[V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Awatar użytkownika
Marhio2000
VO
VO
Posty: 186
Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
Imię: Mariusz
VOLVO: s80II
Silnik: 4,4
KW/KM/NM: 250/316/400
Rok: 2006
Średnie spalanie: 12-14 LPG
Przebieg: 460000
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Marhio2000 » 2016-03-08, 17:15

W Auto klinice na dzień dobry usłyszałem 4 500 zł. Dla mnie nie opłacalny interes biorąc pod uwagę jeszcze dystans i 2 noclegi. Mam w okolicy sprawdzonych gaziarzy którzy sobie poradzą, więc tutaj większego problemu nie widzę. Ale nie ukrywam że pomoc telefoniczna od Chalski, BARDZO mi się przydała.

Awatar użytkownika
Baset
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 1679
Rejestracja: 2008-04-06, 02:53
Imię: Baset
VOLVO: Więzniarka Caddddyyyy
Silnik: od traktora
KW/KM/NM: kula się
Rok: 2
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: siakies sesc
Przebieg: 244000
Lokalizacja: Chojnice
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Baset » 2016-03-08, 19:53

Mikaell pisze:
Chalski pisze:No to polecam z "okolicy" Piotra Kopczyńskiego z Bytowa.
Piotrek ostatnio coraz mniej gazem się bawi, ale łap go - podejrzewam, że i tak odeśle do Michała, na którego namiar już podawałem. :
Auto Klinika Instalacje Gazowe
Pogodna 2
Redwanki
600 396 457
Znam byłem założyłem. Polecam
Marhio2000 pisze:W Auto klinice na dzień dobry usłyszałem 4 500 zł. Dla mnie nie opłacalny interes biorąc pod uwagę jeszcze dystans i 2 noclegi. Mam w okolicy sprawdzonych gaziarzy którzy sobie poradzą, więc tutaj większego problemu nie widzę. Ale nie ukrywam że pomoc telefoniczna od Chalski, BARDZO mi się przydała.
Widzisz, źle podszedłeś do sprawy.
Pytając o montaż instalacji lpg do wymagającego V70 T5 koszt instalacji to ostatnia rzecz o którą pytasz.
Owszem, poradzi sobie jakikolwiek gazownik ( albo i nie ) kwestia ile razy będziesz jeździł na poprawki i np jak bardzo będzie Cie denerwować świecąca kontrolka na desce.
Jak to wygladało u mnie

W poprzednim volvo ( 2.5 20v 170km) pojechałem do warsztatu blisko mnie i polecanego przez wszystkich okolicznych taksówkarzy jeżdżących na lpg i kolegę mechanika jeżdżącego A8 4.2l
Założyć założył ale strojenie poprawiał 8 razy ( osiem) skończyło się na strojeniu instalacji u producenta na hamowni- dopiero było dobrze.

Do obecnego Volvo ( 2.3 T5 250KM) podszedłem z innej strony.

Najpierw przeczytałem wszystko co było o instalacjach do tych silników tu na forum, spisałem polecane komponenty.
Potem poszukałem tu na forum info o polecanych gazownikach. Wszyscy polecali Pana Kopczyńskiego z Bytowa. Ta firma to spółka dwóch gości - instalacje montują w Redwankach koło Ustki.
Telefon rozpoznawczy i okazuje się iż instalator proponuje komponenty polecane na forum. Uzgodniliśmy termin i pytanie o koszt było ostatnim pytaniem które zadałem. Efekt jest taki iż nie ma różnicy przy jeździe czy na benie czy na gazie, instalacja położona schludnie a sam instalator Pan Kiżewski niespotykanie sympatyczny człowiek, lubi amerykany i leczy beznadziejne przypadki.
Przebiegu nie zrobiłem jakiegoś kosmicznego ok 25tkm ale na razie - odpukać - bezawaryjnie. I nawet gdyby się coś działo przejechać się te parę km nie problem - a wiem że łoś będzie właściwie obsłużony.
Dodam iż po instalacji auto dostarczono pod domek :D

Oszczędzasz jeżdząc a nie montując instalację.
Chalski pisze:
Pawellos pisze:Czas założenia instalacji to 1 dzień, ewentualnie jak gazownik będzie ukrywał komponenty pod maską może się przedłużyć do dwóch dni
IMHO w jeden dzień nie da się poprawnie technicznie "zgazować" v70. W jeden dzień to wychodzi drut w stylu nie zdejmowany kolektor, nie poskracana wiązka elektryczna komputera LPG i chaos pod maską. Jak ma być porządnie zrobione to trzeba na to policzyć 2 dni robocze (i to raczej nie po 8 godzin).
:564: :564: :564:
Karetce czy straży pożarnej zawsze się usunę, bo kiedyś mogą jechać po mnie. Jednak policji ani straży miejskiej nie będę się strasznie usuwał, bo kiedyś mogą jechać po mnie.

Jestem abstynentem. Niepraktykującym...

Awatar użytkownika
Ppablo
VOLVO
VOLVO
Posty: 1037
Rejestracja: 2009-03-06, 23:07
Imię: Pablo
VOLVO: V70
Silnik: 2.3T t5
KW/KM/NM: 300+
Rok: 2000
Był na spocie: 3
Przebieg: 330000
Lokalizacja: Białystok
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Ppablo » 2016-03-08, 20:55

Optima pro cena normalnie 3500 ja dałem trochę mniej 3000 super zero problemów tym bardziej check engine itp.
0-210 " onclick="window.open(this.href);return false;
Bylo V40 2.0t 160KM@268KM
T5 http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kivi
VOLVO
VOLVO
Posty: 5338
Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
Imię: Krzysiek
VOLVO: EvoX, 535d
Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
Rok: 2010
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 17,2
Przebieg: 57000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: kivi » 2016-03-08, 21:29

Ja wysłałem znajomego do Chalskiego. S70 T5, wyszło całkiem zgrabnie, wóz podaje, pali mało.
Cena też była mocno forumowa:)
chiptuning volvo.
kiviracing.pl

wod2u
VOLV
VOLV
Posty: 558
Rejestracja: 2014-11-12, 14:15
Imię: Kamil
VOLVO: S60
Silnik: B5244T5
KW/KM/NM: 191/260/350
Rok: 2006
Przebieg: 250
Lokalizacja: Kraków
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: wod2u » 2016-03-08, 22:56

W Krakowie jak pytałem w dwóch zakładach polecanych (w tym jednym sprawdzonym osobiście wcześniej) to mi powiedzieli 4000-4300 (tech/stag, extreme/twin, barracuda). Także nie ma się co dziwić, auto ma więcej mocy, reduktor nie może być pierwszy lepszy z brzegu, wtrysków więcej niż standard, pewnie sterowniki do 6-cyl droższe (aczkolwiek przyznam się, że tego nie sprawdzałem). No i robota na dwa dni, w moim przypadku jeszcze doszło emulowanie sygnału ciśnienia paliwa, ładne ułożenie i pochowanie komponentów pod maską, strojenie też pewnie jakoś super szybkie nie jest (jeśli ma być dobre).
Jak masz opcję, to sprawdź tych instalatorów wcześniej, tylko nie na zasadzie pytania użytkowników o zdanie (bo od ludzi nie raz już słyszałem, że "na gazie to sonda się grzeje i dlatego check się będzie świecił" i inne podobne mądrości), pytaj fachowców, sprawdzaj lpg-forum (może są zdjęcia/ocena ich roboty).
Trafne zdanie padło, oszczędzać zaczynamy po montażu, nigdy przed :one:
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Chalski » 2016-03-09, 06:52

kivi pisze:Ja wysłałem znajomego do Chalskiego. S70 T5, wyszło całkiem zgrabnie, wóz podaje, pali mało.
Cena też była mocno forumowa:)
Nie pisz że zgrabnie tylko piknie ;)
O pieniądzach dżentelmeni nie rozmawiają.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
Marhio2000
VO
VO
Posty: 186
Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
Imię: Mariusz
VOLVO: s80II
Silnik: 4,4
KW/KM/NM: 250/316/400
Rok: 2006
Średnie spalanie: 12-14 LPG
Przebieg: 460000
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Marhio2000 » 2016-03-10, 11:12

No to temat się rozhulał :)

Podsumowując : Przy moim przebiegu i sprawności silnika nie ma obaw i mogę zakładać, w tym roczniku nie mam czujnika ciśnienia paliwa a więc emulator nie potrzebny, koszt instalacji startuje od 3200-4500 tyle usłyszałem od gazowników z co najmniej kilkunastu letnim stażem i dobrymi opiniami. Najniższa cena na wtryskach Barracuda, reduktor KME gold i jakiś Stag. 4tyś wzwyż głównie włoskie firmy.

Babelek
V
V
Posty: 11
Rejestracja: 2014-10-15, 12:04
Imię: Robert
VOLVO: XC70
Silnik: 2.5
Rok: 2001
Średnie spalanie: 14
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Babelek » 2016-03-11, 11:38

Ja tam bardziej wolę jednak zestawy niż składanki ale jak kto woli ;)

dzinks16
V
V
Posty: 72
Rejestracja: 2011-09-20, 19:43
Imię: Pawel
VOLVO: V70 II
Silnik: T5
KW/KM/NM: 320/420
Rok: 2003
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 15 LPG
Przebieg: 280000
Lokalizacja: Zgierz
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: dzinks16 » 2016-03-11, 20:29

Marhio2000 pisze:Podsumowując : Przy moim przebiegu i sprawności silnika nie ma obaw i mogę zakładać, w tym roczniku nie mam czujnika ciśnienia paliwa a więc emulator nie potrzebny, koszt instalacji startuje od 3200-4500 tyle usłyszałem od gazowników z co najmniej kilkunastu letnim stażem i dobrymi opiniami. Najniższa cena na wtryskach Barracuda, reduktor KME gold i jakiś Stag. 4tyś wzwyż głównie włoskie firmy.
Nie pchaj się w włoskie.
gold jest na styk
barracuda oki ale do tego twin
Montaż i naprawa instalacji lpg.
503528373
https://www.facebook.com/dzinksgarage" onclick="window.open(this.href);return false;

Gaiger80
V
V
Posty: 39
Rejestracja: 2015-10-30, 21:05
Imię: Tomek
VOLVO: V70
Silnik: 2,3 T5
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 298650
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Gaiger80 » 2016-03-11, 20:58

Gold GT daje sobie z powodzeniem radę.
Barracudy 130.
W stajni jeszcze Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Chalski » 2016-03-13, 09:24

Babelek pisze:Ja tam bardziej wolę jednak zestawy niż składanki ale jak kto woli
Tak tak przewaga części "od jednego producenta".
IMHO wszystko jedno czy dobry składak czy Bardzo Różne Części lub Landi Renzo (LOVATO już bym do tej grupy nie zaliczał), ważniejsze nie co ale kto i jak zamontuje i ustawi.

Aktualnie kończę takie V70 T5 na:
LPG TECH 326
KME TWIN
LPG TECH DRAGON 2 + 3
BORMECH 680 / 270 (82l)
Grube FARO
Wlew pod klapką
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Awatar użytkownika
robert1v
VOLVO
VOLVO
Posty: 2245
Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
Imię: Robert
VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
Silnik: B5254T2 16T
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
Przebieg: 218
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: robert1v » 2016-03-15, 15:32

Gaiger80 pisze: Gold GT daje sobie z powodzeniem radę.
jaką moc to obsługuje ? (ewentualnie jakie turbo i ile dmuchane jest ) :?:
Obrazek
Szybciej nie mogę !!!






tuconieco o UOŚU http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=138&t=67938

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Mikaell » 2016-03-15, 17:08

robert1v pisze:
Gaiger80 pisze: Gold GT daje sobie z powodzeniem radę.
jaką moc to obsługuje ? (ewentualnie jakie turbo i ile dmuchane jest ) :?:
Nieco przesadna deklaracja producenta to 340 KM.
W starym T6 272KM daje radę.

Gaiger80
V
V
Posty: 39
Rejestracja: 2015-10-30, 21:05
Imię: Tomek
VOLVO: V70
Silnik: 2,3 T5
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 298650
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Gaiger80 » 2016-03-15, 22:13

robert1v pisze:
Gaiger80 pisze: Gold GT daje sobie z powodzeniem radę.
jaką moc to obsługuje ? (ewentualnie jakie turbo i ile dmuchane jest ) :?:
U mnie seryjne T5 z profilu.
Turbo według tego co widziałem przy strojeniu LPG dmucha do 1,5, o ile oczywiście map sensor od kme jest w miarę dokładny.
Spadek ciśnienia lpg nie przekraczał 0,2 bara więc wynik bardzo dobry.
W stajni jeszcze Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.

Awatar użytkownika
robert1v
VOLVO
VOLVO
Posty: 2245
Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
Imię: Robert
VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
Silnik: B5254T2 16T
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
Przebieg: 218
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: robert1v » 2016-03-15, 23:17

to muszę chyba podjechać na hamownię , bo u mnie goldzik GT ledwo powyżej 260KM już robił fuckup'y ... :/
wyleciał i jego miejsce zajął EXTREME - ten się owszem wyrabia :mrgreen:

-- 2016-03-16, 00:18 --
Mikaell pisze:Nieco przesadna deklaracja producenta to 340 KM.
:roll:
noo w wolnossaku wolnoobrotowym to i v12 leniwe by mógł napędzić ... z turbolotami nie ma tak łatwo
Obrazek
Szybciej nie mogę !!!






tuconieco o UOŚU http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=138&t=67938

Awatar użytkownika
JANPALONY
V
V
Posty: 126
Rejestracja: 2012-01-05, 15:34
Imię: Michal
VOLVO: S60
Silnik: T5
Rok: 2000
Był na spocie: 0
Przebieg: 185000
Lokalizacja: Wwa/BP
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: JANPALONY » 2016-03-15, 23:23

ja w swojej T5 mam instalację BRC, kosztowała 4 tysiące, nie ma żadnych problemów.

