S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
- paposki
- VOLV
- Posty: 505
- Rejestracja: 2011-05-07, 00:48
- VOLVO: exV40/exS80/480ES/s80T6
- Silnik: exB4184S2/exD5/B18FP/B6284T
- KW/KM/NM: 122/163/102/272
- Rok: 91
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: ile wleje,to spali
- Przebieg: 37850
- Lokalizacja: UK/SUFFOLK
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Witam wszzystkich posiadaczy LPG.
Obszukalem sie po calym forum i niestety nikogo nie znalazlem,kto ma z taka instalacja.Wszyscy dogazowali swoje auta-pozniej.
Samo znalezienie volovinki z LPG fabrycznym,to sukces-a ja znalazlem.
Przymierzam sie do zakupu pomimo,ze moj mechanior odradza.
http://cgi.ebay.co.uk/2003-VOLVO-S80-SE ... 3367d97a03
Czy wsrod Was jest ktos,kto jezdzil takim fabrycznym gazownikiem?
Nie wiem na co zwrocic uwage przy zakupie...
Nigdy nie mialem auta z gazem.....prosze o sugestie i podpowiedzi.
Pozdrawiam
Obszukalem sie po calym forum i niestety nikogo nie znalazlem,kto ma z taka instalacja.Wszyscy dogazowali swoje auta-pozniej.
Samo znalezienie volovinki z LPG fabrycznym,to sukces-a ja znalazlem.
Przymierzam sie do zakupu pomimo,ze moj mechanior odradza.
http://cgi.ebay.co.uk/2003-VOLVO-S80-SE ... 3367d97a03
Czy wsrod Was jest ktos,kto jezdzil takim fabrycznym gazownikiem?
Nie wiem na co zwrocic uwage przy zakupie...
Nigdy nie mialem auta z gazem.....prosze o sugestie i podpowiedzi.
Pozdrawiam
- Dzikus
- Przyjaciele
- Posty: 2214
- Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
- Imię: Robert
- VOLVO: XC90 / V70
- Silnik: D5 / TDI
- KW/KM/NM: 200KM / 140KM
- Rok: 2007
- Był na spocie: 32
- Średnie spalanie: Dużo
- Przebieg: 466
- Lokalizacja: Międzyrzecz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Na to czy czasami ta instalacja to nie jest CNG (na gaz ziemny) bo wydaje mi się że bi-fuell właśnie to oznaczało. Jeśli tak to sprawdź czy masz to gdzie zatankować Ja mam instalację LPI przyfabryczną (zakładaną po prostu do nowego auta jeszcze u sprzedawcy). Sprawuje się super. Tyle że tu leje się zwykły LPG.paposki pisze:Nie wiem na co zwrocic uwage przy zakupie...
WildR mnie wcześniej tu wołali
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły >>>>
-
- VO
- Posty: 224
- Rejestracja: 2008-02-05, 11:00
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Bi-fuel CNG
- KW/KM/NM: 103/140
- Rok: 2004
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 7kg raket fjuel
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Bi fuel mogą być albo na CNG albo na LPG, ale w opisie aukcji jest LPG, które w GB jest dużo popularniejsze od CNG, tak jak u nas. Obie wersje wyjeżdżały prosto z fabryki, więc sa w pełni zintegrowane z autem, co pozwala również na pełną diagnostykę. Więc nie ma co kombinować tylko podjedź do ASO, niech cię podłączą pod VIDA i powtórzą co im komp powie. Główne elementy instalacji są prod. holenderskiej (KOLTEC-NECAM) i jest to sekwencja ale nie LPI. Znam gościa który sprowadził sobie bi fuel LPG właśnie z GB i jeżdzi już parę lat jest b. zadowolony. Jeżeli kupować volvo z LPG to bi fuel jest dobrą opcją bo silnik fabrycznie przekonstruowany pod gaz i zestrojony idealnie.
Puchatek to sympatyczne stworzenie, powinien więc jeździć takim autem, jakim jeżdżą mili ludzie. Czyli V70.
J.C.
J.C.
- Aleksiasty
- +
- Posty: 4995
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
- Imię: Alek
- VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
- Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
- KW/KM/NM: sporo
- Rok: 1996
- Był na spocie: 55
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 480
- Lokalizacja: Wawa
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
mondipython, Silnik nie jest specjalnie przekonstruowany pod LPG, bo nie ma takiej potrzeby.
Jedynie zbiornik benzynowy jest dużo mniejszy (chyba 20 litrów), ale za to zbiornik gazu ma bodaj 80, litrów.
paposki,
Tylko co z tego, jeśli po 10 latach od daty produkcji auta będzie wymagał wymontowania w celu uzyskania kolejnego dopuszczenia do ruchu w jednym z nielicznych punktów w kraju.
Nie wiem, czy aby przed rejestracją w Polsce nie będzie konieczne uzyskanie atestu TDT na zbiornik LPG, bo raczej S80 Bi-fuel nie mają u nas homologacji, choć w tej kwestii mogę się mylić.
Instalacja LPG jest dosyć u nas egzotyczna, i koszty ewentualnych napraw (chyba tylko w ASO, a i to nie w każdym) mogą przekroczyć cenę nowej, perfekcyjnie wykonanej instalacji gazowej.
Mówiąc szczerze, też odradzam, bo choć ma kilka zalet, zamiast oszczędności może wygenerować spore, całkiem niepotrzebne koszty.
Jedynie zbiornik benzynowy jest dużo mniejszy (chyba 20 litrów), ale za to zbiornik gazu ma bodaj 80, litrów.
paposki,
Tylko co z tego, jeśli po 10 latach od daty produkcji auta będzie wymagał wymontowania w celu uzyskania kolejnego dopuszczenia do ruchu w jednym z nielicznych punktów w kraju.
Nie wiem, czy aby przed rejestracją w Polsce nie będzie konieczne uzyskanie atestu TDT na zbiornik LPG, bo raczej S80 Bi-fuel nie mają u nas homologacji, choć w tej kwestii mogę się mylić.
Instalacja LPG jest dosyć u nas egzotyczna, i koszty ewentualnych napraw (chyba tylko w ASO, a i to nie w każdym) mogą przekroczyć cenę nowej, perfekcyjnie wykonanej instalacji gazowej.
Mówiąc szczerze, też odradzam, bo choć ma kilka zalet, zamiast oszczędności może wygenerować spore, całkiem niepotrzebne koszty.
-
- VO
- Posty: 224
- Rejestracja: 2008-02-05, 11:00
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Bi-fuel CNG
- KW/KM/NM: 103/140
- Rok: 2004
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 7kg raket fjuel
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Aleksiasty Nie chcę rozpisywać bo już noc, ale mimo że twoim zdaniem nie było takiej potrzeby inżynierowie z Volvo jednak lekko przekonstruowali silnik (np. inny jest kolektor wydechowy), tak jak i nadwozie (np inna podłoga bagażnika) i wiele innych elementów, a zbiorniki to 30l benz i 50l LPG.
No i jak rozumiem paposki wcale nie zamierza rejestrować auta w Polsce. A jeśli zamierza to będzie musiał wymontować dużo więcej niż zbiornik LPG
No i jak rozumiem paposki wcale nie zamierza rejestrować auta w Polsce. A jeśli zamierza to będzie musiał wymontować dużo więcej niż zbiornik LPG
Puchatek to sympatyczne stworzenie, powinien więc jeździć takim autem, jakim jeżdżą mili ludzie. Czyli V70.
J.C.
J.C.
- paposki
- VOLV
- Posty: 505
- Rejestracja: 2011-05-07, 00:48
- VOLVO: exV40/exS80/480ES/s80T6
- Silnik: exB4184S2/exD5/B18FP/B6284T
- KW/KM/NM: 122/163/102/272
- Rok: 91
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: ile wleje,to spali
- Przebieg: 37850
- Lokalizacja: UK/SUFFOLK
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Mam zamiar tylko kupic dla zony.Zalozenie bylo,ze ma byc wygodny ,w automacie i oszczedny paliwowo.Celowalem i celuje w diesla.Ten BI-FUEL poprostu mnie zainteresowal,bo automatik.Tylko dlatego.
Niestety wystawiajacy ten samochod nie odpisuje na maile dot.szczegolow auta.Pierwsze i podstawowe pytanie na ktore chcialbym odpowiedz,to czy instalacja jest sprawna...Moge sie tylko domyslic,ze tak-MOT (przeglad tech.)jest do lutego2012.
Nie zamierzamy wracac do Polski na stale,wiec nie wchodzi w gre koniecznosc wyjmowania butli...itp
Pozdrawiam wszystkich z upalnego woj. londynskiego
Niestety wystawiajacy ten samochod nie odpisuje na maile dot.szczegolow auta.Pierwsze i podstawowe pytanie na ktore chcialbym odpowiedz,to czy instalacja jest sprawna...Moge sie tylko domyslic,ze tak-MOT (przeglad tech.)jest do lutego2012.
Nie zamierzamy wracac do Polski na stale,wiec nie wchodzi w gre koniecznosc wyjmowania butli...itp
Pozdrawiam wszystkich z upalnego woj. londynskiego
-
- VO
- Posty: 224
- Rejestracja: 2008-02-05, 11:00
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.4 Bi-fuel CNG
- KW/KM/NM: 103/140
- Rok: 2004
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 7kg raket fjuel
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
bi- fuel będzie tańszy od diesla jeśli chodzi o koszty paliwa.
Puchatek to sympatyczne stworzenie, powinien więc jeździć takim autem, jakim jeżdżą mili ludzie. Czyli V70.
J.C.
J.C.
- paposki
- VOLV
- Posty: 505
- Rejestracja: 2011-05-07, 00:48
- VOLVO: exV40/exS80/480ES/s80T6
- Silnik: exB4184S2/exD5/B18FP/B6284T
- KW/KM/NM: 122/163/102/272
- Rok: 91
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: ile wleje,to spali
- Przebieg: 37850
- Lokalizacja: UK/SUFFOLK
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Moze i tanszy do jazdy miejskiej,ale za to trasa...to chyba diesel?
Niestety servis zaj....drogi i gdybym kupil to auto to najblizsza tut.ASO jest 50mil.
Wszystko przemawia za dieslem,choc podoba sie nam ten egzemplarz z bi-fuelem
A stacje z gazem mam rzut beretem...
Niestety servis zaj....drogi i gdybym kupil to auto to najblizsza tut.ASO jest 50mil.
Wszystko przemawia za dieslem,choc podoba sie nam ten egzemplarz z bi-fuelem
A stacje z gazem mam rzut beretem...
-
- Przyjaciele
- Posty: 980
- Rejestracja: 2008-04-22, 00:03
- VOLVO: 740 TURBO INTERCOOLER
- Silnik: 2.3Ti
- KW/KM/NM: 165
- Rok: 89
- Był na spocie: 1
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 220
- Lokalizacja: Słupsk/ Chesterfield
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
z tym przebiegiem to ja bym bral, bo auto prawie nie uzywane. w londynie z LPG nie placisz congnession charge a to Ci zaoszczedza fortune. Do tego zamiast placic 1.50 z litr PB placisz jakies 85p? prawie polowa a na fabrycznej instalacji roznica w spalaniu jednego i drugiego bedzie niewielka.
jezdzilem xantia dual fuel i gdyby to byla V70 to ja bym nigdy auta nie rozbil
jezdzilem xantia dual fuel i gdyby to byla V70 to ja bym nigdy auta nie rozbil
- ramzes
- Przyjaciele
- Posty: 683
- Rejestracja: 2011-04-02, 13:11
- Imię: Mateusz
- VOLVO: S80 Bi-Fuel Summum
- Silnik: B5244SG2 + ASB
- KW/KM/NM: 103/140/214
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Średnie spalanie: 14 LPG / 11 PB98
- Przebieg: 196500
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice/Izegem
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Aktualnie posiadam taki modelpaposki pisze:Czy wsrod Was jest ktos,kto jezdzil takim fabrycznym gazownikiem?
