[v 850 combi 95 r 2.0 10V] pytanie o dobry warsztat LPG w Krakowie
- RRad
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-05-22, 14:19
- VOLVO: 850
- Silnik: 2.0 10v benzyna/lpg
- KW/KM/NM: 126
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: małopolskie
- Status: Offline
[v 850 combi 95 r 2.0 10V] pytanie o dobry warsztat LPG w Krakowie
Witam.
W związku z naprawą lub zmianą instalacji na sekwencję szukam dobrego sprawdzonego warsztatu w Krakowie. (auto kupiłem z instalacją która niestety nie jest taka jak być powinna)
Jeździłem do różnych ale nie jestem do końca zadowolony.
Czy warto kupować używaną sekwencję czy nie?
Potrzebuję aktualnych opinii.
pozdrawiam
RR
W związku z naprawą lub zmianą instalacji na sekwencję szukam dobrego sprawdzonego warsztatu w Krakowie. (auto kupiłem z instalacją która niestety nie jest taka jak być powinna)
Jeździłem do różnych ale nie jestem do końca zadowolony.
Czy warto kupować używaną sekwencję czy nie?
Potrzebuję aktualnych opinii.
pozdrawiam
RR
Radek
-
- VOLV
- Posty: 558
- Rejestracja: 2014-11-12, 14:15
- Imię: Kamil
- VOLVO: S60
- Silnik: B5244T5
- KW/KM/NM: 191/260/350
- Rok: 2006
- Przebieg: 250
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
Re: [v 850 combi 95 r 2.0 10V] pytanie o dobry warsztat LPG w Krakowie
RRad, na beskidzkiej Ci założą bardzo dobrze, ale terminy mają długie i wątpię, żeby chcieli się bawić w zakładanie używanych podzespołów: http://autonagaz.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Zamienię Pegasus-y 17-ki na jakieś lekkie (8-9kg) felgi 8x17, ET nie mniejsze niż 40.
- bodzio82
- V
- Posty: 48
- Rejestracja: 2014-11-14, 20:53
- Imię: BOGDAN
- VOLVO: 850
- Silnik: 2.0 T5
- KW/KM/NM: 155/211
- Rok: 1994
- Średnie spalanie: DUŻO
- Przebieg: 236000
- Status: Offline
Re: [v 850 combi 95 r 2.0 10V] pytanie o dobry warsztat LPG w Krakowie
RRad, kup elektronike uzywana np stag 300 isa 2 bo to najlatwiej ustawic reszta czyli reduktor wtryski kup nowe
- RRad
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-05-22, 14:19
- VOLVO: 850
- Silnik: 2.0 10v benzyna/lpg
- KW/KM/NM: 126
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: małopolskie
- Status: Offline
Re: [v 850 combi 95 r 2.0 10V] pytanie o dobry warsztat LPG w Krakowie
Znam beskidzką ma dobre opinie ale...wod2u pisze:RRad, na beskidzkiej Ci założą bardzo dobrze, ale terminy mają długie i wątpię, żeby chcieli się bawić w zakładanie używanych podzespołów: http://autonagaz.net" onclick="window.open(this.href);return false;
np. nie naprawiają innych uszkodzeń czyli np. wyjdzie konieczność wymiany kabli, świeć itp odmowa-zrób to sam lub jedź gdzieś indziej.
Założę czy będę naprawiał instalację a tu taka sytuacja? Dla mnie to niepoważne podejście. Jadę na naprawę w dane miejsce oczekuję naprawy na 100% a nie samej regulacji nie mam czasu na takie rzeczy. Traktuję to jako całość i trzeba to robić i się także na tym znać np. wiedzieć jakie świece dobrać czy kable do danego auta niby nic ale w niektórych autach to klucz do sukcesu.
Chyba za dużo klientów i się wybiera robotę.
pozdrawiam
R
-- 20 cze 2016, o 08:37 --
Coś w tym jest w starym aucie miałem staga i chodził rewelacyjnie (tylko małe regulacje i wymiany filtrów) miałem landi i inne wynalazki i było o wiele gorzej.bodzio82 pisze:RRad, kup elektronike uzywana np stag 300 isa 2 bo to najlatwiej ustawic reszta czyli reduktor wtryski kup nowe
pozdrawiam
RR
Radek
-
- V
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-04-21, 07:23
- Imię: Piotr
- VOLVO: XC70
- Silnik: 3,0T
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 2015
- Średnie spalanie: 16
- Przebieg: 148000
- Lokalizacja: Kraków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [v 850 combi 95 r 2.0 10V] pytanie o dobry warsztat LPG w Krakowie
Nie do końca się z Tobą zgodzę, bardzo często przyczyną szarpania jest wysokie napięcie a wysokie napięcie to nie tylko świece, ale cewki czy też kable. Jak wiadomo nie mam na razie zbyt wiele miejsca na warsztacie na przetrzymywanie samochodów w oczekiwaniu na towar/świece dla tego ograniczam się jedynie do zdiagnozowania przyczyny.RRad pisze:Znam beskidzką ma dobre opinie ale...
np. nie naprawiają innych uszkodzeń czyli np. wyjdzie konieczność wymiany kabli, świeć itp odmowa-zrób to sam lub jedź gdzieś indziej.
Założę czy będę naprawiał instalację a tu taka sytuacja? Dla mnie to niepoważne podejście. Jadę na naprawę w dane miejsce oczekuję naprawy na 100% a nie samej regulacji nie mam czasu na takie rzeczy. Traktuję to jako całość i trzeba to robić i się także na tym znać np. wiedzieć jakie świece dobrać czy kable do danego auta niby nic ale w niektórych autach to klucz do sukcesu.
