[XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
-
- V
- Posty: 48
- Rejestracja: 2014-05-11, 23:33
- Imię: Fazi
- VOLVO: XC90
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 315KM
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ?
- Przebieg: 200
- Lokalizacja: pomorskie
- Status: Offline
[XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Witam wszystkich!
Proszę o ocenę instalacji zaproponowanej przez warsztat lpg:
"do Pana samochodu proponuje montaż instalacji LPG sekwencyjnej
ze zbiornikiem w miejsce koła zapasowego o pojemności 64 litry
Temat xc90 4,4 mamy opanowany już od lat . Cena za instalacje :
VSI PRINS - reduktor Prins, wtryski Keihin cena 6800zł brutto
BRC - wtrysk Brc, reduktor brc, cena 5500zł
Landi Renzo model Lovato Smart 5300zł"
Co warto? Czy są jakieś duże różnice w jakości, spalaniu itp. Wszystkie opinie znawców tematu i użytkowników lpg mile widziane?
Proszę o ocenę instalacji zaproponowanej przez warsztat lpg:
"do Pana samochodu proponuje montaż instalacji LPG sekwencyjnej
ze zbiornikiem w miejsce koła zapasowego o pojemności 64 litry
Temat xc90 4,4 mamy opanowany już od lat . Cena za instalacje :
VSI PRINS - reduktor Prins, wtryski Keihin cena 6800zł brutto
BRC - wtrysk Brc, reduktor brc, cena 5500zł
Landi Renzo model Lovato Smart 5300zł"
Co warto? Czy są jakieś duże różnice w jakości, spalaniu itp. Wszystkie opinie znawców tematu i użytkowników lpg mile widziane?
- Pawellos
- VO
- Posty: 281
- Rejestracja: 2011-12-31, 12:29
- Imię: Pawel
- VOLVO: S70/940/S60
- Silnik: T5/2.3T/T5
- KW/KM/NM: 226/166/250
- Rok: 97
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 15/100
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Olsztyn
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Zestaw BRC według mnie odpada, cena no i BRC... Jak to mówią BRC- brak regulacji czegokolwiek.
Zestaw Prinsa i wtryski Keihin bardzo dobry wybór ale cena dość duża. Proponuję założyć temat na Lpg forum, tam doradzą miejsce gdzie najlepiej założyć gaz w twoim województwie.
Do v8 najlepiej nie oszczędzać na gazie, ale ja proponowałbym jakąś kanapkę + wtryski barakudy + miedz 8mm na stagu lub techu i będzie elegancko.
Zestaw Prinsa i wtryski Keihin bardzo dobry wybór ale cena dość duża. Proponuję założyć temat na Lpg forum, tam doradzą miejsce gdzie najlepiej założyć gaz w twoim województwie.
Do v8 najlepiej nie oszczędzać na gazie, ale ja proponowałbym jakąś kanapkę + wtryski barakudy + miedz 8mm na stagu lub techu i będzie elegancko.
- Przemeksik
- VOLV
- Posty: 649
- Rejestracja: 2010-03-14, 23:51
- Imię: Przemyslaw
- VOLVO: V70 / V60
- Silnik: 2.5T / Polestar
- KW/KM/NM: Miliard
- Rok: 2016
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 17
- Przebieg: 31015
- Lokalizacja: Olsztyn
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Barracuda 130nl
KME TwinTur
Stag 300-8 lub Tech
Miedź 8 / Faro 13
I będzie śmigać jak marzenie.
Widzę że v8 z 2005r. uważaj na łożysko na wałku wyrównoważającym skontroluj jego stan żeby się nie pożegnać z silnikiem - niestety w tym roczniku to wada fabryczna
KME TwinTur
Stag 300-8 lub Tech
Miedź 8 / Faro 13
I będzie śmigać jak marzenie.
Widzę że v8 z 2005r. uważaj na łożysko na wałku wyrównoważającym skontroluj jego stan żeby się nie pożegnać z silnikiem - niestety w tym roczniku to wada fabryczna
VOLVOPRO Niezależny serwis Volvo Olsztyn
Elektromechanika, Diagnostyka - Dice - VIDA , filtry DPF , Chiptuning
Wgrywanie Polskiego Języka DIM (licznik) oraz ICM (radio/klima)
Vida Online
Kontakt PW oraz 504 689 723
-
- V
- Posty: 48
- Rejestracja: 2014-05-11, 23:33
- Imię: Fazi
- VOLVO: XC90
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 315KM
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ?
