Jak myslicie czy jest sens zakladac II generacje do 2.0 czy jednak odzalowac i celowac w sekwencje?
Marel
Re: II-ga generacja w S40 2.0
-
- V
- Posty: 8
- Rejestracja: 2008-01-11, 15:28
- Imię: I
- VOLVO: VOLVO: *
- Silnik: Silnik: *
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Lokalizacja:
- Status: Offline
- Kontakt:
- Artur78
- VIP
- Posty: 10068
- Rejestracja: 2007-07-05, 20:25
- Imię: Artur
- VOLVO: V70
- Silnik: B5202S
- KW/KM/NM: 126
- Rok: 1997
- Był na spocie: 101
- Średnie spalanie: ile wleję
- Przebieg: 433000
- Lokalizacja: Wrocław
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: II-ga generacja w S40 2.0
marel, jak bez turbiny możesz bez problemu zakładać II generację. Miałem auto (Punto II 1,2) z 2002 roku z silnikiem z wielopunktowym sekwencyjnym wtryskiem paliwa a zamontowałem LPG II generacji - przez prawie 50.000 km chodził bez zarzutu. Teraz podobna sytuacja - też LPG II generacji, też pracuje poprawnie. A różnica w kasie spora. Jednak jak Cię stać i chcesz autem pojeździć dłużej to bierz sekwencję - nie ma tak wielkiej różnicy w cenie dla 4-cylindrowców (dla mnie (5 cylindrów) różnica była już spora: 2500 albo 4300).
Pozdrawiam !
Pozdrawiam !
Mój czarnuch - V70
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97
*
*
KUPIĘ VOLVO 850/V70, benzyna+LPG, full wypas, ASB
moje ex:
- CC700 '96
- Punto II '02
- 854 T-5 ASB '94
- V70XC ASB '97