[V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
- Marhio2000
- VO
- Posty: 186
- Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
- Imię: Mariusz
- VOLVO: s80II
- Silnik: 4,4
- KW/KM/NM: 250/316/400
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 12-14 LPG
- Przebieg: 460000
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
W Auto klinice na dzień dobry usłyszałem 4 500 zł. Dla mnie nie opłacalny interes biorąc pod uwagę jeszcze dystans i 2 noclegi. Mam w okolicy sprawdzonych gaziarzy którzy sobie poradzą, więc tutaj większego problemu nie widzę. Ale nie ukrywam że pomoc telefoniczna od Chalski, BARDZO mi się przydała.
- Baset
- Przyjaciele
- Posty: 1679
- Rejestracja: 2008-04-06, 02:53
- Imię: Baset
- VOLVO: Więzniarka Caddddyyyy
- Silnik: od traktora
- KW/KM/NM: kula się
- Rok: 2
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: siakies sesc
- Przebieg: 244000
- Lokalizacja: Chojnice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Znam byłem założyłem. PolecamMikaell pisze:Piotrek ostatnio coraz mniej gazem się bawi, ale łap go - podejrzewam, że i tak odeśle do Michała, na którego namiar już podawałem. :Chalski pisze:No to polecam z "okolicy" Piotra Kopczyńskiego z Bytowa.
Auto Klinika Instalacje Gazowe
Pogodna 2
Redwanki
600 396 457
Widzisz, źle podszedłeś do sprawy.Marhio2000 pisze:W Auto klinice na dzień dobry usłyszałem 4 500 zł. Dla mnie nie opłacalny interes biorąc pod uwagę jeszcze dystans i 2 noclegi. Mam w okolicy sprawdzonych gaziarzy którzy sobie poradzą, więc tutaj większego problemu nie widzę. Ale nie ukrywam że pomoc telefoniczna od Chalski, BARDZO mi się przydała.
Pytając o montaż instalacji lpg do wymagającego V70 T5 koszt instalacji to ostatnia rzecz o którą pytasz.
Owszem, poradzi sobie jakikolwiek gazownik ( albo i nie ) kwestia ile razy będziesz jeździł na poprawki i np jak bardzo będzie Cie denerwować świecąca kontrolka na desce.
Jak to wygladało u mnie
W poprzednim volvo ( 2.5 20v 170km) pojechałem do warsztatu blisko mnie i polecanego przez wszystkich okolicznych taksówkarzy jeżdżących na lpg i kolegę mechanika jeżdżącego A8 4.2l
Założyć założył ale strojenie poprawiał 8 razy ( osiem) skończyło się na strojeniu instalacji u producenta na hamowni- dopiero było dobrze.
Do obecnego Volvo ( 2.3 T5 250KM) podszedłem z innej strony.
Najpierw przeczytałem wszystko co było o instalacjach do tych silników tu na forum, spisałem polecane komponenty.
Potem poszukałem tu na forum info o polecanych gazownikach. Wszyscy polecali Pana Kopczyńskiego z Bytowa. Ta firma to spółka dwóch gości - instalacje montują w Redwankach koło Ustki.
Telefon rozpoznawczy i okazuje się iż instalator proponuje komponenty polecane na forum. Uzgodniliśmy termin i pytanie o koszt było ostatnim pytaniem które zadałem. Efekt jest taki iż nie ma różnicy przy jeździe czy na benie czy na gazie, instalacja położona schludnie a sam instalator Pan Kiżewski niespotykanie sympatyczny człowiek, lubi amerykany i leczy beznadziejne przypadki.
Przebiegu nie zrobiłem jakiegoś kosmicznego ok 25tkm ale na razie - odpukać - bezawaryjnie. I nawet gdyby się coś działo przejechać się te parę km nie problem - a wiem że łoś będzie właściwie obsłużony.
Dodam iż po instalacji auto dostarczono pod domek
Oszczędzasz jeżdząc a nie montując instalację.
Chalski pisze:IMHO w jeden dzień nie da się poprawnie technicznie "zgazować" v70. W jeden dzień to wychodzi drut w stylu nie zdejmowany kolektor, nie poskracana wiązka elektryczna komputera LPG i chaos pod maską. Jak ma być porządnie zrobione to trzeba na to policzyć 2 dni robocze (i to raczej nie po 8 godzin).Pawellos pisze:Czas założenia instalacji to 1 dzień, ewentualnie jak gazownik będzie ukrywał komponenty pod maską może się przedłużyć do dwóch dni
Karetce czy straży pożarnej zawsze się usunę, bo kiedyś mogą jechać po mnie. Jednak policji ani straży miejskiej nie będę się strasznie usuwał, bo kiedyś mogą jechać po mnie.
Jestem abstynentem. Niepraktykującym...
Jestem abstynentem. Niepraktykującym...
- Ppablo
- VOLVO
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2009-03-06, 23:07
- Imię: Pablo
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.3T t5
- KW/KM/NM: 300+
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Białystok
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Optima pro cena normalnie 3500 ja dałem trochę mniej 3000 super zero problemów tym bardziej check engine itp.
0-210 " onclick="window.open(this.href);return false;
Bylo V40 2.0t 160KM@268KM
T5 http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
Bylo V40 2.0t 160KM@268KM
T5 http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Ja wysłałem znajomego do Chalskiego. S70 T5, wyszło całkiem zgrabnie, wóz podaje, pali mało.
Cena też była mocno forumowa:)
Cena też była mocno forumowa:)
chiptuning volvo.
kiviracing.pl
kiviracing.pl
-
- VOLV
- Posty: 558
- Rejestracja: 2014-11-12, 14:15
- Imię: Kamil
- VOLVO: S60
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2006
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
W Krakowie jak pytałem w dwóch zakładach polecanych (w tym jednym sprawdzonym osobiście wcześniej) to mi powiedzieli 4000-4300 (tech/stag, extreme/twin, barracuda). Także nie ma się co dziwić, auto ma więcej mocy, reduktor nie może być pierwszy lepszy z brzegu, wtrysków więcej niż standard, pewnie sterowniki do 6-cyl droższe (aczkolwiek przyznam się, że tego nie sprawdzałem). No i robota na dwa dni, w moim przypadku jeszcze doszło emulowanie sygnału ciśnienia paliwa, ładne ułożenie i pochowanie komponentów pod maską, strojenie też pewnie jakoś super szybkie nie jest (jeśli ma być dobre).
Jak masz opcję, to sprawdź tych instalatorów wcześniej, tylko nie na zasadzie pytania użytkowników o zdanie (bo od ludzi nie raz już słyszałem, że "na gazie to sonda się grzeje i dlatego check się będzie świecił" i inne podobne mądrości), pytaj fachowców, sprawdzaj lpg-forum (może są zdjęcia/ocena ich roboty).
Trafne zdanie padło, oszczędzać zaczynamy po montażu, nigdy przed
Jak masz opcję, to sprawdź tych instalatorów wcześniej, tylko nie na zasadzie pytania użytkowników o zdanie (bo od ludzi nie raz już słyszałem, że "na gazie to sonda się grzeje i dlatego check się będzie świecił" i inne podobne mądrości), pytaj fachowców, sprawdzaj lpg-forum (może są zdjęcia/ocena ich roboty).
Trafne zdanie padło, oszczędzać zaczynamy po montażu, nigdy przed
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Nie pisz że zgrabnie tylko pikniekivi pisze:Ja wysłałem znajomego do Chalskiego. S70 T5, wyszło całkiem zgrabnie, wóz podaje, pali mało.
Cena też była mocno forumowa:)
O pieniądzach dżentelmeni nie rozmawiają.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- Marhio2000
- VO
- Posty: 186
- Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
- Imię: Mariusz
- VOLVO: s80II
- Silnik: 4,4
- KW/KM/NM: 250/316/400
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 12-14 LPG
- Przebieg: 460000
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
No to temat się rozhulał
Podsumowując : Przy moim przebiegu i sprawności silnika nie ma obaw i mogę zakładać, w tym roczniku nie mam czujnika ciśnienia paliwa a więc emulator nie potrzebny, koszt instalacji startuje od 3200-4500 tyle usłyszałem od gazowników z co najmniej kilkunastu letnim stażem i dobrymi opiniami. Najniższa cena na wtryskach Barracuda, reduktor KME gold i jakiś Stag. 4tyś wzwyż głównie włoskie firmy.
Podsumowując : Przy moim przebiegu i sprawności silnika nie ma obaw i mogę zakładać, w tym roczniku nie mam czujnika ciśnienia paliwa a więc emulator nie potrzebny, koszt instalacji startuje od 3200-4500 tyle usłyszałem od gazowników z co najmniej kilkunastu letnim stażem i dobrymi opiniami. Najniższa cena na wtryskach Barracuda, reduktor KME gold i jakiś Stag. 4tyś wzwyż głównie włoskie firmy.
-
- V
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-10-15, 12:04
- Imię: Robert
- VOLVO: XC70
- Silnik: 2.5
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 14
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Ja tam bardziej wolę jednak zestawy niż składanki ale jak kto woli
-
- V
- Posty: 72
- Rejestracja: 2011-09-20, 19:43
- Imię: Pawel
- VOLVO: V70 II
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 320/420
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Zgierz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Nie pchaj się w włoskie.Marhio2000 pisze:Podsumowując : Przy moim przebiegu i sprawności silnika nie ma obaw i mogę zakładać, w tym roczniku nie mam czujnika ciśnienia paliwa a więc emulator nie potrzebny, koszt instalacji startuje od 3200-4500 tyle usłyszałem od gazowników z co najmniej kilkunastu letnim stażem i dobrymi opiniami. Najniższa cena na wtryskach Barracuda, reduktor KME gold i jakiś Stag. 4tyś wzwyż głównie włoskie firmy.
gold jest na styk
barracuda oki ale do tego twin
Montaż i naprawa instalacji lpg.
503528373
https://www.facebook.com/dzinksgarage" onclick="window.open(this.href);return false;
503528373
https://www.facebook.com/dzinksgarage" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 39
- Rejestracja: 2015-10-30, 21:05
- Imię: Tomek
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,3 T5
- KW/KM/NM: 184/250/330
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 298650
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Gold GT daje sobie z powodzeniem radę.
Barracudy 130.
Barracudy 130.
W stajni jeszcze Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Tak tak przewaga części "od jednego producenta".Babelek pisze:Ja tam bardziej wolę jednak zestawy niż składanki ale jak kto woli
IMHO wszystko jedno czy dobry składak czy Bardzo Różne Części lub Landi Renzo (LOVATO już bym do tej grupy nie zaliczał), ważniejsze nie co ale kto i jak zamontuje i ustawi.
Aktualnie kończę takie V70 T5 na:
LPG TECH 326
KME TWIN
LPG TECH DRAGON 2 + 3
BORMECH 680 / 270 (82l)
Grube FARO
Wlew pod klapką
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
jaką moc to obsługuje ? (ewentualnie jakie turbo i ile dmuchane jest )Gaiger80 pisze: Gold GT daje sobie z powodzeniem radę.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Nieco przesadna deklaracja producenta to 340 KM.robert1v pisze:jaką moc to obsługuje ? (ewentualnie jakie turbo i ile dmuchane jest )Gaiger80 pisze: Gold GT daje sobie z powodzeniem radę.
W starym T6 272KM daje radę.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 39
- Rejestracja: 2015-10-30, 21:05
- Imię: Tomek
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,3 T5
- KW/KM/NM: 184/250/330
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 298650
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
U mnie seryjne T5 z profilu.robert1v pisze:jaką moc to obsługuje ? (ewentualnie jakie turbo i ile dmuchane jest )Gaiger80 pisze: Gold GT daje sobie z powodzeniem radę.
Turbo według tego co widziałem przy strojeniu LPG dmucha do 1,5, o ile oczywiście map sensor od kme jest w miarę dokładny.
Spadek ciśnienia lpg nie przekraczał 0,2 bara więc wynik bardzo dobry.
W stajni jeszcze Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
to muszę chyba podjechać na hamownię , bo u mnie goldzik GT ledwo powyżej 260KM już robił fuckup'y ...
wyleciał i jego miejsce zajął EXTREME - ten się owszem wyrabia
-- 2016-03-16, 00:18 --
noo w wolnossaku wolnoobrotowym to i v12 leniwe by mógł napędzić ... z turbolotami nie ma tak łatwo
wyleciał i jego miejsce zajął EXTREME - ten się owszem wyrabia
-- 2016-03-16, 00:18 --
Mikaell pisze:Nieco przesadna deklaracja producenta to 340 KM.
noo w wolnossaku wolnoobrotowym to i v12 leniwe by mógł napędzić ... z turbolotami nie ma tak łatwo
- JANPALONY
- V
- Posty: 126
- Rejestracja: 2012-01-05, 15:34
- Imię: Michal
- VOLVO: S60
- Silnik: T5
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 185000
- Lokalizacja: Wwa/BP
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
ja w swojej T5 mam instalację BRC, kosztowała 4 tysiące, nie ma żadnych problemów.
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Jak to seryjne T5 to te 1,5bar to masz chyba na reduktorze ustawione, a nie turbo dmuchaGaiger80 pisze:Turbo według tego co widziałem przy strojeniu LPG dmucha do 1,5
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
u mnie stary goldzik nawet do 1.7 dojeżdżał (oczywiście ciśnienia elpidżi)adamusss pisze:Jak to seryjne T5 to te 1,5bar to masz chyba na reduktorze ustawione, a nie turbo dmucha
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Otóż to...robert1v pisze:oczywiście ciśnienia elpidżi
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Przecież miałeś wcześniej zwykłego GOLDA a nie GT.robert1v pisze:to muszę chyba podjechać na hamownię , bo u mnie goldzik GT ledwo powyżej 260KM już robił fuckup'y ...
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 39
- Rejestracja: 2015-10-30, 21:05
- Imię: Tomek
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,3 T5
- KW/KM/NM: 184/250/330
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 298650
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Na reduktorze to się ustawia ciśnienie różnicowe względem kolektora ssącego.adamusss pisze:Jak to seryjne T5 to te 1,5bar to masz chyba na reduktorze ustawione, a nie turbo dmuchaGaiger80 pisze:Turbo według tego co widziałem przy strojeniu LPG dmucha do 1,5
Jedynie Omegas i Brc pokazuje bezwzględne.
Ja mam ustawione 1,4 różnicowego.
Oprócz tego w programie od lpg wyświetla się wskazanie ciśnienia, lub podciśnienia, w kolektorze ssącym.
Na ile dokładnie tego nie wiem.
Przy pełnym bucie dochodziło do 1,5.
Jak będę miał czas to przejadę się z podpiętą vidą.
Ps. Nie mam bladego pojęcia ile powinno dmuchać T5.
W stajni jeszcze Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.
-
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2010-12-19, 20:23
- Imię: rwww
- VOLVO: V70
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 250
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,5
- Przebieg: 220000
- Lokalizacja: lbn
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
umnie 1,85 - atmosfera
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
tak? no to dlatego nie wyrabiał , a czym się GT różni ?Chalski pisze:Przecież miałeś wcześniej zwykłego GOLDA a nie GT.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Znacznie poprawioną termiką.robert1v pisze:tak? no to dlatego nie wyrabiał , a czym się GT różni ?
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-08-06, 23:01
- Imię: Przemek
- VOLVO: Volvo V70
- Silnik: 2.3 T5 +LPG-B5234T3/AW55-50SN
- KW/KM/NM: 250+ KM
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 13,0 LPG
- Przebieg: 245
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
I jak wybrałeś coś? W moim profilu znajdziesz Volverinka zagazowanego przez Chalskiego . Aktualnie przejechane bezproblemowo 28 tys km. Szczegóły instalacji łącznie z wynikami z hamowni znajdziesz w prezentacji http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=138&t=82462&view=unread#unread
http://www.prawyhals.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - koszulki żeglarskie i motorowodne