- Przebieg: 200
- Lokalizacja: pomorskie
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
No właśnie silnik wymieniał poprzedni właściciel i nie wiem na jaki wymienił, czy jest już powyżej roku 2005. Jak to sprawdzić? Na polskich stronach słabo o tym piszą.Przemeksik pisze:
Widzę że v8 z 2005r. uważaj na łożysko na wałku wyrównoważającym skontroluj jego stan żeby się nie pożegnać z silnikiem - niestety w tym roczniku to wada fabryczna
- jaganer
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2011-08-19, 13:47
- Imię: Andrzej
- VOLVO: 360GLT850GLTV850C70XC90/740
- Silnik: 2,0/2,4/2,4/ 2,3T5/4,4V8/2,3
- KW/KM/NM: 128/170/140/260/315/
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 15/20
- Przebieg: 323
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Od 20kkm jeżdżę na BRC bardzo dobra instalacja jednak i tu nie należ oszczędzać.
dlatego mam 2 reduktory po 300KM , dobre wtryski, a w zamian osiągi takie jak na benzynie
i spalanie do 20 l w mieście co przy obecnej cenie gazu daje ca 37 zł/100km
Pamiętaj, że każde zainwestowanie 500 zł. w instalację odrobisz po ca 1000km
dlatego mam 2 reduktory po 300KM , dobre wtryski, a w zamian osiągi takie jak na benzynie
i spalanie do 20 l w mieście co przy obecnej cenie gazu daje ca 37 zł/100km
Pamiętaj, że każde zainwestowanie 500 zł. w instalację odrobisz po ca 1000km
Pozdrawiam
Andrzej
Moja pasja i przygoda z Volvo
https://www.fotosik.pl/u/jaganer/albumy" onclick="window.open(this.href);return false;
Andrzej
Moja pasja i przygoda z Volvo
https://www.fotosik.pl/u/jaganer/albumy" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pawellos
- VO
- Posty: 281
- Rejestracja: 2011-12-31, 12:29
- Imię: Pawel
- VOLVO: S70/940/S60
- Silnik: T5/2.3T/T5
- KW/KM/NM: 226/166/250
- Rok: 97
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 15/100
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Olsztyn
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Masz dobre wtryski a nie potrafisz okreslic jakie. Od kiedy BRC jest bardzo dobrą instalacją? Jak dla mnie to zwykły syf.jaganer pisze:Od 20kkm jeżdżę na BRC bardzo dobra instalacja jednak i tu nie należ oszczędzać.
dlatego mam 2 reduktory po 300KM , dobre wtryski, a w zamian osiągi takie jak na benzynie
i spalanie do 20 l w mieście co przy obecnej cenie gazu daje ca 37 zł/100km
Pamiętaj, że każde zainwestowanie 500 zł. w instalację odrobisz po ca 1000km
Koszt właściwych komponentów do odpowiedniej instalacji to maksymalnie 2800zł, reszte pobiera Pan gazownik za usługę montażu.
2800 to cena dla zwykłego Kowalskiego który nie ma zniżek na części do gazu.
-
- V
- Posty: 48
- Rejestracja: 2014-05-11, 23:33
- Imię: Fazi
- VOLVO: XC90
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 315KM
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ?
- Przebieg: 200
- Lokalizacja: pomorskie
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Czy ktoś z forumowiczów z pomorskiego zakłada instalacje lpg?
- Pawellos
- VO
- Posty: 281
- Rejestracja: 2011-12-31, 12:29
- Imię: Pawel
- VOLVO: S70/940/S60
- Silnik: T5/2.3T/T5
- KW/KM/NM: 226/166/250
- Rok: 97
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 15/100
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Olsztyn
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
http://lpg-forum.pl/pomorskie-t17788-15.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu sobie poszukaj/zapytaj. Nie jestem z pomorskiego dlatego nie pomogę w szukaniu.
Tu sobie poszukaj/zapytaj. Nie jestem z pomorskiego dlatego nie pomogę w szukaniu.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Jeżeli nie chcesz mieć kłopotów uderzaj doFazi1978 pisze:Czy ktoś z forumowiczów z pomorskiego zakłada instalacje lpg?
scantel.com.pl/
(piotr_k z lpgforum)
ewentualnie vanos Gdynia
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2015-03-16, 15:01
- Imię: marcin
- VOLVO: S40
- Silnik: 1.6
- KW/KM/NM: 100
- Rok: 2006
- Przebieg: 120000
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Zaproponowali Ci drogiego ale dobrego Prinsa, Landi Renzo Smart (to raczej do małych litraży i niewymagających silników) i zwykłe BRC.
