S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Awatar użytkownika
paposki
VOLV
VOLV
Posty: 505
Rejestracja: 2011-05-07, 00:48
VOLVO: exV40/exS80/480ES/s80T6
Silnik: exB4184S2/exD5/B18FP/B6284T
KW/KM/NM: 122/163/102/272
Rok: 91
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: ile wleje,to spali
Przebieg: 37850
Lokalizacja: UK/SUFFOLK
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: paposki » 2011-05-19, 11:43

Witam wszzystkich posiadaczy LPG.
Obszukalem sie po calym forum i niestety nikogo nie znalazlem,kto ma z taka instalacja.Wszyscy dogazowali swoje auta-pozniej.
Samo znalezienie volovinki z LPG fabrycznym,to sukces-a ja znalazlem.
Przymierzam sie do zakupu pomimo,ze moj mechanior odradza.
http://cgi.ebay.co.uk/2003-VOLVO-S80-SE ... 3367d97a03
Czy wsrod Was jest ktos,kto jezdzil takim fabrycznym gazownikiem?
Nie wiem na co zwrocic uwage przy zakupie... :oops:
Nigdy nie mialem auta z gazem.....prosze o sugestie i podpowiedzi.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dzikus
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 2214
Rejestracja: 2008-01-24, 20:51
Imię: Robert
VOLVO: XC90 / V70
Silnik: D5 / TDI
KW/KM/NM: 200KM / 140KM
Rok: 2007
Był na spocie: 32
Średnie spalanie: Dużo
Przebieg: 466
Lokalizacja: Międzyrzecz
Status: Offline
Kontakt:

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Dzikus » 2011-05-19, 12:20

paposki pisze:Nie wiem na co zwrocic uwage przy zakupie...
Na to czy czasami ta instalacja to nie jest CNG (na gaz ziemny) bo wydaje mi się że bi-fuell właśnie to oznaczało. Jeśli tak to sprawdź czy masz to gdzie zatankować :) Ja mam instalację LPI przyfabryczną (zakładaną po prostu do nowego auta jeszcze u sprzedawcy). Sprawuje się super. Tyle że tu leje się zwykły LPG.
WildR mnie wcześniej tu wołali 😊

<<< Twardziele nie jedzą miodu.... twardziele żują pszczoły :> >>>>

mondipython
VO
VO
Posty: 224
Rejestracja: 2008-02-05, 11:00
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 Bi-fuel CNG
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 2004
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: 7kg raket fjuel
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: mondipython » 2011-05-19, 14:42

Bi fuel mogą być albo na CNG albo na LPG, ale w opisie aukcji jest LPG, które w GB jest dużo popularniejsze od CNG, tak jak u nas. Obie wersje wyjeżdżały prosto z fabryki, więc sa w pełni zintegrowane z autem, co pozwala również na pełną diagnostykę. Więc nie ma co kombinować tylko podjedź do ASO, niech cię podłączą pod VIDA i powtórzą co im komp powie. Główne elementy instalacji są prod. holenderskiej (KOLTEC-NECAM) i jest to sekwencja ale nie LPI. Znam gościa który sprowadził sobie bi fuel LPG właśnie z GB i jeżdzi już parę lat jest b. zadowolony. Jeżeli kupować volvo z LPG to bi fuel jest dobrą opcją bo silnik fabrycznie przekonstruowany pod gaz i zestrojony idealnie.
Puchatek to sympatyczne stworzenie, powinien więc jeździć takim autem, jakim jeżdżą mili ludzie. Czyli V70.
J.C.

Awatar użytkownika
Aleksiasty
+
+
Posty: 4995
Rejestracja: 2007-01-07, 20:36
Imię: Alek
VOLVO: 855 /855 Turbolot/ S80T6
Silnik: 2,5 20V /2,3T3 /2,8T6
KW/KM/NM: sporo
Rok: 1996
Był na spocie: 55
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 480
Lokalizacja: Wawa
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Aleksiasty » 2011-05-20, 00:21

mondipython, Silnik nie jest specjalnie przekonstruowany pod LPG, bo nie ma takiej potrzeby.
Jedynie zbiornik benzynowy jest dużo mniejszy (chyba 20 litrów), ale za to zbiornik gazu ma bodaj 80, litrów.
paposki,
Tylko co z tego, jeśli po 10 latach od daty produkcji auta będzie wymagał wymontowania w celu uzyskania kolejnego dopuszczenia do ruchu w jednym z nielicznych punktów w kraju.
Nie wiem, czy aby przed rejestracją w Polsce nie będzie konieczne uzyskanie atestu TDT na zbiornik LPG, bo raczej S80 Bi-fuel nie mają u nas homologacji, choć w tej kwestii mogę się mylić.
Instalacja LPG jest dosyć u nas egzotyczna, i koszty ewentualnych napraw (chyba tylko w ASO, a i to nie w każdym) mogą przekroczyć cenę nowej, perfekcyjnie wykonanej instalacji gazowej.

