Dokładnie tak, właśnie z powodu normy Euro6, zgodnie z którą (nie będę się tu wymądrzać z datami) homologację a więc prawo do ruchu i rejestracji na rynek europejski dostają tylko auta z normą E6. Wynika z tego, że samochody wyprodukowane po dacie wejścia przepisu w życie, nie będą spełniać wymogów a więc nie będzie można ich zarejestrować na terenie UE.chancevought pisze: Mógłbyś jeszcze rozwinąć dalej : Szkoda tylko, że nie będziemy mogli sobie już niedługo takich aut sprowadzać, niektórych wyprodukowanych w 2017 roku już w PL nie zarejestrujemy.??
Z powodu nie spełnienia normy Euro6, czy z jakiegoś innego
Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??
Dzięki.Czarny82 pisze:Dokładnie tak, właśnie z powodu normy Euro6, zgodnie z którą (nie będę się tu wymądrzać z datami) homologację a więc prawo do ruchu i rejestracji na rynek europejski dostają tylko auta z normą E6. Wynika z tego, że samochody wyprodukowane po dacie wejścia przepisu w życie, nie będą spełniać wymogów a więc nie będzie można ich zarejestrować na terenie UE.chancevought pisze: Mógłbyś jeszcze rozwinąć dalej : Szkoda tylko, że nie będziemy mogli sobie już niedługo takich aut sprowadzać, niektórych wyprodukowanych w 2017 roku już w PL nie zarejestrujemy.??
Z powodu nie spełnienia normy Euro6, czy z jakiegoś innego
Jeśli ktoś zna datę wejścia wspomnianego przepisu, to poproszę o podanie.
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
- pawelpergol
- VO
- Posty: 235
- Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
- Imię: Pawel
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 272
- Rok: 2000
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: Bez dramatu
- Przebieg: 203
- Lokalizacja: Nieporęt
- Status: Offline
Re: Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??
Chodzi o wałek wyrównyważającychancevought pisze: Ja słyszałem o innym dość typowym problemie w V8 - zatykającym się od spalanego oleju otworze (odmie?), który jeśli w porę nie udrożniony powoduje, zatrzymanie tłoków i silnik do remontu (jeśli coś pokręciłem, to sprostujcie).
- chancevought
- VO
- Posty: 206
- Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
- Imię: tomek
- VOLVO: V60CC; C30; S80
- Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
- KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
- Rok: 2018
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
- Przebieg: 296000
- Lokalizacja: Łódź Północ
- Status: Offline
Re: Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??
Oki.pawelpergol pisze:Chodzi o wałek wyrównyważającychancevought pisze: Ja słyszałem o innym dość typowym problemie w V8 - zatykającym się od spalanego oleju otworze (odmie?), który jeśli w porę nie udrożniony powoduje, zatrzymanie tłoków i silnik do remontu (jeśli coś pokręciłem, to sprostujcie).
Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)