Przede wszystkim - zwróć uwagę na rozdzielacz gazu. Najlepiej podjedź do pobliskiego gazownika i wysłuchaj opinii o jego kondycji. W przyszłości pozwoli Ci to zaoszczędzić minimum 2300 zł.paposki pisze:Nie wiem na co zwrocic uwage przy zakupie...
Na tym moje rady się kończą, bo jak sam się dowiedziałem w trzech warsztatach, najbliższe firmy specjalizujące się w naprawach/diagnostyce tego typu instalacji gazowych znajdują się w Krakowie i Łodzi.
Mogę się oczywiście mylić, ponieważ nie jestem specjalistą w tej dziedzinie. Usłyszałem praktycznie takie same opinie w różnych miejscach, bo z początku wydawało mi się to mało realne.
Nawet w salonie Volvo (Karwala, Bielsko-Biała) nie zajmują się tego typu wersjami
Kolejna sprawa:
Koszt uzyskania atestu TDT na zbiornik LPG to koszt rzędu 200 zł. Kwestia wymiany samego zbiornika pozostaje kwestią indywidualną.
W moim przypadku nie było to konieczne.
Najlepiej zadzwoń i zapytaj w firmie zajmującą się tego typu rzeczami, czy dopuszczą do ruchu zbiornik z gumowymi przewodami zamiast miedzianych.
Sam koszt ewentualnej wymiany zbiornika to 900 zł. W razie niepowodzenia daje to 1100 zł i kupę zjedzonych nerwów.
Prawda jest taka, że wiele osób sprowadzających samochody z fabrycznymi instalacjami LPG musi wykonać przegląd "na lewo", co zazwyczaj kosztuje odpowiednio więcej. Tak było również niestety w moim przypadku. Nawet pomimo tego, że przed samym wyjazdem do Polski dokonałem przeglądu instalacji LPG w salonie Volvo w Holandii i uzyskałem certyfikat dopuszczenia do ruchu do 2021 roku, nie został on uznany w Polsce.
Dziwne są nasze przepisy, no ale cóż. Tak czy siak - masz dwa wyjścia. Które wybierzesz to Twoja sprawa.
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2012-03-03, 11:50
- VOLVO: S80 bi fuel
- Silnik: 2.4 benz/gas
- KW/KM/NM: 140km
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: rotterdam
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Witam posiadam volvo s80 Bi fuel( z holandii) jest to instalacja Lpg jak i CNG (na gaz ziemny).
U mnie pojawil sie problem,mianowice od predkosci ok80 -120 km/h szarpal,nikt nie potrafil tego problemu rozwiazac i wszyscy proponowali wymiane calej instalacji i pozostawienie zbiornika fabrycznie montowanego,tak tez zrobilismy.Lecz problem sie nie skaczyl,okazuje sie iz stary komputer z fabrycznej instalacji ma wciaz jakis problem i wysyla jakies bledy do instalacji nowej.Teraz szukamy kogos kto pomoze odciac stary komputer,czy ktos wie jak to jest robi?ktore to przewody i gdzie sie znajduja?
U mnie pojawil sie problem,mianowice od predkosci ok80 -120 km/h szarpal,nikt nie potrafil tego problemu rozwiazac i wszyscy proponowali wymiane calej instalacji i pozostawienie zbiornika fabrycznie montowanego,tak tez zrobilismy.Lecz problem sie nie skaczyl,okazuje sie iz stary komputer z fabrycznej instalacji ma wciaz jakis problem i wysyla jakies bledy do instalacji nowej.Teraz szukamy kogos kto pomoze odciac stary komputer,czy ktos wie jak to jest robi?ktore to przewody i gdzie sie znajduja?
