S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja
Gold GT jeśli już. A nowego typu Magic jeet ok.
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- tommitmx
- VOLVO
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
- Imię: Tom
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400 STAG-300 premium
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: KRA
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja
a od kiedy jest nowy tym Magic III ?
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja
Już będzie z rok chyba
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- tommitmx
- VOLVO
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
- Imię: Tom
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400 STAG-300 premium
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: KRA
- Status: Offline
- Kontakt:
- Struna
- VOLVO
- Posty: 3583
- Rejestracja: 2013-04-24, 17:34
- Imię: Jurek
- VOLVO: XC90
- Silnik: B6294T
- KW/KM/NM: 310/440
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Kraków/Skawina
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja
w nowej wersji wyeliminowali wadę, która powodowała możliwość dostania się gazu w fazie ciekłej do układu chłodzenia ( co zazwyczaj kończyło się grubszą awarią pojazdu ), aczkolwiek ja jakoś nadal mam do nich uraz
http://www.gcstuning.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- tommitmx
- VOLVO
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2007-08-28, 17:48
- Imię: Tom
- VOLVO: s60
- Silnik: 2400 STAG-300 premium
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2006
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 300000
- Lokalizacja: KRA
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja
jakieś objawy można zaobserwować jak gaz się dostaje do układu chłodzenia ? np smród gazu przy butowaniu ?
czy wzrost spalania może sugerować, że reduktor nie domaga?
czy wzrost spalania może sugerować, że reduktor nie domaga?
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: S40 2.5T 220KM 2005 - jaka instalacja
Rozsadzenie jednego z elementów układu (wężyk/zbiorniczek/chłodnica/nagrzewnica) i wyciek płynu w najlepszym wypadku... w gorszym wariancie awaria/zatarcie silnika w wyniku utraty płynu (przegrzania) lub awaria UPG... dobrze myślę?tommitmx pisze:jakieś objawy można zaobserwować jak gaz się dostaje do układu chłodzenia ?
Natomiat poprawiony konstrukcyjnie Magic III Compact jest na rynku od ponad roku jak nie dłużej... ale sam dopiero niedawno się o tym dowiedziałem. Podobno poprawiona wersja BIG dopiero będzie wchodzić ba rynek (?)