Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
majdan
PostNapisane: 2014-05-02, 10:51 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.06.2013, 18:00
Posty: 31
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Imię: Szczepan
VOLVO: V40
Silnik: Diesel
KW/KM/NM: 95
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 189000
Hey wszystkim. Obecnie mam forda escort na posrednim wtrysku paliwa i smiga na rzepaku. Fabrycznie jest w nim pompa wtryskowa Lucas ale dalem jej rade (ukrecilem walek glowny ale to nie przez paliwo). Wsadzilem teraz pompe Bosch bez zadnej elektroniki. Pompa ta o wiele lepiej daje sobie rade z jakimkolwiek paliwem. Teraz pytannie o volvo. Zamierzam to kupic w najblizszym czasie. Wersje 95KM najbardziej mi odpowiada wlasnie ze wzgledu na pompe wtryskowa Bosch (bo w wersji 90KM jest Lucas oraz czytalem ze pada uszczelka pdo glowica), ale obawiam sie wlasnie o ten bezposredni wtrysk. Czy czysty olej rzepakowy daje sobie rade z ta metodoa wtrysku?
Czy jezdzicie wlasnie na tym rodzaju wtrysku bo ja nie mam z tym doswiadczenia (tylko wtrysk posredni).
Dzieki Wam za wszelka pomoc i pozdrawiam !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
alienek
PostNapisane: 2014-05-02, 11:09 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.08.2007, 16:22
Posty: 1361
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 1999
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 334000
Nr z parady volvo: 0
Olej rzepakowy dobry jest do frytek.

_________________
Poznań/Gniezno, Wielkopolska - Volvo Diagnostyka, wgrywanie polskiego języka, usuwanie DPF, EGR, kopiowanie modułów, chiptuning - VOLVO-DIAG.pl
Drewniane zegarki - EaglesTree.pl
Telefon: 600-926-096


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pablomed
PostNapisane: 2014-05-02, 11:11 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 3.04.2014, 15:49
Posty: 3147
Lokalizacja: Litzmannstadt
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: Jaguar X Type
Silnik: 3.0 V6 4x4 Aut
KW/KM/NM: 173/235/280
Rok: 2004
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 97000
Możesz mieć problem z lepkością. Diesle z bezpośrednim wtryskiem powinny mieć paliwa paliwa o niskiej lepkości, z z tego co wiem olej rzepakowy osiąga pożądana lepkość w okolicy 150 stopni. NIie uzyskasz takiej temperatury bez rozpalenia pod autem ogniska :mrgreen:

_________________
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
majdan
PostNapisane: 2014-05-02, 21:03 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.06.2013, 18:00
Posty: 31
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Imię: Szczepan
VOLVO: V40
Silnik: Diesel
KW/KM/NM: 95
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 189000
Nawet po zalozeniu podgrzewacza lub dolania 10% benzyny lub ropy ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pablomed
PostNapisane: 2014-05-02, 21:09 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 3.04.2014, 15:49
Posty: 3147
Lokalizacja: Litzmannstadt
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: Jaguar X Type
Silnik: 3.0 V6 4x4 Aut
KW/KM/NM: 173/235/280
Rok: 2004
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 97000
Wydaje mi się, że takie numery można było robić w dyszlach starej generacji, ale dopytaj specy od diesla. Z tego co mnie wiadomo, to nawet z chrzczonym wachą olejem i dziwnymi patentami w postaci grzałek, możesz roz... układ paliwowy w pył.

_________________
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
majdan
PostNapisane: 2014-05-02, 21:17 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.06.2013, 18:00
Posty: 31
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Imię: Szczepan
VOLVO: V40
Silnik: Diesel
KW/KM/NM: 95
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 189000
Praktycznie pompa bosch lepiej znosi takie wynalazki niz lucas (chyba ze bosch tez ma w tym modelu juz troche elektroniki), mniej znaczaca jest metoda wtrysku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pablomed
PostNapisane: 2014-05-02, 21:23 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 3.04.2014, 15:49
Posty: 3147
Lokalizacja: Litzmannstadt
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: Jaguar X Type
Silnik: 3.0 V6 4x4 Aut
KW/KM/NM: 173/235/280
Rok: 2004
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 97000
Nie wiem, ale wiem, że czasy poczciwych W115, beczek, czy W124, które jeździły na wszystkim już minęły

_________________
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
alienek
PostNapisane: 2014-05-02, 21:25 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.08.2007, 16:22
Posty: 1361
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 170 KM
Rok: 1999
Był na spocie: 69
Średnie spalanie: 11
Przebieg: 334000
Nr z parady volvo: 0
Poza tym cena oleju rzepakowego z biedronki jest porównywalna z ceną ON ze stacji benzynowej.
Co zaś używanego oleju rzepakowego... szkoda auta na takie eksperymenty i pozorne oszczędności.