- Tomasz_M
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-03-24, 11:01
- Imię: Tomasz
- VOLVO: V70 II
- Silnik: 2.4 Bi Fuel B5244SG
- KW/KM/NM: 103/140
- Rok: 2002
- Przebieg: 211000
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Witam, mam bi-fuela z 2002 roku jest to V70II tak takie same problemy z szarpaniem przy podobnej prędkości, nie wiem czy mam się zabierać za wymianę cwek czy mam się brać za coś innego. POMOCY !!!
Motocyklisto, patrz w lusterka, volvo jest twarsze.
-
- V
- Posty: 97
- Rejestracja: 2010-07-07, 08:49
- Imię: Marcin
- VOLVO: S70 / V70II
- Silnik: 2.5 / 2.4
- KW/KM/NM: odpowiednia
- Rok: 1998
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 421000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
A nie jest tak Panowie że szarpie np przy 100km/h i z czasem coraz bardziej i przy mniejszych prędkościach?
Mam vialle holendra i jak pompa u mnie kucneła od instalacji to właśnie objaw taki był. o koszty nie pytajcie. ponad 1000:)
jeden serwis w warszawie:)
Mam vialle holendra i jak pompa u mnie kucneła od instalacji to właśnie objaw taki był. o koszty nie pytajcie. ponad 1000:)
jeden serwis w warszawie:)
S70 98' V70 II 01'
Na drodze jestem spokojny... do momentu az zajedziesz mi droge...
Na drodze jestem spokojny... do momentu az zajedziesz mi droge...
- Tomasz_M
- V
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-03-24, 11:01
- Imię: Tomasz
- VOLVO: V70 II
- Silnik: 2.4 Bi Fuel B5244SG
- KW/KM/NM: 103/140
- Rok: 2002
- Przebieg: 211000
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
serwis holendrów tylko tam http://autogascentrum.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Motocyklisto, patrz w lusterka, volvo jest twarsze.
-
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Nie tylko, jest więcej warsztatów. Ja polecam 4x4 autogaz technik w Gdańsku
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
- V
- Posty: 24
- Rejestracja: 2009-10-04, 21:55
- VOLVO: FSO Polonez Caro
- Silnik: 1,4
- KW/KM/NM: 77/103/118
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Jarosław
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Możesz podać namiary na ten serwis?Mr.HollyWood pisze:jeden serwis w warszawie:)
Mam kuzyna z S40 w Pułtusku i szuka serwisu.
Pozdrawiam
DPD
Jazda Kulturalna to sztuka.
DPD
Jazda Kulturalna to sztuka.
- vol40vo
- VOLVO
- Posty: 1459
- Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
- Imię: SE
- VOLVO: V40 Sport Edition
- Silnik: benzyna + LPG
- KW/KM/NM: 122 KM
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Poland
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
tel (022) 787 80 69Tomasz_M pisze:serwis holendrów tylko tam http://autogascentrum.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
kom 501 395 240
kom 602 527 510
Mostówka 22 / k Wołomina
05-200 Wołomin
gaz@autogascentrum.pl
Poza tym holenderskie instalacje są dość proste i można wiele rzeczy zrobić samemu.
Zrobiłem miernik ciśnienia do regulacji reduktora I i II st. ciśnienia i jak na razie wszystko pracuje dobrze.
Bi-fuel V40
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Ja mam podobny problem i znalazłem ten serwis http://www.adgaz-instalacje.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w Piasecznie. Jestem umówiony na wizytę. Zobaczymy co i jak, dam znać jak poszło.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- musialik
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2014-10-21, 11:29
- Imię: Lennon
- VOLVO: S60
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 250
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 17 LPG
- Przebieg: 355
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Adgaz koszmar. W moim przypadku jakaś błaha wymiana, zrobiona na "odwal się". Przyjechałem z reklamacją, bez większego badania sprawy zaproponowali mi kosztowną naprawę. Kiedy burknąłem już niezadowolony, że mają sprawdzić co spartolili to wzięli się do roboty i jakimś cudem przy użyciu klucza i odrobiny mózgu naprawili swoją lipę. 2 na 3 wizyty w tym serwisie to żenada. Dwóch znajomych szło w zaparte, że to bardzo dobry serwis, aktualnie przyznają mi rację, również mieli z nimi niezłe jaja.Wojbor pisze:Ja mam podobny problem i znalazłem ten serwis http://www.adgaz-instalacje.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w Piasecznie. Jestem umówiony na wizytę. Zobaczymy co i jak, dam znać jak poszło.