Mówiąc szczerze, też odradzam, bo choć ma kilka zalet, zamiast oszczędności może wygenerować spore, całkiem niepotrzebne koszty.

mondipython
VO
VO
Posty: 224
Rejestracja: 2008-02-05, 11:00
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 Bi-fuel CNG
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 2004
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: 7kg raket fjuel
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: mondipython » 2011-05-20, 01:27

Aleksiasty Nie chcę rozpisywać bo już noc, ale mimo że twoim zdaniem nie było takiej potrzeby inżynierowie z Volvo jednak lekko przekonstruowali silnik (np. inny jest kolektor wydechowy), tak jak i nadwozie (np inna podłoga bagażnika) i wiele innych elementów, a zbiorniki to 30l benz i 50l LPG.
No i jak rozumiem paposki wcale nie zamierza rejestrować auta w Polsce. A jeśli zamierza to będzie musiał wymontować dużo więcej niż zbiornik LPG :>
Puchatek to sympatyczne stworzenie, powinien więc jeździć takim autem, jakim jeżdżą mili ludzie. Czyli V70.
J.C.

Awatar użytkownika
paposki
VOLV
VOLV
Posty: 505
Rejestracja: 2011-05-07, 00:48
VOLVO: exV40/exS80/480ES/s80T6
Silnik: exB4184S2/exD5/B18FP/B6284T
KW/KM/NM: 122/163/102/272
Rok: 91
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: ile wleje,to spali
Przebieg: 37850
Lokalizacja: UK/SUFFOLK
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: paposki » 2011-05-20, 22:13

Mam zamiar tylko kupic dla zony.Zalozenie bylo,ze ma byc wygodny ,w automacie i oszczedny paliwowo.Celowalem i celuje w diesla.Ten BI-FUEL poprostu mnie zainteresowal,bo automatik.Tylko dlatego.
Niestety wystawiajacy ten samochod nie odpisuje na maile dot.szczegolow auta.Pierwsze i podstawowe pytanie na ktore chcialbym odpowiedz,to czy instalacja jest sprawna...Moge sie tylko domyslic,ze tak-MOT (przeglad tech.)jest do lutego2012.
Nie zamierzamy wracac do Polski na stale,wiec nie wchodzi w gre koniecznosc wyjmowania butli...itp :lol:
Pozdrawiam wszystkich z upalnego woj. londynskiego :mrgreen:

mondipython
VO
VO
Posty: 224
Rejestracja: 2008-02-05, 11:00
VOLVO: V70
Silnik: 2.4 Bi-fuel CNG
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 2004
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: 7kg raket fjuel
Przebieg: 0
Lokalizacja: Wrocław
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: mondipython » 2011-05-21, 00:03

bi- fuel będzie tańszy od diesla jeśli chodzi o koszty paliwa.
Puchatek to sympatyczne stworzenie, powinien więc jeździć takim autem, jakim jeżdżą mili ludzie. Czyli V70.
J.C.

Awatar użytkownika
paposki
VOLV
VOLV
Posty: 505
Rejestracja: 2011-05-07, 00:48
VOLVO: exV40/exS80/480ES/s80T6
Silnik: exB4184S2/exD5/B18FP/B6284T
KW/KM/NM: 122/163/102/272
Rok: 91
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: ile wleje,to spali
Przebieg: 37850
Lokalizacja: UK/SUFFOLK
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: paposki » 2011-05-21, 00:18

Moze i tanszy :D do jazdy miejskiej,ale za to trasa...to chyba diesel?
Niestety servis zaj....drogi :evil: i gdybym kupil to auto to najblizsza tut.ASO jest 50mil.
Wszystko przemawia za dieslem,choc podoba sie nam ten egzemplarz z bi-fuelem
A stacje z gazem mam rzut beretem... :mrgreen:

silveruser
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 980
Rejestracja: 2008-04-22, 00:03
VOLVO: 740 TURBO INTERCOOLER
Silnik: 2.3Ti
KW/KM/NM: 165
Rok: 89
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 14
Przebieg: 220
Lokalizacja: Słupsk/ Chesterfield
Status: Offline
Kontakt:

