[850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-27, 16:02

Witam
poszukiwań ciąg dalszy..... tym razem pytanie znów do bardziej doświadczonych.... czy pełny komputer (z podglądem na desce rozdzielczej) to coś lepiej czy nie koniecznie... wiem każdy samochód ma komputer! Ale czy te wersje z wizualnym podglądem (spalenie, dystans itd - sterowanie przy kierownicy) dają większe możliwości komunikacji z "gazem" czy ma się to jak piernik do wiatraka i gazownikowi jest to obojętne..?

Awatar użytkownika
pavlickk
VOLV
VOLV
Posty: 580
Rejestracja: 2015-05-16, 23:04
Imię: Kamil
VOLVO: S80 mk2
Silnik: B5254T6
KW/KM/NM: 200
Rok: 2007
Średnie spalanie: 12
Przebieg: 244
Lokalizacja: Szczebrzeszyn / Zamość
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: pavlickk » 2016-12-27, 19:46

brak związku

komputer pokładowy to tylko dla Twojej wygody
ex: C70 mk1 2.0 LPT
teraz: S80 mk2 2.5 T

Awatar użytkownika
Hantek
V
V
Posty: 18
Rejestracja: 2016-12-26, 01:05
Imię: Arek
VOLVO: V60
Silnik: 2.0 benzyna
Rok: 1999
Przebieg: 100000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: Hantek » 2016-12-28, 17:51

gryz_u pisze:Witam
poszukiwań ciąg dalszy..... tym razem pytanie znów do bardziej doświadczonych.... czy pełny komputer (z podglądem na desce rozdzielczej) to coś lepiej czy nie koniecznie... wiem każdy samochód ma komputer! Ale czy te wersje z wizualnym podglądem (spalenie, dystans itd - sterowanie przy kierownicy) dają większe możliwości komunikacji z "gazem" czy ma się to jak piernik do wiatraka i gazownikowi jest to obojętne..?
Jak piernik do wiatraka.

Dla gazownika takie zabaweczki nie mają żadnego znaczenia.
One są tylko dla poprawy Twojego samopoczucia i wyciągnięcia od Ciebie pieniędzy.
Instalacje gazowe Warszawa, http://lpgmasters.pl , Serwis LPG Warszawa, strojenie instalacji lpg Warszawa

Awatar użytkownika
gryz_u
V
V
Posty: 20
Rejestracja: 2008-07-05, 00:34
Imię: Grzechu
VOLVO: 850 T, 740, V70XC, V70
Silnik: 2,3i
KW/KM/NM: 227
Rok: 94
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 9,7
Przebieg: 0
Lokalizacja: Stary Sącz
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: gryz_u » 2016-12-30, 10:50

Kolejne z pytań..... silnik B5204T - tyle wiem że "produkowany na włoski rynek" - dobry... średni... zły.. mijać? I jak z LPG. Mały ale z turbiną - 210kM. Czy ktoś miał jakiś kontakt z nim - już nawet nie pod kątem samego LPG ale serwisu bo to określenie "na włoski rynek" troszkę odstrasza... może niepotrzebnie.

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: [850 2,0 i 2,5] 2,0 126kM czy 2,5 170kM pod LPG

Post autor: adamusss » 2016-12-30, 11:37

Silnik taki sam jak inne pod wzgledem serwisowania, bez niespodzianek.
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”