[s80 2.4b+G 1999r] problem LPG srednica dyszy
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2017-06-10, 13:35
- Imię: daniel
- VOLVO: s80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 125
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 290000
- Status: Offline
[s80 2.4b+G 1999r] problem LPG srednica dyszy
witam, mam nadzieję że pomozecie bo ja juz zgłupiałem, a mianowicie
- oddałem samochód do gazownika - czasem szarpał 1 cylinder - gazownik stwierdził że wadliwa listwa od lpg. Zmienił (i tu sie nie znam na oznaczeniach) z czerwonej -podobno badziew, na niebieską herkules czy jakos tak. Na benzynie leci jak rakieta tak jak piedys, a na gazie po pełnej regulacji przez owego gazownika jak by mu brakowało przynajmniej 20km. Podobno wykres Pb i lpg sie pokrywa a dysze bodajże 2.1 srednicy.Dodam że na starej listwie było cos koło 2.6 srednicy dzyszy i jechał na lpg tak samo jak na Pb. Gazownik nie chce rozwiercać bo twierdzi że wypali gniazda zaworowe.
Proszę o szybką odpowiedz
Pozdrawiam
- oddałem samochód do gazownika - czasem szarpał 1 cylinder - gazownik stwierdził że wadliwa listwa od lpg. Zmienił (i tu sie nie znam na oznaczeniach) z czerwonej -podobno badziew, na niebieską herkules czy jakos tak. Na benzynie leci jak rakieta tak jak piedys, a na gazie po pełnej regulacji przez owego gazownika jak by mu brakowało przynajmniej 20km. Podobno wykres Pb i lpg sie pokrywa a dysze bodajże 2.1 srednicy.Dodam że na starej listwie było cos koło 2.6 srednicy dzyszy i jechał na lpg tak samo jak na Pb. Gazownik nie chce rozwiercać bo twierdzi że wypali gniazda zaworowe.
Proszę o szybką odpowiedz
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2017-06-28, 14:17 przez kawasakizzr600, łącznie zmieniany 1 raz.
- mac-pro
- Moderatorzy
- Posty: 3632
- Rejestracja: 2015-03-12, 17:14
- Imię: Adam
- VOLVO: C30
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 257/350/550
- Rok: 2009
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: taniutko to już było
- Przebieg: 666000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
Re: regulacja gazu volvo s80 I 2,4 B+G 170km
kawasakizzr600, przeniosłem do właściwego działu, a Ty popraw tytuł wg wzoru obowiązującego na forum.
Nawias - [... |
- pavlickk
- VOLV
- Posty: 580
- Rejestracja: 2015-05-16, 23:04
- Imię: Kamil
- VOLVO: S80 mk2
- Silnik: B5254T6
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2007
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 244
- Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
- Status: Offline
Re: [s80 2.4b+G 1999r] problem LPG srednica dyszy
całą listwę Ci wyrzucił? z tego co wiem, to listwy herculesa są 4 portowe, więc czy tak, czy tak - musiał być dodatkowo jeden - tym bardziej nie rozumiem (może pokaż jak to wygląda pod maską)
poza tym - one są tylko wydajnościowo inne, ale konstrukcja taka sama; tylko te co miałeś obrabiały max. 60hp/cyl. (te co założył 47)
http://www.agcentrum.pl/wtryskiwacze-hercules" onclick="window.open(this.href);return false;
dla dyszy 2,1 mm przy ciśnieniu zalecanym przez producenta (1.2 bar) moc na cylinder wynosi od 17 do 27 KM na cylinder, a Ty masz 34 (jeżeli to wersja 170KM) - czyli powinno być 2.4 albo 3, bo nie wyrobi;
nie rozumiem co ma założenie większych (odpowiednich do mocy) dysz do wypalenia gniazd... bardziej wypali gniazda, jak będzie uboga mieszanka przez za małe dysze
a tak abstrahując, to najczęściej szarpanie pojawia się przez kończącą się cewkę (iska w pracy na gazie jest trudniejsza do wytworzenia i cewka ma więcej roboty) albo świece
poza tym - one są tylko wydajnościowo inne, ale konstrukcja taka sama; tylko te co miałeś obrabiały max. 60hp/cyl. (te co założył 47)
http://www.agcentrum.pl/wtryskiwacze-hercules" onclick="window.open(this.href);return false;
dla dyszy 2,1 mm przy ciśnieniu zalecanym przez producenta (1.2 bar) moc na cylinder wynosi od 17 do 27 KM na cylinder, a Ty masz 34 (jeżeli to wersja 170KM) - czyli powinno być 2.4 albo 3, bo nie wyrobi;
nie rozumiem co ma założenie większych (odpowiednich do mocy) dysz do wypalenia gniazd... bardziej wypali gniazda, jak będzie uboga mieszanka przez za małe dysze
a tak abstrahując, to najczęściej szarpanie pojawia się przez kończącą się cewkę (iska w pracy na gazie jest trudniejsza do wytworzenia i cewka ma więcej roboty) albo świece
ex: C70 mk1 2.0 LPT
teraz: S80 mk2 2.5 T
teraz: S80 mk2 2.5 T
-
- VO
- Posty: 303
- Rejestracja: 2014-08-29, 21:34
- Imię: Wojtek
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- Rok: 2000
- Średnie spalanie: 14 LPG
- Przebieg: 200000
- Lokalizacja: Chełm
- Status: Offline
Re: [s80 2.4b+G 1999r] problem LPG srednica dyszy
kawasakizzr600, Ile się pokrywa szczególnie w wysokim obciążeniu to trzeba podłączyć do kompa i zobaczyć, bo jak nie idzie to na 99,9% się nie pokrywa.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [s80 2.4b+G 1999r] problem LPG srednica dyszy
sugerowałbym nie wracać tamkawasakizzr600 pisze:Gazownik nie chce rozwiercać bo twierdzi że wypali gniazda zaworowe.
Proszę o szybką odpowiedz
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl