V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-08-17, 11:38
- Imię: Mirek
- VOLVO: Volvo V40
- Silnik: 1.9T
- KW/KM/NM: 200 KM
- Rok: 2002
- Przebieg: 193000
- Status: Offline
V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
Czy jest tu może ktoś kto orientuje się co warto byłoby montować do mojego silnika? Dostałem kilka propozycji z warsztatów, jednak niewiele mi one mówią, co byłoby optymalną opcją dla tego auta?
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-05-06, 12:51
- Imię: Pawel
- VOLVO: S40
- Silnik: 1.6D
- Rok: 2005
- Przebieg: 280
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
pytaj na lpg-forum
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
Na pewnio nie masz silnika 1.9T 200km wiec zaczalbym od weryfikacji jaki masz silnik.
Jesli masz auto z USA - i oznaczenie 1.9T to masz silnik b4204t4 ~170km
Jesli masz auto eu to pewnie 2.0 T4 B4204T5 200km
No chyba ze masz swapa na t4 200 km przedlift
Jesli masz auto z USA - i oznaczenie 1.9T to masz silnik b4204t4 ~170km
Jesli masz auto eu to pewnie 2.0 T4 B4204T5 200km
No chyba ze masz swapa na t4 200 km przedlift
-
- VOL
- Posty: 408
- Rejestracja: 2014-01-19, 10:15
- Imię: Pawel
- VOLVO: XC90/IS350
- Silnik: B5254T2/2GR-FE
- KW/KM/NM: 250 i 320
- Rok: 2005
- Był na spocie: 7
- Średnie spalanie: trasa/miasto 11/15
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
bejk, Najważniejsze dla tego silnika do reduktor wydajny termicznie i miedź fi 8, wtryski moga być Barracuda 130nl, Reduktor KME Gold spokojnie wystarczy. No i strojenie - pod obciążeniem. Myślę, że w 2,5k sie spokojnie zmieścisz.
Tu mój nabytek
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
viewtopic.php?f=30&t=165142&p=1758706
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-08-17, 11:38
- Imię: Mirek
- VOLVO: Volvo V40
- Silnik: 1.9T
- KW/KM/NM: 200 KM
- Rok: 2002
- Przebieg: 193000
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
dlaczego nie? z tego się orientuje to właśnie taki silnik posiadamdypek pisze:Na pewnio nie masz silnika 1.9T 200km wiec zaczalbym od weryfikacji jaki masz silnik.
Jesli masz auto z USA - i oznaczenie 1.9T to masz silnik b4204t4 ~170km
Jesli masz auto eu to pewnie 2.0 T4 B4204T5 200km
No chyba ze masz swapa na t4 200 km przedlift
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
Nie było w 2002r silnika benzynowego o pojemności 1,9. No chyba że masz swapa z przedlifta.
Jeśli masz auto z USA i na klpaie 1.9T to masz silnik B4204T4 ~ 170 KM
Jeśli masz auto z USA i na klpaie 1.9T to masz silnik B4204T4 ~ 170 KM
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-08-17, 11:38
- Imię: Mirek
- VOLVO: Volvo V40
- Silnik: 1.9T
- KW/KM/NM: 200 KM
- Rok: 2002
- Przebieg: 193000
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
mam silnik 1.9 T4 200KM w w samochodzie z roku 2002 i szczerze to nie rozumiem o co Ci chodzi
patrz na pierwszą ocenę: http://www.autocentrum.pl/oceny/volvo/v ... 1997-2004/" onclick="window.open(this.href);return false;
nie tylko ja taki mam w samochodzie z tego rocznika, więc jednak istnieją. o żadnym swapie nic mi nie wiadomo
dzisiaj oddałem auto na montaż, wieczorkiem odbieram
wtryskiwacze Hana niebieskie, reduktor KME Twint, filtry Mimar, komputer KME NEVO, zbiornik gazu 48 litrowy - takie komponenty mi wrzucają, co myślicie?
patrz na pierwszą ocenę: http://www.autocentrum.pl/oceny/volvo/v ... 1997-2004/" onclick="window.open(this.href);return false;
nie tylko ja taki mam w samochodzie z tego rocznika, więc jednak istnieją. o żadnym swapie nic mi nie wiadomo
dzisiaj oddałem auto na montaż, wieczorkiem odbieram
wtryskiwacze Hana niebieskie, reduktor KME Twint, filtry Mimar, komputer KME NEVO, zbiornik gazu 48 litrowy - takie komponenty mi wrzucają, co myślicie?
