[S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
- Imię: Wieczek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.9
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Siedlce
- Status: Offline
- Sikor353
- VOLVO
- Posty: 1029
- Rejestracja: 2011-04-09, 20:55
- Imię: Zenon
- VOLVO: S80, S60, V70
- Silnik: B6284T, B5244T3, B632rS
- KW/KM/NM: 272, 200, 238 KM
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Pruszków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze
Tu podłączasz podciśnienie z kolektora ssącego via mapsensor.
Drei Zylinderen, zwei Takten, ein Auto!
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
- Imię: Wieczek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.9
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Siedlce
- Status: Offline
Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze
A coś więcej? Jutro to podepnę, ale samochód wydaje się ze chodzi normalnie. Czy gaz może się od tego rozregulować czy coś?
- Sikor353
- VOLVO
- Posty: 1029
- Rejestracja: 2011-04-09, 20:55
- Imię: Zenon
- VOLVO: S80, S60, V70
- Silnik: B6284T, B5244T3, B632rS
- KW/KM/NM: 272, 200, 238 KM
- Rok: 0
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Pruszków
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze
Reduktor musi "wiedzieć" jakie ciśnienie panuje aktualnie w kolektorze, przez to reguluję swoją wydajność. Po drodze powinieneś mieć jeszcze czujnik podciśnienia z którego sygnał idzie do centralki LPG. Po podpięciu powinieneś skalibrować instalację od nowa.wieczek00 pisze:A coś więcej? Jutro to podepnę, ale samochód wydaje się ze chodzi normalnie. Czy gaz może się od tego rozregulować czy coś?
Jak wisi Ci przewód idący od reduktora to gdzieś musi być drugi jego koniec. Mapy w ECU też pewnie się porąbały, po silnik łapie lewe powietrze.
Drei Zylinderen, zwei Takten, ein Auto!
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
S80 + S60 + V70 + 353S + 900i
Ex: V70II + 9-5 + 2x940 + 960 + 740
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
- Imię: Wieczek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.9
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Siedlce
- Status: Offline
Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze
Dzięki za szybką odpowiedź, będzie trzeba wybrać się do jakiegoś gazownika, bo na kalibracji to się nie znam.
- QompaQ
- VOLVO
- Posty: 2710
- Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
- Imię: Victor
- VOLVO: S80 - ASB - RHD
- Silnik: 2.4 - B5244S2 -
- KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
- Rok: 2003
- Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
- Przebieg: 183000
- Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze
Wbrew pozorom to nic skomplikowanego http://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=18 ... ead#unread" onclick="window.open(this.href);return false;wieczek00 pisze:... bo na kalibracji to się nie znam ...
Już to przerabiałem
-
- V
- Posty: 53
- Rejestracja: 2015-02-04, 20:05
- Imię: Wieczek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.9
- Rok: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Siedlce
- Status: Offline
Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze
Z tym że u mnie komputer to nie stag a Zenit Pro OBD. Raz, że nie mam kabelka. Dwa, ponoć trzeba tam jakiś klucz USB do oprogramowania. Tak wyczytałem na forum. Szukam jeszcze co daje ta opcja OBD, bo coś musi chyba czytać skoro jest podłączone.
- QompaQ
- VOLVO
- Posty: 2710
- Rejestracja: 2013-12-07, 19:44
- Imię: Victor
- VOLVO: S80 - ASB - RHD
- Silnik: 2.4 - B5244S2 -
- KW/KM/NM: Nominalna - 103/140
- Rok: 2003
- Średnie spalanie: LPG 8,9 trasa
- Przebieg: 183000
- Lokalizacja: Lubelskie - Biała Podlaska -
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze
To faktycznie spory problem, uzupełni informacje w profilu - skąd jesteś ?wieczek00 pisze:... nie mam kabelka ...
Może znajdzie się ktoś kompetentny w twojej okolicy i Ci pomoże, lub poszukaj TU.taj http://volvoforum.pl/viewforum.php?f=58" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hantek
- V
- Posty: 18
- Rejestracja: 2016-12-26, 01:05
- Imię: Arek
- VOLVO: V60
- Silnik: 2.0 benzyna
- Rok: 1999
- Przebieg: 100000
- Lokalizacja: Warszawa
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [S80 2.9 2003] Urwany przewód przy reduktorze
Zależy z którego roku jest Zenit Pro. Od ładnych paru lat klucz USB już nie jest potrzebny. Producent chciał być cwańszy niż przewiduje ustawa. Myślał że klucz podniesie mu sprzedażwieczek00 pisze:Z tym że u mnie komputer to nie stag a Zenit Pro OBD. Raz, że nie mam kabelka. Dwa, ponoć trzeba tam jakiś klucz USB do oprogramowania. Tak wyczytałem na forum. Szukam jeszcze co daje ta opcja OBD, bo coś musi chyba czytać skoro jest podłączone.
a okazało sie że mocno spadła. W końcu poszli po rozum do głowy i wycofali się z klucza usb.
Podłącz na razie ten węzyk gumowy do króćca. Zacznij jeździć , jak wszystko będzie w porządku to znaczy że nie trzeba nic grzebać. Jak samochód będzie sie dziwnie zachowywać to dopierow wtedy martw się o kalibracje.
Instalacje gazowe Warszawa, http://lpgmasters.pl , Serwis LPG Warszawa, strojenie instalacji lpg Warszawa