V70 III 2.0F jaka instalacja??
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
V70 III 2.0F jaka instalacja??
Witam wszystkich w tej części forum jestem po raz pierwszy. Kupiłem właśnie mojego długo wyszukiwanego łosia III gen. z 2010 r 2.0 F i chciałbym go zagazować. Mam w związku z tym pytanie, jaka najlepsza będzie do niego instalacja (nie chcę oszczędzać) nie musi to być standardowy zestaw może to być składak tj. z różnych dobrych jeśli nie najlepszych komponentów, max największa butla jaka wejdzie w miejsce koła zapasowego itd. Pomóżcie mi coś złożyć sensownego wskażcie warsztat który chały nie odwala jestem z Kielc ale kawałek mogę podjechać max 150 - 200 kilometrów.
Ps. Myślałem o takich firmach jak Stag, BRC, Prince, Hana ....ale nie znam się więc pytam Was drodzy Łosiolubcy
Ps. Myślałem o takich firmach jak Stag, BRC, Prince, Hana ....ale nie znam się więc pytam Was drodzy Łosiolubcy
Ada$
-
- V
- Posty: 139
- Rejestracja: 2014-06-11, 12:25
- Imię: Marcin
- VOLVO: S60
- Silnik: B5244S2 + LPG
- KW/KM/NM: 103/140
- Rok: 2002
- Średnie spalanie: 10
- Przebieg: 330000
- Lokalizacja: Lublin/Rzeszów
- Status: Offline
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... IC2L-6Xbks" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwróć się do kogoś z polecanych warsztatów zaznaczonych na mapie w powyższym linku .
Dobry gaziarz na pewno coś wymyśli
Zwróć się do kogoś z polecanych warsztatów zaznaczonych na mapie w powyższym linku .
Dobry gaziarz na pewno coś wymyśli
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
otrzymałem taką propozycję zestawu LPG: STAG 4 qbox, reduktor ACR01, listwa wtryskowa HANA 2002. Co o tym myślicie? Jakieś inne pomysły macie? Auto ma 230 tys km.
Proszę napiszcie, poprzednia odpowiedź pomocna była ale tylko częściowo, nadal niewiele wiem
Proszę napiszcie, poprzednia odpowiedź pomocna była ale tylko częściowo, nadal niewiele wiem
Ada$
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
Idź do dobrego gazownika i zapytaj, co sam zaproponuje.
Wysmyrane kciukami.
Wysmyrane kciukami.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
Hmm..., no szczerze powiem, że ... nie pomagacie. "...jak bym chciał zimne frytki to bym zamówił zimne frytki, jasne.." idąc za tą odpowiedzią Kramera tj. Jarosława Psikuty (Chłopaki nie płaczą) spodziewałem się konkretów. Napiszcie jeśli macie coś do powiedzenia a nie jakieś ogólniki typu odp. powyżej. Pozdrawiam
Ada$
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
Ale co z tego, jeśli Ci podamy instalację, a Ty pójdziesz do gazownika specjalizującym się w BRC, będziesz się upierać przy STAG-u, a potem będziesz marudził, że nie jest dobrze dostrojone, bo nie ma w danej technologii doświadczenia?
Do dobrych gazowników są kolejki, idziesz z terapią do lekarza, czy po terapię?
Do dobrych gazowników są kolejki, idziesz z terapią do lekarza, czy po terapię?
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
Potrzebuję informacji która z instalacji najlepiej sprawdza się w VOLVO i czy komponenty są dobre, czy aby nie zamienić któregoś z nich na lepszy. Nie upieram się przy STAG-u chcę taką która się sprawdziła i z którą są najmniejsze problemy. Ot i całe moje zapytanie.
Ps. chcę wiedzy żeby móc rozmawiać z gazownikiem i nie dać się wrobić w coś co akurat ma na stanie.
Ps. chcę wiedzy żeby móc rozmawiać z gazownikiem i nie dać się wrobić w coś co akurat ma na stanie.
Ada$
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
Najważniejsze, żeby reduktor wyrabiał z mocą silnika, wtryski miały odpowiednią średnicę, ale - przede wszystkim - żeby gazownik zdjął kolektor do nawiertów, zainstalował wszystko jak trzeba (a nie druciarstwo) i odpowiednio wystroił. I lepiej, żeby użył czegoś na stanie, ale o czym ma pojęcie, niż że będzie specjalnie zamawiał, bo będziesz mu wmawiał, że wiesz lepiej, ale stracicie obaj czas na strojenie, bo będzie musiał coś poznawać od zera.
Dlatego najpierw gazownik, potem rozmowa i wtedy ew. wrzuć to, co zaproponował. Nie buduje się domu zaczynając od urządzania ogródka.
Jak się uprzesz na jakieś podzespoły i nie znajdziesz gazownika, to albo zostaniesz ze źle zestrojoną instalacją, albo bez gazu (myślę, że na pewno znajdą się tacy, którzy montują tylko sprawdzone przez siebie części, a z powodu kolejek nie martwią się o jednego przesadnie upartego klienta; zdarzają się bufoni, ale znający się na rzeczy, więc miej to na poprawce).
Dlatego najpierw gazownik, potem rozmowa i wtedy ew. wrzuć to, co zaproponował. Nie buduje się domu zaczynając od urządzania ogródka.
Jak się uprzesz na jakieś podzespoły i nie znajdziesz gazownika, to albo zostaniesz ze źle zestrojoną instalacją, albo bez gazu (myślę, że na pewno znajdą się tacy, którzy montują tylko sprawdzone przez siebie części, a z powodu kolejek nie martwią się o jednego przesadnie upartego klienta; zdarzają się bufoni, ale znający się na rzeczy, więc miej to na poprawce).
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
No i ruszyliśmy z miejsca ale to dopiero jedynka. Napisałem co mi zaproponował a ja chcę opinii czy to dobry zestaw. Czy jednak szukać czegoś innego? dziś rozmawiałem z kolesiem który wspomniał że BRC urządzenia lepiej współpracują z volviakami. Im dalej brnę w temacie tym jest gorzej co raz większy zamęt a konkretów brak żeby choć zestawić. Jakaś tabelka czy coś w tym guście.
Ada$
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
Osobiście nie poważam wtryskiwaczy Hana, być może ich jakość się poprawiła, ale nie mam potrzeby eksperymentowania ponieważ od dłuższego czasu montuję bezproblemowe polskie wtryskiwacze Barracuda.
ACR-01 też od jakiegoś czasu nie montuję, choć miałem szczęście i trafiłem na dobry okres w ich burzliwej historii. Wątek o tych reduktorach liczy na lpg-forum 150 stron.
Do BRC nie mam pozytywnego stosunku ale być może za mało wiem. Tzn wiem że instalacja jest bardzo dobra i droga, a sieć monterów słaba.
Jakby co lubimy Volva (choć Twój silnik to Ford/Mazda). Jak masz go gdzieś zdrutować lokalnie i później szukać porad to być może będzie taniej podjechać do nas do Warszawy...
ACR-01 też od jakiegoś czasu nie montuję, choć miałem szczęście i trafiłem na dobry okres w ich burzliwej historii. Wątek o tych reduktorach liczy na lpg-forum 150 stron.
Do BRC nie mam pozytywnego stosunku ale być może za mało wiem. Tzn wiem że instalacja jest bardzo dobra i droga, a sieć monterów słaba.
Jakby co lubimy Volva (choć Twój silnik to Ford/Mazda). Jak masz go gdzieś zdrutować lokalnie i później szukać porad to być może będzie taniej podjechać do nas do Warszawy...
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
Jeśli chcesz mieć pełną wiedzę, to nie to forum. Chyba każdy współczesny sterownik będzie ok. Ja mam LPG-Tech i nie mam powodów do narzekania. Reduktora nie kojarzę, wtryski powinny sobie poradzić.
Parę lat temu jeszcze byłby ten strach uzasadniony, teraz - możliwości między rozwiązaniami w danej generacji są bardzo zbliżone.
Wysmyrane kciukami.
Parę lat temu jeszcze byłby ten strach uzasadniony, teraz - możliwości między rozwiązaniami w danej generacji są bardzo zbliżone.
Wysmyrane kciukami.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V70 III 2.0F jaka instalacja??
Ujmę to podobnie choć trochę inaczej.JemRekami pisze: Chyba każdy współczesny sterownik będzie ok. Ja mam LPG-Tech i nie mam powodów do narzekania. Reduktora nie kojarzę, wtryski powinny sobie poradzić.
Większość elektroniki daje radę (Tech, Stag, KME, Optima, pewnie i Zenit - że wymienię polskie marki).
Wtryskiwacze montuję tylko Barracuda.
A reduktora nie spotkałem jeszcze takiego co do którego nie byłoby jakiegoś "ale".
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl