Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??

Awatar użytkownika
Czarny82
VOLV
VOLV
Posty: 892
Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210/320
Rok: 2006
Był na spocie: 16
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 301000
Lokalizacja: Wrocław okolice
Status: Offline
Kontakt:

Re: Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??

Post autor: Czarny82 » 2017-12-15, 16:03

chancevought pisze: Mógłbyś jeszcze rozwinąć dalej : Szkoda tylko, że nie będziemy mogli sobie już niedługo takich aut sprowadzać, niektórych wyprodukowanych w 2017 roku już w PL nie zarejestrujemy.??
Z powodu nie spełnienia normy Euro6, czy z jakiegoś innego :?
Dokładnie tak, właśnie z powodu normy Euro6, zgodnie z którą (nie będę się tu wymądrzać z datami) homologację a więc prawo do ruchu i rejestracji na rynek europejski dostają tylko auta z normą E6. Wynika z tego, że samochody wyprodukowane po dacie wejścia przepisu w życie, nie będą spełniać wymogów a więc nie będzie można ich zarejestrować na terenie UE.

Awatar użytkownika
chancevought
VO
VO
Posty: 206
Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; S80
Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
Przebieg: 296000
Lokalizacja: Łódź Północ
Status: Offline

Re: Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??

Post autor: chancevought » 2017-12-15, 17:10

Czarny82 pisze:
chancevought pisze: Mógłbyś jeszcze rozwinąć dalej : Szkoda tylko, że nie będziemy mogli sobie już niedługo takich aut sprowadzać, niektórych wyprodukowanych w 2017 roku już w PL nie zarejestrujemy.??
Z powodu nie spełnienia normy Euro6, czy z jakiegoś innego :?
Dokładnie tak, właśnie z powodu normy Euro6, zgodnie z którą (nie będę się tu wymądrzać z datami) homologację a więc prawo do ruchu i rejestracji na rynek europejski dostają tylko auta z normą E6. Wynika z tego, że samochody wyprodukowane po dacie wejścia przepisu w życie, nie będą spełniać wymogów a więc nie będzie można ich zarejestrować na terenie UE.
Dzięki.
Jeśli ktoś zna datę wejścia wspomnianego przepisu, to poproszę o podanie.

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)

Awatar użytkownika
pawelpergol
VO
VO
Posty: 235
Rejestracja: 2013-03-11, 09:52
Imię: Pawel
VOLVO: S80
Silnik: T6
KW/KM/NM: 272
Rok: 2000
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: Bez dramatu
Przebieg: 203
Lokalizacja: Nieporęt
Status: Offline

Re: Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??

Post autor: pawelpergol » 2017-12-16, 00:29

chancevought pisze: Ja słyszałem o innym dość typowym problemie w V8 - zatykającym się od spalanego oleju otworze (odmie?), który jeśli w porę nie udrożniony powoduje, zatrzymanie tłoków i silnik do remontu (jeśli coś pokręciłem, to sprostujcie).
Chodzi o wałek wyrównyważający

Awatar użytkownika
chancevought
VO
VO
Posty: 206
Rejestracja: 2016-02-15, 22:42
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; S80
Silnik: 2.0T5; 1.6D; 3.0T6
KW/KM/NM: 245KM/136KM/304KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 11,4 / 5,8 / 14,1
Przebieg: 296000
Lokalizacja: Łódź Północ
Status: Offline

Re: Volvo s80 II 2.5T 210KM 2007 jaki LPG ??

Post autor: chancevought » 2017-12-16, 16:42

pawelpergol pisze:
chancevought pisze: Ja słyszałem o innym dość typowym problemie w V8 - zatykającym się od spalanego oleju otworze (odmie?), który jeśli w porę nie udrożniony powoduje, zatrzymanie tłoków i silnik do remontu (jeśli coś pokręciłem, to sprostujcie).
Chodzi o wałek wyrównyważający
Oki.

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka
wcześniej inne marki..., potem S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) / C70 2.0T19 (B5204T3) /C30 2.0D (D4204T) S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
6 lat temu V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11)
rok temu ponownie S80 3.0T6 AWD (B6304T4)
2 lata temu C30 1.6D ((D4162T)

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”