_________________
Poznań/Gniezno, Wielkopolska - Volvo Diagnostyka, wgrywanie polskiego języka, usuwanie DPF, EGR, kopiowanie modułów, chiptuning - VOLVO-DIAG.pl
Drewniane zegarki - EaglesTree.pl
Telefon: 600-926-096


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
volyvo
PostNapisane: 2014-05-02, 21:31 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.05.2011, 14:07
Posty: 1543
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: v40
Silnik: t2
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Zdecydowanie odradzam, te pompy są wrażliwe na paliwko...
przykładem jest mój sąsiad, który zjadł taką pompę w audi 80 na opale...

_________________


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pablomed
PostNapisane: 2014-05-02, 21:34 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 3.04.2014, 15:49
Posty: 3147
Lokalizacja: Litzmannstadt
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: Jaguar X Type
Silnik: 3.0 V6 4x4 Aut
KW/KM/NM: 173/235/280
Rok: 2004
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 97000
majdan, to twój samochód i twoje pieniądze, więc podejmuj stosowne decyzje. Ze swojej strony dodam tylko, że mając 100 konnego i oszczędnego diesla, za żadne skarby nie zdecydowałbym się na takie eksperymenty, nawet gdyby ktoś podarował mi cysternę takiej berbeluchy.

_________________
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
QompaQ
PostNapisane: 2014-05-02, 21:58 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.12.2013, 20:44
Posty: 2004
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mario_Boos
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: 103/140/...
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG jeszcze nie wiem
Przebieg: 173000
Rzepak DAJE RADĘ :!:
sam robiłem "pruby" w P 306 TD spokojne mieszałem z słonecznikowym bo był w tej samej cenie :? co rzepakowy, mieszałem 50/50% z ON.
Latem spoko żadnej negatywnych objawów :!: zauważyłem nawet jednego Plusa :!: silnik pracował ciszej "mniejsze stuki"
Prawdą jest ze na zimnym silniku wyczuwalny był zapach frytek ... ale to nie nie ja .. :564:
Natomiast tzw. Biodiesel to paskudztwo zżarło wszystkie gumowe uszczelki po drodze i trzeba było wymienić na sylikonowe.
Poza tym jak auto otrzymało ponownie ON to załapało takiego "muła" że nie dało się wyprzedzać ;)

_________________
Naprawiam Liczniki - DIM - CEM - ECM - ...
-= VOLVO =- ~ s60 ~ s80 ~ v70 ~ xc70 ~ xc90 ~

CYBERTRONIX _ Ltd. ... Obrazek
T-Mobile: (+48) 602-874-824


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pablomed
PostNapisane: 2014-05-02, 22:29 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 3.04.2014, 15:49
Posty: 3147
Lokalizacja: Litzmannstadt
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: Jaguar X Type
Silnik: 3.0 V6 4x4 Aut
KW/KM/NM: 173/235/280
Rok: 2004
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 97000
QompaQ napisał(a):
Rzepak DAJE RADĘ :!:
sam robiłem "pruby" w P 306 TD spokojne mieszałem z słonecznikowym bo był w tej samej cenie :? co rzepakowy, mieszałem 50/50% z ON.
Latem spoko żadnej negatywnych objawów :!: zauważyłem nawet jednego Plusa :!: silnik pracował ciszej "mniejsze stuki"
Prawdą jest ze na zimnym silniku wyczuwalny był zapach frytek ... ale to nie nie ja .. :564:
Natomiast tzw. Biodiesel to paskudztwo zżarło wszystkie gumowe uszczelki po drodze i trzeba było wymienić na sylikonowe.
Poza tym jak auto otrzymało ponownie ON to załapało takiego "muła" że nie dało się wyprzedzać ;)

Zeby ci potem nie przysłał faktur za pompę, wtryski i kilka innych gratów.. :mrgreen:

_________________
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
majdan
PostNapisane: 2014-05-03, 11:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.06.2013, 18:00
Posty: 31
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Imię: Szczepan
VOLVO: V40
Silnik: Diesel
KW/KM/NM: 95
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 189000
alienek napisał(a):
Poza tym cena oleju rzepakowego z biedronki jest porównywalna z ceną ON ze stacji benzynowej.