Chyba za dużo klientów i się wybiera robotę.
pozdrawiam
R
pozdrawiam
Piotr Ficek
autoNAgaz.net | montaż, serwis instalacji LPG Kraków
-
- Przyjaciele
- Posty: 6130
- Rejestracja: 2009-09-02, 16:04
- Imię: Lukasz
- VOLVO: 940 kombi/ 740 sedan
- Silnik: B230FK/M90 / B230F + ASB
- KW/KM/NM: 99/135
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: ok. 12 L/100 km
- Przebieg: 471000
- Lokalizacja: Kraków (przybył z Hecznarowic)
- Status: Offline
Re: [v 850 combi 95 r 2.0 10V] pytanie o dobry warsztat LPG w Krakowie
Od strony klienta może to słabo wychodzi, bo wymiana świec, kabli jest zwykle prosta (nie zawsze - raz wymieniałem kable i świece w passacie B5 z silnikiem 1,6 benzyna i moduł zapłonowy jest tak ciekawie usytuowany, że niech diabli wezmą) ale skoro warsztat się zna na LPG, to niekoniecznie musi się znać na czymś innym. I tu rozumiem, że gazownik chce dostać sprawne auto do montażu, czy regulacji instalacji LPG.
Byłem kiedyś daawno temu w warsztacie na geometrię, głupi fiat 126p to był. I co? To nie był warsztat mechaniki ogólnej, ale konkretnie warsztat robiący geometrię. Jak zobaczyli, że są luzy w zawieszeniu, to mnie wysłali w diabły, żebym zrobił zawieszenie jak należy, a potem przyjechał na geometrię jak będą mieli na czym robić.
Tak samo SKP - mają badać stan techniczny, a nie cokolwiek grzebać przy aucie. Nawet chyba nie mogą z tego co kojarzę.
Miałem dwa razy w SKP przepaloną żarówkę, to sam musiałem zmienić podczas badania. Zmieniłem raz postojówkę, innym razem kierunek i auto przeszło przegląd.
P.S. Siostra montowała na Beskidzkiej gaz w Astrze II. Panowie założyli instalację, na oko auto chodziło poprawnie, ale z uwagi na problemy z sondą lambda, właściwa kalibracja instalacji nastąpiła podczas kolejnej wizyty jak już z lambdą było ok (okazał się tam jeszcze problem ze sterownikiem silnika...). Teraz wszystko śmiga aż miło.
Byłem kiedyś daawno temu w warsztacie na geometrię, głupi fiat 126p to był. I co? To nie był warsztat mechaniki ogólnej, ale konkretnie warsztat robiący geometrię. Jak zobaczyli, że są luzy w zawieszeniu, to mnie wysłali w diabły, żebym zrobił zawieszenie jak należy, a potem przyjechał na geometrię jak będą mieli na czym robić.
Tak samo SKP - mają badać stan techniczny, a nie cokolwiek grzebać przy aucie. Nawet chyba nie mogą z tego co kojarzę.
Miałem dwa razy w SKP przepaloną żarówkę, to sam musiałem zmienić podczas badania. Zmieniłem raz postojówkę, innym razem kierunek i auto przeszło przegląd.
P.S. Siostra montowała na Beskidzkiej gaz w Astrze II. Panowie założyli instalację, na oko auto chodziło poprawnie, ale z uwagi na problemy z sondą lambda, właściwa kalibracja instalacji nastąpiła podczas kolejnej wizyty jak już z lambdą było ok (okazał się tam jeszcze problem ze sterownikiem silnika...). Teraz wszystko śmiga aż miło.
Polecam http://www.vw.krakow.pl , www.miastorowerow.pl , www.nusiu.pl
Było: volvo 940 D24TIC.
Było: volvo 940 D24TIC.
- RRad
- V
- Posty: 73
- Rejestracja: 2009-05-22, 14:19
- VOLVO: 850
- Silnik: 2.0 10v benzyna/lpg
- KW/KM/NM: 126
- Rok: 1995
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: małopolskie
- Status: Offline
Re: [v 850 combi 95 r 2.0 10V] pytanie o dobry warsztat LPG w Krakowie
Panowie ja rozumiem stanowisko serwisu ale właśnie o to chodzi by załatwić sprawę kompleksowo na miejscu i wymienić tylko to co trzeba i nie tracić na to paru dni. Na benzynie auto śmiga kable cewka świece kopułka itp dają rady a na gazie nie. To oczywiście wiadomo że trzeba robić przy gazie częściej ale nie o to przecież chodzi bym co rok czy 2 lata wymieniał wszystkie te elementy! W takim wypadku gaz staje się mało opłacalny. (policzcie sobie ile kosztuje taki komplet z wymianą. Sama cewka nowa bosha bo o chińczykach radzę zapomnieć miałem 2 i odradzam to koszt ponad 500 zł a gdzie kable ponad 200, świece robocizna, strata dnia lub dni pracy itd. (także koszt szybszego zużycia silnika)
Na przegląd auto ma być sprawne a do specjalisty jadę by je naprawić to chyba oczywiste i to żadne porównanie.
pozdrawiam Was serdecznie i szerokiej drogi.
RR
Na przegląd auto ma być sprawne a do specjalisty jadę by je naprawić to chyba oczywiste i to żadne porównanie.
pozdrawiam Was serdecznie i szerokiej drogi.
RR
Radek