Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
Barracudę to można nawet i do Tico zamontować - także argument o silniejszych autach mega nietrafny.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
Z tym jestem skłonny się zgodzić.powiedzieli ,ze Barracudy bardzo spoko ale ze do silniejszych aut a w moim to nie ma sensu za bardzo
Stagowskich wtrysków/reduktorów nie kojarzę u nikogo. W razie "w", sterownik zawsze możesz potem zmienić na LPG-TECHa, bo złącza te same. ;p
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
a ja nieJemRekami pisze:Z tym jestem skłonny się zgodzić.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- drumal
- VOLV
- Posty: 633
- Rejestracja: 2010-08-10, 10:18
- Imię: Darek
- VOLVO: 855
- Silnik: B5252S
- KW/KM/NM: 144
- Rok: 1995
- Był na spocie: 35
- Średnie spalanie: w normie
- Przebieg: 302000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
ja też nie ... barracudy są poprostu dobre i można montować do każdego auta ...Struna pisze:a ja nieJemRekami pisze:Z tym jestem skłonny się zgodzić.
AC R01 to jeden z najpopularniejszych reduktorów i montowany od 10 lat ... teraz moda jest na TOUR bo lepsze ma parametry trzymania ciśnienia ze względu na warunki atmosferyczne a AC podobno się rozjeżdża i dlatego już go nie wszyscy montują ...JemRekami pisze:Stagowskich wtrysków/reduktorów nie kojarzę u nikogo. W razie "w", sterownik zawsze możesz potem zmienić na LPG-TECHa, bo złącza te same. ;p
lpg - tech jest klonem AC i to przereklamowany i słaby w obsłudze strojenia ... wiem od speców
wtryski AC są dobre i często montowane w autach małych i słabych z reguły do 130 KM
pzdr.
533 745 745 Darek Kraków
Volvo 855 red - Kanada
Volvo 855 red - Kanada
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
A czy ja powiedziałem, że nie?ja też nie ... barracudy są poprostu dobre i można montować do każdego auta ...
U mnie sprawuje się całkiem przyzwoicie. Choć nie powiem, gdy dostrajałem mapy pod siebie kabelkiem, to ten program gas setting był trochę taki... oporny. Gdyby nie to, że przyuważyłem, co mój gazownik dostrajał podczas paru jazd, to by mi trochę zeszło.lpg - tech jest klonem AC i to przereklamowany i słaby w obsłudze strojenia ... wiem od speców
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
drumal, masz jakieś dziwne informacje. W zasadzie tylko te o Barracuda są poprawne.
Ac r01 nie może być montowany od 10 lat, bo jego wprowadzenie na rynek nie jest aż tak odległe.
Kme to TUR a nie jakies TOUR. Inna konstrukcja (najważniejsza różnica to regulator - jest klapkowy a nie iglicowy. Ma to swoje plusy ale też i minusy)
Tech - nie jest klonem staga, został stworzony przez jednego z konstruktorów staga, ale jest inny i działa inaczej. Również stroi się inaczej, zazwyczaj sporo szybciej/łatwiej osiągając dobre efekty.
Wtryski AC - tu różnie. Technicy AC nie zalecają używać w jednym aucie dwóch listw z racji na prawie pewne różnice w wydatku pomiędzy listwami. Jedna listwa - ok. (tu mówię o modelu ac w-01)
Jest jeszcze model AC w02, w miarę nowy na rynku, ale zapowiada się bardzo sensownie.
Ac r01 nie może być montowany od 10 lat, bo jego wprowadzenie na rynek nie jest aż tak odległe.
Kme to TUR a nie jakies TOUR. Inna konstrukcja (najważniejsza różnica to regulator - jest klapkowy a nie iglicowy. Ma to swoje plusy ale też i minusy)
Tech - nie jest klonem staga, został stworzony przez jednego z konstruktorów staga, ale jest inny i działa inaczej. Również stroi się inaczej, zazwyczaj sporo szybciej/łatwiej osiągając dobre efekty.
Wtryski AC - tu różnie. Technicy AC nie zalecają używać w jednym aucie dwóch listw z racji na prawie pewne różnice w wydatku pomiędzy listwami. Jedna listwa - ok. (tu mówię o modelu ac w-01)
Jest jeszcze model AC w02, w miarę nowy na rynku, ale zapowiada się bardzo sensownie.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2015-10-02, 11:31
- Imię: Eve
- VOLVO: v50
- Silnik: 1.8
- Rok: 2004
- Status: Offline
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
Chłopaki, dzięki za aktywność w temacie !
Pomóżcie zatem rozsądzić.
Czy Waszym zdaniem lepiej jest:
założyć instalkę z takich komponentów:
1. elektronika Nevo
2. reduktor magic 3
3. wtryski Hana 2000 zielone
2 lata lub 100 tys km / realizacja slynne GZW ale oddział podkarpacki 2750
1. elektronika Stag (bez obd)
2. reduktor czarny Ac 01
3. wtryski Ac 01
2 lata lub 60 tys km / realizacja PPHU system w Rzeszowie w cenie 2100 lub z obd za 2300
lub
zalecanych przez jednego kolegę:
1.elektronika - STAG Qbox
2.reduktor - KME tour
3.wtryski - barracudy (o Barrakudach w tym drugim powiedzieli ,ze ich zdaniem na 125km nie ma sensu takich dawać, można tańsze i też spełnią rolę dobrze)
Dzięki !
Pomóżcie zatem rozsądzić.
Czy Waszym zdaniem lepiej jest:
założyć instalkę z takich komponentów:
1. elektronika Nevo
2. reduktor magic 3
3. wtryski Hana 2000 zielone
2 lata lub 100 tys km / realizacja slynne GZW ale oddział podkarpacki 2750
1. elektronika Stag (bez obd)
2. reduktor czarny Ac 01
3. wtryski Ac 01
2 lata lub 60 tys km / realizacja PPHU system w Rzeszowie w cenie 2100 lub z obd za 2300
lub
zalecanych przez jednego kolegę:
1.elektronika - STAG Qbox
2.reduktor - KME tour
3.wtryski - barracudy (o Barrakudach w tym drugim powiedzieli ,ze ich zdaniem na 125km nie ma sensu takich dawać, można tańsze i też spełnią rolę dobrze)
Dzięki !
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
Tańsze to one są dla montera bo kupi je w zestawie i dzięki temu więcej na Tobie zarobi.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2015-10-02, 11:31
- Imię: Eve
- VOLVO: v50
- Silnik: 1.8
- Rok: 2004
- Status: Offline
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
Dla mnie ważne, zeby było dobrze zrobione i na dobrych częściach.
O ile ktoś nie naciąga parszywie to też rozumiem ,ze musi zarabiać.
Będę wdzięczny za rzeczowe podpowiedzi
O ile ktoś nie naciąga parszywie to też rozumiem ,ze musi zarabiać.
Będę wdzięczny za rzeczowe podpowiedzi
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
Na Podkarpaciu jest jeszcze Multiserwis w Niwiskach. Też sensownie montują.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 31
- Rejestracja: 2015-10-02, 11:31
- Imię: Eve
- VOLVO: v50
- Silnik: 1.8
- Rok: 2004
- Status: Offline
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
No właśnie jeszcze padła propozycja instalacji Lovato - macie jakieś doświadczenia, ze dobra lub zła ?
Dzięki
Dzięki
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Zakład Instalacji GZW - odbudowa i tuning - jakieś dobre lub złe wspomnienia ?
Sama instalacja w miarę ok, ale mało kto to serwisuje, a o sensownym wystrojeniu to nawet nie wspomnę.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;