ja mam cene nieco ponad 3zl dlatego tak usilnie chce zmusic volvo do rzepaku. Wersja 90 konna znowu ma pompe lucas ale posredni wtrysk i "podobno" lubi leciec uszczelka pod glowica.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
volvo940tic
PostNapisane: 2014-05-03, 15:19 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.12.2013, 22:57
Posty: 142
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: jacek
VOLVO: 960 sedan mk. 1
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 150/204/287
Rok: 1994
Był na spocie: 10
Średnie spalanie: 18 lpg
Przebieg: 0
przecież jest to renault 1.9 dti. w wersji zbliżonej do tej z meganki 1. pompa na elektronice, pedał gazu z potencjometrem, wtrysk bezpośredni. podobny mam w clio 2, ale 80 KM. chcesz jeździć na rzepaku to kup 940 tic. ten przetrwa, ale 10 spali

ps. nie jeżdżę na rzepaku

_________________
był: srebrny 940 2.4 tic kombi z 1993r.

zmiana profilu na jajacek


Ostatnio edytowano 2014-05-03, 15:43 przez volvo940tic, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Miki N.
PostNapisane: 2014-05-03, 15:39 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.02.2013, 23:27
Posty: 66
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850 Kombi
Silnik: B5204S
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Rzepak jest dobry do frytek. Jeżeli nie stać Cię żeby tankować dobre paliwo (olej napędowy), nie powinieneś kupować samochodu.
Takie jest moje zdanie ale to Twój samochód i zrobisz co chcesz.

_________________
www.carpenter.pl
Szafy wnękowe Lublin


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
marcin nawak
PostNapisane: 2014-05-03, 16:09 
wg mnie da rade ,w lato nie powinno być problemów , możesz trochę rozrzedzić ropą ,ale nie koniecznie


Góra
  
Cytuj  
volvo940tic
PostNapisane: 2014-05-04, 15:34 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.12.2013, 22:57
Posty: 142
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: jacek
VOLVO: 960 sedan mk. 1
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 150/204/287
Rok: 1994
Był na spocie: 10
Średnie spalanie: 18 lpg
Przebieg: 0
jakiś czas temu zaczęto do opału dolewać jakiegoś świństwa, by oduczyć kierowców jazdy na nim. kiedyś transit robił 100 000 bez śladów uszkodzeń teraz wystarczy nalać raz.

_________________
był: srebrny 940 2.4 tic kombi z 1993r.

zmiana profilu na jajacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
QompaQ
PostNapisane: 2014-05-04, 15:58 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.12.2013, 20:44
Posty: 2004
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mario_Boos
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: 103/140/...
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG jeszcze nie wiem
Przebieg: 173000
volvo940tic napisał(a):
do opału

Popularna oranżada ma mniejsze właściwości smarne i wyższą temperaturę zapłonu.
Oleje opałowe dzielą się na:
-olej opałowy lekki: 0,82-0,85 g/cm 3
-olej opałowy średni: 0,85-0,89 g/cm 3
-olej opałowy ciężki: pow. 0,89 g/cm 3
Swoja drogą słyszałem że i MAZUT-em da się "jeździć" ... ale ... tylko tak słyszałem.

_________________
Naprawiam Liczniki - DIM - CEM - ECM - ...
-= VOLVO =- ~ s60 ~ s80 ~ v70 ~ xc70 ~ xc90 ~

CYBERTRONIX _ Ltd. ... Obrazek
T-Mobile: (+48) 602-874-824


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
majdan
PostNapisane: 2014-05-04, 18:02 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.06.2013, 18:00
Posty: 31
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Płeć: Mężczyzna
Imię: Szczepan
VOLVO: V40
Silnik: Diesel
KW/KM/NM: 95
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 6
Przebieg: 189000
opal to nic innego jak pochodne ropy naftowej. ma marker, oraz inna stawke akcyzy. To jest prawie to samo co on tylko bardziej suchszy. to wszzstko. Starszej konstrukcji silniki spokojnie znosza or i nie tylko. Mam ciekawa kśiazke o paliwach alternatywnych rowniez o emulsji wodno-paliwowej. wstepna komora spalania (wtrysk possedni) daje rowniez rade na zuzytym oleju silnikowym-testowane. Gorzej takie wynalazki znośi wtrysk bezposredni-nie testowane.

-- 2014-05-04, 18:03 --

opal to nic innego jak pochodne ropy naftowej. ma marker, oraz inna stawke akcyzy. To jest prawie to samo co on tylko bardziej suchszy. to wszzstko. Starszej konstrukcji silniki spokojnie znosza or i nie tylko. Mam ciekawa kśiazke o paliwach alternatywnych rowniez o emulsji wodno-paliwowej. wstepna komora spalania (wtrysk possedni) daje rowniez rade na zuzytym oleju silnikowym-testowane. Gorzej takie wynalazki znośi wtrysk bezposredni-nie testowane.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
gufer-posepny
PostNapisane: 2014-05-05, 16:19 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3.02.2013, 13:35
Posty: 887
Lokalizacja: Oberschlesien
Płeć: Mężczyzna
Imię: Gufer
VOLVO: BMW a nie jakies Volvo
Silnik: 3.0d
KW/KM/NM: 184/400
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10.0
Przebieg: 209000
Nr z parady volvo: 0
QompaQ napisał(a):
volvo940tic napisał(a):
do opału

Popularna oranżada ma mniejsze właściwości smarne i wyższą temperaturę zapłonu.
Oleje opałowe dzielą się na:
-olej opałowy lekki: 0,82-0,85 g/cm 3
-olej opałowy średni: 0,85-0,89 g/cm 3
-olej opałowy ciężki: pow. 0,89 g/cm 3
Swoja drogą słyszałem że i MAZUT-em da się "jeździć" ... ale ... tylko tak słyszałem.


na mazucie jeżdżą lokomotywy ( gagariny , okręty i łodzie )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pablomed
PostNapisane: 2014-05-05, 17:18 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 3.04.2014, 15:49
Posty: 3147
Lokalizacja: Litzmannstadt
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: Jaguar X Type
Silnik: 3.0 V6 4x4 Aut
KW/KM/NM: 173/235/280
Rok: 2004
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 97000
Jak czytam takie coś, to cały cierpnę. Czekam tylko, jak ktoś napompuje do swojej bryczki smoły i zacznie obserwować czy zbiera się tak samo, czy może trochę lepiej..

_________________
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
QompaQ
PostNapisane: 2014-05-05, 18:38 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.12.2013, 20:44
Posty: 2004
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mario_Boos
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: 103/140/...
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG jeszcze nie wiem
Przebieg: 173000
pablomed napisał(a):
napompuje do swojej bryczki smoły

Heee będzie musiał utrzymać przynajmniej +70° C, żeby mu się siarka w zbiorniku nie wykrystalizowała :)

_________________
Naprawiam Liczniki - DIM - CEM - ECM - ...
-= VOLVO =- ~ s60 ~ s80 ~ v70 ~ xc70 ~ xc90 ~

CYBERTRONIX _ Ltd. ... Obrazek
T-Mobile: (+48) 602-874-824


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
pablomed
PostNapisane: 2014-05-05, 19:06 
Offline
Przyjaciele
Przyjaciele

Dołączył(a): 3.04.2014, 15:49
Posty: 3147
Lokalizacja: Litzmannstadt
Płeć: Mężczyzna
Imię: Pawel
VOLVO: Jaguar X Type
Silnik: 3.0 V6 4x4 Aut
KW/KM/NM: 173/235/280
Rok: 2004
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: Nie liczę
Przebieg: 97000
QompaQ napisał(a):
Heee będzie musiał utrzymać przynajmniej +70° C, żeby mu się siarka w zbiorniku nie wykrystalizowała :)

a ja myślę, że znajdą się tacy, co oleją krystalizację siarki i zatankują swoją niunie zimą

_________________
ex V40 98r 1.8 16V Aut / ex S70 98r 2.0 10V Aut / ex V70 98r 2.5 10V Aut


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
QompaQ
PostNapisane: 2014-05-05, 19:28 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.12.2013, 20:44
Posty: 2004
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Płeć: Mężczyzna
Imię: Mario_Boos
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: 103/140/...
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG jeszcze nie wiem
Przebieg: 173000
Nie sądzę by się ktoś odważył zatankować do "nowych silników" mazut :?:
Tylko stary dobry MB 123 dawał rade na tym co lokomotywy :idea:
Zresztą w zamyśle konstruktora silnika wysokoprężnego było zasilanie "biopaliwem"
Tylko koncerny "udoskonaliły" silniki tak by zmonopolizować rynek w produkty ropopochodne.

_________________
Naprawiam Liczniki - DIM - CEM - ECM - ...
-= VOLVO =- ~ s60 ~ s80 ~ v70 ~ xc70 ~ xc90 ~

CYBERTRONIX _ Ltd. ... Obrazek
T-Mobile: (+48) 602-874-824


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
volvo940tic
PostNapisane: 2014-05-06, 00:04 
Offline
V
V

Dołączył(a): 2.12.2013, 22:57
Posty: 142
Lokalizacja: warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: jacek
VOLVO: 960 sedan mk. 1
Silnik: 3.0
KW/KM/NM: 150/204/287
Rok: 1994
Był na spocie: 10
Średnie spalanie: 18 lpg
Przebieg: 0
:mrgreen: a na miale węglowym da się jechać :? może z wodą rozrobić :nonono: by się zarobiło na patencie........................................................................... :haha:

_________________
był: srebrny 940 2.4 tic kombi z 1993r.

zmiana profilu na jajacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL