[850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

[850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-14, 14:53

Witam
Już jakiś czas (długi) przyglądam się forum... ale pierwszy raz mam zagwostkę stąd piszę... możliwe że też walnąłem się z tematem - z góry przepraszam.
Prawdopodobnie rozgrzebuję stary już obgadany na lewę stronę wątek LPG i do którego silnika. Wiem za i przeciw LPG dużo już słyszałem.. nie tylko w volvo.
Do tej pory jeździłem "czystymi"... tj bez instalacji LPG samochodami. Teraz chce po kilku latach grzechu niewierności powrócić do volvo.... najbardziej mi leżała do tej pory ze wszystkich 850tka.
Szukam do kupna egzemplarza w który zainwestuje na spokojnie... z głową itd. Moje do tej pory relacje z 850tką to 2,3 w wersji USA z automatem i chiptuning.... do 297km... jazda super... sprawowanie sie super... naprawy znikome... budżet paliwowy (wydatki) wielkości małego państwa.
Ostatnio powiększyłem obszar działania firmy i wyjazdy średnio w miesiącu to 2-4tyś km. Jako że już nie mam samochodu służbowego (na ten moment mam pożyczonego VW 1,9 passat - spalanie w trasie przy mojej dość emeryckiej jeździe 3,9-4,4) muszę coś sobie wygodnego przyszykować na jazdy co nie zabije mnie kosztami paliwa - stad pomysł na LPG. Myślałem jeszcze o TDI dużo czytałem (jeździłem tylko benzyną) ale nie wiem czy w mieście nie nadrobię oszczędności z trasy i średnio na wyjazd nic nie zyskam. Sąd pomysł na benzynę + LPG. Pytanie dotyczy bardziej nie czy LPG (bo to już pewne) co wybrać patrząc z punktu widzenia jakości jazdy (co jest lepsze). Typuje dwa modele silników 2,0 i 2,5 (słabszy bez turbo). Wiem że masa obu wersji jest podobna ale moc o prawie 50kM mniejsza. Ale z drugiej strony moc to jedno a Nm to drugie. Czy faktycznie 2,0 jak (większość pisze) jest tak bardzo "mułowata" (mówimy o normalnym użytkowaniu) mam doświadczenia niestety z mocnego samochodu i którym jeździłem zaraz po studiach gdzie nie patrzyłem za bardzo na przepisy i ilość lanego paliwa (najwyżej nie dojadłem :)
Jak wygląda sprawowanie się obu (przy normalnej jeździe) powiedzmy po 50-100tyś bo instalacje dla obu powiedzmy jest z grubsza taka sama. Co z resztą silnika. Na co zwrócić uwagę przy zakupie - jakieś niuanse. Namierzam w tej chwili dwa modele jeden w Trzebnicy 2,5 drógi 2,0 w Pabianicach.... przebieg dość spory (ale ja kupując 850 miałem tablice 370tyś i dobiłem do prawie 500tyś) oba to manualne skrzynie. Czy ktoś coś poradzi?

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: adamusss » 2016-12-15, 09:59

Jak masz zamiar sporo jeździć w trasie to polecam minimum 2,5l 170KM... i tak: 2,0 jest mułowaty jak cholera, daleko mu do komfortu podróżowania z tym silnikiem - przynajmniej nie na moje nerwy... ;)

P.S. Z trudem przebrnąłem przez Twojego posta... po przeczytaniu 1/2 straciłem ochotę na czytanie reszty :P
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-15, 11:22

Dzięki za uwagę - wiem kręcę... ale mam 1001 myśli na sekundę i trudno mi sprecyzować w formie pisanej swoje myśli. Pytanie pomocnicze czy do gazu jak większość mówi bez turbo (czyli te 170km) bo troszkę mniej roboty i wymogów co do instalacji czy może jak się trafi z turbiną - czy to już większa ilość problemów z regulacją. W starej 850tce miałem troszkę kłopotów właśnie z turbo (ale jeździłem na benzynie). Co do ilości kilometrów to nie przewiduję że zejdę poniżej tych 2tyś/mieś.

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: adamusss » 2016-12-15, 14:48

Szczerze? Brałbym z turbo... nie ma żadnych przeciwwskazań do LPG z tego tytułu. Może sama instalacja będzie trochę droższa, ale regulacja nie jest z tego tytułu jakoś mocniej skomplikowana, grunt żeby to zakładał rozgarnięty gazownik.
Jeżeli bez turbo, to minimum ten 2,5 170KM, no chyba że nie przeszkadza Ci zastanawianie się czy zdążysz przy wyprzedzaniu... ;)
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-15, 15:21

Jeżdżę jak napisałem po emerycku najczęściej wyjeżdżam do pracy o 03:00 wracam 22:00 więc korki i zawalidrogi mi nie straszne bo jadę zazwyczaj pustą drogą aczkolwiek wspominam swoją "starą" jak się poruszała po drogach to troszkę korci. Czy w takim wypadku jeśli turbo to rozumiem dobrze by było od razu je zdiagnozować?
Nie wiem czy jest jakiś "magiczny" zestaw (model lub producent) który dobrze sprawdza się w tych silnikach. Mam tylko jednego gazownika w okolicy... w sumie na miejscu tj TECHLAND w Starym Sączu - nie mam opinii na ich temat (nie miałem LPG) i chciałbym sprawdzić co doradzą a co jest już przetestowane przez innych użytkowników. A jak ktoś jest na miejscu to łatwiej jest egzekwować wykonanie instalacji - zwłaszcza jak coś nie do końca działa.

Awatar użytkownika
urbek
VOLV
VOLV
Posty: 643
Rejestracja: 2008-10-30, 08:02
Imię: Pawel
VOLVO: V850 2.5 20v / V70 II 2.3 T5
Silnik: B5254S / B5234T3
KW/KM/NM: 125/170 / 184/250
Rok: 1995
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kobyłka
Status: Offline
Kontakt:

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: urbek » 2016-12-15, 19:31

Miałem 2.0 10V i zrobiłem swap na 2.5 20V czy żałuję?? Na pewno nie. Jeden i drugi silnik śmigał u mnie na LPG i takiej zwykłej podciśnieniowej. Nigdy żadnych najmniejszych problemów. Z tą różnica że ten 2.5 chyba mniej pali niż ten 2.0 a na pewno nie więcej.
Pozdrawiam
urbek

Jak widać na załączonym obrazku mózg mam, ale czy to o czymś świadczy??

Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-15, 21:30

ok... poczytał jeszcze (w sumie już trzy dnie czytam tylko o silnikach, instalacjach, opinie i przemyślenia itd) no to myślę że ten "wolny ssak" będzie optymalny. Wolę się wozić niż ścigać - nie mam być pierwszy na 100m tylko ostatni na stacji paliw :) myślę że te 170kM wystarczy. Teraz pytanie o instalacje pod ten typ silnika? Czy to że będzie bez turbo spowoduje że można mniej pakować w "zabawki" do LPG czy tak czy tak nie ma co oszczędzać bo im lepszy gaz tym lepsza ochrona silnika (brak wypalonych zaworów i innych cudownianek)

-- 15 gru 2016, o 22:48 --

co do ogólnego zamysłu... znalazłem coś takiego http://allegro.pl/volvo-850-2-5-20v-170 ... ml#thumb/1" onclick="window.open(this.href);return false; jak pogadałem to wygląda że właściciel wie czym jeździ... nowe to to nie jest... jakoś podrobiony też nie... no i dlatego cena też nie ubije mnie na start. Nie mam kasy (w sumie kto ją ma) więc muszę zacząć od jakieś bazy. 850 2,5 20V bez turbo (szukam nadal wiec może i z turbo coś logicznego się znajdzie) przebieg dość taki... mały... może trochę no ale nie znajdzie się chyba teraz samochodów z prawdziwymi przebiegami. Co sądzicie? Jaki gaz by tam pasował? A przy okazji może ktoś zna samochód? Czasem się może trafić... jak ślepej kurze ziarno że ktoś zna samochód.

-- 15 gru 2016, o 22:58 --

A to tak żeby pokazać że człowiek był młody i głupi takim czymś się woziłem..... ale sprzedałem bo przecież "stary samochód to był" ech...
https://imageshack.us/i/pnl8C8jAj" onclick="window.open(this.href);return false;

golas9
VO
VO
Posty: 167
Rejestracja: 2007-08-14, 06:45
Imię: XXX
VOLVO: ...
Silnik: ...
KW/KM/NM: ...
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: ..
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: golas9 » 2016-12-16, 20:35

ciekawe podejście - wymienić silnik, bo padła uszczelka... Zasadniczo nawet prosty gaz się sprawdza (ja mam II. gen) ale największą wygodę użytkowania daje sekwencja.

Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-16, 22:09

...pytanie czy z uszczelką poszło coś więcej stąd podmiana silnika no i skąd pomysł na wymianę na silnik z S70..... nie wiem czy da się tak po prostu przerzucić silnik...
Czyli generalnie silniki w miarę jak to woli... a gaz im lepszy tym lepiej dla silnika... a jak z dostosowaniem.... słynna kontrolka CE - to tylko objaw wtórny braku powiedzmy "komunikacji" podzespołów czy może jednak ostrzega o czymś. Tak czytałem że to najczęściej błąd sondy ale błąd oznacza że jednak jakiś parametr z silnika nie "kuma" co do niego mówi gaz albo na odwrót i mogą za tym iść dodatkowe problemy.

-- 16 gru 2016, o 23:18 --

...a przy okazji wiem że może głupie pytanie ale czy gaz ma się jakoś do skrzyni biegów - np wpływa na pracę automatu.... Gdzieś czytałem (ale może mylę fakty) że któryś model skrzyni ma problem z gazem bo ma jakiś specyficzny rodzaj chłodzenia itd który jakoś nie do końca coś... kombinuję...? czy ma się to jak piernik do wiatraka....

golas9
VO
VO
Posty: 167
Rejestracja: 2007-08-14, 06:45
Imię: XXX
VOLVO: ...
Silnik: ...
KW/KM/NM: ...
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: ..
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: golas9 » 2016-12-17, 06:13

ponoć te silniki są pancerne - poza uszczelką mogły pójść uszczelniacze, ew. klepać popychacze - to już większe koszty. Ale zawsze jak się samemu zrobi silnik to jest pewność co się ma. Chyba, że przekładał jakiś silnik z pewną historią. Możemy gdybać....

Ciężko mi się odnieść do problemów z gazem, bo sam nigdy ich nie miałem ani w Volvo 850 (Stag 100) ani w żonowym W202 (BRC sequent 24) - co roku wymiana filtrów i tyle. Może to po prostu kwestia znalezienia kumatego gazownika.

Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-17, 10:42

Nie opowiadam się za żadną stroną LPG ani PB - ale z tego co widzę na forumi gdzieś pisanych "prawdziwych" opini, to gaz jest po porostu alternatywą.... jak się ma złego mechanika to i nie zagazowany silnik można zrąbać. Co do gazu czy dałbyś rade mocniej "rozpisać" instalacje no i ze swojego punktu widzenia w którą stronę byś poszedł na dzień dzisiejszy wiedząc to co już wiesz o iluś "km" z gazem no i jeśli możesz napisz jakie masz silniki zagazowane.

golas9
VO
VO
Posty: 167
Rejestracja: 2007-08-14, 06:45
Imię: XXX
VOLVO: ...
Silnik: ...
KW/KM/NM: ...
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: ..
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: golas9 » 2016-12-17, 22:23

Nie jestem w stanie, bo nigdy mnie to nie interesowało :)

W Volvo 850 mam silnik 2.0 10V - gaz założony w 2007, silnik na gazie przejechał 90 tkm. Na sterowniku mam napisane Stag 100 i tyle wiem, bo auto kupiłem już z gazem. Jest cudownie tanie w serwisie, bo raz do roku wymieniam jeden filterek za 30 zł :)
W202 żony na silnik 1.8 16V - zakładałem BRC Sequent 24 ok 4 lata temu i na tym kończy się moja wiedza.... Auto przejechało bezproblemowo 37 tkm dotychczas.
Nigdy mnie nie interesowało jakie mam komponenty. Co więcej mam BRC, którą wówczas znawcy tematu uznawali za szit. Co to zmieni czy będę miał wtryski niebieskie, żółte czy sraczkowate... Dla mnie to tak samo jałowa dyskusja jak odnośnie jakości olejów, wyższości danej opony nad inną, itd....Po grzyba drążyć. Kumaty gazownik dobierze Ci dobrze instalkę i ją odpowiednio wyreguluje. Takie jest moje zdanie.

wit
VO
VO
Posty: 227
Rejestracja: 2008-06-06, 22:46
Imię: Witek
VOLVO: 850 kombi/ XC70 OR/ XC90
Silnik: B5254S 2,5 20V/ 2,5 T/ 4.4 V8
KW/KM/NM: 170/210/314
Rok: 1995
Średnie spalanie: du¿e...
Przebieg: 680000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: wit » 2016-12-18, 08:50

Moje 850 ma gaz praktycznie od początku. Pierwszy właściciel zamontował instalacje przy pierwszym przeglądzie samochodu, przy przebiegu 10000. Teraz samochód ma prawie 700000 :064: Na ten przebieg składają się dwie instalacje. Pierwsza oryginalna vialle drugiej generacji - niestety kończyła się homologacja na butle a i po przeprowadzce nie było w okolicy serwisu do "Holendra" stąd decyzja o zmianie instalacji(ta była super, mimo że druga generacja to dawała radę). Teraz mam Staga, na początku problemy z źle dobranymi wtryskiwaczami, do dziś śmiga bezawRyjnie. Z większych spraw po przebiegu 550000 padła uszczelka pod głowicą. A i mam automat, bezproblemowo, 4x zmiana oleju w nim, co roku ciągnie łódkę po kraju i nic :064: To tyle z eksploatacji. Dobry gazownik to podstawa.

bednara80
V
V
Posty: 86
Rejestracja: 2012-08-30, 21:17
Imię: Slawek
VOLVO: 850 / s70 / V70 2000
Silnik: 2.0 20 V / 2,5 10V/ 2,4
KW/KM/NM: 150
Rok: 2000
Był na spocie: 1
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 405000
Lokalizacja: Otwock-Warszawa
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: bednara80 » 2016-12-20, 09:00

Ja od 5 lat jeżdżę 850 2.0 20V z instalacją Stag 300-6 w takim zestawie kupiłem jestem zadowolony nic się nie dzieje. Dodatkowo zorganizowałem sobie kabelek aby podłączać się do komputera aby samemu robić sobie auto kalibrację( prosta sprawa samo się robi a autko śmiga nic nie szarpie a w kieszeni zostaje 50PLN co jakiś czas )
Auto ma już ponad 450 000 i nic się nie dzieje
Jeśli chodzi o moc ja śmigam po wsi Warszawa spalanie 12,5L(zimą mierzone ) a mocy na miasto jest wystarczająco, czego nie można powiedzieć o trasie w trasie już niestety trochę brakuje owszem ja wyskoczyłem nad polskie może cisnąłem na autostrad ce 170 cały czas dało się jechać ale przyśpieszenie du** nie urywało i wzrosło spalanie.
Ostatnio do rodziny dołączyło s70 z silnikiem 2,5 z LPG niestety już nie sekwencja i jestem zawiedziony
spalanie 15L ponadto aby przełączyć na gaz trzeba zrobić prze gazówkę a że to automat jeśli nie zrobię tego na postoju trzeba nu na chwile dać w podłogę wiec efekt jest taki ze mili te biegi przez chwilę, ewentualnie gdy mam miejsce jadę bardziej dynamicznie też przerzuci ale przez chwilę się dławi w trakcie przechodzenia na gaz
Ponadto gdy gaz się skończy sam nie nie wraca na bp co też jest uciążliwe a w sekwencji zapominam ze mam gaz.
Tyle o gazie

-- 20 gru 2016, o 10:00 --

Ja od 5 lat jeżdżę 850 2.0 20V z instalacją Stag 300-6 w takim zestawie kupiłem jestem zadowolony nic się nie dzieje. Dodatkowo zorganizowałem sobie kabelek aby podłączać się do komputera aby samemu robić sobie auto kalibrację( prosta sprawa samo się robi a autko śmiga nic nie szarpie a w kieszeni zostaje 50PLN co jakiś czas )
Auto ma już ponad 450 000 i nic się nie dzieje
Jeśli chodzi o moc ja śmigam po wsi Warszawa spalanie 12,5L(zimą mierzone ) a mocy na miasto jest wystarczająco, czego nie można powiedzieć o trasie w trasie już niestety trochę brakuje owszem ja wyskoczyłem nad polskie może cisnąłem na autostrad ce 170 cały czas dało się jechać ale przyśpieszenie du** nie urywało i wzrosło spalanie.
Ostatnio do rodziny dołączyło s70 z silnikiem 2,5 z LPG niestety już nie sekwencja i jestem zawiedziony
spalanie 15L ponadto aby przełączyć na gaz trzeba zrobić prze gazówkę a że to automat jeśli nie zrobię tego na postoju trzeba nu na chwile dać w podłogę wiec efekt jest taki ze mili te biegi przez chwilę, ewentualnie gdy mam miejsce jadę bardziej dynamicznie też przerzuci ale przez chwilę się dławi w trakcie przechodzenia na gaz
Ponadto gdy gaz się skończy sam nie nie wraca na bp co też jest uciążliwe a w sekwencji zapominam ze mam gaz.
Tyle o gazie

golas9
VO
VO
Posty: 167
Rejestracja: 2007-08-14, 06:45
Imię: XXX
VOLVO: ...
Silnik: ...
KW/KM/NM: ...
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: ..
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: golas9 » 2016-12-20, 13:38

Kolega bednara80 słusznie mówi - sekwencja jest dużo przyjaźniejsza w obsłudze, dlatego zamontowałem ją w żonowozie.
Co do II gen. - nie muszę robić przegazówki. Auto samo przechodzi płynnie na gaz, gdy obroty przekroczą 2tyś. i temperatura silnika przekracza minimum - u mnie 15 st. C. Jest to dość płynne i bez szarpnięcia. Ale samo na benzynę nie wróci, choć od razu czuć, że gaz się skończył, bo auto nie przyśpiesza mimo wciśniętego pedału gazu.

Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-27, 16:02

Witam
poszukiwań ciąg dalszy..... tym razem pytanie znów do bardziej doświadczonych.... czy pełny komputer (z podglądem na desce rozdzielczej) to coś lepiej czy nie koniecznie... wiem każdy samochód ma komputer! Ale czy te wersje z wizualnym podglądem (spalenie, dystans itd - sterowanie przy kierownicy) dają większe możliwości komunikacji z "gazem" czy ma się to jak piernik do wiatraka i gazownikowi jest to obojętne..?

Awatar użytkownika
pavlickk
VOLV
VOLV
Posty: 580
Rejestracja: 2015-05-16, 23:04
Imię: Kamil
VOLVO: S80 mk2
Silnik: B5254T6
KW/KM/NM: 200
Rok: 2007
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 244
Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: pavlickk » 2016-12-27, 19:46

brak związku

komputer pokładowy to tylko dla Twojej wygody
ex: C70 mk1 2.0 LPT
teraz: S80 mk2 2.5 T

Awatar użytkownika
Hantek
V
V
Posty: 18
Rejestracja: 2016-12-26, 01:05
Imię: Arek
VOLVO: V60
Silnik: 2.0 benzyna
Rok: 1999
Przebieg: 100000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: Hantek » 2016-12-28, 17:51

gryz_u pisze:Witam
poszukiwań ciąg dalszy..... tym razem pytanie znów do bardziej doświadczonych.... czy pełny komputer (z podglądem na desce rozdzielczej) to coś lepiej czy nie koniecznie... wiem każdy samochód ma komputer! Ale czy te wersje z wizualnym podglądem (spalenie, dystans itd - sterowanie przy kierownicy) dają większe możliwości komunikacji z "gazem" czy ma się to jak piernik do wiatraka i gazownikowi jest to obojętne..?
Jak piernik do wiatraka.

Dla gazownika takie zabaweczki nie mają żadnego znaczenia.
One są tylko dla poprawy Twojego samopoczucia i wyciągnięcia od Ciebie pieniędzy.
Instalacje gazowe Warszawa, http://lpgmasters.pl , Serwis LPG Warszawa, strojenie instalacji lpg Warszawa

Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-30, 10:50

Kolejne z pytań..... silnik B5204T - tyle wiem że "produkowany na włoski rynek" - dobry... średni... zły.. mijać? I jak z LPG. Mały ale z turbiną - 210kM. Czy ktoś miał jakiś kontakt z nim - już nawet nie pod kątem samego LPG ale serwisu bo to określenie "na włoski rynek" troszkę odstrasza... może niepotrzebnie.

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: adamusss » 2016-12-30, 11:37

Silnik taki sam jak inne pod wzgledem serwisowania, bez niespodzianek.
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”