Finito! Bednara80 załatwił sprawę. Udało się zdiagnozować padnięty MapSensor który był powodem awarii.
A co najważniejsze w drugiej kolejności to problem z nierówną pracą został chyba definitywnie zażegnany. Okazało się, że ktoś majstrował przy regulacji wtrysków i jeden z nich był zwyczajnie rozregulowany. Na chwile obecną auto pracuje tak samo na benzynie jak i gazie, po prostu "bajka" w porównaniu do tego co było .
Żeby było tego mało zmierzona została kompresja która wynosi: 10, 9,5 ,10 ,10. Ciekawe gdyż z tego co wiem powinna wynosić 8.7:1 . Miernik był praktycznie nowy.
[Volvo 940 B230FT] Padło LPG.
-
- V
- Posty: 83
- Rejestracja: 2015-12-30, 19:36
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: 760 Turbo Diesel/XC90
- Silnik: D24TIC/D5
- KW/KM/NM: 124/165
- Rok: 1984
- Średnie spalanie: ni wiem
- Przebieg: 600
- Status: Offline
- t_c
- VOLVO
- Posty: 1387
- Rejestracja: 2008-06-10, 16:43
- Imię: Jarek
- VOLVO: 945
- Silnik: B200FT
- KW/KM/NM: 155
- Rok: 1996
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 13,4 lpg
- Przebieg: 411000
- Lokalizacja: WK i WL
- Status: Offline
Re: [Volvo 940 B230FT] Padło LPG.
Wszystko jest w porządku, bo mierzyłeś ciśnienie sprężania. Stopień sprężania to co innego, jego się nie mierzy a wylicza.MrChris pisze:zmierzona została kompresja która wynosi: 10, 9,5 ,10 ,10. Ciekawe gdyż z tego co wiem powinna wynosić 8.7:1 . Miernik był praktycznie nowy.
-
- V
- Posty: 83
- Rejestracja: 2015-12-30, 19:36
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: 760 Turbo Diesel/XC90
- Silnik: D24TIC/D5
- KW/KM/NM: 124/165
- Rok: 1984
- Średnie spalanie: ni wiem
- Przebieg: 600
- Status: Offline