[V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
[V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
Napiszcie co się lepiej sprawdza węże Faro (może coś w nazwie pokręciłem to mnie poprawcie) czy miedź? Co jest trwalsze albo lepiej się sprawdza?
Ada$
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
jedno i drugie jest ok - faro jest elastyczne, więc łatwiej się układa.
W przypadku miedzi 6mm układanie to nie problem, ale 8-kę już się zdecydowanie gorzej profiluje ( szczególnie przy wielozaworze butli )
Z kolei miedź 8mm na złączach ma nieco większy przelot niż jej odpowiednik faro 13 ( samo faro ma większy przelot, ale końcówki używane do złącz sporo zawęzają )
Reasumując - co lepsze - wg mnie to co akurat jest lepsze w danej realizacji, aczkolwiek jest ogólna tendencja na montowanie faro.
W przypadku miedzi 6mm układanie to nie problem, ale 8-kę już się zdecydowanie gorzej profiluje ( szczególnie przy wielozaworze butli )
Z kolei miedź 8mm na złączach ma nieco większy przelot niż jej odpowiednik faro 13 ( samo faro ma większy przelot, ale końcówki używane do złącz sporo zawęzają )
Reasumując - co lepsze - wg mnie to co akurat jest lepsze w danej realizacji, aczkolwiek jest ogólna tendencja na montowanie faro.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: [V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
A co z odpornością Faro na wysoką i niską temperaturę, na ogień i na przecieranie?
Ada$
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
To ma homologację, więc spełnia wymagania.
Z praktyki - jak blisko układu wydechowego w początkowej jego części to trzeba w osłonę wrzucić.
Z praktyki - jak blisko układu wydechowego w początkowej jego części to trzeba w osłonę wrzucić.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: [V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
Masz większą orientację, na co byś się zdecydował (miedź czy Faro) gdybyś teraz zakładał gaz? Na co również zwrócić uwagę przy montażu żeby nie było druciarstwa
Ada$
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
W zasadzie patrząc od strony klienta to jest mi obojętne, czy byłoby to faro czy miedź - jest sporo innych ( ważniejszych ) kwestii jak np. poprawność nawiertów ( na zdjętym kolektorze ), optymalne rozmieszczenie wtryskiwaczy ( na możliwie krótkich i równych wężykach ), odpowiednio wydajny reduktor, butla nie do tzw. "jazdy na wstecznym" i na koniec sensowne strojenie ( a nie autokalibracja i za bramę )
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-08-19, 09:06
- Imię: Adam
- VOLVO: VOLVO III V70 2.0F + LPG
- Silnik: B42004S4
- KW/KM/NM: 107/145/190
- Rok: 2010
- Średnie spalanie: 22 zł/100km
- Lokalizacja: Kielce
- Status: Offline
Re: [V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
Raczej od strony montażysty serwisanta widzisz na pewno co dzieje się z miedzią a co z tworzywem? Wiem, że klient ma zawsze rację więc robi się to czego sobie życzy żeby był zadowolony. I co to znaczy że butla jest do jazdy na wstecznym?
Ada$
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
Jak jest poprawnie zamontowane to co się ma dziać - jest i robi to do czego zostało stworzone.
A butla - ma być wielozaworem w stronę zderzaka - wtedy jest poprawnie.
Chyba że podwieszana z zewnetrznym WZ, to wtedy już bardziej kwestia możliwości montażowych i bezpieczeństwa ma znaczenie.
A butla - ma być wielozaworem w stronę zderzaka - wtedy jest poprawnie.
Chyba że podwieszana z zewnetrznym WZ, to wtedy już bardziej kwestia możliwości montażowych i bezpieczeństwa ma znaczenie.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: [V70 III 2.0F 2010] Co lepsze węże Faro czy miedź?
Jak jest wielozawór wsadzony z drugiego kierunku (z przodu butli patrząc kierunkiem jazdy), to podczas jazdy - i gdy zbiornik nie jest pełny - to jak Ciebie wciska w siedzenia przy przyspieszaniu, tak gaz również leci do tylnej "ścianki", na której nie ma ssaka - przez co gazu również "nie ma". Ale gdybyś jechał na wstecznym - wtedy ciecz będzie napierała na zawór. Dlatego do jazdy na wstecznym.I co to znaczy że butla jest do jazdy na wstecznym?
Idealnie to widać na wpół pełnym zbiorniku i jeździe pod stromą górkę.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.