[V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
- Marhio2000
- VO
- Posty: 186
- Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
- Imię: Mariusz
- VOLVO: s80II
- Silnik: 4,4
- KW/KM/NM: 250/316/400
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 12-14 LPG
- Przebieg: 460000
- Status: Offline
[V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Czas na założenie instalacji, czy może zabrać ktoś głos kto ma ten silnik z instalacją ? Co ma, jak się jeździ ile wydał.
I jak to jest z tym check engine, czy przy dobrze zrobionej instalacji i tak może wyskakiwać ?
I jak to jest z tym check engine, czy przy dobrze zrobionej instalacji i tak może wyskakiwać ?
- Pawellos
- VO
- Posty: 281
- Rejestracja: 2011-12-31, 12:29
- Imię: Pawel
- VOLVO: S70/940/S60
- Silnik: T5/2.3T/T5
- KW/KM/NM: 226/166/250
- Rok: 97
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 15/100
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Olsztyn
- Status: Offline
Re: V70 II 2.3 T5 - Jaka instalacja
Przy dobrze założonej instalacji nie będzie wyskakiwał check engine. Silniki t5 dobrze znoszą gaz i nie ma problemu z tym. Czas założenia instalacji to 1 dzień, ewentualnie jak gazownik będzie ukrywał komponenty pod maską może się przedłużyć do dwóch dni. Koszt zależny od gazownika, ale na właściwych częściach cena niższa jak 3000zł nie będzie.
- ozner
- V
- Posty: 90
- Rejestracja: 2015-08-02, 20:23
- Imię: Tomek
- VOLVO: V70
- Silnik: T5
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 15
- Przebieg: 210000
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Ja mam staga 300 isa i wszystko pieknie dziala:)Marhio2000 pisze:Czas na założenie instalacji, czy może zabrać ktoś głos kto ma ten silnik z instalacją ? Co ma, jak się jeździ ile wydał.
I jak to jest z tym check engine, czy przy dobrze zrobionej instalacji i tak może wyskakiwać ?
- Pawellos
- VO
- Posty: 281
- Rejestracja: 2011-12-31, 12:29
- Imię: Pawel
- VOLVO: S70/940/S60
- Silnik: T5/2.3T/T5
- KW/KM/NM: 226/166/250
- Rok: 97
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: 15/100
- Przebieg: 250000
- Lokalizacja: Olsztyn
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
To nie głowna zasługa sterownika, że auto śmiga . . .
-
- V
- Posty: 71
- Rejestracja: 2013-06-13, 08:31
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70
- Silnik: 3.0T
- KW/KM/NM: 306KM
- Rok: 2015
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 14
- Przebieg: 240
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Kolego miałem gaz w V70 T5 2.3T przez 5 lat przejechane 100tys km i żadnych problemów. Wszystko zależy od komponentów i instalatora...
-
- VO
- Posty: 230
- Rejestracja: 2015-05-25, 10:41
- Imię: Marek
- VOLVO: V70 T5
- Silnik: B5234T3
- KW/KM/NM: 184/250/329
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12 PB / 15 LPG
- Przebieg: 420
- Lokalizacja: Wołomin
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Odszukaj osobę o nicku Chalski na forum i się z nim skontaktuj. Polecam.
co pięć garków to nie cztery
- Marhio2000
- VO
- Posty: 186
- Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
- Imię: Mariusz
- VOLVO: s80II
- Silnik: 4,4
- KW/KM/NM: 250/316/400
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 12-14 LPG
- Przebieg: 460000
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
klax, Dzięki za info, poszukam go.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
IMHO w jeden dzień nie da się poprawnie technicznie "zgazować" v70. W jeden dzień to wychodzi drut w stylu nie zdejmowany kolektor, nie poskracana wiązka elektryczna komputera LPG i chaos pod maską. Jak ma być porządnie zrobione to trzeba na to policzyć 2 dni robocze (i to raczej nie po 8 godzin).Pawellos pisze:Czas założenia instalacji to 1 dzień, ewentualnie jak gazownik będzie ukrywał komponenty pod maską może się przedłużyć do dwóch dni
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- Marhio2000
- VO
- Posty: 186
- Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
- Imię: Mariusz
- VOLVO: s80II
- Silnik: 4,4
- KW/KM/NM: 250/316/400
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 12-14 LPG
- Przebieg: 460000
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
To jeszcze prośba o odpowiedź na pytanie, mój T5 ma 320 000tyś przebiegu, oczywiście ciężko jest mi określić stan techniczny silnika, czy w tym silniku przy tym przebiegu warto zakładać LPG, czy to go przypadkiem nie dobije ? Jestem spokojnym kierowcą.
- van
- VOL
- Posty: 470
- Rejestracja: 2010-12-05, 22:47
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: takie inne
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 226
- Rok: 92
- Był na spocie: 72
- Średnie spalanie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
lpg go nie dobije, to nie jest gorsze paliwo
poczytaj trochę na forum-lpg tam gazowane takie były silniki i wszystko masz rozpisane co gdzie i jak, nie wiem skąd jesteś ale polecam instalację robić u Chalskiego bo chłopaki zjedli zęby na zagazowywaniu takich silników
poczytaj trochę na forum-lpg tam gazowane takie były silniki i wszystko masz rozpisane co gdzie i jak, nie wiem skąd jesteś ale polecam instalację robić u Chalskiego bo chłopaki zjedli zęby na zagazowywaniu takich silników
- Marhio2000
- VO
- Posty: 186
- Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
- Imię: Mariusz
- VOLVO: s80II
- Silnik: 4,4
- KW/KM/NM: 250/316/400
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 12-14 LPG
- Przebieg: 460000
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
van, No niestety za daleko, jestem z Sopotu.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
No to polecam z "okolicy" Piotra Kopczyńskiego z Bytowa.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- robert1v
- VOLVO
- Posty: 2245
- Rejestracja: 2013-08-12, 18:09
- Imię: Robert
- VOLVO: V70II AWD 2.5T manual
- Silnik: B5254T2 16T
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: zbiornik suszy w1,5h
- Przebieg: 218
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
nie jeden już nie pojechał do dobrego gazownika lub tjunera pół kraju , a potem pisał posty w dziale "co dzisiaj zrobiłem/naprawiłem" i "warsztat" ...
Ostatnio zmieniony 2016-03-08, 12:38 przez robert1v, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VO
- Posty: 230
- Rejestracja: 2015-05-25, 10:41
- Imię: Marek
- VOLVO: V70 T5
- Silnik: B5234T3
- KW/KM/NM: 184/250/329
- Rok: 2000
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12 PB / 15 LPG
- Przebieg: 420
- Lokalizacja: Wołomin
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Potwierdzam, naprawdę warto się czasami przejechać kawałek drogi do ogarniętych ludzi. Sam zjeździłem już kilku gazowników i niestety w większości (z mojego doświadczenia) to partacze/wymieniacze.
co pięć garków to nie cztery
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Piotrek ostatnio coraz mniej gazem się bawi, ale łap go - podejrzewam, że i tak odeśle do Michała, na którego namiar już podawałem. :Chalski pisze:No to polecam z "okolicy" Piotra Kopczyńskiego z Bytowa.
Auto Klinika Instalacje Gazowe
Pogodna 2
Redwanki
600 396 457
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Marhio2000
- VO
- Posty: 186
- Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
- Imię: Mariusz
- VOLVO: s80II
- Silnik: 4,4
- KW/KM/NM: 250/316/400
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 12-14 LPG
- Przebieg: 460000
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
W Auto klinice na dzień dobry usłyszałem 4 500 zł. Dla mnie nie opłacalny interes biorąc pod uwagę jeszcze dystans i 2 noclegi. Mam w okolicy sprawdzonych gaziarzy którzy sobie poradzą, więc tutaj większego problemu nie widzę. Ale nie ukrywam że pomoc telefoniczna od Chalski, BARDZO mi się przydała.
- Baset
- Przyjaciele
- Posty: 1679
- Rejestracja: 2008-04-06, 02:53
- Imię: Baset
- VOLVO: Więzniarka Caddddyyyy
- Silnik: od traktora
- KW/KM/NM: kula się
- Rok: 2
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: siakies sesc
- Przebieg: 244000
- Lokalizacja: Chojnice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Znam byłem założyłem. PolecamMikaell pisze:Piotrek ostatnio coraz mniej gazem się bawi, ale łap go - podejrzewam, że i tak odeśle do Michała, na którego namiar już podawałem. :Chalski pisze:No to polecam z "okolicy" Piotra Kopczyńskiego z Bytowa.
Auto Klinika Instalacje Gazowe
Pogodna 2
Redwanki
600 396 457
Widzisz, źle podszedłeś do sprawy.Marhio2000 pisze:W Auto klinice na dzień dobry usłyszałem 4 500 zł. Dla mnie nie opłacalny interes biorąc pod uwagę jeszcze dystans i 2 noclegi. Mam w okolicy sprawdzonych gaziarzy którzy sobie poradzą, więc tutaj większego problemu nie widzę. Ale nie ukrywam że pomoc telefoniczna od Chalski, BARDZO mi się przydała.
Pytając o montaż instalacji lpg do wymagającego V70 T5 koszt instalacji to ostatnia rzecz o którą pytasz.
Owszem, poradzi sobie jakikolwiek gazownik ( albo i nie ) kwestia ile razy będziesz jeździł na poprawki i np jak bardzo będzie Cie denerwować świecąca kontrolka na desce.
Jak to wygladało u mnie
W poprzednim volvo ( 2.5 20v 170km) pojechałem do warsztatu blisko mnie i polecanego przez wszystkich okolicznych taksówkarzy jeżdżących na lpg i kolegę mechanika jeżdżącego A8 4.2l
Założyć założył ale strojenie poprawiał 8 razy ( osiem) skończyło się na strojeniu instalacji u producenta na hamowni- dopiero było dobrze.
Do obecnego Volvo ( 2.3 T5 250KM) podszedłem z innej strony.
Najpierw przeczytałem wszystko co było o instalacjach do tych silników tu na forum, spisałem polecane komponenty.
Potem poszukałem tu na forum info o polecanych gazownikach. Wszyscy polecali Pana Kopczyńskiego z Bytowa. Ta firma to spółka dwóch gości - instalacje montują w Redwankach koło Ustki.
Telefon rozpoznawczy i okazuje się iż instalator proponuje komponenty polecane na forum. Uzgodniliśmy termin i pytanie o koszt było ostatnim pytaniem które zadałem. Efekt jest taki iż nie ma różnicy przy jeździe czy na benie czy na gazie, instalacja położona schludnie a sam instalator Pan Kiżewski niespotykanie sympatyczny człowiek, lubi amerykany i leczy beznadziejne przypadki.
Przebiegu nie zrobiłem jakiegoś kosmicznego ok 25tkm ale na razie - odpukać - bezawaryjnie. I nawet gdyby się coś działo przejechać się te parę km nie problem - a wiem że łoś będzie właściwie obsłużony.
Dodam iż po instalacji auto dostarczono pod domek
Oszczędzasz jeżdząc a nie montując instalację.
Chalski pisze:IMHO w jeden dzień nie da się poprawnie technicznie "zgazować" v70. W jeden dzień to wychodzi drut w stylu nie zdejmowany kolektor, nie poskracana wiązka elektryczna komputera LPG i chaos pod maską. Jak ma być porządnie zrobione to trzeba na to policzyć 2 dni robocze (i to raczej nie po 8 godzin).Pawellos pisze:Czas założenia instalacji to 1 dzień, ewentualnie jak gazownik będzie ukrywał komponenty pod maską może się przedłużyć do dwóch dni
Karetce czy straży pożarnej zawsze się usunę, bo kiedyś mogą jechać po mnie. Jednak policji ani straży miejskiej nie będę się strasznie usuwał, bo kiedyś mogą jechać po mnie.
Jestem abstynentem. Niepraktykującym...
Jestem abstynentem. Niepraktykującym...
- Ppablo
- VOLVO
- Posty: 1037
- Rejestracja: 2009-03-06, 23:07
- Imię: Pablo
- VOLVO: V70
- Silnik: 2.3T t5
- KW/KM/NM: 300+
- Rok: 2000
- Był na spocie: 3
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Białystok
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Optima pro cena normalnie 3500 ja dałem trochę mniej 3000 super zero problemów tym bardziej check engine itp.
0-210 " onclick="window.open(this.href);return false;
Bylo V40 2.0t 160KM@268KM
T5 http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
Bylo V40 2.0t 160KM@268KM
T5 http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=13 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
- kivi
- VOLVO
- Posty: 5338
- Rejestracja: 2012-10-08, 23:07
- Imię: Krzysiek
- VOLVO: EvoX, 535d
- Silnik: 4B11T,M57N2 - 306D5
- KW/KM/NM: 270/370/450; 360/800
- Rok: 2010
- Był na spocie: 2
- Średnie spalanie: 17,2
- Przebieg: 57000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Ja wysłałem znajomego do Chalskiego. S70 T5, wyszło całkiem zgrabnie, wóz podaje, pali mało.
Cena też była mocno forumowa:)
Cena też była mocno forumowa:)
chiptuning volvo.
kiviracing.pl
kiviracing.pl
-
- VOLV
- Posty: 558
- Rejestracja: 2014-11-12, 14:15
- Imię: Kamil
- VOLVO: S60
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2006
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
W Krakowie jak pytałem w dwóch zakładach polecanych (w tym jednym sprawdzonym osobiście wcześniej) to mi powiedzieli 4000-4300 (tech/stag, extreme/twin, barracuda). Także nie ma się co dziwić, auto ma więcej mocy, reduktor nie może być pierwszy lepszy z brzegu, wtrysków więcej niż standard, pewnie sterowniki do 6-cyl droższe (aczkolwiek przyznam się, że tego nie sprawdzałem). No i robota na dwa dni, w moim przypadku jeszcze doszło emulowanie sygnału ciśnienia paliwa, ładne ułożenie i pochowanie komponentów pod maską, strojenie też pewnie jakoś super szybkie nie jest (jeśli ma być dobre).
Jak masz opcję, to sprawdź tych instalatorów wcześniej, tylko nie na zasadzie pytania użytkowników o zdanie (bo od ludzi nie raz już słyszałem, że "na gazie to sonda się grzeje i dlatego check się będzie świecił" i inne podobne mądrości), pytaj fachowców, sprawdzaj lpg-forum (może są zdjęcia/ocena ich roboty).
Trafne zdanie padło, oszczędzać zaczynamy po montażu, nigdy przed
Jak masz opcję, to sprawdź tych instalatorów wcześniej, tylko nie na zasadzie pytania użytkowników o zdanie (bo od ludzi nie raz już słyszałem, że "na gazie to sonda się grzeje i dlatego check się będzie świecił" i inne podobne mądrości), pytaj fachowców, sprawdzaj lpg-forum (może są zdjęcia/ocena ich roboty).
Trafne zdanie padło, oszczędzać zaczynamy po montażu, nigdy przed
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Nie pisz że zgrabnie tylko pikniekivi pisze:Ja wysłałem znajomego do Chalskiego. S70 T5, wyszło całkiem zgrabnie, wóz podaje, pali mało.
Cena też była mocno forumowa:)
O pieniądzach dżentelmeni nie rozmawiają.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- Marhio2000
- VO
- Posty: 186
- Rejestracja: 2016-01-06, 16:55
- Imię: Mariusz
- VOLVO: s80II
- Silnik: 4,4
- KW/KM/NM: 250/316/400
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 12-14 LPG
- Przebieg: 460000
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
No to temat się rozhulał
Podsumowując : Przy moim przebiegu i sprawności silnika nie ma obaw i mogę zakładać, w tym roczniku nie mam czujnika ciśnienia paliwa a więc emulator nie potrzebny, koszt instalacji startuje od 3200-4500 tyle usłyszałem od gazowników z co najmniej kilkunastu letnim stażem i dobrymi opiniami. Najniższa cena na wtryskach Barracuda, reduktor KME gold i jakiś Stag. 4tyś wzwyż głównie włoskie firmy.
Podsumowując : Przy moim przebiegu i sprawności silnika nie ma obaw i mogę zakładać, w tym roczniku nie mam czujnika ciśnienia paliwa a więc emulator nie potrzebny, koszt instalacji startuje od 3200-4500 tyle usłyszałem od gazowników z co najmniej kilkunastu letnim stażem i dobrymi opiniami. Najniższa cena na wtryskach Barracuda, reduktor KME gold i jakiś Stag. 4tyś wzwyż głównie włoskie firmy.
-
- V
- Posty: 11
- Rejestracja: 2014-10-15, 12:04
- Imię: Robert
- VOLVO: XC70
- Silnik: 2.5
- Rok: 2001
- Średnie spalanie: 14
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Ja tam bardziej wolę jednak zestawy niż składanki ale jak kto woli
-
- V
- Posty: 72
- Rejestracja: 2011-09-20, 19:43
- Imię: Pawel
- VOLVO: V70 II
- Silnik: T5
- KW/KM/NM: 320/420
- Rok: 2003
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 15 LPG
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Zgierz
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Nie pchaj się w włoskie.Marhio2000 pisze:Podsumowując : Przy moim przebiegu i sprawności silnika nie ma obaw i mogę zakładać, w tym roczniku nie mam czujnika ciśnienia paliwa a więc emulator nie potrzebny, koszt instalacji startuje od 3200-4500 tyle usłyszałem od gazowników z co najmniej kilkunastu letnim stażem i dobrymi opiniami. Najniższa cena na wtryskach Barracuda, reduktor KME gold i jakiś Stag. 4tyś wzwyż głównie włoskie firmy.
gold jest na styk
barracuda oki ale do tego twin
Montaż i naprawa instalacji lpg.
503528373
https://www.facebook.com/dzinksgarage" onclick="window.open(this.href);return false;
503528373
https://www.facebook.com/dzinksgarage" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 39
- Rejestracja: 2015-10-30, 21:05
- Imię: Tomek
- VOLVO: V70
- Silnik: 2,3 T5
- KW/KM/NM: 184/250/330
- Rok: 2002
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 298650
- Lokalizacja: Łódź
- Status: Offline
Re: [V70 II 2.3 T5] - Jaka instalacja
Gold GT daje sobie z powodzeniem radę.
Barracudy 130.
Barracudy 130.
W stajni jeszcze Ford Sierra Kombi '92 2.3 RS GHIA zabawka na tor, lotnisko i do driftu.