[S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

ODPOWIEDZ
wieczek00
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
Imię: Wieczek
VOLVO: S80
Silnik: 2.9
Rok: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Siedlce
Status: Offline

[S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

Post autor: wieczek00 » 2016-12-14, 20:25

Witam,
Mam pytanie do znawców tematu LPG, dziś zauważyłem że przy reduktorze zwisa kawałek urwanego przewodu gumowego takiego cieniutkigo, wychodzący z tego miejsca w reduktorze. Zdjęcie poglądowe.
Obrazek
Orientuje się ktoś do czego to i na co wpływa?

Awatar użytkownika
Sikor353
VOLVO
VOLVO
Posty: 1029
Rejestracja: 2011-04-09, 20:55
Imię: Zenon
VOLVO: S80, S60, V70
Silnik: B6284T, B5244T3, B632rS
KW/KM/NM: 272, 200, 238 KM
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Pruszków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

Post autor: Sikor353 » 2016-12-14, 20:29

Tu podłączasz podciśnienie z kolektora ssącego via mapsensor.
Drei Zylinderen, zwei Takten, ein Auto!

S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740

wieczek00
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
Imię: Wieczek
VOLVO: S80
Silnik: 2.9
Rok: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Siedlce
Status: Offline

Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

Post autor: wieczek00 » 2016-12-14, 21:03

A coś więcej? Jutro to podepnę, ale samochód wydaje się ze chodzi normalnie. Czy gaz może się od tego rozregulować czy coś?

Awatar użytkownika
Sikor353
VOLVO
VOLVO
Posty: 1029
Rejestracja: 2011-04-09, 20:55
Imię: Zenon
VOLVO: S80, S60, V70
Silnik: B6284T, B5244T3, B632rS
KW/KM/NM: 272, 200, 238 KM
Rok: 0
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Pruszków
Status: Offline
Kontakt:

Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

Post autor: Sikor353 » 2016-12-14, 21:49

wieczek00 pisze:A coś więcej? Jutro to podepnę, ale samochód wydaje się ze chodzi normalnie. Czy gaz może się od tego rozregulować czy coś?
Reduktor musi "wiedzieć" jakie ciśnienie panuje aktualnie w kolektorze, przez to reguluję swoją wydajność. Po drodze powinieneś mieć jeszcze czujnik podciśnienia z którego sygnał idzie do centralki LPG. Po podpięciu powinieneś skalibrować instalację od nowa.
Jak wisi Ci przewód idący od reduktora to gdzieś musi być drugi jego koniec. Mapy w ECU też pewnie się porąbały, po silnik łapie lewe powietrze.
Drei Zylinderen, zwei Takten, ein Auto!

S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740

wieczek00
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
Imię: Wieczek
VOLVO: S80
Silnik: 2.9
Rok: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Siedlce
Status: Offline

Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

Post autor: wieczek00 » 2016-12-14, 22:18

Dzięki za szybką odpowiedź, będzie trzeba wybrać się do jakiegoś gazownika, bo na kalibracji to się nie znam.

Awatar użytkownika
QompaQ
VOLVO
VOLVO
Posty: 2710
Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
Imię: Victor
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
Przebieg: 183000
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Status: Offline
Kontakt:

Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

Post autor: QompaQ » 2016-12-15, 08:53

wieczek00 pisze:... bo na kalibracji to się nie znam ...
Wbrew pozorom to nic skomplikowanego :arrow: http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=18 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;
Już to przerabiałem :)

wieczek00
V
V
Posty: 53
Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
Imię: Wieczek
VOLVO: S80
Silnik: 2.9
Rok: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Siedlce
Status: Offline

Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

Post autor: wieczek00 » 2016-12-15, 09:50

Z tym że u mnie komputer to nie stag a Zenit Pro OBD. Raz, że nie mam kabelka. Dwa, ponoć trzeba tam jakiś klucz USB do oprogramowania. Tak wyczytałem na forum. Szukam jeszcze co daje ta opcja OBD, bo coś musi chyba czytać skoro jest podłączone.

Awatar użytkownika
QompaQ
VOLVO
VOLVO
Posty: 2710
Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
Imię: Victor
VOLVO: S80 - ASB - RHD
Silnik: 2.4 - B5244S2 -
KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
Rok: 2003
Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
Przebieg: 183000
Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
Status: Offline
Kontakt:

Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

Post autor: QompaQ » 2016-12-15, 10:15

wieczek00 pisze:... nie mam kabelka ...
To faktycznie spory problem, uzupełni informacje w profilu - skąd jesteś ?
Może znajdzie się ktoś kompetentny w twojej okolicy i Ci pomoże, lub poszukaj TU.taj :arrow: http://volvoforum.pl/viewforum.php?f=58" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Hantek
V
V
Posty: 18
Rejestracja: 2016-12-26, 01:05
Imię: Arek
VOLVO: V60
Silnik: 2.0 benzyna
Rok: 1999
Przebieg: 100000
Lokalizacja: Warszawa
Status: Offline
Kontakt:

Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze

Post autor: Hantek » 2016-12-26, 01:34

wieczek00 pisze:Z tym że u mnie komputer to nie stag a Zenit Pro OBD. Raz, że nie mam kabelka. Dwa, ponoć trzeba tam jakiś klucz USB do oprogramowania. Tak wyczytałem na forum. Szukam jeszcze co daje ta opcja OBD, bo coś musi chyba czytać skoro jest podłączone.
Zależy z którego roku jest Zenit Pro. Od ładnych paru lat klucz USB już nie jest potrzebny. Producent chciał być cwańszy niż przewiduje ustawa. Myślał że klucz podniesie mu sprzedaż
a okazało sie że mocno spadła. W końcu poszli po rozum do głowy i wycofali się z klucza usb.

Podłącz na razie ten węzyk gumowy do króćca. Zacznij jeździć , jak wszystko będzie w porządku to znaczy że nie trzeba nic grzebać. Jak samochód będzie sie dziwnie zachowywać to dopierow wtedy martw się o kalibracje.
Instalacje gazowe Warszawa, http://lpgmasters.pl , Serwis LPG Warszawa, strojenie instalacji lpg Warszawa

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”