Ja bym tu dawał
sterownik Zenit Pro
wtryski Hercules lub Barracuda
reduktor KME Twin Tur
Mocny silnik to i mocne muszą być podzespoly
Ja bym tu dawał
sterownik Zenit Pro
wtryski Hercules lub Barracuda
reduktor KME Twin Tur
Mocny silnik to i mocne muszą być podzespoly
-
- V
- Posty: 48
- Rejestracja: 2014-05-11, 23:33
- Imię: Fazi
- VOLVO: XC90
- Silnik: 4.4
- KW/KM/NM: 315KM
- Rok: 2005
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ?
- Przebieg: 200
- Lokalizacja: pomorskie
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
A jak sobie radzą z czujnikiem ciśnienia paliwa? Ponoć montują "kasowniki" usuwające błędy "w locie". Trochę to jednak druciarstwo - czy jest na to jakiś inny sposób?
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Emulator STAG FPE-A
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Kamil stosowałeś już? Jest dostępny?Chalski pisze:FPE-A
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Mam jeden na stanie, miał iść do xc90 3,2 ale paczka się mocno spóźniła.
Zarzekają się że ma działać, kabelków więcej do podpięcia i niby ma działać - zobaczymy.
Zarzekają się że ma działać, kabelków więcej do podpięcia i niby ma działać - zobaczymy.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOL
- Posty: 408
- Rejestracja: 2014-01-19, 10:15
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90/IS350
- Silnik: B5254T2/2GR-FE
- KW/KM/NM: 250 i 320
- Rok: 2005
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: trasa/miasto 11/15
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Rownież złego słowa nie powiem o BRC, na początku miałem pomarańczowe wtryski i było średnio, po zmianie na żółte auto hula jak na benzynie, spalanie w trasie 10-11 litrów, miasto obecnie koło 15. Również mam dwa reduktory, bo jeden nie dawał rady, temperatura gazu spadała przy bucie, obecnie na listwie trzyma temperaturę przy WOT powyżej 35 stopni.jaganer pisze:Od 20kkm jeżdżę na BRC bardzo dobra instalacja jednak i tu nie należ oszczędzać.
dlatego mam 2 reduktory po 300KM , dobre wtryski, a w zamian osiągi takie jak na benzynie
Tu mój nabytek
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-03-29, 19:08
- Imię: Michal
- VOLVO: brak
- Silnik: brak
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
To już kolejna opinia negatywna o instalacjach BRC, z jaką się spotykam.Pawellos pisze: Od kiedy BRC jest bardzo dobrą instalacją? Jak dla mnie to zwykły syf.
Kurcze od niedawna myślę o zmianie samochodu, a co za tym idzie czytam trochę o instalacjach lpg.
Obecnie jeżdżę accordem, przy przebiegu 100tkm założyłem BRC sequent 24, i śmiga aż miło. Na liczniku prawie 350tkm, czyli na gazie 250tkm, i żadnej awarii instalacji (silnika zresztą też). Instalację zakładałem w centrali firmy Czakram, i może to mnie ratuje.
Widziałem kilka innych serwisów BRC i to często druciarnie. W jednym z nich montował gaz mój teść, i mimo prostego i niezajechanego silnika nie umieli sobie poradzić z regulacją (VW Bora 1,8 ośmiozaworowa z przebiegiem 100tkm). Dopiero inny zakład ustawił mu wszystko jak należy.
Wracając do meritum...
O co kaman z tym BRC?? Jedni chwalą, inni piszą że mega gówno. Chyba najbardziej skrajne opinie da się spotkać o tych właśnie instalacjach.
pzdr
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Na podstawie obserwacji internetów wydaje mi się, że jest mniej więcej tak:
- Sama instalacja
Plusy - dobre algorytmy sterownika (może nawet bardzo dobre), bardzo dobre wtryskiwacze - chyba niewiele gorsze od Keihinów.
Minusy - reduktory raczej przeciętne.
Do tego chyba jeden z pierwszych sterowników dających możliwość kasowania Check Engine.
