Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
neon2909
PostNapisane: 2018-03-08, 09:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 5.06.2014, 21:58
Posty: 87
Lokalizacja: Elbląg
Płeć: Mężczyzna
Imię: Michal
VOLVO: xc 90
Silnik: 3,2
KW/KM/NM: 240
Rok: 2007
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 15/18 lpg
Przebieg: 180000
Technik montujący instalacje optimy stwierdził, że nie ma potrzeby stosowania dotrysków, lubryfikacji itp. Podobno gniazda zaworowe w 3,2 są na tyle mocne że bez problemu poradzą sobie z gorszymi warunkami spalania. Śmiał się, że dotrysk zakładają warsztaty które nie są pewne czy instalacja przy większym zapotrzebowaniu na gaz się "wyrobi" z pracą na wyższych obrotach itp. Proponował mi dodanie do paliwa i wprowadzenie do zbiornika z gazem specjalnego preparatu który ma za zadanie ochraniać zawory itp. Wyglądało to tak:

https://sklep.czyszczenia.pl/sklep/ukla ... emium-164/

Może któryś z Was stosuje taki dodatek i ma jakieś doświadczenia z tym związane ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2018-03-08, 10:04 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 138
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
neon2909 napisał(a):
Technik montujący instalacje optimy stwierdził, że nie ma potrzeby stosowania dotrysków, lubryfikacji itp. Podobno gniazda zaworowe w 3,2 są na tyle mocne że bez problemu poradzą sobie z gorszymi warunkami spalania. Śmiał się, że dotrysk zakładają warsztaty które nie są pewne czy instalacja przy większym zapotrzebowaniu na gaz się "wyrobi" z pracą na wyższych obrotach itp. Proponował mi dodanie do paliwa i wprowadzenie do zbiornika z gazem specjalnego preparatu który ma za zadanie ochraniać zawory itp. Wyglądało to tak:

https://sklep.czyszczenia.pl/sklep/ukla ... emium-164/

Może któryś z Was stosuje taki dodatek i ma jakieś doświadczenia z tym związane ?


Najlepiej jeśli ktoś stosował tego typu dodatek, a potem zaglądał do silnika i sprawdzał efekty działania dodatku

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2018-03-08, 17:01 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 369
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 224
neon2909 napisał(a):
Proponował mi dodanie do paliwa i wprowadzenie do zbiornika z gazem specjalnego preparatu który ma za zadanie ochraniać zawory itp. Wyglądało to tak:

https://sklep.czyszczenia.pl/sklep/ukla ... emium-164/

Może któryś z Was stosuje taki dodatek i ma jakieś doświadczenia z tym związane ?


Dwie sprawy: dodatki do czyszczenia zaworów dodawane do benzyny są dostępne na rynku i są tańsze od tego zestawu - chociażby Ventil Sauber od Liqui Moly. Ale generalnie dodatki czyszczące do paliwa typu STP/Amsoil zrobią to samo i też taniej.
A propo drugiego składnika czyli tego czegos dodawanego do LPG - na lpg-forum były opisy, że ktoś cos podobnego zastosował i zakleiło mu wtryskiwacze. Ja wiem, że to zapewne nie ten sam specyfik ale doradzałbym ostrożność. Zawory najlepiej chroni dobre wystrojenie instalacji i regularna konktrola/korekta luzów.

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2018-03-08, 17:15 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2745
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
akurat TUNAP jest ok - krzywdy nie zrobi.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2018-03-08, 21:37 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 369
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 224
Struna napisał(a):
akurat TUNAP jest ok - krzywdy nie zrobi.

OK, a czy zrobi robotę taką, żeby warto było wydawać na niego 200zł? Proszę nie czytać tego jako szydery, ja na prawdę jestem ciekawy. :?

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Volfgang
PostNapisane: 2018-03-08, 23:00 
Offline
V
V

Dołączył(a): 28.01.2018, 20:06
Posty: 13
Płeć: Nie określono
Imię: Karol
VOLVO: V70
Silnik: 2.5
KW/KM/NM: 300KM
Rok: 2006
Przebieg: 190000
Kontaktowałem się z innym warsztatem. BRC póki co zmieniło zasad gwarancji. Zdecydowałem się na montaż BRC P&D Reduktor MAX. Dla jasności nie kierowałem się tutaj tylko tą gwarancją, która też daje do myślenia ale po rozmowie z gazownikiem uznałem, że gościu zna się na rzeczy i przekonał mnie do tego zestawu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2018-03-09, 12:29 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2745
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Powiedz, co takiego Ci powiedział co Cię przekonało ?
Powiedział, że na 99% będą wiercić kolektor z alu na aucie i opiłki pójdą w silnik, a pod maską będziesz miał spaghetti ?
wod2u napisał(a):
OK, a czy zrobi robotę taką, żeby warto było wydawać na niego 200zł?
no niestety nie jest zbyt atrakcyjny cenowo, dodatkowo dosyć kłopotliwy w aplikowaniu, ale generalnie robi to co do niego należy.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Volti
PostNapisane: 2018-03-10, 21:37 
Offline
V
V

Dołączył(a): 24.03.2016, 21:57
Posty: 10
Płeć: Nie określono
Imię: Patryk
VOLVO: xc 90
Silnik: 3.2
KW/KM/NM: 243
Rok: 2012
Przebieg: 96000
Haha czemu spaghetti?>? Moim zdaniem jeśli jest tak, jak pisze autor czyli gazownik zna się na robocie i instalację dobrze założy to nie będzie problemów. Instalacja sama w sobie moim zdaniem jest żywotna. A montaż to druga sprawa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Volfgang
PostNapisane: 2018-03-10, 22:54 
Offline
V
V

Dołączył(a): 28.01.2018, 20:06
Posty: 13
Płeć: Nie określono
Imię: Karol
VOLVO: V70
Silnik: 2.5
KW/KM/NM: 300KM
Rok: 2006
Przebieg: 190000
Chodzi o samą rozmowę gościu mi wszystko objaśnił, wytłumaczył jak O to widzi. Montował już nie jedną P&D, więc ma doświadczenie. O żadnych opiłkach nic nie wspomniał ale wiesz wydaje mi się, że coś takiego nie może mieć miejsca inaczej co drugi gazownik musiałby fundować klientowi drugą głowicę albo od razu dawać w gratisie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kogutos
PostNapisane: 2018-03-11, 00:15 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.07.2009, 16:32
Posty: 1303
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomek
VOLVO: 940
Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
KW/KM/NM: ---/250+/350+
Rok: 1996
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: who cares?
Przebieg: 345000
To pochwal się relacją ze zdjęciami jak Ci to zamontują.

_________________
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2018-03-11, 11:48 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 526
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 8
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 275000
Volfgang napisał(a):
Chodzi o samą rozmowę gościu mi wszystko objaśnił, wytłumaczył jak O to widzi. Montował już nie jedną P&D, więc ma doświadczenie. O żadnych opiłkach nic nie wspomniał ale wiesz wydaje mi się, że coś takiego nie może mieć miejsca inaczej co drugi gazownik musiałby fundować klientowi drugą głowicę albo od razu dawać w gratisie :)


To jeszcze mało wiesz. W rozmowie większość ładnie mówi, szczególnie do kogoś kto nie jest w temacie. 80% samochodów ma niepoprawny montaż instalacji i tyle samo nie miało ściąganego kolektora. Samo gadanie że gość założył już wiele BRC to za mało. Zresztą BRC nie należy do najlepszych instalacji, są na rynku lepsze i nasze polskie ale o tym już nie będę się rozpisywać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
kogutos
PostNapisane: 2018-03-11, 12:58 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.07.2009, 16:32
Posty: 1303
Lokalizacja: Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Tomek
VOLVO: 940
Silnik: 2316,1.5bar Mitsu 19T
KW/KM/NM: ---/250+/350+
Rok: 1996
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: who cares?
Przebieg: 345000
Czarny82, daj sobie spokój.On ma już wbite do głowy BRC i nic tego nie zmieni. Zapłaci 2k więcej za wrzut i marketing.

_________________
Były:
745 B230FB
S70 2,5 20V
764 B230FT
Obecne:
V940 Kombi B230FK
------------------------
Tuning B230FK/FT,swapy,sznurowanie na standalone,strojenie,naprawy bieżące,spawanie wydechów.Strojenie i poprawki LPG (wymiana wtrysków,reduktorów itp) Info PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2018-03-11, 13:55 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 526
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 8
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 275000
kogutos napisał(a):
Czarny82, daj sobie spokój.On ma już wbite do głowy BRC i nic tego nie zmieni. Zapłaci 2k więcej za wrzut i marketing.


Chyba masz rację. Po tym jak pisze, widać że jest już zachwycony tą instalacją jeszcze przed montażem.
Oby to jemu działało, żebyśmy nie czytali później nowego posta w stylu " LPG Problem".
Dobrze piszesz, najczęściej jest to wrzut z marketingiem i ciężko komuś przetłumaczyć że można lepiej i niejednokrotnie taniej. Nic osobiście nie mam do cen instalacji, pod warunkiem jakości montażu i bardzo dobrych komponentów, wiadomo jakość musi kosztować.
Albo robić coś dobrze, albo wcale.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2018-03-12, 12:10 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 924
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Albo opiłki się wypalą. :lol:

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2018-03-12, 16:28 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 138
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
JemRekami napisał(a):
Albo opiłki się wypalą. :lol:


Nie żartujcie sobie z Kolegi :oops:

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Volfgang
PostNapisane: 2018-03-14, 23:36 
Offline
V
V

Dołączył(a): 28.01.2018, 20:06
Posty: 13
Płeć: Nie określono
Imię: Karol
VOLVO: V70
Silnik: 2.5
KW/KM/NM: 300KM
Rok: 2006
Przebieg: 190000
Fala hejtu się polała bezlitośnie :kiepsko: Panowie, a pokażcie mi gdzie ktoś napisał jakieś przeciwwskazania odnośnie instalacji BRC, a zalety co do Staga czy innej instalacji ? Sugestie były ku wyborze odpowiedniego gazownika i po sprawie. Wydaje mi się, że takiego znalazłem. A co do markietingu to już wg nie rozumiem co to ma do rzeczy. Odnośnie cen to jakie 2k więcej ? Przecież ceny instalacji są do siebie zbliżone. Dodatkowo, na lpg forum które sami poleciliście dowiedziałem się, że jednak BRC ma znacznie żywotniejsze wtryski.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wod2u
PostNapisane: 2018-03-22, 16:45 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 12.11.2014, 15:15
Posty: 369
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 224
Volfgang napisał(a):
Fala hejtu się polała bezlitośnie :kiepsko: Panowie, a pokażcie mi gdzie ktoś napisał jakieś przeciwwskazania odnośnie instalacji BRC, a zalety co do Staga czy innej instalacji ? Sugestie były ku wyborze odpowiedniego gazownika i po sprawie. Wydaje mi się, że takiego znalazłem. A co do markietingu to już wg nie rozumiem co to ma do rzeczy. Odnośnie cen to jakie 2k więcej ? Przecież ceny instalacji są do siebie zbliżone. Dodatkowo, na lpg forum które sami poleciliście dowiedziałem się, że jednak BRC ma znacznie żywotniejsze wtryski.

No ale przecież było powiedziane, że dostaniesz najprawdopodobniej wtryski na listwie, zamiast pojedynczych, długie i nierówne wężyki, bo każdy wtrysk będzie w innej odległości od kanału dolotowego. Do tego wtryski raczej będą leżeć co też nie poprawia ich żywotności.
kogutos napisał(a):
To pochwal się relacją ze zdjęciami jak Ci to zamontują.

Też czekam na zdjęcia. Może akurat twój gazownik nie okaże się paprokiem, aczkolwiek ja na Twoim miejscu sprawdziłbym jego poprzednie montaże (jeśli ma jakąś stronę ze zdjeciami) a nie opierał się tylko na rozmowie.

_________________
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rivos
PostNapisane: 2018-03-23, 16:56 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.11.2017, 17:55
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzesiek
VOLVO: XC60
Silnik: t6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Średnie spalanie: 15,2
Przebieg: 130000
Ja montowałem u Mikaella:
  • sterownik LPG Tech
    wtryski Baracuda
    reduktor KME Extreme

Nie licząc walki z pojemnością butli (początkowo wchodziło mniej niż podaje producent) wszystko spisuje się świetnie, bez konieczności jakichkolwiek poprawek - kontrolki się nie świecą, silnik pracuje równo nawet w trybie skrzyni sport i pedałem gazu wdeptanym w podłogę, spalanie akceptowalne, niezauważalna utrata mocy (o ile wystąpiła) - przejechałem od montażu ponad 1000 km.
Generalnie polecam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2018-03-23, 17:20 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 138
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
Rivos napisał(a):
Ja montowałem u Mikaella:
  • sterownik LPG Tech
    wtryski Baracuda
    reduktor KME Extreme

Nie licząc walki z pojemnością butli (początkowo wchodziło mniej niż podaje producent) wszystko spisuje się świetnie, bez konieczności jakichkolwiek poprawek - kontrolki się nie świecą, silnik pracuje równo nawet w trybie skrzyni sport i pedałem gazu wdeptanym w podłogę, spalanie akceptowalne, niezauważalna utrata mocy (o ile wystąpiła) - przejechałem od montażu ponad 1000 km.
Generalnie polecam.


No to super.
Tak powinno być :)
Brawa dla Mikaella
btw
jak kupię T6 to też do niego zawitam, chociaż od dłuższego czasu szukam i nic ciekawego nie wchodzi z ofert = same z USA i po przejściach lub po reszta po dzwonach ;(
chyba będzie .... rudolf diesel :?

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rivos
PostNapisane: 2018-03-23, 17:35 
Offline
V
V

Dołączył(a): 8.11.2017, 17:55
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Grzesiek
VOLVO: XC60
Silnik: t6
KW/KM/NM: 304
Rok: 2013
Średnie spalanie: 15,2
Przebieg: 130000
chancevought napisał(a):
Rivos napisał(a):
Ja montowałem u Mikaella:
  • sterownik LPG Tech
    wtryski Baracuda
    reduktor KME Extreme

Nie licząc walki z pojemnością butli (początkowo wchodziło mniej niż podaje producent) wszystko spisuje się świetnie, bez konieczności jakichkolwiek poprawek - kontrolki się nie świecą, silnik pracuje równo nawet w trybie skrzyni sport i pedałem gazu wdeptanym w podłogę, spalanie akceptowalne, niezauważalna utrata mocy (o ile wystąpiła) - przejechałem od montażu ponad 1000 km.
Generalnie polecam.


No to super.
Tak powinno być :)
Brawa dla Mikaella
btw
jak kupię T6 to też do niego zawitam, chociaż od dłuższego czasu szukam i nic ciekawego nie wchodzi z ofert = same z USA i po przejściach lub po reszta po dzwonach ;(
chyba będzie .... rudolf diesel :?


Ja akurat bardzo cenię sobie samochody z USA. Łatwiej sprawdzić historię - pomijając raporty Carfax, nie każdy o tym wie, że samochody zza wielkiej wody mają oznaczony VIN na każdym metalowym elemencie. Będąc nawet totalnym laikiem jesteś w stanie sprawdzić, czy element nie był wymieniany. Faktem jednak jest, że większość samochodów z USA na naszym rynku miało dość poważne przygody. Ja zanim zakupiłem swój egzemplarz obejrzałem lub przynajmniej przeanalizowałem Carfax kilkudziesięciu XC60 i BMW X3.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
chancevought
PostNapisane: 2018-03-23, 18:13 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.02.2016, 23:42
Posty: 138
Lokalizacja: Łódź Północ
Płeć: Mężczyzna
Imię: tomek
VOLVO: V60CC; C30; C70
Silnik: 2.0T5; 2.OD; 2.OT
KW/KM/NM: 245KM/136KM/308KM
Rok: 2018
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 10,5 / 6.4 / 12,5
Przebieg: 247000
Rivos napisał(a):
chancevought napisał(a):
Rivos napisał(a):
Ja montowałem u Mikaella:
  • sterownik LPG Tech
    wtryski Baracuda
    reduktor KME Extreme

Nie licząc walki z pojemnością butli (początkowo wchodziło mniej niż podaje producent) wszystko spisuje się świetnie, bez konieczności jakichkolwiek poprawek - kontrolki się nie świecą, silnik pracuje równo nawet w trybie skrzyni sport i pedałem gazu wdeptanym w podłogę, spalanie akceptowalne, niezauważalna utrata mocy (o ile wystąpiła) - przejechałem od montażu ponad 1000 km.
Generalnie polecam.


No to super.
Tak powinno być :)
Brawa dla Mikaella
btw
jak kupię T6 to też do niego zawitam, chociaż od dłuższego czasu szukam i nic ciekawego nie wchodzi z ofert = same z USA i po przejściach lub po reszta po dzwonach ;(
chyba będzie .... rudolf diesel :?


Ja akurat bardzo cenię sobie samochody z USA. Łatwiej sprawdzić historię - pomijając raporty Carfax, nie każdy o tym wie, że samochody zza wielkiej wody mają oznaczony VIN na każdym metalowym elemencie. Będąc nawet totalnym laikiem jesteś w stanie sprawdzić, czy element nie był wymieniany. Faktem jednak jest, że większość samochodów z USA na naszym rynku miało dość poważne przygody. Ja zanim zakupiłem swój egzemplarz obejrzałem lub przynajmniej przeanalizowałem Carfax kilkudziesięciu XC60 i BMW X3.
Ja również jestem za autami z USA. Sam sprowadzałem osobiście z pomocą znajomego dekadę temu swojego krosa z Florydy. Ale dolar był wówczas taniutki... Trafić na w miarę uczciwy egzemplarz tu na miejscu po imporcie z USA z "czystym titlem" jest dość trudno (chyba, że od Nero na tym forum). Każde auto ma więcej lub mniej "za uszami" Ja szukam obecnie coś krajowego, udokumentowanego, łatwego do zweryfikowania z ostatnich lat produkcji XC70, a z motorem T6 ogolnie lipa. Był 1 po kolizji czołowej, ale poszedł...
Szukam dalej.

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

_________________

wcześniej S40 (B4204S2) / XC70 2.5T (B5254T2) 209KM

2 lata temu C30 2007r. Momentum 2.0D (D4204T) 136 KM
rok temu C70 Mk. I 2.0T19 (B5204T3) 308 KM 430Nm by Yaro
w tym roku V60CC 2.0T5 AWD (B4204T11) 245KM



https://www.youtube.com/watch?v=afvP1e-qT0U


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Darecki196
PostNapisane: 2018-03-25, 18:53 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.08.2015, 17:00
Posty: 9
Płeć: Nie określono
Imię: Darek
VOLVO: V50
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: 170KM
Rok: 2004
Przebieg: 179000
Witam. Odnośnie do zakupów w USA to jak ktoś się spędzi troszkę czasu na Copart lub IAA to może znaleźć ciekawy egzemplarz. Szukałem w Polsce około 2 miesięcy i to była totalna klapa (stopień uszkodzenia lub przebieg), oczywiście nikt tych samochodów za wodą za damo nie oddaje. Jeżeli znajdziesz samochód z uszkodzą atrapą błotnikiem itp., to nie rozpacz. Oczywiście możesz kupić samochód z uszkodzonym błotnikiem czy drzwiami a przy okazji się okaże na miejscu, że skrzynia już ledwo zipie, Więc ryzyko musisz sam podjąć, moim zdaniem warto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2018-03-26, 02:15 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 54
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Założyłem lpg w auto-dakar.
Sterownik kme
Wtryski yeti+
Reduktor kme extreme
Butla 67l

Wszystko gra i buczy, żadnego spadku mocy, a auto wnikliwie przetestowałem pod tym kątem. Instalacja założona z największą dbałością (fotki na fb) i powinna dać radę na więcej niż te moje 325KM gdyby mi coś kiedyś odbiło ;)
Ponieważ butla jest trochę pod kątem wchodzi tylko 51l, popracują nad tym przy pierwszym przeglądzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Tomi01
PostNapisane: 2018-03-26, 06:23 
Offline
V
V

Dołączył(a): 24.01.2018, 21:45
Posty: 9
Płeć: Nie określono
Imię: Tomasz
VOLVO: V40
Silnik: 2.0 Benzyna
KW/KM/NM: 245 KM
Rok: 2016
Przebieg: 0
Sory że trochę nie w temacie, czy chodzi o to auto
https://web.facebook.com/15246202859469 ... rdc=1&_rdr
jeśli tak to miałbym do ciebie prośbę. Czy mógłbyś zrobić kilka fotek montażu cb radia, bo szukam pomysłu na montaż w v40.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
wredny
PostNapisane: 2018-03-26, 06:42 
Offline
V
V

Dołączył(a): 1.09.2017, 10:06
Posty: 54
Płeć: Nie określono
Imię: LOLO
VOLVO: XC70
Silnik: T6
Rok: 0
Przebieg: 138
Tak, to moje auto. CB założyło aso volvo na życzenie pierwszej właścicielki, więc fotek z montażu brak. Generalnie uchwyt jest przykręcony do tyłu wodospadu skąd też wychodzą pezewody zasilające i poprowadzony jest kabel antenowy. Miałem je demontować, ale koledzy na spocie mnie przekonali żeby jednak zostawić, tego schowka i tak bym nie używał...


Jedna uwaga co do montażu przełącznika gazu. Mogłem wybrać lepiej ze względu na to, że niebieskie diody poziomu lpg są dosyć mocne i trochę absorbują uwagę podczas jazdy nocnej kiedy ruszę kolanem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL