Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
maciek_t
PostNapisane: 2017-11-12, 18:18 
Offline
V
V

Dołączył(a): 11.07.2017, 14:41
Posty: 7
Płeć: Nie określono
Imię: Maciek
VOLVO: S80
Silnik: 2,5 TDI
KW/KM/NM: 143
Rok: 2001
Przebieg: 400000
Cześć,
przymierzam się do zakupu volvo XC60 z 2015r. z silnikiem 2.0 benz., sprowadzony z USA. Oznaczenia na razie mam dość ubogie, tj. L4, 2.0L; TURBO 4 Cyl. (i dodatkowo 2.0L L4 DOHC 16V TURBO). Pytanie do fachowców od LPG - czy do niego można założyć instalację? Czytałem że założyć można do każdego, pytanie tylko za ile i czy będzie się bezawaryjnie sprawdzać przy dużym przebiegu (dziennie robię ok. 150km).
Właśnie udało mi się uzyskać inforamacje n/t silnika, tj.: B4204T11, 240KM


Ostatnio edytowano 2017-11-13, 22:31 przez maciek_t, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
emen
PostNapisane: 2017-11-12, 23:05 
Offline
V
V

Dołączył(a): 21.11.2014, 13:23
Posty: 108
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: D4
Średnie spalanie: 6l
Można.


Ostatnio edytowano 2018-05-16, 09:53 przez emen, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2017-11-14, 22:04 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 627
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
emen napisał(a):
Można. Koszt takiej instalacji to circa 12tys zł, więc nie widzę sensu.

Taak? A jaką instalację proponujesz w tej cenie ?

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
bodzioklb
PostNapisane: 2017-11-15, 14:01 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 15.01.2017, 12:02
Posty: 292
Lokalizacja: Kluczbork
Płeć: Mężczyzna
Imię: Boguslaw
VOLVO: V50 T5 AWD MANUAL
Silnik: T5
KW/KM/NM: po chipie
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: po taniości LPG :-)
Przebieg: 0
Mikaell napisał(a):
emen napisał(a):
Można. Koszt takiej instalacji to circa 12tys zł, więc nie widzę sensu.

Taak? A jaką instalację proponujesz w tej cenie ?


Zapewne z pozłacanym zbiornikiem :lol:

_________________
Kupię V50 - 2.4 Pb lub 2.5 Pb z manualna skrzynią... dla siostry, więc musi być to sprawna i zadbana fura!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rivos
PostNapisane: 2017-12-28, 16:54 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.11.2017, 17:55
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzesiek
VOLVO: XC60
Silnik: t6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Średnie spalanie: 15,2
Przebieg: 130000
To jest silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Więc rozwiązania na obecną chwilę są dwa:
1. Instalacja wtrysku gazu w fazie ciekłej - są to instalacje dedykowana do konkretnego modelu i robią je tylko wybrane firmy np. Viale Prince i kilka innych - trzeba by sprawdzić na ich stronach, czy do tego samochodu są dostępnej. Jednak taka instalacja jest bardzo droga - ceny zaczynały się od 7 tys. zł i mogą osiągnąć te 12 tys. zł jak napisał emen.
Do tego dochodzi problem z serwisowaniem - nie wszyscy się na tym znają.
2. Instalacja LPG z dotryskiem benzyny w celu chłodzenia wtryskiwaczy. Te instalacje zaczynają się do 4 tys. zł. Jednak samochód obok LPG pali również ok 15-20% benzyny. Tak więc na pokładzie trzeba mieć dwa zatankowane paliwa i użytkowanie jest mniej opłacalne. Z drugiej strony samochody z bezpośrednim wtryskiem, co do zasady, palą znacznie mniej niż odpowiednik pod względem osiągów z pośrednim wtryskiem - patrz spalanie T6 3.0 i nowe T6 2.0.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2017-12-28, 18:57 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 627
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Rivos napisał(a):
1. Instalacja wtrysku gazu w fazie ciekłej - są to instalacje dedykowana do konkretnego modelu i robią je tylko wybrane firmy np. Viale Prince i kilka innych - trzeba by sprawdzić na ich stronach, czy do tego samochodu są dostępnej. Jednak taka instalacja jest bardzo droga - ceny zaczynały się od 7 tys. zł i mogą osiągnąć te 12 tys. zł jak napisał emen.

Prins do tego samochodu/silnika nie produkuje instalacji ciekłego wtrysku.
Zresztą wszystkie aplikacje DLM do Volvo są wycofywane na rzecz VSI-2.0 DI czyli IV gen z dotryskiem.

Jedyna obecnie opcja jaką widzę to podejście do KME Nevo Sky Direct. I bycie trochę pionierem :-)

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2017-12-28, 23:21 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
Mikaell napisał(a):
Jedyna obecnie opcja jaką widzę to podejście do KME Nevo Sky Direct. I bycie trochę pionierem


maciek_t

No właśnie - bycie pionierem....
Trzymam kciuki i koniecznie pochwal się na forum jak się zdecydujesz :roll:
PS.
Wcześniej, czy później też mnie to czeka po zmianie auta. Diesla raczej nie kupię, a na benzynie nawet oszczędniejszej z wtryskiem bezpośrednim jeździć nie zamierzam = w końcu chodzi przecież o środowisko :mrgreen:
I myślę, że będzie nas coraz więcej :)

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rivos
PostNapisane: 2017-12-31, 14:38 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.11.2017, 17:55
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzesiek
VOLVO: XC60
Silnik: t6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Średnie spalanie: 15,2
Przebieg: 130000
Ja mam stare T6 3.0 i właśnie rozglądam się za jakimś dobrym warsztatem do zainstalowania LPG. Jak wiadomo najważniejszy jest dobry montaż a nie sama instalacja. Ktoś poleca jakiś serwis w okolicach Warszawy, co zna się na silnikach T6 i LPG?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
adamusss
PostNapisane: 2017-12-31, 14:59 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.02.2012, 13:57
Posty: 1861
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Rivos, Auto-wojownicy.pl - w Otwocku, na Żeromskiego 118 - dziesiątki zagazowanych Volvo, w tym moje ... Polecam :)

_________________
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70: Zderzak tył


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2017-12-31, 14:59 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
Rivos napisał(a):
Ja mam stare T6 3.0 i właśnie rozglądam się za jakimś dobrym warsztatem do zainstalowania LPG. Jak wiadomo najważniejszy jest dobry montaż a nie sama instalacja. Ktoś poleca jakiś serwis w okolicach Warszawy, co zna się na silnikach T6 i LPG?
Na youtube znajdziesz kilka krótkich filmików z montażu w T6 w W-awie w Energy Gaz Polska. Instalacje Prinz za 6.2 tys., BRC posrodku, czy Stag Qmax za 3.6 tys. Nie znam nikogo, kto tam zakładał instalkę, lecz pewno za moment ktoś z forum doda jakieś opinie o tym gazowniku. Sam jestem ciekaw, bo powoli też sie rozglądam za tym motorem.

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rivos
PostNapisane: 2017-12-31, 16:32 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.11.2017, 17:55
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzesiek
VOLVO: XC60
Silnik: t6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Średnie spalanie: 15,2
Przebieg: 130000
Dzięki za namiary. Podzwonię po Nowym Roku i się rozeznam. Choć o Energy nie słyszałem pozytywnych opinii jeśli chodzi o późniejszy kontakt poinstalacyjny - no ale może to konkurencja rozsiewa takie plotki. Myślałem nad Stagiem bo jak coś padnie w trasie to w każdym nawet najmniejszym miasteczku znajdę gazownika z programem diagnostycznym. W poprzednim samochodzie miałem Polski sterownik LPG od Lecho. Niby wszystko było fajnie ale miałem kiedyś usterkę będąc objazdem po Polsce i nikt nie miał do tego sterownika programu. Musiałem wówczas zrobić 1500 km na samej Pb za nim wróciłem do mojego gazownika (niestety on nie ma doświadczenia z T6 a nie chcę być królikiem doświadczalnym).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2017-12-31, 17:03 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
Rivos napisał(a):
.... do mojego gazownika (niestety on nie ma doświadczenia z T6 a nie chcę być królikiem doświadczalnym).


Tak samo ja się rozglądam, bo mój gazownik, u którego gazowałem 3 auta wcześniej i nigdy nie miałem awarii, więc mam do niego pełne zaufanie, jak na ostatnim przeglądzie swojego XC70 zapytalem o T6, to zaczął mówić coś o problemach z regulatorem obrotów w tym motorze, o jakimś emulatorze, a najlepiej jak kupię auto i przyjadę , to zobaczy. Więc nie chcę, aby się na mnie uczył, a co ciekawe, to w Łodzi, gdzie mieszkam, nie gazował w ostatnich latach żadnego łosia po 2008 r. , więc słabo.
Co do Energy, to jest ciekawy wywiad na Youtube z taksówkarzem, ktory u nich zagazował Priusa i skoro z hydrydą dali sobie radę, to nie sądzę, aby z T6 mieli jakikolwiek problem, ale może być to czysty marketing. Ale jak piszesz serwis pogwarancyjny jest też istotny.

bdw
ma forum jest niejaki Mikaell, z którym już ja i inni pisaliśmy o gazowaniu T6 i zapraszał do siebie do warsztatu na montaż i też nie widzi problemu z T6, a dodatkowo jest z W-wy, więc może najlepiej się z nim skontaktuj i daj znaka co i jak zdecydowałeś.

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rivos
PostNapisane: 2018-01-07, 21:11 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.11.2017, 17:55
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzesiek
VOLVO: XC60
Silnik: t6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Średnie spalanie: 15,2
Przebieg: 130000
Jestem po rozmowie z Mikaellem i wygląda na to, że się dogadamy. Zastanawiam się jeszcze nad wielkością butli. Bez przeróbki podłogi raczej się nic sensownego nie da wsadzić ale kufra nie chcę zmniejszać. Mam małego bąbla więc każdy wyjazd to mnóstwo bambetli.

Energy powiedzieli mi 5500 za Staga - oszaleli.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2018-01-07, 21:50 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
Rivos napisał(a):
Zastanawiam się jeszcze nad wielkością butli. Bez przeróbki podłogi raczej się nic sensownego nie da wsadzić ale kufra nie chcę zmniejszać.

Energy powiedzieli mi 5500 za Staga - oszaleli.


Sprawa nieaktualna dla Ciebie, bo masz XC60 sorka.
Niejaki Neo96 napisał mi w innym poście o butli : Maksymalna butla jaka wejdzie w miejsce koła zapasowego do xc70 po 2001r. to 84litry; średnica 680mm na 270mm wysokości.

Butla firmy bomech. Może przyda Ci się link.
http://www.bormech.pl/pl/content/zbiorn ... -pl-3.html
Co do Energy G. P. to faktycznie się cenią.

Wysłane z mojego LG-D722 przy użyciu Tapatalka

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rivos
PostNapisane: 2018-01-08, 13:16 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.11.2017, 17:55
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzesiek
VOLVO: XC60
Silnik: t6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Średnie spalanie: 15,2
Przebieg: 130000
W XC60 jest tylko miejsce na dojazdówkę. Do tego ta wnęka jest pod kątem.
W związku z powyższym do poziomu podłogi bagażnika nie da się wsadzić nic wyższego niż 180mm (każdy inny wymiar będzie już wystawał ponad poziom podłogi).
W takiej wysokości największe butle to 680mm (niestety nie znalazłem 720mm) i pojemność 49l.

Tak, Energy drogie jak nie wiem. Miałem oferty już za 3900 zł. Tak jak napisałem wcześniej zdaje sobie sprawę, że najważniejszy jest dobry montaż i warto za niego dopłacić ale nie tyle.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2018-01-08, 15:15 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
Rivos napisał(a):
W takiej wysokości największe butle to 680mm ...i pojemność 49l

Czyli realnie po delikatnym podgięciu pływaka (jak mi radzono na tym forum) będziesz mógł tankować do ok. 90 % = 44 l, co da Ci niecałe 300 - 280 km zasięgu na lpg.

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rivos
PostNapisane: 2018-01-10, 17:01 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.11.2017, 17:55
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzesiek
VOLVO: XC60
Silnik: t6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Średnie spalanie: 15,2
Przebieg: 130000
chancevought napisał(a):
Czyli realnie po delikatnym podgięciu pływaka (jak mi radzono na tym forum) będziesz mógł tankować do ok. 90 % = 44 l, co da Ci niecałe 300 - 280 km zasięgu na lpg.


Niestety masz rację. Chciałbym więcej ale na szczęście jestem do tego przyzwyczajony. W moim poprzednim samochodzie (RAV4 V6 3,5L i 270 kucy - na marginesie polecam taki samochodzik) też miałem taki zasięg i nie było tak źle - ja w dłuższe trasy to latam tylko kilka razy do roku a i tak musze się często zatrzymywać ze względu na dzieciaka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2018-01-10, 18:54 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
Rivos napisał(a):
.... ja w dłuższe trasy to latam tylko kilka razy do roku n....


Ja również i dlatego też mi to bardzo nie przeszkadza. B-)

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
bartkowe
PostNapisane: 2018-01-10, 22:07 
Offline
V
V

Dołączył(a): 29.11.2016, 15:41
Posty: 65
Lokalizacja: Podwarszawiak
Płeć: Mężczyzna
Imię: Bartek
VOLVO: Xc60
Silnik: 3,0
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Przebieg: 53000
Mam instalację lpg zakładaną przez mikaella. Montaż był około rok temu. Generalnie nie mam zastrzeżeń poza przeciekiem z węży od chłodnicy. Spalanie w mieście dochodzi do 18 l gazu, w trasie ok. 11 l gazu. Średnio pali mi 15 l gazu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2018-01-10, 23:33 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 627
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
bartkowe napisał(a):
Generalnie nie mam zastrzeżeń poza przeciekiem z węży od chłodnicy.

Trzeba reklamować ! u montera ! :)
Bardzo nam przykro :( a co się dzieje? Pokazywałeś na przeglądzie / przeglądach ??

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2018-01-11, 00:22 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
bartkowe napisał(a):
Generalnie nie mam zastrzeżeń poza przeciekiem z węży od chłodnicy

Przecieki są chyba nie związane z założeniem instalacji lpg, czy coś poszło nie tak?
bartkowe napisał(a):
Spalanie w mieście dochodzi do 18 l gazu, w trasie ok. 11 l gazu. Średnio pali mi 15 l gazu.

Spalanie lpg raczej typowe dla T6 8-)


Reasumując polecasz Mikaella ?

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
bartkowe
PostNapisane: 2018-01-11, 09:26 
Offline
V
V

Dołączył(a): 29.11.2016, 15:41
Posty: 65
Lokalizacja: Podwarszawiak
Płeć: Mężczyzna
Imię: Bartek
VOLVO: Xc60
Silnik: 3,0
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Przebieg: 53000
Do warsztatu koło domu pojechałem, bo zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego. Myślałem, że to przeciek z chłodnicy, lub z węży przy silniku. Panowie z warsztatu nic nie znaleźli w komorze silnika. Dopiero demontaż osłony podszybia pokazał gdzie cieknie. Tak jak pisałem ciekło na wcince inst. gazowej w chłodniczą (na trójnikach). Do Michaella nie dzwoniłem nawet, bo było to tuż przed świętami tj. 23.12, a ja miałem rozbebeszony samochód, więc zapewne byłby problem z terminem i dojechaniem na miejsce. Zleciłem wiec naprawę na miejscu, stając się biedniejszy o 130 zł. Druga rzecz która nie była do końca O. K. to przykręcenie/zamocowanie sterownika lpg na jedną śrubkę. Ale generalnie polecam Michaella i kolejną instalację zakładałbym u Niego, Tak przy okazji, liczę na upust przy kolejnym przeglądzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2018-01-11, 09:48 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 142
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
bartkowe napisał(a):
Do warsztatu koło domu pojechałem, bo zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego. Myślałem, że to przeciek z chłodnicy, lub z węży przy silniku. Panowie z warsztatu nic nie znaleźli w komorze silnika. Dopiero demontaż osłony podszybia pokazał gdzie cieknie. Tak jak pisałem ciekło na wcince inst. gazowej w chłodniczą (na trójnikach). Do Michaella nie dzwoniłem nawet, bo było to tuż przed świętami tj. 23.12, a ja miałem rozbebeszony samochód, więc zapewne byłby problem z terminem i dojechaniem na miejsce. Zleciłem wiec naprawę na miejscu, stając się biedniejszy o 130 zł. Druga rzecz która nie była do końca O. K. to przykręcenie/zamocowanie sterownika lpg na jedną śrubkę. Ale generalnie polecam Michaella i kolejną instalację zakładałbym u Niego, Tak przy okazji, liczę na upust przy kolejnym przeglądzie.
Ok. Dzięki za opis :-)

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2018-01-11, 10:38 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 627
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
bartkowe napisał(a):
Tak przy okazji, liczę na upust przy kolejnym przeglądzie.

No taka sytuacja :(.
Jasne.

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
bartkowe
PostNapisane: 2018-01-30, 18:59 
Offline
V
V

Dołączył(a): 29.11.2016, 15:41
Posty: 65
Lokalizacja: Podwarszawiak
Płeć: Mężczyzna
Imię: Bartek
VOLVO: Xc60
Silnik: 3,0
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Przebieg: 53000
Byłem wczoraj na przeglądzie u Mikaella i zgodnie z deklaracją w ramach rekompensaty za wcześniej wydane pieniądze na likwidację wycieku płynu chłodniczego (o czym pisałem powyżej) nie musiałem zapłacić za przegląd. Prawdziwego Fachowca poznaje się również po tym jak podchodzi do klienta już po zainkasowaniu należności za usługę. Tu pełen profesjonalizm podczas montażu i podczas gwarancji.
Tak przy okazji okazało się, że filtry miałem czyste, jak nowe po przejechaniu 8 tyś. km.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL