Witam, szukałem informacji ale nie mogłem znaleźć żadnych opinii jeśli chodzi o ten silnik z taką mocą?
Jak się spisuje instalacja ? jakie koszty jej założenia?
Czy raczej nie pchać się w gaz? myślę nad gazem bo robię duże przebiegi.
LPG do S80 2.0T 163KM 2003 r
-
- V
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-10-30, 20:49
- Imię: Sewo
- VOLVO: nie mam
- Silnik: chciałbym 2.0
- KW/KM/NM: 140 kuca
- Rok: 2005
- Przebieg: 0
- Status: Offline
-
- VO
- Posty: 163
- Rejestracja: 2013-02-15, 21:34
- Imię: Cezary
- VOLVO: s60
- Silnik: 2.5T
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2007
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
Re: LPG do S80 2.0T 163KM 2003 r
Jeśli ogarnięty gazownik i silnik w dobrej kondycji nie będzie żzadnego problemu.
-
- Moderatorzy
- Posty: 6033
- Rejestracja: 2006-08-29, 23:43
- Imię: Michal
- VOLVO: 2x480,740,v70,245,850,440,C70
- Silnik: B20F,B230F,D5252T,B230FT,D24T
- Rok: 0
- Był na spocie: 24
- Przebieg: 222635
- Lokalizacja: Płock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: LPG do S80 2.0T 163KM
Jeżeli chodzi o lpg to nie ma znaczenia jaki whiteblock, bo wszystkie te silniki czy to 2.0 czy 2.3 czy 2.4 czy 2.5 czy n/a czy turbo lubią gaz. Koszt przy dobrej instalacji i dobrym montażu to średnio 3tyś. Poszukaj i poczytaj bo sporo wątków jest o doborze gratów gazowych i polecanych warsztatach, dobre graty + ogarnięty montaż i będzie pan zadowolony
480S, 480Coll, 744 USA Turbo, 245 USA, 850 T-5R, 440, 850 eR, C70
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA
ex 480S 480ES 480ES v70 945 944 440 745 USA V70 460 744 USA