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Obdzwoniłem już chyba wszystkie serwisy z LPG, nawet te gdzie napisano, że serwisują Holenderskie i żaden nie chce się dotkną do mojej Necam Mega. Tylko ten z Piaseczna powiedział, że robią.
Chyba zaryzykuję.
Chyba zaryzykuję.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- musialik
- V
- Posty: 16
- Rejestracja: 2014-10-21, 11:29
- Imię: Lennon
- VOLVO: S60
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 250
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 17 LPG
- Przebieg: 355
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
W moim przypadku było kiepsko, kolega swoje s60 serwisował tam długo i dopiero po którymś z kolei serwisie poznał się z kłopotem z adgazem. Mam nadzieję, że będzie gitara. Powodzenia!
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Rzeczywiście poczytałem opinie o nich. Rżnie ludzie piszą. Od jakiegoś roku nie ma złej opinii, wszystkie złe są z z przed 2-5 lat Poszukam jeszcze innego warsztatu na wszelki wypadek a jak nie to zostaje Adgaz
-- 24 lis 2014, o 10:28 --
Olałem wszystkie warsztaty. Po korespondencji z p. Józefem z Kielc, zamówiłem i wymieniłem silniczek krokowy. Na razie wszystko działa jak należy.
-- 24 lis 2014, o 10:28 --
Olałem wszystkie warsztaty. Po korespondencji z p. Józefem z Kielc, zamówiłem i wymieniłem silniczek krokowy. Na razie wszystko działa jak należy.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
-
- V
- Posty: 3
- Rejestracja: 2015-06-19, 13:32
- Imię: Marcin
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.4
- Rok: 2003
- Przebieg: 160000
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Witam
mam podobny problem. Przy prędkości 80 km/h zaczyna się szarpanie. Przy jeździe na benzynie jest wszystko w porządku. Szukam informacji co to może być lub namiarów na warsztat, który by się podjął naprawy. Okolice Śląska, Zagłębia. Instalacja fabryczna.
mam podobny problem. Przy prędkości 80 km/h zaczyna się szarpanie. Przy jeździe na benzynie jest wszystko w porządku. Szukam informacji co to może być lub namiarów na warsztat, który by się podjął naprawy. Okolice Śląska, Zagłębia. Instalacja fabryczna.
- Wojbor
- V
- Posty: 36
- Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
- Imię: Marcin
- VOLVO: V70 2,4D
- Silnik: 2,4
- KW/KM/NM: 163 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
- Przebieg: 290000
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Status: Offline
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Po wymianie silniczka temat gazu zniknął lecz niedawno pojawił się kolejny problem. Właśnie przy około 80 km/h samochód zaczyna szarpać. Działo się to gazie i na benzynie. Skończyło się wymianą przepustnicy. Pomogło na chwilę i nie do końca. Teraz jest ten sam objaw choc w mniejszym stopniu ale tylko na gazie na benzynie śmiga dobrze. Moim zdaniem to regeneracji jest parownik ale chce to skonsultować z p. Józefem z Kielc i wybrać się do niego na naprawę.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny
- coonrado
- Moderatorzy
- Posty: 23138
- Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
- Imię: Konrad
- VOLVO: S80 Titanium Gray
- Silnik: 2.5T AW55-50SN
- KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
- Rok: 2006
- Był na spocie: 27
- Średnie spalanie: 12l/100km
- Przebieg: 234567
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja
Marcin Bi-Fuel, tutaj masz listę polecanych zakładów
http://volvoforum.pl/viewforum.php?f=161" onclick="window.open(this.href);return false;
http://volvoforum.pl/viewforum.php?f=161" onclick="window.open(this.href);return false;