Witam
poszukiwań ciąg dalszy..... tym razem pytanie znów do bardziej doświadczonych.... czy pełny komputer (z podglądem na desce rozdzielczej) to coś lepiej czy nie koniecznie... wiem każdy samochód ma komputer! Ale czy te wersje z wizualnym podglądem (spalenie, dystans itd - sterowanie przy kierownicy) dają większe możliwości komunikacji z "gazem" czy ma się to jak piernik do wiatraka i gazownikowi jest to obojętne..?
[850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG
- gryz_u
- V
- Posty: 20
- Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
- Imię: Grzechu
- VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
- Silnik: 2,3i
- KW/KM/NM: 227
- Rok: 94
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,7
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Stary Sącz
- Status: Offline
- pavlickk
- VOLV
- Posty: 580
- Rejestracja: 2015-05-16, 23:04
- Imię: Kamil
- VOLVO: S80 mk2
- Silnik: B5254T6
- KW/KM/NM: 200
- Rok: 2007
- Średnie spalanie: 12
- Przebieg: 244
- Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
- Status: Offline
Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG
brak związku
komputer pokładowy to tylko dla Twojej wygody
komputer pokładowy to tylko dla Twojej wygody
ex: C70 mk1 2.0 LPT
teraz: S80 mk2 2.5 T
teraz: S80 mk2 2.5 T
- Hantek
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2016-12-26, 01:05
- Imię: Arek
- VOLVO: V60
- Silnik: 2.0 benzyna
- Rok: 1999
- Przebieg: 100000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG
Jak piernik do wiatraka.gryz_u pisze:Witam
poszukiwań ciąg dalszy..... tym razem pytanie znów do bardziej doświadczonych.... czy pełny komputer (z podglądem na desce rozdzielczej) to coś lepiej czy nie koniecznie... wiem każdy samochód ma komputer! Ale czy te wersje z wizualnym podglądem (spalenie, dystans itd - sterowanie przy kierownicy) dają większe możliwości komunikacji z "gazem" czy ma się to jak piernik do wiatraka i gazownikowi jest to obojętne..?
Dla gazownika takie zabaweczki nie mają żadnego znaczenia.
One są tylko dla poprawy Twojego samopoczucia i wyciągnięcia od Ciebie pieniędzy.
Instalacje gazowe Warszawa, http://lpgmasters.pl , Serwis LPG Warszawa, strojenie instalacji lpg Warszawa
- gryz_u
- V
- Posty: 20
- Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
- Imię: Grzechu
- VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
- Silnik: 2,3i
- KW/KM/NM: 227
- Rok: 94
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,7
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Stary Sącz
- Status: Offline
Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG
Kolejne z pytań..... silnik B5204T - tyle wiem że "produkowany na włoski rynek" - dobry... średni... zły.. mijać? I jak z LPG. Mały ale z turbiną - 210kM. Czy ktoś miał jakiś kontakt z nim - już nawet nie pod kątem samego LPG ale serwisu bo to określenie "na włoski rynek" troszkę odstrasza... może niepotrzebnie.
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG
Silnik taki sam jak inne pod wzgledem serwisowania, bez niespodzianek.