s40 instalacja do oceny

ODPOWIEDZ
Kaktus123321
V
V
Posty: 1
Rejestracja: 2016-05-22, 18:49
Imię: Kamil
VOLVO: s40
Silnik: 2.4
Rok: 2005
Przebieg: 190000
Status: Offline

s40 instalacja do oceny

Post autor: Kaktus123321 » 2016-05-22, 19:22

Nieaktualne
Ostatnio zmieniony 2016-06-02, 17:47 przez Kaktus123321, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
JemRekami
VOLV
VOLV
Posty: 950
Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 6
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 263
Lokalizacja: LZA/RZ
Status: Offline

Re: s40 instalacja do oceny

Post autor: JemRekami » 2016-05-23, 00:32

No za wiele na tych zdjęciach nie widać. Reduktor w szereg wpięty? Jak wtryskiwacze podłączone?
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.

Awatar użytkownika
pavlickk
VOLV
VOLV
Posty: 580
Rejestracja: 2015-05-16, 23:04
Imię: Kamil
VOLVO: S80 mk2
Silnik: B5254T6
KW/KM/NM: 200
Rok: 2007
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 244
Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
Status: Offline

Re: s40 instalacja do oceny

Post autor: pavlickk » 2016-05-23, 23:48

nie rozumiem tego montowania reduktora na grodzi poprzecznie i do tego tak wysoko
ex: C70 mk1 2.0 LPT
teraz: S80 mk2 2.5 T

Mikaell
VOLV
VOLV
Posty: 705
Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Status: Offline
Kontakt:

Re: s40 instalacja do oceny

Post autor: Mikaell » 2016-05-24, 21:35

pavlickk pisze:nie rozumiem tego montowania reduktora na grodzi poprzecznie i do tego tak wysoko
Jeżeli to automat to po prostu nie ma innego miejsca, choć można postarać się ciut niżej. Tak naprawdę to w sumie chyba bez większego znaczenia choć osobiście też wolę reduktory niżej.
Ostatnio w paru instrukcjach montażu do konkretnych aut przygotowanych przez Prinsa znalazłem tak montowane reduktory. Np. Civic, Peugeot 308 (poszedłem w ślad instrukcji) i XC90 2.5T :) ale w tym wypadku się nie przemogłem i wylądował pod lampą :)

Bardziej niż sposobem montażu przejąłbym się wydajnością reduktora - słabo rozróżniam te modele ale wygląda na Alaskę ??
(do 90KM).

Awatar użytkownika
pablo1987
V
V
Posty: 88
Rejestracja: 2016-01-15, 18:48
Imię: Pawel
VOLVO: s60
Silnik: 2.0T
KW/KM/NM: 132/180/240
Rok: 2006
Średnie spalanie: 10
Przebieg: 161000
Lokalizacja: Te La Wiw
Status: Offline

Re: s40 instalacja do oceny

Post autor: pablo1987 » 2016-05-25, 08:10

pavlickk pisze:nie rozumiem tego montowania reduktora na grodzi poprzecznie i do tego tak wysoko
Ja w s60 chciałem, żeby zamontowal w tym miejscu to powiedział że do tego może przyczepić się diagnosta, ze jest za blisko kolektora wydechowego,że tam jest za goraco, a on może stracić uprawnienia i to jest niezgodne z przepisami. Na rację?

Awatar użytkownika
pavlickk
VOLV
VOLV
Posty: 580
Rejestracja: 2015-05-16, 23:04
Imię: Kamil
VOLVO: S80 mk2
Silnik: B5254T6
KW/KM/NM: 200
Rok: 2007
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 244
Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
Status: Offline

Re: s40 instalacja do oceny

Post autor: pavlickk » 2016-05-25, 08:47

oj wiesz jak u nas się robi przeglądy... :)

ja widziałem, jak gościowi zamontowali w vectrze b przewód gazowy z filtrem 1 cm nad kolektorem wydechowym (tam wydechowy jest z przodu)
oczywiście żadnej osłony nikt tam nie widział od dekad

na pewno musi być poniżej zbiorniczka wyrównawczego, żeby był poprawny obieg wodny;
zalecają montowanie wzdłuż, żeby membrany nie były podatne na hamowanie/przyspieszanie
ex: C70 mk1 2.0 LPT
teraz: S80 mk2 2.5 T

wojtekT6
VO
VO
Posty: 303
Rejestracja: 2014-08-29, 21:34
Imię: Wojtek
VOLVO: S80
Silnik: T6
Rok: 2000
Średnie spalanie: 14 LPG
Przebieg: 200000
Lokalizacja: Chełm
Status: Offline

Re: s40 instalacja do oceny

Post autor: wojtekT6 » 2016-05-25, 11:57

Mikaell pisze: ...
Bardziej niż sposobem montażu przejąłbym się wydajnością reduktora - słabo rozróżniam te modele ale wygląda na Alaskę ??
(do 90KM).
To jest Arctic czyli wg strony Tomasetto 110 kW

Chalski
VIP
VIP
Posty: 7624
Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
Imię: Kamil
VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
KW/KM/NM: seria;) / 235KM
Rok: 1998
Był na spocie: 5
Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
Przebieg: 400
Lokalizacja: Otwock
Status: Offline
Kontakt:

Re: s40 instalacja do oceny

Post autor: Chalski » 2016-05-25, 22:36

pavlickk pisze:zalecają montowanie wzdłuż, żeby membrany nie były podatne na hamowanie/przyspieszanie
Tak było w instalacjach 1 i 2 generacji, tu jest to bez znaczenia
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898

PiotrekGC
V
V
Posty: 31
Rejestracja: 2016-02-03, 18:48
Imię: Piotrek
VOLVO: S60 (Pb + LPG)
Silnik: 2,5
KW/KM/NM: 210
Rok: 2006
Przebieg: 173000
Status: Offline

Re: s40 instalacja do oceny

Post autor: PiotrekGC » 2016-05-29, 20:39

Z tego montażu faktycznie mało widać. Wysokość tego reduktora nie przeszkadza, jak mówią koledzy wyżej. zestaw zenit pro i hana jest w porządku. ważne, jaki reduktor planowany. ja proponuję kme silver do tego zestawu. masz wtedy do 200 hp moc.
Pb + LPG = Zenit Pro
jeżdżę na lpg i się nie wstydzę!

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”