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: silveruser » 2011-05-21, 19:22

z tym przebiegiem to ja bym bral, bo auto prawie nie uzywane. w londynie z LPG nie placisz congnession charge a to Ci zaoszczedza fortune. Do tego zamiast placic 1.50 z litr PB placisz jakies 85p? prawie polowa a na fabrycznej instalacji roznica w spalaniu jednego i drugiego bedzie niewielka.

jezdzilem xantia dual fuel i gdyby to byla V70 to ja bym nigdy auta nie rozbil ;)

Awatar użytkownika
ramzes
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 683
Rejestracja: 2011-04-02, 13:11
Imię: Mateusz
VOLVO: S80 Bi-Fuel Summum
Silnik: B5244SG2 + ASB
KW/KM/NM: 103/140/214
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Średnie spalanie: 14 LPG / 11 PB98
Przebieg: 196500
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice/Izegem
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: ramzes » 2011-05-29, 17:52

paposki pisze:Czy wsrod Was jest ktos,kto jezdzil takim fabrycznym gazownikiem?
Aktualnie posiadam taki model ;-)
paposki pisze:Nie wiem na co zwrocic uwage przy zakupie... :oops:
Przede wszystkim - zwróć uwagę na rozdzielacz gazu. Najlepiej podjedź do pobliskiego gazownika i wysłuchaj opinii o jego kondycji. W przyszłości pozwoli Ci to zaoszczędzić minimum 2300 zł.

Na tym moje rady się kończą, bo jak sam się dowiedziałem w trzech warsztatach, najbliższe firmy specjalizujące się w naprawach/diagnostyce tego typu instalacji gazowych znajdują się w Krakowie i Łodzi.

Mogę się oczywiście mylić, ponieważ nie jestem specjalistą w tej dziedzinie. Usłyszałem praktycznie takie same opinie w różnych miejscach, bo z początku wydawało mi się to mało realne.

Nawet w salonie Volvo (Karwala, Bielsko-Biała) nie zajmują się tego typu wersjami ;-)


Kolejna sprawa:

Koszt uzyskania atestu TDT na zbiornik LPG to koszt rzędu 200 zł. Kwestia wymiany samego zbiornika pozostaje kwestią indywidualną.

W moim przypadku nie było to konieczne.
Najlepiej zadzwoń i zapytaj w firmie zajmującą się tego typu rzeczami, czy dopuszczą do ruchu zbiornik z gumowymi przewodami zamiast miedzianych.

Sam koszt ewentualnej wymiany zbiornika to 900 zł. W razie niepowodzenia daje to 1100 zł i kupę zjedzonych nerwów.

Prawda jest taka, że wiele osób sprowadzających samochody z fabrycznymi instalacjami LPG musi wykonać przegląd "na lewo", co zazwyczaj kosztuje odpowiednio więcej. Tak było również niestety w moim przypadku. Nawet pomimo tego, że przed samym wyjazdem do Polski dokonałem przeglądu instalacji LPG w salonie Volvo w Holandii i uzyskałem certyfikat dopuszczenia do ruchu do 2021 roku, nie został on uznany w Polsce.

Dziwne są nasze przepisy, no ale cóż. Tak czy siak - masz dwa wyjścia. Które wybierzesz to Twoja sprawa.

Marian1
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2012-03-03, 11:50
VOLVO: S80 bi fuel
Silnik: 2.4 benz/gas
KW/KM/NM: 140km
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: rotterdam
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Marian1 » 2012-03-03, 11:58

Witam posiadam volvo s80 Bi fuel( z holandii) jest to instalacja Lpg jak i CNG (na gaz ziemny).
U mnie pojawil sie problem,mianowice od predkosci ok80 -120 km/h szarpal,nikt nie potrafil tego problemu rozwiazac i wszyscy proponowali wymiane calej instalacji i pozostawienie zbiornika fabrycznie montowanego,tak tez zrobilismy.Lecz problem sie nie skaczyl,okazuje sie iz stary komputer z fabrycznej instalacji ma wciaz jakis problem i wysyla jakies bledy do instalacji nowej.Teraz szukamy kogos kto pomoze odciac stary komputer,czy ktos wie jak to jest robi?ktore to przewody i gdzie sie znajduja?

Awatar użytkownika
Tomasz_M
V
V
Posty: 6
Rejestracja: 2014-03-24, 11:01
Imię: Tomasz
VOLVO: V70 II
Silnik: 2.4 Bi Fuel B5244SG
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 2002
Przebieg: 211000
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Tomasz_M » 2014-03-27, 21:21

Witam, mam bi-fuela z 2002 roku jest to V70II tak takie same problemy z szarpaniem przy podobnej prędkości, nie wiem czy mam się zabierać za wymianę cwek czy mam się brać za coś innego. POMOCY !!!
Motocyklisto, patrz w lusterka, volvo jest twarsze.

Mr.HollyWood
V
V
Posty: 97
Rejestracja: 2010-07-07, 08:49
Imię: Marcin
VOLVO: S70 / V70II
Silnik: 2.5 / 2.4
KW/KM/NM: odpowiednia
Rok: 1998
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 421000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Mr.HollyWood » 2014-04-15, 16:01

A nie jest tak Panowie że szarpie np przy 100km/h i z czasem coraz bardziej i przy mniejszych prędkościach?
Mam vialle holendra i jak pompa u mnie kucneła od instalacji to właśnie objaw taki był. o koszty nie pytajcie. ponad 1000:)
jeden serwis w warszawie:)
S70 98' V70 II 01'
Na drodze jestem spokojny... do momentu az zajedziesz mi droge...;)

Awatar użytkownika
Tomasz_M
V
V
Posty: 6
Rejestracja: 2014-03-24, 11:01
Imię: Tomasz
VOLVO: V70 II
Silnik: 2.4 Bi Fuel B5244SG
KW/KM/NM: 103/140
Rok: 2002
Przebieg: 211000
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Tomasz_M » 2014-04-18, 10:29

serwis holendrów tylko tam http://autogascentrum.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Motocyklisto, patrz w lusterka, volvo jest twarsze.

adrian.c93
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: adrian.c93 » 2014-04-18, 11:11

Nie tylko, jest więcej warsztatów. Ja polecam 4x4 autogaz technik w Gdańsku

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Panter
V
V
Posty: 24
Rejestracja: 2009-10-04, 21:55
VOLVO: FSO Polonez Caro
Silnik: 1,4
KW/KM/NM: 77/103/118
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Jarosław
Status: Offline
Kontakt:

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Panter » 2014-08-09, 13:55

Mr.HollyWood pisze:jeden serwis w warszawie:)
Możesz podać namiary na ten serwis?
Mam kuzyna z S40 w Pułtusku i szuka serwisu.
Pozdrawiam
DPD
Jazda Kulturalna to sztuka.

Awatar użytkownika
vol40vo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1459
Rejestracja: 2010-04-18, 01:49
Imię: SE
VOLVO: V40 Sport Edition
Silnik: benzyna + LPG
KW/KM/NM: 122 KM
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Poland
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: vol40vo » 2014-09-19, 11:31

Tomasz_M pisze:serwis holendrów tylko tam http://autogascentrum.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
tel (022) 787 80 69
kom 501 395 240
kom 602 527 510
Mostówka 22 / k Wołomina
05-200 Wołomin
gaz@autogascentrum.pl

Poza tym holenderskie instalacje są dość proste i można wiele rzeczy zrobić samemu.
Zrobiłem miernik ciśnienia do regulacji reduktora I i II st. ciśnienia i jak na razie wszystko pracuje dobrze.
Bi-fuel V40

Awatar użytkownika
Wojbor
V
V
Posty: 36
Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
Imię: Marcin
VOLVO: V70 2,4D
Silnik: 2,4
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
Przebieg: 290000
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Wojbor » 2014-10-21, 13:32

Ja mam podobny problem i znalazłem ten serwis http://www.adgaz-instalacje.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w Piasecznie. Jestem umówiony na wizytę. Zobaczymy co i jak, dam znać jak poszło.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny

Awatar użytkownika
musialik
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2014-10-21, 11:29
Imię: Lennon
VOLVO: S60
Silnik: T5
KW/KM/NM: 250
Rok: 2000
Średnie spalanie: 17 LPG
Przebieg: 355
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: musialik » 2014-10-21, 13:41

Wojbor pisze:Ja mam podobny problem i znalazłem ten serwis http://www.adgaz-instalacje.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; w Piasecznie. Jestem umówiony na wizytę. Zobaczymy co i jak, dam znać jak poszło.
Adgaz koszmar. W moim przypadku jakaś błaha wymiana, zrobiona na "odwal się". Przyjechałem z reklamacją, bez większego badania sprawy zaproponowali mi kosztowną naprawę. Kiedy burknąłem już niezadowolony, że mają sprawdzić co spartolili to wzięli się do roboty i jakimś cudem przy użyciu klucza i odrobiny mózgu naprawili swoją lipę. 2 na 3 wizyty w tym serwisie to żenada. Dwóch znajomych szło w zaparte, że to bardzo dobry serwis, aktualnie przyznają mi rację, również mieli z nimi niezłe jaja.

