Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
koko666
PostNapisane: 2013-08-27, 20:19 
Offline
V
V

Dołączył(a): 27.08.2013, 19:08
Posty: 16
Płeć: Nie określono
Imię: maciek
VOLVO: V50 T5
Silnik: 2,5T
KW/KM/NM: 220/320Nm
Rok: 2005
Średnie spalanie: 11,5l/100km - LPG
Przebieg: 190000
Na wstępie - witam wszystkich (nie znalazłem innego miejsca żeby się przywitać)
Auto: V50 T5, 2,4T 230KM rok 2005

Od wczoraj jestem (mam nadzieje) szczęśliwym posiadaczem V50 T5 - kupując go od razu wiedziałem że będę go gazował (sporo jeżdżę) - wiem też że było sporo postów w podobnym temacie ale chciałbym zebrać wszytko w jednym - tych aut jest mało i może komuś się jeszcze przyda.

1. Jaka instalacja poprawnie współpracuje z tym silnikiem? Podzwoniłem trochę i albo Stag+Hana (ok 3500) albo BRC (ok 4000) - bardziej skłaniałbym się ku BRC...
2. Jakie są wasze doświadczenia z butlami toroidalnymi? chciałbym wybrać złoty środek - zostawić trochę bagażnika ale tez nie tankować co druga wioska
3. Czy obecność automata ma jakiś wpływ na wybór i działanie instalacji
4. Jakie są waszym zdaniem najlepsze warsztaty w Krakowie, ewentualnie może być Nowy Sącz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
coonrado
PostNapisane: 2013-08-27, 21:45 
Online
Moderatorzy
Moderatorzy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7.02.2010, 22:56
Posty: 14119
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Mężczyzna
Imię: Konrad
VOLVO: S80 Titanium Gray
Silnik: 2.5T AW55-50SN
KW/KM/NM: 154kW/210KM/320Nm
Rok: 2006
Był na spocie: 27
Średnie spalanie: ??? l/100km
Przebieg: 190000
koko666, kolega, który miał zagazowane C70 zakładał tutaj instalację http://www.mechanik.krakow.pl/
A strojenie robił tutaj http://gcstuning.pl/kontakt/ (u naszego kolegi z forum).

_________________
VIDA - profesjonalna diagnostyka Volvo, wgrywanie języka polskiego - Kraków
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
grzesiekosmos
PostNapisane: 2013-08-27, 21:51 
silnik nie 2,4 tylko chyba 2,5 ? :shock:


Góra
  
Cytuj  
szamaniec
PostNapisane: 2013-08-27, 22:17 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2013, 21:03
Posty: 30
Płeć: Nie określono
Imię: Krzysiek
VOLVO: (ex740/850/940/960/)- V70
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 1997
Średnie spalanie: 11,5
Przebieg: 285000
Auto: V50 T5, 2,4T 230KM rok 2005

Z mojego doświadczenia wynika że jedynie sensownie zagazowane to Sebastian Saree w Zbrosławicach za Gliwicami a przed Tarnowskimi Górami.
Po moich doświadczeniach z gazownikami - nie chcę znać innego adresu.
Będzie Stag i Hana - perfekcyjnie zestrojone.
Z Krakowa masz rzut beretem dalekosiężnym:) autostradą - najpierw A4 później A1.
Automat nie ma znaczenia, z butlą nie kombinuj - w miejsce koła .
Jeśli zechcesz podam namiary ( chyba że są znane w Klubie).