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
wtryskiwacze Hana niebieskie, - powinny ze 40-60k km wytrzymać,
reduktor KME Twin, - połowa by go wystarczyła ? , niepotrzebny koszt, ale nie przeszkadza,
filtry Mimar, - wymień koniecznie na KME poliestrowe lub Alex 360 (odstojnik),
komputer KME NEVO, - bardzo dobrze,
zbiornik gazu 48 litrowy - chyba więcej nie wejdzie.
takie komponenty mi wrzucają,
co myślicie?
Że lepiej jakby montowali a nie wrzucali. Jak potrafią wystroić - będzie jeździć bardzo dobrze.
reduktor KME Twin, - połowa by go wystarczyła ? , niepotrzebny koszt, ale nie przeszkadza,
filtry Mimar, - wymień koniecznie na KME poliestrowe lub Alex 360 (odstojnik),
komputer KME NEVO, - bardzo dobrze,
zbiornik gazu 48 litrowy - chyba więcej nie wejdzie.
takie komponenty mi wrzucają,
co myślicie?
Że lepiej jakby montowali a nie wrzucali. Jak potrafią wystroić - będzie jeździć bardzo dobrze.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-08-17, 11:38
- Imię: Mirek
- VOLVO: Volvo V40
- Silnik: 1.9T
- KW/KM/NM: 200 KM
- Rok: 2002
- Przebieg: 193000
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
faktycznie źle dobrałem słowo.
czyli ogólnie ok, tylko te filtry. co z nimi nie tak? czemu wymieniać?
czyli ogólnie ok, tylko te filtry. co z nimi nie tak? czemu wymieniać?
-
- V
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-05-06, 12:51
- Imię: Pawel
- VOLVO: S40
- Silnik: 1.6D
- Rok: 2005
- Przebieg: 280
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
i jak po montażu?
-
- V
- Posty: 9
- Rejestracja: 2016-08-17, 11:38
- Imię: Mirek
- VOLVO: Volvo V40
- Silnik: 1.9T
- KW/KM/NM: 200 KM
- Rok: 2002
- Przebieg: 193000
- Status: Offline
-
- VOLVO
- Posty: 1096
- Rejestracja: 2010-04-09, 18:21
- Imię: Rys
- VOLVO: V70 III
- Silnik: 1.6EB/2.5T
- KW/KM/NM: 150/200
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 7.5/10
- Przebieg: 255
- Lokalizacja: Leszcz
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
Nie. Masz silnik 2.0.bejk pisze:mam silnik 1.9 T4 200KM w w samochodzie z roku 2002
Motor 1.9 to starsza jednostka wkładana w latach 1998-2000.
-
- V
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-09-02, 19:42
- Imię: Bartosz
- VOLVO: v70 R po raz trzeci
- Silnik: 2.5T
- Rok: 2005
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: ------------
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Andrychów
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
bejk, jak tobie sie jeździ najważniejsze .... i nie masz silnika 1.9 ... tylko poliftowe 2.0T t4
-
- V
- Posty: 37
- Rejestracja: 2014-08-31, 23:14
- Imię: Tomasz
- VOLVO: V70 III
- Silnik: D4204T
- KW/KM/NM: 100/136/320
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.06
- Przebieg: 194000
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
Mam parę uwag
Nikt nie zrobił kompensacji na listwie wtryskowej przez co ostatni cylinder będzie jeździł bardziej ubogo niż pierwszy. KME TWIN to trochę przerost formy nad treścią ale lepiej za mocny niż za słaby:D
Wsadziłbym jeden podwójny zawór OMB, a tutaj ktoś zaoszczędził 30zł i wziął dwa zawory przez co jest bardziej napchane pod maską. Reduktor powinien się zmieścić pod skrzynką bezpieczników Ja tam przynajmniej miałem wygląda to bardziej estetycznie. W Moim T4 zamontowałem wtryski LPG bardziej na pion, nie jest to obowiązek ale dzięki takiemu montażowi nie zbiera się syf tylko wpada do komory spalania razem z olejem z gazu. Dodatkowo zamiast zwykłego filtra fazy lotnej polecam odstojnikowy np. LPGTECH Perfect Blue. Jeszcze pokaż fotkę jak masz butlę zamontowaną bo może do jazdy na wstecznym
Nikt nie zrobił kompensacji na listwie wtryskowej przez co ostatni cylinder będzie jeździł bardziej ubogo niż pierwszy. KME TWIN to trochę przerost formy nad treścią ale lepiej za mocny niż za słaby:D
Wsadziłbym jeden podwójny zawór OMB, a tutaj ktoś zaoszczędził 30zł i wziął dwa zawory przez co jest bardziej napchane pod maską. Reduktor powinien się zmieścić pod skrzynką bezpieczników Ja tam przynajmniej miałem wygląda to bardziej estetycznie. W Moim T4 zamontowałem wtryski LPG bardziej na pion, nie jest to obowiązek ale dzięki takiemu montażowi nie zbiera się syf tylko wpada do komory spalania razem z olejem z gazu. Dodatkowo zamiast zwykłego filtra fazy lotnej polecam odstojnikowy np. LPGTECH Perfect Blue. Jeszcze pokaż fotkę jak masz butlę zamontowaną bo może do jazdy na wstecznym
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
udowodnij.jelcyn777 pisze:Nikt nie zrobił kompensacji na listwie wtryskowej przez co ostatni cylinder będzie jeździł bardziej ubogo niż pierwszy.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 37
- Rejestracja: 2014-08-31, 23:14
- Imię: Tomasz
- VOLVO: V70 III
- Silnik: D4204T
- KW/KM/NM: 100/136/320
- Rok: 2009
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 6.06
- Przebieg: 194000
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
Obecnie nie mogę bo nie mam już T4, wystarczy zrobić kalibracje wtryskiwaczy i widać różnice w korekcie. Potem zrobić kompensacje i ponownie kalibracje. Testowałem to w diego g3 bo ma taką opcję, w stagu nie pamiętam.
Kompensacje stosuje się w silnikach V, gdyby to volvo było wolnossakiem to bym powiedział że po co, ale nie przy tej mocy i zapotrzebowaniu na gaz.
Jeśli jest inaczej i ciśnienie jest idealnie takie samo w każdym wtrysku, to udowodnij.
Kompensacje stosuje się w silnikach V, gdyby to volvo było wolnossakiem to bym powiedział że po co, ale nie przy tej mocy i zapotrzebowaniu na gaz.
Jeśli jest inaczej i ciśnienie jest idealnie takie samo w każdym wtrysku, to udowodnij.
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
To jest 2.0T ale nie T4 tylko amerykańskie 1.9T okolice 170KMLeny V40 pisze:bejk, jak tobie sie jeździ najważniejsze .... i nie masz silnika 1.9 ... tylko poliftowe 2.0T t4
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
jelcyn777, jakby to miało 230 i więcej koni to ok, warto zasilić z dwóch stron. Ale przy takiej mocy - nie trzeba.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-09-02, 19:42
- Imię: Bartosz
- VOLVO: v70 R po raz trzeci
- Silnik: 2.5T
- Rok: 2005
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: ------------
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Andrychów
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
dypek pisze:To jest 2.0T ale nie T4 tylko amerykańskie 1.9T okolice 170KMLeny V40 pisze:bejk, jak tobie sie jeździ najważniejsze .... i nie masz silnika 1.9 ... tylko poliftowe 2.0T t4
JEST okrojone na programie tylko ... poszukaj czym się różni politowa 2.0 T od 2.0 T z oznaczeniem t4 . Bo ręce opadają
-
- VOL
- Posty: 434
- Rejestracja: 2012-05-04, 22:45
- Imię: X
- VOLVO: S80
- Silnik: T6
- KW/KM/NM: 300
- Rok: 2014
- Był na spocie: 10
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Mazury
- Status: Offline
Re: V40 1.9T 2002 jaka instalacja?
Może i jest okrojona na programie ale chyba póki co ten silnik nie ma 200KM bo autor nie chwalił się programem a montaż LPG też nie zwiększył mocy. Chyba że pisząc T4 miałeś na myśli nie oznaczenie modelu auta tylko oznaczenie silnika to zgadza się.