S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja

Post autor: Struna » 2017-02-01, 09:36

Gold GT jeśli już. A nowego typu Magic jeet ok.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja

Post autor: tommitmx » 2017-02-01, 10:14

a od kiedy jest nowy tym Magic III ?

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja

Post autor: Struna » 2017-02-01, 10:57

Już będzie z rok chyba
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja

Post autor: tommitmx » 2017-02-01, 11:13

czyli mam padake założoną ;(

Awatar użytkownika
Struna
VOLVO
VOLVO
Posty: 3567
Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Status: Offline
Kontakt:

Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja

Post autor: Struna » 2017-02-01, 12:01

w nowej wersji wyeliminowali wadę, która powodowała możliwość dostania się gazu w fazie ciekłej do układu chłodzenia ( co zazwyczaj kończyło się grubszą awarią pojazdu ), aczkolwiek ja jakoś nadal mam do nich uraz :)
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
tommitmx
VOLVO
VOLVO
Posty: 1328
Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
Imię: Tom
VOLVO: s60
Silnik: 2400 STAG-300 premium
KW/KM/NM: 170
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Przebieg: 300000
Lokalizacja: KRA
Status: Offline
Kontakt:

Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja

Post autor: tommitmx » 2017-02-01, 12:29

jakieś objawy można zaobserwować jak gaz się dostaje do układu chłodzenia ? np smród gazu przy butowaniu ?


czy wzrost spalania może sugerować, że reduktor nie domaga?

Awatar użytkownika
adamusss
VOLVO
VOLVO
Posty: 1941
Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Status: Offline

Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja

Post autor: adamusss » 2017-02-01, 12:49

tommitmx pisze:jakieś objawy można zaobserwować jak gaz się dostaje do układu chłodzenia ?
Rozsadzenie jednego z elementów układu (wężyk/zbiorniczek/chłodnica/nagrzewnica) i wyciek płynu w najlepszym wypadku... w gorszym wariancie awaria/zatarcie silnika w wyniku utraty płynu (przegrzania) lub awaria UPG... dobrze myślę?

Natomiat poprawiony konstrukcyjnie Magic III Compact jest na rynku od ponad roku jak nie dłużej... ale sam dopiero niedawno się o tym dowiedziałem. Podobno poprawiona wersja BIG dopiero będzie wchodzić ba rynek (?)
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70

ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG [Gaz płynny]”