Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
-
- V
- Posty: 54
- Rejestracja: 2007-05-01, 12:58
- VOLVO: 460
- Silnik: 2.0i
- KW/KM/NM: 109
- Rok: 1994
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
objawy jak w temacie!!dużo pali tzn ok 16-18l gazu, przy niskich obrotach i dodaniu gazu dławi się(ale nie zawsze), no i szarpnie czasami przy dodawaniu gazu!!
_TYTUŁ
_TYTUŁ
Ostatnio zmieniony 2007-12-16, 13:28 przez pluskwa9, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.xpango.com?ref=91474547
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
- rokatanski
- Przyjaciele
- Posty: 273
- Rejestracja: 2006-11-28, 22:00
- Imię: Rafal
- VOLVO: V70 I
- Silnik: 2.5T LPT
- KW/KM/NM: 193
- Rok: 1997
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
Jaką masz instalację?
Spotkamy się na szosie!
460 > S40 > 9-3 > V70
460 > S40 > 9-3 > V70
-
- V
- Posty: 54
- Rejestracja: 2007-05-01, 12:58
- VOLVO: 460
- Silnik: 2.0i
- KW/KM/NM: 109
- Rok: 1994
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
instalacja II generacji, sterownik BINGO-S.4!!!nie wiem czy to ma wpływ ale silniczek krokowy syczy tak jakby gdzies ciagnal lewe powietrze ale nic nie czuc i nie widac zeby bylo nieszczelne!!
http://www.xpango.com?ref=91474547
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
- freefly
- V
- Posty: 14
- Rejestracja: 2007-12-03, 21:00
- VOLVO: 460
- Silnik: B18EP
- KW/KM/NM: 75/103/142
- Rok: 1993
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
Może syczy bo jest zasyfiony ? Przeczyść, to zawsze pomaga.pluskwa9 pisze:instalacja II generacji, sterownik BINGO-S.4!!!nie wiem czy to ma wpływ ale silniczek krokowy syczy tak jakby gdzies ciagnal lewe powietrze ale nic nie czuc i nie widac zeby bylo nieszczelne!!
- VOLVO 460 1.7
- AUDI 100 2.3 C3 QUATTRO typ44 SPORT EXKLUSIV
- RENAULT MASTER 2.8dTi MAXI
dreamer.
- AUDI 100 2.3 C3 QUATTRO typ44 SPORT EXKLUSIV
- RENAULT MASTER 2.8dTi MAXI
dreamer.
-
- V
- Posty: 54
- Rejestracja: 2007-05-01, 12:58
- VOLVO: 460
- Silnik: 2.0i
- KW/KM/NM: 109
- Rok: 1994
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
czyścilem preparatem podobnym do WD40!a potem benzyną jeszcze!!nie wiem czym mozna jeszcze przeczyścić!moze ktoś mi podpowie jak najlepiej to zrobic??
http://www.xpango.com?ref=91474547
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
- Mithror
- Przyjaciele
- Posty: 678
- Rejestracja: 2006-05-26, 11:54
- Imię: Przem
- VOLVO: v40 + s80
- Silnik: 2.0T + 2.5T
- KW/KM/NM: 165 + 210
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: idealne
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Małkowo
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
Sprawdz cisnienie w cylindrach, moze zawory ci sie wypalily i przez to tyle chleje, ew. popatrz tez na swiece i kable WN.
Where dark and light don't differ...
now S80, 2.5T, LPG, 2006r. (210KM)
now V40, 2.0T, LPG, 2001r. (165KM)
ex 945, 2.4TD, 1991r. (108KM)
ex V70, 2.5TDI, 98r. (170 KM chip)
ex V440, 1.8i, LPG, 94r. (90KM)
now S80, 2.5T, LPG, 2006r. (210KM)
now V40, 2.0T, LPG, 2001r. (165KM)
ex 945, 2.4TD, 1991r. (108KM)
ex V70, 2.5TDI, 98r. (170 KM chip)
ex V440, 1.8i, LPG, 94r. (90KM)
-
- V
- Posty: 54
- Rejestracja: 2007-05-01, 12:58
- VOLVO: 460
- Silnik: 2.0i
- KW/KM/NM: 109
- Rok: 1994
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
zawory byly ustawiane niedawno, swiece i kopulka nowa!wszystko zaczelo dziac sie po ustawienniach zaworow!!mechanik powiedzial ze 2 byly podparte i je ustawil!po tych ustawieniach zaczal mi duzo palic!!albo zbeig okolicznosci albo cos mechanik spieprzyl!!
http://www.xpango.com?ref=91474547
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
- Mithror
- Przyjaciele
- Posty: 678
- Rejestracja: 2006-05-26, 11:54
- Imię: Przem
- VOLVO: v40 + s80
- Silnik: 2.0T + 2.5T
- KW/KM/NM: 165 + 210
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: idealne
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Małkowo
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
Pojedz do innego na ogledziny tego co zrobil, byc mzoe zle wyregulowal plytki zaworowe lub najlepiej sprawdzic cisnienie, od razu wyjdzie ktor gar jest zly i czy nie sa wypalone, bo plytka plytka a przyczyna moze byc glebiej...tez swojego czasu mialem zawory wypalone w jednym cylindrze i od razu spalanie podskoczylo o 2-3 litry...i od czasu ich wymiany chodzi jak marzenie:)
Where dark and light don't differ...
now S80, 2.5T, LPG, 2006r. (210KM)
now V40, 2.0T, LPG, 2001r. (165KM)
ex 945, 2.4TD, 1991r. (108KM)
ex V70, 2.5TDI, 98r. (170 KM chip)
ex V440, 1.8i, LPG, 94r. (90KM)
now S80, 2.5T, LPG, 2006r. (210KM)
now V40, 2.0T, LPG, 2001r. (165KM)
ex 945, 2.4TD, 1991r. (108KM)
ex V70, 2.5TDI, 98r. (170 KM chip)
ex V440, 1.8i, LPG, 94r. (90KM)
-
- V
- Posty: 54
- Rejestracja: 2007-05-01, 12:58
- VOLVO: 460
- Silnik: 2.0i
- KW/KM/NM: 109
- Rok: 1994
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
ale ja zakladalem gaz pare miesiecy temu!samochod kupilem sciagniety z belgii, jezdzil od nowosci na benzynie!mozliwe ze na benzynie moglo zawory powypalac??rozumiem na gazie jak za uboga mieszanka!!
http://www.xpango.com?ref=91474547
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
- Mithror
- Przyjaciele
- Posty: 678
- Rejestracja: 2006-05-26, 11:54
- Imię: Przem
- VOLVO: v40 + s80
- Silnik: 2.0T + 2.5T
- KW/KM/NM: 165 + 210
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: idealne
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Małkowo
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
nie, na benie to nie, glownie na gazie to wystepuje...
Where dark and light don't differ...
now S80, 2.5T, LPG, 2006r. (210KM)
now V40, 2.0T, LPG, 2001r. (165KM)
ex 945, 2.4TD, 1991r. (108KM)
ex V70, 2.5TDI, 98r. (170 KM chip)
ex V440, 1.8i, LPG, 94r. (90KM)
now S80, 2.5T, LPG, 2006r. (210KM)
now V40, 2.0T, LPG, 2001r. (165KM)
ex 945, 2.4TD, 1991r. (108KM)
ex V70, 2.5TDI, 98r. (170 KM chip)
ex V440, 1.8i, LPG, 94r. (90KM)
-
- V
- Posty: 54
- Rejestracja: 2007-05-01, 12:58
- VOLVO: 460
- Silnik: 2.0i
- KW/KM/NM: 109
- Rok: 1994
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
dodam ze jak odkrecalem swiece to na ostatnim cylindrze swieca byla czarna i zaolejona!!czy to cos powaznego??
http://www.xpango.com?ref=91474547
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
rejestrujcie sie tutaj a mozecie dostac telefony
- Mithror
- Przyjaciele
- Posty: 678
- Rejestracja: 2006-05-26, 11:54
- Imię: Przem
- VOLVO: v40 + s80
- Silnik: 2.0T + 2.5T
- KW/KM/NM: 165 + 210
- Był na spocie: 3
- Średnie spalanie: idealne
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Małkowo
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [460 2.0] Dławi się, dużo pali i szarpie na lpg
sprawdz dokladnie co jest na tej swiecy, wkleje ci cytat:
Zaolejenie
Elektrody oraz element izolujący zabrudzone olejem lub tłustą sadzą świadczą o znacznym zużyciu silnika( zbyt duży poziom oleju w silniku, nadmiernie zużyte pierścienie tłokowe, cylinder lub przylgnie zaworowe) w wyniku czego do komory spalania przedostaje się olej. W silniku dwusuwowym świadczy to o zbyt dużej ilości oleju w mieszance paliwa z olejem.
Osad sadzy
Elektrody oraz korpus świecy pokryte czarną sadzą świadczą o braku dostatecznego dogrzania silnika, zbyt długiej pracy z małymi prędkościami obrotowymi, pracy silnika na zbyt bogatej mieszance paliwowo powietrznej lub częstej jeździe na krótkich dystansach.
Takze przypatrz sie temu, wymien swiece i po poaru dniach jezdy sprawdz ponownie.
Zaolejenie
Elektrody oraz element izolujący zabrudzone olejem lub tłustą sadzą świadczą o znacznym zużyciu silnika( zbyt duży poziom oleju w silniku, nadmiernie zużyte pierścienie tłokowe, cylinder lub przylgnie zaworowe) w wyniku czego do komory spalania przedostaje się olej. W silniku dwusuwowym świadczy to o zbyt dużej ilości oleju w mieszance paliwa z olejem.
Osad sadzy
Elektrody oraz korpus świecy pokryte czarną sadzą świadczą o braku dostatecznego dogrzania silnika, zbyt długiej pracy z małymi prędkościami obrotowymi, pracy silnika na zbyt bogatej mieszance paliwowo powietrznej lub częstej jeździe na krótkich dystansach.
Takze przypatrz sie temu, wymien swiece i po poaru dniach jezdy sprawdz ponownie.
Where dark and light don't differ...
now S80, 2.5T, LPG, 2006r. (210KM)
now V40, 2.0T, LPG, 2001r. (165KM)
ex 945, 2.4TD, 1991r. (108KM)
ex V70, 2.5TDI, 98r. (170 KM chip)
ex V440, 1.8i, LPG, 94r. (90KM)
now S80, 2.5T, LPG, 2006r. (210KM)
now V40, 2.0T, LPG, 2001r. (165KM)
ex 945, 2.4TD, 1991r. (108KM)
ex V70, 2.5TDI, 98r. (170 KM chip)
ex V440, 1.8i, LPG, 94r. (90KM)