Awatar użytkownika
Wojbor
V
V
Posty: 36
Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
Imię: Marcin
VOLVO: V70 2,4D
Silnik: 2,4
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
Przebieg: 290000
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Wojbor » 2014-10-21, 13:46

Obdzwoniłem już chyba wszystkie serwisy z LPG, nawet te gdzie napisano, że serwisują Holenderskie i żaden nie chce się dotkną do mojej Necam Mega. Tylko ten z Piaseczna powiedział, że robią.
Chyba zaryzykuję.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny

Awatar użytkownika
musialik
V
V
Posty: 16
Rejestracja: 2014-10-21, 11:29
Imię: Lennon
VOLVO: S60
Silnik: T5
KW/KM/NM: 250
Rok: 2000
Średnie spalanie: 17 LPG
Przebieg: 355
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: musialik » 2014-10-21, 13:57

W moim przypadku było kiepsko, kolega swoje s60 serwisował tam długo i dopiero po którymś z kolei serwisie poznał się z kłopotem z adgazem. Mam nadzieję, że będzie gitara. Powodzenia!

Awatar użytkownika
Wojbor
V
V
Posty: 36
Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
Imię: Marcin
VOLVO: V70 2,4D
Silnik: 2,4
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
Przebieg: 290000
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Wojbor » 2014-10-21, 14:04

Rzeczywiście poczytałem opinie o nich. Rżnie ludzie piszą. Od jakiegoś roku nie ma złej opinii, wszystkie złe są z z przed 2-5 lat :) Poszukam jeszcze innego warsztatu na wszelki wypadek a jak nie to zostaje Adgaz :/

-- 24 lis 2014, o 10:28 --

Olałem wszystkie warsztaty. Po korespondencji z p. Józefem z Kielc, zamówiłem i wymieniłem silniczek krokowy. Na razie wszystko działa jak należy.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny

Marcin Bi-Fuel
V
V
Posty: 3
Rejestracja: 2015-06-19, 13:32
Imię: Marcin
VOLVO: s60
Silnik: 2.4
Rok: 2003
Przebieg: 160000
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Marcin Bi-Fuel » 2015-06-19, 13:55

Witam
mam podobny problem. Przy prędkości 80 km/h zaczyna się szarpanie. Przy jeździe na benzynie jest wszystko w porządku. Szukam informacji co to może być lub namiarów na warsztat, który by się podjął naprawy. Okolice Śląska, Zagłębia. Instalacja fabryczna.

Awatar użytkownika
Wojbor
V
V
Posty: 36
Rejestracja: 2011-01-31, 19:46
Imię: Marcin
VOLVO: V70 2,4D
Silnik: 2,4
KW/KM/NM: 163 KM
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12trasa, 14 miasto
Przebieg: 290000
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Status: Offline

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: Wojbor » 2015-06-19, 14:27

Po wymianie silniczka temat gazu zniknął lecz niedawno pojawił się kolejny problem. Właśnie przy około 80 km/h samochód zaczyna szarpać. Działo się to gazie i na benzynie. Skończyło się wymianą przepustnicy. Pomogło na chwilę i nie do końca. Teraz jest ten sam objaw choc w mniejszym stopniu ale tylko na gazie na benzynie śmiga dobrze. Moim zdaniem to regeneracji jest parownik ale chce to skonsultować z p. Józefem z Kielc i wybrać się do niego na naprawę.
Było 440 `94 1,8LPG zielony
Było 850 `92 2,5 LPG czerwony
Było 960 `97 2,9 LPG USA automat grafitowy
Było V70 `02 2,4 LPG czarny Bi-Fuel
Jest V70 `06 2,4D automat srebrny

Awatar użytkownika
coonrado
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 23138
Rejestracja: 2010-02-07, 21:56
Imię: Konrad
VOLVO: S80 Titanium Gray
Silnik: 2.5T AW55-50SN
KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
Rok: 2006
Był na spocie: 27
Średnie spalanie: 12l/100km
Przebieg: 234567
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline
Kontakt:

Re: S80 BI-FUEL fabryczna instalacja

Post autor: coonrado » 2015-06-19, 14:53

Marcin Bi-Fuel, tutaj masz listę polecanych zakładów
http://volvoforum.pl/viewforum.php?f=161" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”