Z technicznego punktu widzenia ok - jeszcze jeden ficzur. Realnie - trochę zachęta do druciarstwa, zwłaszcza, że opcja ukryta przed klientem.
- Sieć instalatorów/ polityka sprzedaży.
Czy szczególnie odbiega od innych ? Trudno powiedzieć. Wiadomo, że wszyscy producenci żyją ze sprzedaży, więc trzeba rozbudowywać sieci. A wtedy trudno dbać o jakość montażu.
Dziwnym trafem wydaje się, że na lpg-forum w kategorii Drut Team instalacje BRC są jakby nadreprezentowane a mimo wszystko większość użytkowników raportuje zadowolenie.
Czyli o samej instalacji świadczy to raczej dobrze - pomimo kiepskich montaży działają raczej dobrze.
Tak mi, instalatorowi nie obsługującemu BRC się wydaje. (taki disklejmer:P)
- Sama instalacja
Plusy - dobre algorytmy sterownika (może nawet bardzo dobre), bardzo dobre wtryskiwacze - chyba niewiele gorsze od Keihinów.
Minusy - reduktory raczej przeciętne.
Do tego chyba jeden z pierwszych sterowników dających możliwość kasowania Check Engine.
Z technicznego punktu widzenia ok - jeszcze jeden ficzur. Realnie - trochę zachęta do druciarstwa, zwłaszcza, że opcja ukryta przed klientem.
- Sieć instalatorów/ polityka sprzedaży.
Czy szczególnie odbiega od innych ? Trudno powiedzieć. Wiadomo, że wszyscy producenci żyją ze sprzedaży, więc trzeba rozbudowywać sieci. A wtedy trudno dbać o jakość montażu.
Dziwnym trafem wydaje się, że na lpg-forum w kategorii Drut Team instalacje BRC są jakby nadreprezentowane a mimo wszystko większość użytkowników raportuje zadowolenie.
Czyli o samej instalacji świadczy to raczej dobrze - pomimo kiepskich montaży działają raczej dobrze.
Tak mi, instalatorowi nie obsługującemu BRC się wydaje. (taki disklejmer:P)
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-03-29, 19:08
- Imię: Michal
- VOLVO: brak
- Silnik: brak
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Czyli jeśli ktoś założy i zestroi z głową, to BRC jednak jest dobre? Bo u mnie tak jest. Bezawaryjny przebieg silnika i instalacji chyba najlepiej o tym świadczy. I to bez gównianej lubryfikacji, którą instalatorzy BRC odgórnie zalecają.
Wystarczy pilnować regulacji zaworów co 30-35tkm, bo te są regulowane mechanicznie.
Jak zakładałem gaz kilka lat temu, to uważałem BRC za podiumową czołówkę, i tak było do czasu, gdy zacząłem czytać o instalacjach do planowanego nabytku.
Teraz sam nie wiem co myśleć.
Wystarczy pilnować regulacji zaworów co 30-35tkm, bo te są regulowane mechanicznie.
Jak zakładałem gaz kilka lat temu, to uważałem BRC za podiumową czołówkę, i tak było do czasu, gdy zacząłem czytać o instalacjach do planowanego nabytku.
Teraz sam nie wiem co myśleć.
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
jeśli chodzi o BRC to zbiera negatywne opinie również za to, że niewiele jest punktów (albo do niedawna nie było) gdzie można udać się na regulację tej instalacji - przeciętny zakład, czy po prostu niewspółpracujący z BRC, nie chce się do tego dotykać (brak interfejsu, brak doświadczenia), a i te świadczące usługi montażu BRC też jakby nie do końca sobie z tym radzą - być może z powodu skopanego przez poprzedników montażu instalacji ...
bo od czego wziąło się rozwinięcie nazwy jako Brak Regulacji Czegokolwiek
bo od czego wziąło się rozwinięcie nazwy jako Brak Regulacji Czegokolwiek
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-03-29, 19:08
- Imię: Michal
- VOLVO: brak
- Silnik: brak
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Ano właśnie. Stąd moje zadowolenie po instalacji w centrali Czakramu w Tarnowie, a niezadowolenie mojego teścia po instalacji w oddziale Czakramu w Mysłowicach. Ten pierwszy to duży warsztat robiący dobre wrażenie, a ten drugi to szopa, gdzie Józek z Mietkiem przy ćwiortce coś tam dłubią. (Józefów i Mieczysławów nie obrażając).
