Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
gochaolza
PostNapisane: 2017-01-13, 09:24 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.10.2016, 14:35
Posty: 8
Płeć: Kobieta
Imię: Gocha
VOLVO: V70
Silnik: 2.0F
KW/KM/NM: 145
Rok: 2008
Przebieg: 180000
Witam
chce zamontować instalacje lpg do mojego volva.instalacja będzie firmy Stag. co sądzicie o lpg do tego silnika i czy ktoś mógłby mi doradzić jakie podzespoły wybrać do tej instalacji(wtryski itd).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-13, 16:24 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 51
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
A w którym chcesz zakładać LPG w V40 czy V 70 :? ?

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
gochaolza
PostNapisane: 2017-01-13, 22:27 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.10.2016, 14:35
Posty: 8
Płeć: Kobieta
Imię: Gocha
VOLVO: V70
Silnik: 2.0F
KW/KM/NM: 145
Rok: 2008
Przebieg: 180000
v70 chyba pisze w temcie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Hantek
PostNapisane: 2017-01-15, 18:41 
Online
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.12.2016, 02:05
Posty: 18
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Arek
VOLVO: V60
Silnik: 2.0 benzyna
Rok: 1999
Przebieg: 100000
Do silnika flexifuel jak najbardziej może być zamontowana instalacja gazowa sekwencyjna.
Warunkiem jest to że musi to być instalacja lpg składająca się z dobrych elementów.
Najważniejsze są wysokiej klasy wtryskiwacze.

Realny koszt montażu i strojenia instalacji dla V70 zaczyna się od 2800-3200zł.
Jak któś będzie oferował montaż za 2000-2200zł to na kilometr pachnie tandeta i dużymi kłopotami w trakcie eksploatacji.

_________________
Instalacje gazowe Warszawa, http://lpgmasters.pl , Serwis LPG Warszawa, strojenie instalacji lpg Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
gochaolza
PostNapisane: 2017-01-15, 20:49 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.10.2016, 14:35
Posty: 8
Płeć: Kobieta
Imię: Gocha
VOLVO: V70
Silnik: 2.0F
KW/KM/NM: 145
Rok: 2008
Przebieg: 180000
cena którą mi podali była początkowo 3000zł ale doszła dopłata za zbiornik w kole i wlew w klapce czyli 3300zł.instalacja jaką mi zaproponowali jest firmy stag, a wtryski jak sie nie myle JET.jutro jadE sie wszystkiego dokładnie dowiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-22, 20:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 51
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
Cześć, ja założyłem instalację opartą o podzespoły STAG:
- sterownik STAG 4 Qbox plus,
- wtryski STAG AC W03,
- reduktor STAG R01,
- butla 55l firmy BORMECH TW-225 (wym. 630 x 225).

Koszt 2800 zł. Dokumentacja fotograficzna z całości realizacji projektu w tym z nawiercania i gwintowania kolektora - zdjętego do tych czynności. Całość hula jak trza :mrgreen: Spalanie na poziomie 9,2-9,5 litra LPG. Podparcie Pb powyżej 4500 obr/min., temp. przełączenia na LPG 28 lub 30 stopni Celsjusza. Wlew pod klapką. Ale jak każdy na tym forum napiszę omijaj druciarzy. Na swoją kolej czekałem 2,5 miesiąca - tyle się czeka "u nas" na dobrego fachowca. Szukaj na forum LPG zakładu w którym bezpiecznie założysz instalację - tu link do tej strony
http://lpg-forum.pl/warsztaty-lpg.html

W razie dodatkowych pytań wiesz gdzie szukać :D

_________________
Ada$


Ostatnio edytowano 2017-01-22, 21:20 przez Ada$, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
adamusss
PostNapisane: 2017-01-22, 20:28 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.02.2012, 13:57
Posty: 1617
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Ada$ napisał(a):
Podparcie Pb powyżej 4500 obr/min.


Oj... a to czemu??

_________________
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70: Zderzak tył


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-22, 21:03 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 51
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
...ale co, czemu :?:

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2017-01-22, 21:16 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 596
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 238
Dlaczego dotryskuje benzynę w takim silniku? Przecież niecałe 150 kuca, to przeciętna instalacja ogarnie z palcem w dolnej części pleców.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-22, 21:34 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 51
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
No i ogarnia :mrgreen: Tyle postów to wygląda że jesteś ogarnięty w temacie, to po co te pytania? Dla innych - w celu ochrony wtrysków.

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2017-01-22, 22:06 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 596
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 2
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 238
Cytuj:
Tyle postów to wygląda że jesteś ogarnięty w temacie, to po co te pytania?

To nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Jak masz 2m wzrostu, to nie znaczy, że będziesz lepszym siatkarzem od innych.

Cytuj:
Dla innych - w celu ochrony wtrysków.

Huh, dość kontrowersyjne. Tak samo, jak lubryfikacja. Co gazownik, to inaczej; jeden sobie nie wyobraża instalacji bez tego, a drugi będzie hejtował. Czy to ma sens? Jak dla mnie - znikomy - przecież i tak silnik startuje na benzynie.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
adamusss
PostNapisane: 2017-01-23, 00:10 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.02.2012, 13:57
Posty: 1617
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
No ja tez nie rozumiem co to ma dać w sprawnej i dopasowanej do silnika instalacji...
Takie sztuczki to się stosuje jak instalacji brakuje wydajności przy obciążonym silniku, czytaj: jej elementy są za słabe w stosunku do mocy silnika

_________________
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70: Zderzak tył


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2017-01-23, 00:33 
Offline
VO
VO

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 169
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40 jest S60
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 265000
Nie zakładaj Staga bo to przeżytek w nowej obudowie (brak map 3D, strojenie na kreski, ogólnie słaba możliwość regulacji, OBD które pełni tylko funkcję podglondową)
Sterownik który polecam i mam sprawdzony u siebie, u mojej siostry w V50 i w kilku innych autach, nigdy nie było problemu.
A więc do rzeczy, załóż sterownik LPGTech 326OBD, wtryski Baracuda i reduktor np Romanoris, ewentualnie czerwony Stagoski. Taki zestaw ma moja siostra w V50 2,4 i chula to idealnie, dzięki OBD nie wymaga regulacji jeśli jest dobrze zestrojony.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-23, 11:09 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 51
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
Nie znajdziesz najlepszej instalacji bo nie ma takiego porównania. Nie ma również porównania zestawów na komponentach różnych producentów. Nikt tego nie robił bo ta sama instalacja będzie lepiej lub gorzej sprawowała się w różnych autach więc nie da się wyrokować dopóki czegoś takiego ktoś nie zrobi. Jak to mówią "Każda liszka swój ogonek chwali" (np. Czarny82) i tak jest z instalacjami jeśli się u kogoś sprawdza to oczywiście jest super, ok, najlepsza. Ja ze STAGA jestem zadowolony. Odpowiadając na argumenty poprzednika nie wszyscy mają sprzęt i wiedzę, żeby grzebać w ustawieniach sterownika od tego jest instalator który ma tak zmontować instalację oraz ją wystroić żeby nie było problemów. Znawców jest bardzo wielu ale fachowców zbyt mało. Na tym kończę, w tym temacie powiedziałem wszystko co chciałem. A lista części którą podałem jest tylko do wiadomości autora postu.

Ps. ... będąc wyższym masz większy zasięg od innych a przy siatce jest większe prawdopodobieństwo zablokowania przeciwnika :)

Pozdrawiam Wszystkich, bez wyjątku, do miłego :)

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2017-01-23, 11:20 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1608
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 265000
Ada$ napisał(a):
Jak to mówią "Każda liszka swój ogonek chwali" (np. Czarny82) i tak jest z instalacjami jeśli się u kogoś sprawdza to oczywiście jest super, ok, najlepsza


Dokładnie. Ja ze STAGiem od 30tys km nie mam żadnego problemu. U ojca jest LPGTech i średnio to działa ale jeździć jeździ.
Przeciętnego użytkownika strojenie nie obchodzi więc czy na kropki, kreski czy przecinki się mapy ustawia to obojętne.

Kluczowy jest dobór elementów instalacji LPG i osoba która zainstaluje i zestroi. Jak dobry i polecany gazownik to bym poszedł zapytać na czym proponuje robić i na tym robił. Z tym tylko że wybrałbym sterownik który ogarnie większość gazowników bo to nie problem jak jest Twój gazownik w pobliżu, problem jak jesteś gdzieś i musisz coś z instalacją zrobić. Jak masz jakąś egzotyczną instalacje to potem problem znaleźć kogoś kto potrafi coś pomóc. Tak jak z fabryczną instalacją w Volvo, niby dobra ale z tego co czytam w PL jest ze 2-3 zakłady które potrafią ją ustawić.

Na przykładzie Lublina to tylko jeden zakład instaluje i chciał się podjąć "zajrzenia" do instalacji LPGTech. Cała reszta STAG'a tylko, w tym słynny Pan Rogowski

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Gucio1916, Hantek i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL