Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
gochaolza
PostNapisane: 2017-01-13, 09:24 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.10.2016, 14:35
Posty: 8
Płeć: Kobieta
Imię: Gocha
VOLVO: V70
Silnik: 2.0F
KW/KM/NM: 145
Rok: 2008
Przebieg: 180000
Witam
chce zamontować instalacje lpg do mojego volva.instalacja będzie firmy Stag. co sądzicie o lpg do tego silnika i czy ktoś mógłby mi doradzić jakie podzespoły wybrać do tej instalacji(wtryski itd).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-13, 16:24 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 72
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
A w którym chcesz zakładać LPG w V40 czy V 70 :? ?

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
gochaolza
PostNapisane: 2017-01-13, 22:27 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.10.2016, 14:35
Posty: 8
Płeć: Kobieta
Imię: Gocha
VOLVO: V70
Silnik: 2.0F
KW/KM/NM: 145
Rok: 2008
Przebieg: 180000
v70 chyba pisze w temcie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Hantek
PostNapisane: 2017-01-15, 18:41 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.12.2016, 02:05
Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Arek
VOLVO: V60
Silnik: 2.0 benzyna
Rok: 1999
Przebieg: 100000
Do silnika flexifuel jak najbardziej może być zamontowana instalacja gazowa sekwencyjna.
Warunkiem jest to że musi to być instalacja lpg składająca się z dobrych elementów.
Najważniejsze są wysokiej klasy wtryskiwacze.

Realny koszt montażu i strojenia instalacji dla V70 zaczyna się od 2800-3200zł.
Jak któś będzie oferował montaż za 2000-2200zł to na kilometr pachnie tandeta i dużymi kłopotami w trakcie eksploatacji.

_________________
Instalacje gazowe Warszawa, http://lpgmasters.pl , Serwis LPG Warszawa, strojenie instalacji lpg Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
gochaolza
PostNapisane: 2017-01-15, 20:49 
Offline
V
V

Dołączył(a): 30.10.2016, 14:35
Posty: 8
Płeć: Kobieta
Imię: Gocha
VOLVO: V70
Silnik: 2.0F
KW/KM/NM: 145
Rok: 2008
Przebieg: 180000
cena którą mi podali była początkowo 3000zł ale doszła dopłata za zbiornik w kole i wlew w klapce czyli 3300zł.instalacja jaką mi zaproponowali jest firmy stag, a wtryski jak sie nie myle JET.jutro jadE sie wszystkiego dokładnie dowiedzieć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-22, 20:06 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 72
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
Cześć, ja założyłem instalację opartą o podzespoły STAG:
- sterownik STAG 4 Qbox plus,
- wtryski STAG AC W03,
- reduktor STAG R01,
- butla 55l firmy BORMECH TW-225 (wym. 630 x 225).

Koszt 2800 zł. Dokumentacja fotograficzna z całości realizacji projektu w tym z nawiercania i gwintowania kolektora - zdjętego do tych czynności. Całość hula jak trza :mrgreen: Spalanie na poziomie 9,2-9,5 litra LPG. Podparcie Pb powyżej 4500 obr/min., temp. przełączenia na LPG 28 lub 30 stopni Celsjusza. Wlew pod klapką. Ale jak każdy na tym forum napiszę omijaj druciarzy. Na swoją kolej czekałem 2,5 miesiąca - tyle się czeka "u nas" na dobrego fachowca. Szukaj na forum LPG zakładu w którym bezpiecznie założysz instalację - tu link do tej strony
http://lpg-forum.pl/warsztaty-lpg.html

W razie dodatkowych pytań wiesz gdzie szukać :D

_________________
Ada$


Ostatnio edytowano 2017-01-22, 21:20 przez Ada$, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
adamusss
PostNapisane: 2017-01-22, 20:28 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.02.2012, 13:57
Posty: 1717
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Ada$ napisał(a):
Podparcie Pb powyżej 4500 obr/min.


Oj... a to czemu??

_________________
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70: Zderzak tył


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-22, 21:03 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 72
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
...ale co, czemu :?:

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2017-01-22, 21:16 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 790
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 244
Dlaczego dotryskuje benzynę w takim silniku? Przecież niecałe 150 kuca, to przeciętna instalacja ogarnie z palcem w dolnej części pleców.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-22, 21:34 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 72
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
No i ogarnia :mrgreen: Tyle postów to wygląda że jesteś ogarnięty w temacie, to po co te pytania? Dla innych - w celu ochrony wtrysków.

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2017-01-22, 22:06 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 790
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 244
Cytuj:
Tyle postów to wygląda że jesteś ogarnięty w temacie, to po co te pytania?

To nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Jak masz 2m wzrostu, to nie znaczy, że będziesz lepszym siatkarzem od innych.

Cytuj:
Dla innych - w celu ochrony wtrysków.

Huh, dość kontrowersyjne. Tak samo, jak lubryfikacja. Co gazownik, to inaczej; jeden sobie nie wyobraża instalacji bez tego, a drugi będzie hejtował. Czy to ma sens? Jak dla mnie - znikomy - przecież i tak silnik startuje na benzynie.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
adamusss
PostNapisane: 2017-01-23, 00:10 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4.02.2012, 13:57
Posty: 1717
Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
Płeć: Mężczyzna
Imię: hmm
VOLVO: C70
Silnik: 2,4T HPT :)
KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
Rok: 2000
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
No ja tez nie rozumiem co to ma dać w sprawnej i dopasowanej do silnika instalacji...
Takie sztuczki to się stosuje jak instalacji brakuje wydajności przy obciążonym silniku, czytaj: jej elementy są za słabe w stosunku do mocy silnika

_________________
- > C70 2.4T HPT ;) - by adamusss < -

Obrazek
C70 2,4T + 19T@1,1bar (MBC) + LPG

SPRZEDAM części do C70: Zderzak tył


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2017-01-23, 00:33 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 362
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40 1,9DI jest S60 2,5T
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 267000
Nie zakładaj Staga bo to przeżytek w nowej obudowie (brak map 3D, strojenie na kreski, ogólnie słaba możliwość regulacji, OBD które pełni tylko funkcję podglondową)
Sterownik który polecam i mam sprawdzony u siebie, u mojej siostry w V50 i w kilku innych autach, nigdy nie było problemu.
A więc do rzeczy, załóż sterownik LPGTech 326OBD, wtryski Baracuda i reduktor np Romanoris, ewentualnie czerwony Stagoski. Taki zestaw ma moja siostra w V50 2,4 i chula to idealnie, dzięki OBD nie wymaga regulacji jeśli jest dobrze zestrojony.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Ada$
PostNapisane: 2017-01-23, 11:09 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2014, 09:06
Posty: 72
Lokalizacja: Kielce
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: VOLVO III V70 2.0F
Silnik: B42004S4
KW/KM/NM: 107/145/190
Rok: 2010
Nie znajdziesz najlepszej instalacji bo nie ma takiego porównania. Nie ma również porównania zestawów na komponentach różnych producentów. Nikt tego nie robił bo ta sama instalacja będzie lepiej lub gorzej sprawowała się w różnych autach więc nie da się wyrokować dopóki czegoś takiego ktoś nie zrobi. Jak to mówią "Każda liszka swój ogonek chwali" (np. Czarny82) i tak jest z instalacjami jeśli się u kogoś sprawdza to oczywiście jest super, ok, najlepsza. Ja ze STAGA jestem zadowolony. Odpowiadając na argumenty poprzednika nie wszyscy mają sprzęt i wiedzę, żeby grzebać w ustawieniach sterownika od tego jest instalator który ma tak zmontować instalację oraz ją wystroić żeby nie było problemów. Znawców jest bardzo wielu ale fachowców zbyt mało. Na tym kończę, w tym temacie powiedziałem wszystko co chciałem. A lista części którą podałem jest tylko do wiadomości autora postu.

Ps. ... będąc wyższym masz większy zasięg od innych a przy siatce jest większe prawdopodobieństwo zablokowania przeciwnika :)

Pozdrawiam Wszystkich, bez wyjątku, do miłego :)

_________________
Ada$


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2017-01-23, 11:20 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1975
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 267000
Ada$ napisał(a):
Jak to mówią "Każda liszka swój ogonek chwali" (np. Czarny82) i tak jest z instalacjami jeśli się u kogoś sprawdza to oczywiście jest super, ok, najlepsza


Dokładnie. Ja ze STAGiem od 30tys km nie mam żadnego problemu. U ojca jest LPGTech i średnio to działa ale jeździć jeździ.
Przeciętnego użytkownika strojenie nie obchodzi więc czy na kropki, kreski czy przecinki się mapy ustawia to obojętne.

Kluczowy jest dobór elementów instalacji LPG i osoba która zainstaluje i zestroi. Jak dobry i polecany gazownik to bym poszedł zapytać na czym proponuje robić i na tym robił. Z tym tylko że wybrałbym sterownik który ogarnie większość gazowników bo to nie problem jak jest Twój gazownik w pobliżu, problem jak jesteś gdzieś i musisz coś z instalacją zrobić. Jak masz jakąś egzotyczną instalacje to potem problem znaleźć kogoś kto potrafi coś pomóc. Tak jak z fabryczną instalacją w Volvo, niby dobra ale z tego co czytam w PL jest ze 2-3 zakłady które potrafią ją ustawić.

Na przykładzie Lublina to tylko jeden zakład instaluje i chciał się podjąć "zajrzenia" do instalacji LPGTech. Cała reszta STAG'a tylko, w tym słynny Pan Rogowski

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2017-01-23, 11:41 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 790
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 244
Cytuj:
Na przykładzie Lublina to tylko jeden zakład instaluje i chciał się podjąć "zajrzenia" do instalacji LPGTech.

Godzinę drogi od Lublina jest pan Mirosław, który również ogarnia.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2017-01-23, 11:56 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1975
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 267000
JemRekami, No a dwie godziny ktoś inny. Generalnie chodzi mi o to że w mieście wojewódzkim gdzie jest kilka punktów instalacji LPG jest jeden warsztat który LPGTecha zainstaluje albo ma o nim pojęcie co i jak stroić. Reszta się nie chce podejmować.

Póki ma się swojego gazownika w pobliżu to nie problem mieć najbardziej udziwnioną instalację ale jak przychodzi że na wyjeździe wakacyjnym coś trzeba robić i nie ma takiej osoby to potem ciężko.

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2017-01-23, 15:28 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 362
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40 1,9DI jest S60 2,5T
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 267000
A ja nadal śmiem twierdzić że Stag to wielkie gó... Techa poprostu trzeba rozumieć i wtedy stroić a nie jak inne instalacje ustawiać jak małpa na kropki i kreski bo tak producent każe, najlepsze jest to że nawet doradcy ze Staga sami niewiedzą co to są te ich linie i kropki. Tech ma mapę 3D i jest to wielka różnica a nie jak piszecie wyżej. Każde auto ma mapę 3D i tylko takową jest sens ją zastępować.
Dobrze dobrana instalacja z Techem i prawidłowo zestrojona nie wymaga pózniej regulacji, zostaje tylko sama wymiana filtrów w zaciszu własnego garażu.
A tak na marginesie, każdy nawet nieudolny gazownik (a takich jest niestety 80-90%) może zadzwonić do Techa i poprosić o pomoc. Jeśli jest taka potrzeba to przyślą NIEODPŁATNIE doradcę który ogarnie temat, ale o tym trzeba wiedzieć i nie ograniczać się do własnego ja i wstydzić się przyznać że się czegoś niewie.

Nie będę nikogo na siłe przekonywać, to wasze auta i wasze pieniądze, wybór też wasz.
Tech nie jest egzotyczny jak piszecie dalej więc proszę nie pisać bzdur. Tech i Stag to Białystok, tyle że osobne firmy. Z tego co z wiem Białystok to Polska.

Jeśli ktoś ma pytania sensowne dlaczego Tech to chętnie odpowiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2017-01-23, 15:37 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1975
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 267000
Czarny82, rozumiem że jesteś handlowcem od LPGTecha stąd niby Twoje zdanie o marnej jakości m.in STAG'a z którego to chyba się Tech wywodzi. Zresztą nieważne. Moim zdaniem STAG jest ok. Jak na razie zero awarii instalacji. Może dlatego że gazownik wiedział co robi.

Co do przestarzałości map - możliwe. Od 2 lat i 30 tys km nigdy nie miałem potrzeby tam zaglądać i mam nadzieje tak pozostanie. Zresztą przy każdej wymianie filtrów mam w cenie strojenie LPG więc co i jak też mnie nie interesuje :)

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
JemRekami
PostNapisane: 2017-01-23, 16:01 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.11.2015, 13:02
Posty: 790
Lokalizacja: LZA/RZ
Płeć: Mężczyzna
Imię: Przemek
VOLVO: S80
Silnik: 2.4
KW/KM/NM: B5244S2
Rok: 1999
Był na spocie: 3
Średnie spalanie: 11,7 LPG
Przebieg: 244
Cytuj:
rozumiem że jesteś handlowcem od LPGTecha stąd niby Twoje zdanie o marnej jakości m.in STAG'a z którego to chyba się Tech wywodzi

Jeżdżę na LPGTechu i nie mam się do tego jak przyczepić. Ot, sterownik jak sterownik - są narzędzia, dokumentacja.

_________________
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2017-01-23, 22:14 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 362
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40 1,9DI jest S60 2,5T
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 267000
snow napisał(a):
Czarny82, rozumiem że jesteś handlowcem od LPGTecha stąd niby Twoje zdanie o marnej jakości m.in STAG'a z którego to chyba się Tech wywodzi. Zresztą nieważne. Moim zdaniem STAG jest ok. Jak na razie zero awarii instalacji. Może dlatego że gazownik wiedział co robi.

Co do przestarzałości map - możliwe. Od 2 lat i 30 tys km nigdy nie miałem potrzeby tam zaglądać i mam nadzieje tak pozostanie. Zresztą przy każdej wymianie filtrów mam w cenie strojenie LPG więc co i jak też mnie nie interesuje :)


Tak się akurat składa że pracuję w zupełnie innej branży. Ale uważam że jeśli mamy już coś chwalić, to coś co jest dobre jakościowo a nie dobrze rozreklamowane.
Poprostu Techa mam ja, moja siostra, kuzyn i jeszcze kilka osób z grona znajomych i nikt niema najmniejszego problemu. A na Staga jestem cięty bo sam się mało w ten syf nie wsadziłem bo się naczytałem na forach jaki to on cudowny. Na szczęście trafiłem na instalatora który ma głowę na karku i mi wybił Staga z głowy. Chwała mu za to, jego wiedza moje szczęście i mój spokój.
A tak przy okazji kuzyn miał Staga w Lexusie ES 330 i ciągle coś się działo, po zmianie na Techa żadnych problemów.

Może się czepiam, ale należę do osób co nie żałują na swoje auto i chcę żeby wszystko mi działało idealnie i do tego zawsze dążę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2017-01-23, 22:18 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1975
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 267000
Czarny82 napisał(a):
Może się czepiam, ale należę do osób co nie żałują na swoje auto i chcę żeby wszystko mi działało idealnie i do tego zawsze dążę.


Tu nie chodzi o żałowanie. Nawet najlepszą instalację można skopać źle ją instalując i strojąc. Czasem jak jest źle zamontowana to choćby nie wiem kto stroił to pewnie nie zrobi tego dobrze :)

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2017-01-23, 22:30 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 362
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40 1,9DI jest S60 2,5T
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 267000
snow napisał(a):
Czarny82 napisał(a):
Może się czepiam, ale należę do osób co nie żałują na swoje auto i chcę żeby wszystko mi działało idealnie i do tego zawsze dążę.


Tu nie chodzi o żałowanie. Nawet najlepszą instalację można skopać źle ją instalując i strojąc. Czasem jak jest źle zamontowana to choćby nie wiem kto stroił to pewnie nie zrobi tego dobrze :)


Tu się akurat z Tobą zgodzę w 100%
A propo serwisantów Techa, nie jest tak żle, jeśli już ktoś go ogarnia to raczej jest dobry gazownik, chociaż druciarzy nie brakuje.
Nie jest trudny do ogarnięcia tylko trzeba mieć pojęcie o mechanice i jak działa silnik. A chwalę Techa bo jest to jedyny sterownik jaki znam, który działa idealnie. Widzisz Ty masz strojenie w cenie a ja od dwóch lat (czyli od montażu) ani razu nie stroiłem bo niema takiej potrzeby. Druga sprawa to jest to, że mi auto średnio spala 11-11,5 ltr LPG/100km a z tego co widzę Tobie pali więcej. Sprawdzałem też swoje na hamowni i zero strat, nawet 5 KM na plusie, o czymś to powinno świadczyć.
Jakie masz u siebie korekty długoterminowe?

Tak czy owak, brakuje dobrych warsztatów montujących LPG i znających się na rzeczy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
snow
PostNapisane: 2017-01-23, 23:05 
Offline
VOLVO
VOLVO

Dołączył(a): 18.11.2013, 22:56
Posty: 1975
Lokalizacja: Świdnik/Lublin
Płeć: Mężczyzna
Imię: Sebastian
VOLVO: S60
Silnik: 2.4i B5244S2 AW55-50
KW/KM/NM: 103/140/220
Rok: 2002
Był na spocie: 8
Przebieg: 267000
Czarny82 napisał(a):
Druga sprawa to jest to, że mi auto średnio spala 11-11,5 ltr LPG/100km a z tego co widzę Tobie pali więcej


Ja robie głównie trasy 34km dziennie i to praktycznie tylko po mieście. Czasem wyjadę za miasto w trasę a tak to głównie miasto. W trasie nie jest źle - 9.5l/100km

Czarny82 napisał(a):
Jakie masz u siebie korekty długoterminowe?


Musiałbym sprawdzać bo nie patrzyłem nigdy bo nigdy nie było żadnych błędów. Vida uznaje że jest w normie.

Czarny82 napisał(a):
Widzisz Ty masz strojenie w cenie a ja od dwóch lat (czyli od montażu) ani razu nie stroiłem bo niema takiej potrzeby.


Nie wiem czy u mnie jest jakakolwiek potrzeba strojenia, po prostu w cenie przeglądu okresowego mam przejażdżkę. Czy trzeba coś poprawiać? Z tego co pytałem to nie ale że jest to standardowa usługa to po wymianie filtrów gazownik jedzie ze mną sprawdzić. Myślę że jak za 70zł z wymianą i strojeniem to nie jest tak źle a jest pewność że jest OK. Musiałbym albo inny warsztat odwiedzić który tego nie praktykuje albo robić wymiany samemu i omijać gazownika tyle że moim zdaniem to nie ma sensu. Gdyby nie to że mi pipczy centralka że się gaz skończył to bym nie wiedział że mam gaz :)

Dla mnie STAG jest bezobsługowy i bezproblemowy. Czy z Tech'em byłoby lepiej? Nie wiem. Wybrałem takiego a nie innego instalatora a on robi na STAG'u więc naturalne że mam STAG'a. Jak kumaty gazownik to czy to STAG, Tech, BRC, Lovato czy jeszcze coś innego to myślę że wszystko co jest z głową założone to będzie jeździć. Nie ma co toczyć wojen tylko znaleźć dobry zakład i zdać się na ich doświadczenie. Myślę że wtedy zadowolenie 100%.

_________________
Obrazek Moje S60


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Czarny82
PostNapisane: 2017-01-23, 23:24 
Offline
VOL
VOL

Dołączył(a): 1.01.2017, 21:57
Posty: 362
Lokalizacja: Wrocław okolice
Płeć: Mężczyzna
Imię: Adam
VOLVO: ex V40 1,9DI jest S60 2,5T
Silnik: 2,5T LPG B5254T2
KW/KM/NM: 154/210
Rok: 2006
Był na spocie: 4
Średnie spalanie: 11,5 LPG
Przebieg: 267000
Czarny82 napisał(a):
Widzisz Ty masz strojenie w cenie a ja od dwóch lat (czyli od montażu) ani razu nie stroiłem bo niema takiej potrzeby.


Nie wiem czy u mnie jest jakakolwiek potrzeba strojenia, po prostu w cenie przeglądu okresowego mam przejażdżkę. Czy trzeba coś poprawiać? Z tego co pytałem to nie ale że jest to standardowa usługa to po wymianie filtrów gazownik jedzie ze mną sprawdzić. Myślę że jak za 70zł z wymianą i strojeniem to nie jest tak źle a jest pewność że jest OK. Musiałbym albo inny warsztat odwiedzić który tego nie praktykuje albo robić wymiany samemu i omijać gazownika tyle że moim zdaniem to nie ma sensu. Gdyby nie to że mi pipczy centralka że się gaz skończył to bym nie wiedział że mam gaz :)

Dla mnie STAG jest bezobsługowy i bezproblemowy. Czy z Tech'em byłoby lepiej? Nie wiem. Wybrałem takiego a nie innego instalatora a on robi na STAG'u więc naturalne że mam STAG'a. Jak kumaty gazownik to czy to STAG, Tech, BRC, Lovato czy jeszcze coś innego to myślę że wszystko co jest z głową założone to będzie jeździć. Nie ma co toczyć wojen tylko znaleźć dobry zakład i zdać się na ich doświadczenie. Myślę że wtedy zadowolenie 100%.[/quote]

Uważam kolego, że jesteś jednym z tych szczęśliwców co trafili na gazownika który jakoś ogarnia Staga. Vida nie pokaże Ci błędu jeśli różnica nie będzie wielka (nie świeci się Check Engine). Wystarczy do tego zwykły Autocom lub coś w tym stylu. Podjedz tak z ciekawości do kogoś kto ma kompa i Tobie odczyta. Korekty masz w %, im większy odchył tym gorzej. Jeśli masz na poziomie 0-5% to niema się czego czepiać. Możliwe jest nawet korekta ujemna -5%. Zero wez za ideał. To już tak dla Twojej wiedzy i jeśli chcesz być pewny czy masz idealnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL