Witam
Szukam V40 po 2011 r. w silniku 2.0, lub s60/v60 w silniku 2.0 lub 2.5 . Pytanie moje jest takie czy da sie te silnikizagazować? Szczególnie v40.
Volvo V40,s60po 2011 r, T3,T4,T5,T6
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2012-12-16, 12:18
- VOLVO: mo¿e s 40
- Silnik: 2.0
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo V40,s60po 2011 r, T3,T4,T5,T6
Zasadniczo silniki 4 cylindrowe (2.0) po 2011 to wtrysk bezpośredni.
Niektóre gazowalne w cenie (dez)orientacyjnej 10k pln. Prins DLM.
"Stare" silniki 5 (2.5l) cylindrowe gazowalne bezproblemowo w ludzkich pieniądzach.
Niektóre gazowalne w cenie (dez)orientacyjnej 10k pln. Prins DLM.
"Stare" silniki 5 (2.5l) cylindrowe gazowalne bezproblemowo w ludzkich pieniądzach.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2012-12-16, 12:18
- VOLVO: mo¿e s 40
- Silnik: 2.0
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lublin
- Status: Offline
Re: Volvo V40,s60po 2011 r, T3,T4,T5,T6
Czyli kupując w benzynie nie zagazuje z tymi nowymi silnikami;/ Dziękuje za informację:)