem pewny czy o to chodzi. Ja mam zamontowaną właśnie tak, że gdy auto przyspiesza to cały gaz leci na smok w butli. Niestety nawet gazownicy niewiedzą że taki montaż butli ma znaczenie.
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Dobry gazownik wie. Do swojego silnika szukałem chwilę i to był dobrze zainwestowany czas. Bo o większości problemów, które nieraz słyszę/wyczytuję, dzięki umiejętnościom p. Mirosława, mogę po prostu zapomnieć.Niestety nawet gazownicy niewiedzą że taki montaż butli ma znaczenie.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- karington
- V
- Posty: 103
- Rejestracja: 2010-07-15, 21:25
- Imię: Adam
- VOLVO: S80
- Silnik: B5204T5
- KW/KM/NM: 132/180
- Rok: 2003
- Był na spocie: 9
- Średnie spalanie: 12L
- Przebieg: 139000
- Lokalizacja: LUBLIN
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
silnik T5 180KM automatJemRekami pisze:Pod klapką wlew, a centralka na prawej ściance popielnika (nie wali po oczach, a jak trzeba popatrzeć, to wystarczy go otworzyć).
Nie podałeś, jaki silnik, to można gdybać na temat części.
-- 28 mar 2017, o 21:50 --
Wiem wiem
że to może dziwnie zabrzmieć ale ktoś kiedyś montował instalację hehe Lovato czy do naszych łosiów coś takiego się montuje ?
Kolega ma i co ileś km sama przełącza się na benzynę i po jakimś czasie znów na gaz tzw smarowanie jakieś tam.
-- 15 kwi 2017, o 16:37 --
Czarny82 pisze:Polecam sterownik LPG-TECH najlepiej z OBD, pewnie mnie teraz Stag-owcy zasypią swoimi wywodami ale OD STAGA TRZYMAJ SIE Z DALEKA, BRC też po mojemu malo precyzyjne. Sam mam Techa od dwoch lat, żadnych regulacji, tylko wymiana filtrów i w drogę. Dobrze zestrojonego Techa nie ma potrzeby regulować, jeśli chcesz to zadzwoń do producenta i popytaj. U mnie i u znajomych sprawdzone na kilku autach i wszystko działa. Lexus ES330, Volvo S60 2,5T, Volvo V50 2,4 i Volvo S40 2,0 - we wszystkich zero problemów.
Co do reduktora, trzeba założyć taki aby mial większy zapas mocy(nie o 10-20KM tylko jeszcze więcej) a wtryskiwacze trzeba dobrać do wtrysków benzynowych auta aby się zgadzały czasy otwarcia i zamknięcia i wydajność.
Ja mam taki zestaw:
Sterownik LPG Tech 326 OBD
Wtryski LPG Tech Dragon
Reduktor KME Twin Tur
-- 2017-01-17, 22:58 --
Jeszcze Tech siedzi w Honda Civic, Honda Acord, Renault Clio i Audi A4 1,8. Lexus miał inny sterownik ale sobie nie radzil teraz ma zmieniony na Techa i wszystko jest OK.
A orientujesz się czy jakaś firma z LBN montuje LPG Tech
większosć montuje:
-lovato
-BRC
-Stag
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-11-28, 15:51
- Imię: Jerzy
- VOLVO: S80
- Silnik: 2,0T
- KW/KM/NM: 180
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,2
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Cześć wszystkim,mam pytanie: Karington napisał że ma silnik T5 w automacie 180KM czyli jeszcze na turbinie.Mam w związku z tym pytanie:ile pali twój samochód(mam identyczny zestaw)i muszę go zagazować bo żre w mieście ponad 14 l/100km.W trasie przy leniwej jeżdzie 80-100 potrafi spalić 7,5l(jak jadę z żoną).Przy mojej nodze w trasie pali ok.10l
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: s80 2003r. LPG ważny wybór.
Jak Ci pasuje, to mogę na priv dać namiar na gościa z Zamościa, który potrafi.A orientujesz się czy jakaś firma z LBN montuje LPG Tech
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline