[V850 2.5 20V 170KM 94r] dylemat przeróbki ?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
drumal
VOLV
VOLV
Posty: 633
Rejestracja: 2010-08-10, 10:18
Imię: Darek
VOLVO: 855
Silnik: B5252S
KW/KM/NM: 144
Rok: 1995
Był na spocie: 35
Średnie spalanie: w normie
Przebieg: 302000
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline
Kontakt:

[V850 2.5 20V 170KM 94r] dylemat przeróbki ?

Post autor: drumal » 2014-08-19, 23:51

Witam

Mam mały dylemat i może coś mi doradzicie ... Otóż sytuacja wygląda następująco ...

Mam instalację LPG firmy Lecho sterownik Sec 6 cylindrów z roku 2008 wtryski Valtek czerwone z roku 2008
reduktor zavoli zeta typ s daje radę zrobiłem zestaw naprawczy ...

Wymiana wtrysków obowiązkowa bo ledwo już chodzą z winy wieku i przelotu jak i jakości :mrgreen:
Zdecydowałem się na Barracudy solo chcę założyć przy samym kolektorze koszt około 370 zł

Dylemat mam ze sterownikiem ...

1. wymienić na nowszy typ bo się da na tej samej wiązce na model Sequel - dość tanie
2. wymienić na instalację Stag 4 bo to full grupa z nową wiązką i gratami - kosztowne, ale używka
3. wymienić na instalacje stag 300-6 isa2 z nową wiązką i gratami - bardzo kosztowne, raczej nowe

Może coś doradzicie ...

Pzdr.
533 745 745 Darek Kraków
Volvo 855 red - Kanada

Awatar użytkownika
amdr
VOLVO
VOLVO
Posty: 1268
Rejestracja: 2013-09-02, 20:25
Imię: Pawel
VOLVO: C70
Silnik: T5 - B5234T3
KW/KM/NM: 176/240/330
Rok: 1999
Średnie spalanie: 14
Lokalizacja: Lublin
Status: Offline

Re: [V850 2.5 20V 170KM 94r] dylemat przeróbki ?

Post autor: amdr » 2014-08-20, 21:41

Ja zmieniam (tzn mój gazownik) BRC też z 2008r na nowego LPGTech, wtryski Dragon też nowe. Wiązka ma już swoje lata, ale jeśli jest OK i sterownik daje radę to nie ma sensu iść w wymianę wszystkiego. Jeśli robisz sam to różnica ceny nie będzie wielka, ale jeśli oddajesz do zrobienia to koszt robocizny będzie odczuwalny. W używane bym się nie pchał.
Ostatnio zmieniony 2014-09-16, 14:22 przez amdr, łącznie zmieniany 1 raz.

genghiskhan
VO
VO
Posty: 322
Rejestracja: 2011-01-09, 14:37
Imię: Luk
VOLVO: Było
Silnik: Jest E39 V8 4.4 2002r
KW/KM/NM: 286/440nm
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 18
Przebieg: 256
Status: Offline

Re: [V850 2.5 20V 170KM 94r] dylemat przeróbki ?

Post autor: genghiskhan » 2014-09-16, 11:10

U mnie podobnie, wymieniam sterownik BRC sequent 24 na LPGTecha z wiązką. Reszta raczej zostanie. Z Brc były same problemy z regulacją (a raczej brakiem możliwości poprawnego zestrojenia).

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”