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Tego bym nie brał za wyznacznik jakości. Nasza klinika z wyglądu raczej podobna do nory znachora, a twierdzę, że montaże nie najgorsze, choć brak skórzanej kanapy dla klientów.Helka pisze:Ten pierwszy to duży warsztat robiący dobre wrażenie, a ten drugi to szopa, gdzie Józek z Mietkiem przy ćwiortce coś tam dłubią. (Józefów i Mieczysławów nie obrażając).
Helka pisze: Jak zakładałem gaz kilka lat temu, to uważałem BRC za podiumową czołówkę, i tak było do czasu, gdy zacząłem czytać o instalacjach do planowanego nabytku. Teraz sam nie wiem co myśleć.
Po prostu inni poszli mocno do przodu. Uważam, że jeżeli polski produkt jest nie gorszy, to nie mam powodu aby wybierać włoski.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 13
- Rejestracja: 2015-03-29, 19:08
- Imię: Michal
- VOLVO: brak
- Silnik: brak
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
To fakt, że wygląd warsztatu nie zawsze mówi o jakości usług. Najbardziej połączenie partactwa ze wspomnianymi skórzanymi kanapami widać w ASO wielu, jeśli nie każdej marki samochodów sprzedawanych w PL.Mikaell pisze:Tego bym nie brał za wyznacznik jakości. Nasza klinika z wyglądu raczej podobna do nory znachora, a twierdzę, że montaże nie najgorsze, choć brak skórzanej kanapy dla klientów.Helka pisze:Ten pierwszy to duży warsztat robiący dobre wrażenie, a ten drugi to szopa, gdzie Józek z Mietkiem przy ćwiortce coś tam dłubią. (Józefów i Mieczysławów nie obrażając).
Helka pisze: Jak zakładałem gaz kilka lat temu, to uważałem BRC za podiumową czołówkę, i tak było do czasu, gdy zacząłem czytać o instalacjach do planowanego nabytku. Teraz sam nie wiem co myśleć.
Po prostu inni poszli mocno do przodu. Uważam, że jeżeli polski produkt jest nie gorszy, to nie mam powodu aby wybierać włoski.
Jednak w przypadku czakramu chyba tak jest. Na pewno porównując dwa wspomniane przeze mnie zakłady.
Co do wspierania polskich produktów, to jestem jak najbardziej za, o ile są dobre.
Dużo dobrego mówi/pisze się o instalacjach STAG. Tylko tam najczęściej idą wtryski Hana, o których awaryjności trochę się na forach czyta. Jest na to jakaś dobra alternatywa?? Nawet za kilka stówek więcej.
- Antek_
- V
- Posty: 112
- Rejestracja: 2007-02-28, 09:46
- Imię: Antek
- VOLVO: 740; V70; XC90
- Silnik: B230F; B5244S2; D5
- KW/KM/NM: 112; 140, 163
- Rok: 1988
- Był na spocie: 2
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Status: Offline
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
wtryski MED-a z tego co pogrzebałem po internecie są ok. Ojciec ma V70 II z instalacją Landi Renzo i wtryskami MED-a. Są one głośne, duże, ale podobno trwałe i ..... drogie. Koledzy, którzy lepiej się znają powinni zweryfikować to co napisałem.Tylko tam najczęściej idą wtryski Hana, o których awaryjności trochę się na forach czyta. Jest na to jakaś dobra alternatywa?? Nawet za kilka stówek więcej.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Ja mam MED-y od 6 czy 7 lat przebieg ok 180kkm i działają.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [XC90 4.4 2005] Prośba o ocenę instalacji
Ale wydaje się, że aktualne wypusty mogą nie powtórzyć takich wyników.Chalski pisze:Ja mam MED-y od 6 czy 7 lat przebieg ok 180kkm i działają.
Jeszcze lepiej mówi /pisze się o sterownikach Tech . Ale nawet do Staga nie należy montować Hany, ale polską Barracudę.Helka pisze:Dużo dobrego mówi/pisze się o instalacjach STAG. Tylko tam najczęściej idą wtryski Hana, o których awaryjności trochę się na forach czyta. Jest na to jakaś dobra alternatywa?? Nawet za kilka stówek więcej.
Nie dość, że póki co (tfu! tfu!) znakomita jakość to cena porównywalna z Haną.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl