S60 2,0T

ODPOWIEDZ
highlander77
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2015-12-28, 19:45
Imię: Jacek
VOLVO: S80
Silnik: 2,4
Rok: 2004
Przebieg: 1600000
Status: Offline

S60 2,0T

Post autor: highlander77 » 2016-01-07, 15:03

Witam. Panowie mam pytanie czy ktoś z was może gazował silnik 2,0T 245KM ? Wiem że poprzedni 2,5T bardzo dobrze znosił gaz natomiast pytanie jak się to ma w przypadku jego następcy ?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2,0T

Post autor: Mikaell » 2016-01-08, 16:20

To jest motor B4204 T11. Wtrysk bezpośredni.
Nie wiem czy ktoś poza Sebastianem z GZW podjąłby się zgazowania.
W S60 potrafimy jedynie zagazować B4204T6 o mocy 203KM. Ciekły wtrysk gazu przez wtryskiwacze benzynowe PRINS Direct LiquiMax 2.0.
Niestety cena raczej zbija z nóg... :(

Awatar użytkownika
JANPALONY
V
V
Posty: 126
Rejestracja: 2012-01-05, 15:34
Imię: Michal
VOLVO: S60
Silnik: T5
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Przebieg: 185000
Lokalizacja: Wwa/BP
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: JANPALONY » 2016-01-09, 23:41

ja mam zagazowane 2.3 turbo t5 B5234 T3 na BRC, co prawda kosztowało 4k ale jestem bardzo zadowolony, spalanie po warszawie 17, trasa 15

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2,0T

Post autor: Chalski » 2016-01-14, 22:11

Z tym ze to z tematu to zupełnie inne auto i zupełnie inny silnik.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

nemtai
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2015-08-08, 12:16
Imię: Ali
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180KM
Rok: 2008
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 117
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: nemtai » 2016-02-15, 23:49

Jestem aktualnie w fazie zbierania informacji oraz rozpatrywania ewentualnego gazowania. Ludzie w warsztacie powiedzieli, że do mojego B 5204 T5
da się montować Lovato i BRC. Koszt to o ile pamietam ~3900-4200 + 200 za "symulator" ciśnienia paliwa?

Czy ktoś miał do czynienia z tym silnikiem? Czy te firmy LPG są odpowiednio dobre?

Awatar użytkownika
pavlickk
VOLV
VOLV
Posty: 580
Rejestracja: 2015-05-16, 23:04
Imię: Kamil
VOLVO: S80 mk2
Silnik: B5254T6
KW/KM/NM: 200
Rok: 2007
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 244
Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: pavlickk » 2016-02-16, 08:34

praktycznie każdą sekwencję da się założyć :)
kwestia tylko wydajnych podzespołów - nie musi być wszystko ze sztandaru lovato/brc

ecu może być staga albo lpgtech, wtryski hana, reduktor kme red/gold

poszukaj na forum - coś jest o lpg w takim motorze
ex: C70 mk1 2.0 LPT
teraz: S80 mk2 2.5 T

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2,0T

Post autor: Mikaell » 2016-02-16, 11:29

nemtai pisze:Jestem aktualnie w fazie zbierania informacji oraz rozpatrywania ewentualnego gazowania. Ludzie w warsztacie powiedzieli, że do mojego B 5204 T5
da się montować Lovato i BRC. Koszt to o ile pamietam ~3900-4200 + 200 za "symulator" ciśnienia paliwa?

Czy ktoś miał do czynienia z tym silnikiem? Czy te firmy LPG są odpowiednio dobre?
Lovato to budżetowa marka Landi Renzo. Nie założyłbym.
BRC to bardzo dobra (również) włoska instalacja, która działa dobrze nawet w przypadku słabego montażu.
Droga w serwisie po gwarancyjnym.
Ceny dość wysokie nawet jak na moje warszawskie standardy.

Zamontuj polski zestaw i będziesz zadowolony :)
Tech/KME/Stag/Optima 2, wtryskiwacze Barracuda Extra reduktor KME Gold GT choć tak naprawdę i na jednym Turze pójdzie.

Ważniejsze niż co jest zamontowane jest kto i jak zamontuje.
Gazownika wybierz z tych
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... IC2L-6Xbks" onclick="window.open(this.href);return false;
zminimalizujesz ryzyko.

nemtai
V
V
Posty: 2
Rejestracja: 2015-08-08, 12:16
Imię: Ali
VOLVO: S60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 180KM
Rok: 2008
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 8
Przebieg: 117
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: nemtai » 2016-02-18, 07:41

Dziekuje za podpowiedzi.
Skoro montaż jest wazniejszy niz podzespoly, na jakiej podstawie zostala utworzona mapka z gazownikami? Sa to polecane? Zweryfikowane miejsca? Jak tak, to przez kogo/ilu klientow?

gmiter
VOL
VOL
Posty: 408
Rejestracja: 2014-01-19, 10:15
Imię: Pawel
VOLVO: XC90/IS350
Silnik: B5254T2/2GR-FE
KW/KM/NM: 250 i 320
Rok: 2005
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: trasa/miasto 11/15
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Gdynia
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: gmiter » 2016-02-18, 12:50

Mikaell pisze:eny dość wysokie nawet jak na moje warszawskie standardy.
Bez przesady - co jest trudnego/drogiego w BRC. Jak po gwarancji wtryski padną wrzucasz Barracudy za grosze i jeździsz dalej. Regeneracja reduktora prosta do przeprowadzenia w dou trwa pół godziny i kosztuje jakieś 200zł a reduktor naprawdę dużo wytrzymuje. Ja w T4 mam instalację BRC i już ponad 50tkm w dwa lata. Musiałem trochę poprawiać montaż po gazowniku ale sam osprzęt w sobie jest niezniszczalny. Cena filtra normalna i FC i FL.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2,0T

Post autor: Chalski » 2016-02-18, 14:36

gmiter, a w programie do BRC masz możliwość zmiany typu wtryskiwacza na Barracudę?

200pln z małym groszem to kosztuje nowy reduktor KME TUR

nemtai, mapka została stworzona przez jednego użytkownik LPG FORUM - nie montażystę / gazownika, na podstawie warsztatów polecanych na tymże forum / na podstawie instalacji prezentowanych w dziale Galeria tamtejszego forum.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

gmiter
VOL
VOL
Posty: 408
Rejestracja: 2014-01-19, 10:15
Imię: Pawel
VOLVO: XC90/IS350
Silnik: B5254T2/2GR-FE
KW/KM/NM: 250 i 320
Rok: 2005
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: trasa/miasto 11/15
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Gdynia
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: gmiter » 2016-06-02, 13:43

Na LPG-Forum kilka osób pisało, że wtryski Hana czy Barracuda latają na ustawieniach Keihin bezproblemowo - wiadomo trzeba stroić ale z tego co czytałem działa. Druga rzecz - wtryski BRC są naprawdę mocne i jak wymieniasz filtry to nie ma co się bać, ja 60tkm przelatałem i problemów z wtryskami nie było.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2,0T

Post autor: Chalski » 2016-06-03, 07:17

Pewnie że da się taki patent zrobić - w Landi Renzo niby też można zmienić typ wtryskiwacza z MED na Barracudę, z tym że jakoś tak idealnie już nie działa taka instalacja. 60kkm to wg mnie żaden powód do chwalenia, ja na wtryskach MED przejechałem ponad 200kkm, mój tata jak na razie na Dragonach około 80-90kkm
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

gmiter
VOL
VOL
Posty: 408
Rejestracja: 2014-01-19, 10:15
Imię: Pawel
VOLVO: XC90/IS350
Silnik: B5254T2/2GR-FE
KW/KM/NM: 250 i 320
Rok: 2005
Był na spocie: 7
Średnie spalanie: trasa/miasto 11/15
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Gdynia
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: gmiter » 2016-06-03, 07:23

Dlatego twierdzę że do awarii wtryskiwaczy przyczynia sie w 90% użytkownik który olewa wymianę filtrów... Jak ktoś wszytsko robi na czas albo i częściej to nic sie nie dzieje.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2,0T

Post autor: Chalski » 2016-06-03, 12:06

Obecnie wg mnie wiele zależy od przypadku bo jakość LPG zrobiła się katastrofalna (bardzo dużo frakcji oleistych po odparowaniu).
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: JemRekami » 2016-06-03, 12:51

bo jakość LPG zrobiła się katastrofalna
To samo mówił mi mój gazownik - tj. że kiedyś były dwie klasy LPG, teraz zrównali ( :( ) obie.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

wod2u
VOLV
VOLV
Posty: 558
Rejestracja: 2014-11-12, 14:15
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 250
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: wod2u » 2016-06-03, 14:27

JemRekami pisze:
bo jakość LPG zrobiła się katastrofalna
To samo mówił mi mój gazownik - tj. że kiedyś były dwie klasy LPG, teraz zrównali ( :( ) obie.
Czyli co, nawet z porządnymi filtrami wymiana co 10tys. km nie jest już żadną fanaberią?
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: JemRekami » 2016-06-03, 15:00

Jeszcze nie wiem, za ~3 miesiące Ci powiem, gdy dobiję tego przeglądu.

Ale wcale się nie zdziwię.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

ŁukaszX
VO
VO
Posty: 254
Rejestracja: 2013-10-21, 11:59
VOLVO: s60
Silnik: 2.0 T
KW/KM/NM: kiedyś było 180 :P
Rok: 2004
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: ŁukaszX » 2016-06-03, 16:53

Filtry się wymienia bo po to są filtry :D tak jak filtr powietrza nie wymieniacie ? A wracając do tematu filtry lub wkłady filtra do gazu kosztują grosze BRC zaleca wymianę co 15 tysięcy ,więc w czym jest problem go wymienić ,specjalistycznej wiedzy to nie wymaga żadnej .

PiotrekGC
V
V
Posty: 31
Rejestracja: 2016-02-03, 18:48
Imię: Piotrek
VOLVO: S60 (Pb + LPG)
Silnik: 2,5
KW/KM/NM: 210
Rok: 2006
Przebieg: 173000
Status: Offline

Re: S60 2,0T

Post autor: PiotrekGC » 2016-06-04, 18:07

Pozostali producenci co 10 000 km mają. Ja na te przeglądy jeżdżę. Dla świętego spokoju. Jak ktoś umie to sam wymieni. A o paliwie jakiś czas temu czytałem raport na e-petrol chyba, że jakość lpg znacząco spadła. Dane były za I kwartał tego roku chyba.
Pb + LPG = Zenit Pro
jeżdżę na lpg i się nie wstydzę!

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: S60 2,0T

Post autor: Chalski » 2016-06-14, 22:26

Ja mogę potwierdzić że ostatnio jakośc LPG katastrofalna - już po 1500km zdarzają się filtry częściowo zapełnione szlamem.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”