Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
-
- V
- Posty: 39
- Rejestracja: 2012-04-17, 18:29
- Imię: GR
- VOLVO: XC60
- Silnik: 3.0 T6
- KW/KM/NM: 304
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Status: Offline
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
W moim przypadku w xc jest sterownik stag qmax, reduktor KME (ale z głowy nie wiem jaki model) i wtryskiwacze jak wskazałem powyżej. W S80 był dokładnie taki sam sterownik i reduktor.
- fr4n
- V
- Posty: 45
- Rejestracja: 2016-07-29, 12:08
- Imię: Damian
- VOLVO: s80
- Silnik: 2.9 T6
- KW/KM/NM: 272 KM
- Rok: 2002
- Średnie spalanie: 16/100 LPG
- Przebieg: 240000
- Status: Offline
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
a co sądzicie o tym zestawie :
Montaż LPG Volvo S80 z 2.9 Turbo 272KM
Nie jest to przypadkiem przerost formy nad treścią ?
Montaż LPG Volvo S80 z 2.9 Turbo 272KM
Nie jest to przypadkiem przerost formy nad treścią ?
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
a treść - jedynie marketingowa
tekst, że SET na 600 koni to niezła kpina
tekst, że SET na 600 koni to niezła kpina
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petr21
- V
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-06-22, 12:02
- Imię: Piotr
- VOLVO: V50
- Silnik: B5254T3
- KW/KM/NM: 196/267/408
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: 15
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: lubelskie
- Status: Offline
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
Przy takim przebiegu rocznym chyba nie ma sensu. Ja tyle robię w 3 miechy i wtedy gaz ma sens...
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
..:: Baltazar Peter RK Gąbka ::..
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
- Imię: Jan
- VOLVO: V70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 2014
- Status: Offline
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
Tak doczytałem. W xc-keihin, s80-baracuda.mrulez pisze:W moim przypadku w xc jest sterownik stag qmax, reduktor KME (ale z głowy nie wiem jaki model) i wtryskiwacze jak wskazałem powyżej. W S80 był dokładnie taki sam sterownik i reduktor.
Ostatnio zmieniony 2017-03-27, 19:59 przez mondpas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
I o czym to świadczy? W zasadzie jedynie o preferencjach montażysty
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
- Imię: Jan
- VOLVO: V70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 2014
- Status: Offline
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
To ostatecznie klient decyduje za co chce zapłacić.
Ostatnio zmieniony 2017-03-27, 20:00 przez mondpas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
Hana Blue - obecnie strzał w kolano,
Hana Green - słabo sobie wyobrażam
Keihin brązowy - nowy ???
Stag 300-6 ISA2 - nie ma powodu aby być miłym dla AC i stoki magazynowe im czyścić
Agis OBD can - chyba nie najbardziej popularny, ale nie to żeby niedobry.
Romano - super reduktor, ale rzadko dojeżdża końca gwarancji ... trochę reklamowałem, a trochę bolało
Hana Green - słabo sobie wyobrażam
Keihin brązowy - nowy ???
Stag 300-6 ISA2 - nie ma powodu aby być miłym dla AC i stoki magazynowe im czyścić
Agis OBD can - chyba nie najbardziej popularny, ale nie to żeby niedobry.
Romano - super reduktor, ale rzadko dojeżdża końca gwarancji ... trochę reklamowałem, a trochę bolało
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
-
- VOLVO
- Posty: 2643
- Rejestracja: 2013-11-18, 21:56
- Imię: Sebastian
- VOLVO: S60
- Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2002
- Był na spocie: 8
- Przebieg: 355000
- Lokalizacja: Świdnik/Lublin
- Status: Offline
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
Oczywiście że sens jest.Petr21 pisze:Przy takim przebiegu rocznym chyba nie ma sensu
-
- V
- Posty: 32
- Rejestracja: 2017-02-09, 19:53
- Imię: Jan
- VOLVO: V70
- Silnik: D4
- KW/KM/NM: 210
- Rok: 2014
- Status: Offline
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
Ciekawe czy klient myśli o podnoszeniu mocy. Jeśli już, to mógł to zrobić przed założeniem gazu a nie po.Struna pisze:a treść - jedynie marketingowa
tekst, że SET na 600 koni to niezła kpina
Ostatnio zmieniony 2017-03-27, 20:01 przez mondpas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Petr21
- V
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-06-22, 12:02
- Imię: Piotr
- VOLVO: V50
- Silnik: B5254T3
- KW/KM/NM: 196/267/408
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: 15
- Przebieg: 280000
- Lokalizacja: lubelskie
- Status: Offline
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
Ja jednakże go nie widzęsnow pisze:Oczywiście że sens jest.Petr21 pisze:Przy takim przebiegu rocznym chyba nie ma sensu
Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
..:: Baltazar Peter RK Gąbka ::..
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3578
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
Tu nie ma co widzieć lub nie, to dosyć prosta matematyka.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VOL
- Posty: 482
- Rejestracja: 2011-04-29, 15:28
- Imię: Piotrek
- VOLVO: S60/S40
- Silnik: 2.0T/1.9D
- KW/KM/NM: 180KM i 116KM
- Rok: 2001
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 12/6
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Zabrze
- Status: Offline
Re: Volvo xc60 t6. Zagazować czy nie?
I najważniejsze zrobić dobrze na dobrych polskich podzespolach ( nie oszczedzac na siłę na montażu) aby potem podczas eksploatacji oszczędzać na paliwie ja mam co prawda 2.0 T i ok 210 Km. Elektronika Kme Nevo pro reduktor Kme GT turbo i wtryski Barracuda 130 nl i można powiedzieć że się sprawuje bardzo dobrze wymieniam tylko filtry
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka