Troche mieszasz ludziom w glowie...zyniu pisze:Poza tym przy wtrysku odciecie gazu bedzie na pewno duzo wyzej, bo przy instalce II gen. gaz jest "wysysany" a nie wtryskiwany pod cisnieniem, co przy wyzszych obrotach (i wiekszym zapotrzebowaniu na paliwo) skutkuje tym, ze instalka nie nadaza z jego podawaniem.
W przypadku instalacji podcienieniowych ustala sie powrot na benzyne tylo i wylacznie zeby zabezpieczyc sie przed niedoswiadczonym kierowca, ktory moglby przekrecic silnik.
Nie ma to zadnego zwiazku z zapotrzebowaniem na paliwo - na instalacjach podcisnieniowych na jednym reduktorze gazuje sie silniki po 280KM i nie ma problemu...
W przypadku "wtrysku" (tkz. sekwencji ) LPG ustawianie tego powrotu na benzyne jest juz calkiem bez sensu - w przypadku dojscia do progu odciecia sterownik benzynowy i tak wstrzyma dawkowanie LPG...
pozdrawiam Blyskacz