S60 2,0T
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2015-12-28, 19:45
- Imię: Jacek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2,4
- Rok: 2004
- Przebieg: 1600000
- Status: Offline
S60 2,0T
Witam. Panowie mam pytanie czy ktoś z was może gazował silnik 2,0T 245KM ? Wiem że poprzedni 2,5T bardzo dobrze znosił gaz natomiast pytanie jak się to ma w przypadku jego następcy ?
Z góry dziękuję za wszelkie informacje
Z góry dziękuję za wszelkie informacje
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 2,0T
To jest motor B4204 T11. Wtrysk bezpośredni.
Nie wiem czy ktoś poza Sebastianem z GZW podjąłby się zgazowania.
W S60 potrafimy jedynie zagazować B4204T6 o mocy 203KM. Ciekły wtrysk gazu przez wtryskiwacze benzynowe PRINS Direct LiquiMax 2.0.
Niestety cena raczej zbija z nóg...
Nie wiem czy ktoś poza Sebastianem z GZW podjąłby się zgazowania.
W S60 potrafimy jedynie zagazować B4204T6 o mocy 203KM. Ciekły wtrysk gazu przez wtryskiwacze benzynowe PRINS Direct LiquiMax 2.0.
Niestety cena raczej zbija z nóg...
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- JANPALONY
- V
- Posty: 126
- Rejestracja: 2012-01-05, 15:34
- Imię: Michal
- VOLVO: S60
- Silnik: T5
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 185000
- Lokalizacja: Wwa/BP
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
ja mam zagazowane 2.3 turbo t5 B5234 T3 na BRC, co prawda kosztowało 4k ale jestem bardzo zadowolony, spalanie po warszawie 17, trasa 15
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 2,0T
Z tym ze to z tematu to zupełnie inne auto i zupełnie inny silnik.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-08-08, 12:16
- Imię: Ali
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 117
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
Jestem aktualnie w fazie zbierania informacji oraz rozpatrywania ewentualnego gazowania. Ludzie w warsztacie powiedzieli, że do mojego B 5204 T5
da się montować Lovato i BRC. Koszt to o ile pamietam ~3900-4200 + 200 za "symulator" ciśnienia paliwa?
Czy ktoś miał do czynienia z tym silnikiem? Czy te firmy LPG są odpowiednio dobre?
da się montować Lovato i BRC. Koszt to o ile pamietam ~3900-4200 + 200 za "symulator" ciśnienia paliwa?
Czy ktoś miał do czynienia z tym silnikiem? Czy te firmy LPG są odpowiednio dobre?
- pavlickk
- VOLV
- Posty: 580
- Rejestracja: 2015-05-16, 23:04
- Imię: Kamil
- VOLVO: S80 mk2
- Silnik: B5254T6
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2007
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 244
- Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
praktycznie każdą sekwencję da się założyć
kwestia tylko wydajnych podzespołów - nie musi być wszystko ze sztandaru lovato/brc
ecu może być staga albo lpgtech, wtryski hana, reduktor kme red/gold
poszukaj na forum - coś jest o lpg w takim motorze
kwestia tylko wydajnych podzespołów - nie musi być wszystko ze sztandaru lovato/brc
ecu może być staga albo lpgtech, wtryski hana, reduktor kme red/gold
poszukaj na forum - coś jest o lpg w takim motorze
ex: C70 mk1 2.0 LPT
teraz: S80 mk2 2.5 T
teraz: S80 mk2 2.5 T
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 2,0T
Lovato to budżetowa marka Landi Renzo. Nie założyłbym.nemtai pisze:Jestem aktualnie w fazie zbierania informacji oraz rozpatrywania ewentualnego gazowania. Ludzie w warsztacie powiedzieli, że do mojego B 5204 T5
da się montować Lovato i BRC. Koszt to o ile pamietam ~3900-4200 + 200 za "symulator" ciśnienia paliwa?
Czy ktoś miał do czynienia z tym silnikiem? Czy te firmy LPG są odpowiednio dobre?
BRC to bardzo dobra (również) włoska instalacja, która działa dobrze nawet w przypadku słabego montażu.
Droga w serwisie po gwarancyjnym.
Ceny dość wysokie nawet jak na moje warszawskie standardy.
Zamontuj polski zestaw i będziesz zadowolony
Tech/KME/Stag/Optima 2, wtryskiwacze Barracuda Extra reduktor KME Gold GT choć tak naprawdę i na jednym Turze pójdzie.
Ważniejsze niż co jest zamontowane jest kto i jak zamontuje.
Gazownika wybierz z tych
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewe ... IC2L-6Xbks" onclick="window.open(this.href);return false;
zminimalizujesz ryzyko.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-08-08, 12:16
- Imię: Ali
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.0T
- KW/KM/NM: 180KM
- Rok: 2008
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 8
- Przebieg: 117
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
Dziekuje za podpowiedzi.
Skoro montaż jest wazniejszy niz podzespoly, na jakiej podstawie zostala utworzona mapka z gazownikami? Sa to polecane? Zweryfikowane miejsca? Jak tak, to przez kogo/ilu klientow?
Skoro montaż jest wazniejszy niz podzespoly, na jakiej podstawie zostala utworzona mapka z gazownikami? Sa to polecane? Zweryfikowane miejsca? Jak tak, to przez kogo/ilu klientow?
