Ok volvo śmiga aż miło na LPG zajęło mi to łącznie około 20 godzin cała robocizna.
O ile schemat instalacji można znaleźć w necie to podłączenie elektryczne już nie bardzo:
Podłączenie wtrysków:
- wg schematu kolorami i pamiętać że dwu kolorowe ida do kompa a jednokolorowe w stronę wtrysku podłączamy ( przecinamy zawsze kolorowy przewód nie zielony)
- Podłączenie pod cewkę błękitny oraz brązowy samotny z instalacji
- Obd podłączamy pomarańczowo zielony pod 7 pin obd
- Resztę wg schematu bardzo proste
Reduktor w s 60 i v 70 pow 2000 idealnie wchodzi pod filtr powietrza
jest tam nawet gwint w podłużnicy.
W kolektorze dolotowym trzeba uważać by listwa wtryskowa weszła no i oczywiście zdejmujemy kolektor do wiercenia otworów( śruba przy termostacie to nie projekt volvo tylko francuzów pewnie)
Zbiornik wszedł 82 litry tam wiercimy otwornica wejście przewodów i 2 otwory na śruby ( które wkładamy główkami do dołu by gwint był w zbiorniku)
Instalacje pod ( faro) prowadzimy od koła zapasowego miedzy zawieszeniem przednim do przewodów hamulcowych i wzdłuż nich do komory silnika niedaleko przekładni i potem elegancko po podłużnicy pod tym aluminiowym mocowaniem filtra.
Wejście do środka kabiny przez podszybie odkręcamy mechanizm wycieraczek i pod nim jest piękne wejście do środka auta, potem pod obd podłączamy i ja zrobiłem włącznik pod sterowanie nawiewami wygląda prawie jak fabrycznie ( tam jest włącznik w fabrycznej wersji cng trzeba rozkręcić panel ale to łatwe) Podłączenie instalacji przy skrzynce bezpieczników nad filtrem powietrza plus i minus jest tam idealnie dostępny, sam komputer instalacji schowałem w skrzynce na komputer silnika ( mam manual w automacie się nie zmieści wygląda jak fabryka
) i wiązkę elegancko pod pasem przednim schowałem.