No zgadza się, że łatwiej. Choć ja wolałbym kupić bez GAZu i zamontować - wtedy wiem, że instalka została by zamontowana fachowo i że na LPG silnik nie przechodził dajmy na to 100.000 km.
BTW: za 500 zł na Pb przejadę 1500 km, na LPG za te same pieniądze 2200 km.
Pozdrawiam !
Re: Na 99% będę gazował 850.
- Artur78
- VIP
- Posty: 10068
- Rejestracja: 2007-07-05, 20:25
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: B5202S
- KW/KM/NM: 126
- Rok: 1997
- Był na spocie: 101
- Średnie spalanie: ile wleję
- Przebieg: 433000
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Na 99% będę gazował 850.
Mój czarnuch - V70
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97
-
- Przyjaciele
- Posty: 712
- Rejestracja: 2007-03-29, 20:59
- VOLVO: Lancia Delta / Alfa Romeo MiTo
- Silnik: 1.4 turbo multiair / 1,4 multiair
- KW/KM/NM: 170KM / 105KM
- Rok: 2011
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Świnoujście
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Na 99% będę gazował 850.
Squad, v70 jest kolejnym zagazowanym przeze mnie autem , jezeli wszystko jest zalozone super i w dobrym warsztacie (na tym nie ma co oszczedzac) to naprawde mozna bez zadnych problemow jezdzic, w R19 przejechalem na gazie jakies 150 tys bez zadnych problemow, wymiana filkterkow i okresowo podpiecie do kompa w celu sprawdzenia czy wszystkie parametry sa ok . W V70 zalozylem sekwencje przy przebiegu 108 tys , teraz mam najechane prawie 150 tys i tak samo bezawaryjnie. Wazny jest tylko aby instalacja byla dobra i odpowiednio zalozona nie jak najtaniej. Czlowiek cieszy sie pozniej a stacji benzynowej jak tankuje gaz , mozna jezdzic i jezdzic za naprawde male pieniazki.
eska
-
- Przyjaciele
- Posty: 441
- Rejestracja: 2006-11-03, 21:08
- VOLVO: V 70 II AWD, 70 TDI, V70 AWD, 740,
- Silnik: B5254T / B230F / B 5244T3
- KW/KM/NM: 140 KM 193KM 200KM
- Rok: 2000
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN/POLICE
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Na 99% będę gazował 850.
Panowie weźcie pod uwagę CNG 70 gr metr sześcienny gazu : ) kto ma domek jednorodzinny stawia autko i w nocy sobie tankuje pompa to nie problem jest gotowa do tankowania z zasilania domowej instalacji gazowej w cenie 5500zl w Koszalinie z gwarancja chyba na 10 lat jeżeli chcesz tankować szybciej wydajesz 8 tys. ale za to jak szybko ci się zwróci koszt zakupu V70 z oryginalna instalacja CNG. Te volva nie maja za dużej wartości z uwagi na brak CPN ale jeżeli zrobisz sobie sam w domu CPN szansa skoku ceny gazu ziemnego jest minimalna ja zaczynam coraz bardziej się do tego przekonywać nie wspomnę już o możliwościach jakie daje podłączenie pompy do własnej instalacji gazowej : )
144-244-245-740-850-V70-XC70-S60->Też VOLVO
-
- Przyjaciele
- Posty: 469
- Rejestracja: 2007-01-07, 14:00
- VOLVO: 850 R
- Silnik: 2.3
- KW/KM/NM: 184/250/350
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Na 99% będę gazował 850.
no tak ale pojedz w trase z taka instalką
- zenek30
- VOLV
- Posty: 626
- Rejestracja: 2007-09-02, 08:50
- Imię: M
- VOLVO: S60
- Silnik: 2,5T AWD
- KW/KM/NM: 210 KM
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Radom
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Na 99% będę gazował 850.
długo się zastanawiałem w końcu w maju zamontowałem ZENITa. Zrobiłem 20 tyś. bezproblemowo. Wymieniłem kable i świece. Spalenie 11-16 litrów. Koszt instalacji 2500zł zwraca się po niecałych 10000 km ,
praktycznie żadnych regulacji, raz podjechałem do gazowników bo w trybie sport przy prędkości powyżej 160 brakowało mocy, podejrzewali że jest za małe ciśnienie gazu, ale było OK wiec kazali pojeździć trochę na benzynie bo instalka podobno sama się diagnozuje - pobiera dane z wtryskiwaczy benzynowych Więc zgodnie z radą przegoniłem volovinke 200km na benzynie i pomogło
co do STAGa -kumpel ma w S40 2.0 LPT jest średnio zadowolony śmiga ale regulacje znacznie częstsze choć on robi rocznie ponad 50 tyś km
miał jakieś problemy na początku gazownicy nie mogli dojść co (kiepski montaż prawdopodobnie) wiec wymienili praktycznie wszystko : listwę, centralkę parownik... ale teraz jest spoko zrobił 25 tys bez awarii
praktycznie żadnych regulacji, raz podjechałem do gazowników bo w trybie sport przy prędkości powyżej 160 brakowało mocy, podejrzewali że jest za małe ciśnienie gazu, ale było OK wiec kazali pojeździć trochę na benzynie bo instalka podobno sama się diagnozuje - pobiera dane z wtryskiwaczy benzynowych Więc zgodnie z radą przegoniłem volovinke 200km na benzynie i pomogło
co do STAGa -kumpel ma w S40 2.0 LPT jest średnio zadowolony śmiga ale regulacje znacznie częstsze choć on robi rocznie ponad 50 tyś km
miał jakieś problemy na początku gazownicy nie mogli dojść co (kiepski montaż prawdopodobnie) wiec wymienili praktycznie wszystko : listwę, centralkę parownik... ale teraz jest spoko zrobił 25 tys bez awarii
Zenek30
S60 2,5T AWD GT '06
było:
C70 2,3 T5 AT '99
850 2,5 20V AT '96
S60 2,5T AWD GT '06
było:
C70 2,3 T5 AT '99
850 2,5 20V AT '96