-
- VOL
- Posty: 408
- Rejestracja: 2014-01-19, 10:15
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90/IS350
- Silnik: B5254T2/2GR-FE
- KW/KM/NM: 250 i 320
- Rok: 2005
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: trasa/miasto 11/15
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
Bez przesady - co jest trudnego/drogiego w BRC. Jak po gwarancji wtryski padną wrzucasz Barracudy za grosze i jeździsz dalej. Regeneracja reduktora prosta do przeprowadzenia w dou trwa pół godziny i kosztuje jakieś 200zł a reduktor naprawdę dużo wytrzymuje. Ja w T4 mam instalację BRC i już ponad 50tkm w dwa lata. Musiałem trochę poprawiać montaż po gazowniku ale sam osprzęt w sobie jest niezniszczalny. Cena filtra normalna i FC i FL.Mikaell pisze:eny dość wysokie nawet jak na moje warszawskie standardy.
Tu mój nabytek
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 2,0T
gmiter, a w programie do BRC masz możliwość zmiany typu wtryskiwacza na Barracudę?
200pln z małym groszem to kosztuje nowy reduktor KME TUR
nemtai, mapka została stworzona przez jednego użytkownik LPG FORUM - nie montażystę / gazownika, na podstawie warsztatów polecanych na tymże forum / na podstawie instalacji prezentowanych w dziale Galeria tamtejszego forum.
200pln z małym groszem to kosztuje nowy reduktor KME TUR
nemtai, mapka została stworzona przez jednego użytkownik LPG FORUM - nie montażystę / gazownika, na podstawie warsztatów polecanych na tymże forum / na podstawie instalacji prezentowanych w dziale Galeria tamtejszego forum.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOL
- Posty: 408
- Rejestracja: 2014-01-19, 10:15
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90/IS350
- Silnik: B5254T2/2GR-FE
- KW/KM/NM: 250 i 320
- Rok: 2005
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: trasa/miasto 11/15
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
Na LPG-Forum kilka osób pisało, że wtryski Hana czy Barracuda latają na ustawieniach Keihin bezproblemowo - wiadomo trzeba stroić ale z tego co czytałem działa. Druga rzecz - wtryski BRC są naprawdę mocne i jak wymieniasz filtry to nie ma co się bać, ja 60tkm przelatałem i problemów z wtryskami nie było.
Tu mój nabytek
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 2,0T
Pewnie że da się taki patent zrobić - w Landi Renzo niby też można zmienić typ wtryskiwacza z MED na Barracudę, z tym że jakoś tak idealnie już nie działa taka instalacja. 60kkm to wg mnie żaden powód do chwalenia, ja na wtryskach MED przejechałem ponad 200kkm, mój tata jak na razie na Dragonach około 80-90kkm
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOL
- Posty: 408
- Rejestracja: 2014-01-19, 10:15
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90/IS350
- Silnik: B5254T2/2GR-FE
- KW/KM/NM: 250 i 320
- Rok: 2005
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: trasa/miasto 11/15
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
Dlatego twierdzę że do awarii wtryskiwaczy przyczynia sie w 90% użytkownik który olewa wymianę filtrów... Jak ktoś wszytsko robi na czas albo i częściej to nic sie nie dzieje.
Tu mój nabytek
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 2,0T
Obecnie wg mnie wiele zależy od przypadku bo jakość LPG zrobiła się katastrofalna (bardzo dużo frakcji oleistych po odparowaniu).
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
To samo mówił mi mój gazownik - tj. że kiedyś były dwie klasy LPG, teraz zrównali ( ) obie.bo jakość LPG zrobiła się katastrofalna
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VOLV
- Posty: 558
- Rejestracja: 2014-11-12, 14:15
- Imię: Kamil
- VOLVO: S60
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2006
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
Czyli co, nawet z porządnymi filtrami wymiana co 10tys. km nie jest już żadną fanaberią?JemRekami pisze:To samo mówił mi mój gazownik - tj. że kiedyś były dwie klasy LPG, teraz zrównali ( ) obie.bo jakość LPG zrobiła się katastrofalna
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
Jeszcze nie wiem, za ~3 miesiące Ci powiem, gdy dobiję tego przeglądu.
Ale wcale się nie zdziwię.
Ale wcale się nie zdziwię.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VO
- Posty: 254
- Rejestracja: 2013-10-21, 11:59
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.0 T
- KW/KM/NM: kiedyś było 180 :P
- Rok: 2004
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
Filtry się wymienia bo po to są filtry tak jak filtr powietrza nie wymieniacie ? A wracając do tematu filtry lub wkłady filtra do gazu kosztują grosze BRC zaleca wymianę co 15 tysięcy ,więc w czym jest problem go wymienić ,specjalistycznej wiedzy to nie wymaga żadnej .
-
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2016-02-03, 18:48
- Imię: Piotrek
- VOLVO: S60 (Pb + LPG)
- Silnik: 2,5
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 2006
- Przebieg: 173000
- Status: Offline
Re: S60 2,0T
Pozostali producenci co 10 000 km mają. Ja na te przeglądy jeżdżę. Dla świętego spokoju. Jak ktoś umie to sam wymieni. A o paliwie jakiś czas temu czytałem raport na e-petrol chyba, że jakość lpg znacząco spadła. Dane były za I kwartał tego roku chyba.
Pb + LPG = Zenit Pro
jeżdżę na lpg i się nie wstydzę!
jeżdżę na lpg i się nie wstydzę!
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S60 2,0T
Ja mogę potwierdzić że ostatnio jakośc LPG katastrofalna - już po 1500km zdarzają się filtry częściowo zapełnione szlamem.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898