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: adamusss » 2016-03-15, 23:56

Gaiger80 pisze:Turbo według tego co widziałem przy strojeniu LPG dmucha do 1,5
Jak to seryjne T5 to te 1,5bar to masz chyba na reduktorze ustawione, a nie turbo dmucha :>
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

Awatar użytkownika
robert1v
VOLVO
VOLVO
Posty: 2245
Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
Imię: Robert
VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
Silnik: B5254T2 16T
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
Przebieg: 218
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: robert1v » 2016-03-16, 00:06

adamusss pisze:Jak to seryjne T5 to te 1,5bar to masz chyba na reduktorze ustawione, a nie turbo dmucha
u mnie stary goldzik nawet do 1.7 dojeżdżał (oczywiście ciśnienia elpidżi)
:roll:

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: adamusss » 2016-03-16, 01:24

robert1v pisze:oczywiście ciśnienia elpidżi
Otóż to... ;)
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Chalski » 2016-03-16, 07:40

robert1v pisze:to muszę chyba podjechać na hamownię , bo u mnie goldzik GT ledwo powyżej 260KM już robił fuckup'y ...
Przecież miałeś wcześniej zwykłego GOLDA a nie GT.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

Gaiger80
V
V
Posty: 39
Rejestracja: 2015-10-30, 21:05
Imię: Tomek
VOLVO: V70
Silnik: 2,3 T5
KW/KM/NM: 184/250/330
Rok: 2002
Był na spocie: 0
Przebieg: 298650
Lokalizacja: Łódź
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Gaiger80 » 2016-03-16, 07:57

adamusss pisze:
Gaiger80 pisze:Turbo według tego co widziałem przy strojeniu LPG dmucha do 1,5
Jak to seryjne T5 to te 1,5bar to masz chyba na reduktorze ustawione, a nie turbo dmucha :>
Na reduktorze to się ustawia ciśnienie różnicowe względem kolektora ssącego.
Jedynie Omegas i Brc pokazuje bezwzględne.
Ja mam ustawione 1,4 różnicowego.
Oprócz tego w programie od lpg wyświetla się wskazanie ciśnienia, lub podciśnienia, w kolektorze ssącym.
Na ile dokładnie tego nie wiem.
Przy pełnym bucie dochodziło do 1,5.
Jak będę miał czas to przejadę się z podpiętą vidą.
Ps. Nie mam bladego pojęcia ile powinno dmuchać T5.
W stajni jeszcze Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.

rwww
V
V
Posty: 73
Rejestracja: 2010-12-19, 20:23
Imię: rwww
VOLVO: V70
Silnik: T5
KW/KM/NM: 250
Rok: 2003
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 13,5
Przebieg: 220000
Lokalizacja: lbn
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: rwww » 2016-03-17, 22:20

umnie 1,85 - atmosfera

Awatar użytkownika
robert1v
VOLVO
VOLVO
Posty: 2245
Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
Imię: Robert
VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
Silnik: B5254T2 16T
Rok: 0
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
Przebieg: 218
Status: Offline

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: robert1v » 2016-03-17, 22:33

Chalski pisze:Przecież miałeś wcześniej zwykłego GOLDA a nie GT.
tak? no to dlatego nie wyrabiał , a czym się GT różni ?

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: Mikaell » 2016-03-17, 23:50

robert1v pisze:tak? no to dlatego nie wyrabiał , a czym się GT różni ?
Znacznie poprawioną termiką.

ksi3zyc
V
V
Posty: 30
Rejestracja: 2014-08-06, 23:01
Imię: Przemek
VOLVO: Volvo V70
Silnik: 2.3 T5 +LPG-B5234T3/AW55-50SN
KW/KM/NM: 250+ KM
Rok: 2001
Średnie spalanie: 13,0 LPG
Przebieg: 245
Status: Offline
Kontakt:

Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja

Post autor: ksi3zyc » 2016-04-01, 23:35

I jak wybrałeś coś? W moim profilu znajdziesz Volverinka zagazowanego przez Chalskiego :564: . Aktualnie przejechane bezproblemowo 28 tys km. Szczegóły instalacji łącznie z wynikami z hamowni znajdziesz w prezentacji http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=138&t=82462&view=unread#unread
http://www.prawyhals.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - koszulki żeglarskie i motorowodne

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”