_________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć Lanosem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
koko666
PostNapisane: 2013-08-28, 00:04 
Offline
V
V

Dołączył(a): 27.08.2013, 19:08
Posty: 16
Płeć: Nie określono
Imię: maciek
VOLVO: V50 T5
Silnik: 2,5T
KW/KM/NM: 220/320Nm
Rok: 2005
Średnie spalanie: 11,5l/100km - LPG
Przebieg: 190000
Do Gliwic mi trochę nie po drodze - jestem ze Szczawnicy (góry) - dlatego pytałem o Kraków w bo często tam bywam, o Sącz przy okazji bo blisko, jednak nie spodziewam się żeby ktoś ogarnięty tam montował...
Mam do wyboru:
1. BRC w zasadzie w tej samej cenie w BKZ (Jana Pałwa) lub w Mexol
2. Stag w podobnych cenach w rożnych konfiguracjach (wtryski Hana lub BRC) w: m-gas; auto-x lub fugazi
Rożnica miedzy BRC a resztą to ok 500zł


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Szuwar
PostNapisane: 2013-08-28, 10:36 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.05.2009, 20:15
Posty: 618
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Ja
VOLVO: v70 II / 940
Silnik: 2,4 / B230FK
KW/KM/NM: 170 / może 135
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14,5 lpg
Przebieg: 350
http://autonagaz.net/

Piotr ficek z lpg-forum. z tego co widziałem w tamtejszej galerii montaże na bardzo wysokim poziomie.

Sebastiana S raczej odradzam, za dużo się nasłuchałem o tym jak katuje auta klientów przy strojeniu, oraz jako jedyny nie ma problemu z reduktorami Magic III które jakoś innym sporo szkód narobiły. Kolektorów też nie ściąga bo ma "patent" na wiercenie bez ściągania bez dostawania się syfu do silnika :mrgreen:

_________________
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo jeżeli nawet jest i twoja, to moja jest mojsza niż twojsza i zaprawdę powiadam wam, że to właśnie moja racja jest najmojsza!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
szamaniec
PostNapisane: 2013-08-28, 17:35 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2013, 21:03
Posty: 30
Płeć: Nie określono
Imię: Krzysiek
VOLVO: (ex740/850/940/960/)- V70
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 1997
Średnie spalanie: 11,5
Przebieg: 285000
Sebastiana S raczej odradzam, za dużo się nasłuchałem o tym jak katuje auta klientów przy strojeniu, oraz jako jedyny nie ma problemu z reduktorami Magic III które jakoś innym sporo szkód narobiły. Kolektorów też nie ściąga bo ma "patent" na wiercenie bez ściągania bez dostawania się syfu do silnika

Ja nie nasłuchuję tylko miałem okazję gazować tam 3 samochody, w tym jeden poprawiany po druciarzu z pod Częstochowy.
Pomimo że "śmietankę" z gazowania zabrał kto inny, Sebastian czuł się odpowiedzialny i naprawiał mi w Boże Ciało ( tylko ten termin miał wolny)
Ilość zmian w instalacji, budziła zgrozę - dziwne że moje V jeździło.
Gwarancja 100 tys lub 3 lat jest wystarczającym dowodem że radzi sobie z podzespołami z którymi inni mają problemy.
Gdybyś swoje wątpliwości podzielił z Sebastianem miałbyś nieco inny ogląd sytuacji.
Dla mnie temat zamknięty. Pozdrawiam.

_________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć Lanosem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2013-08-28, 20:02 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 587
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Szuwar napisał(a):
http://autonagaz.net/

Piotr ficek z lpg-forum. z tego co widziałem w tamtejszej galerii montaże na bardzo wysokim poziomie.

Tak udałbym sie do niego i nie ryzykował z zakładami wymienionymi przez autora wątku.
Ewentualnie http://www.geg.vel.pl/ też ma dobre notowania.

Fugazi było polecane 15 lat temu... i to chyba minęło.

Pozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Szuwar
PostNapisane: 2013-08-29, 09:26 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.05.2009, 20:15
Posty: 618
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Ja
VOLVO: v70 II / 940
Silnik: 2,4 / B230FK
KW/KM/NM: 170 / może 135
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14,5 lpg
Przebieg: 350
szamaniec, to może pokaż nam jego montaże w swoich 3 autach?

Dla mnie po sytuacji z Mazdą ( http://lpg-forum.pl/mazda-3-2004-1-6-10 ... t9825.html ) nikomu nie polecę tego warsztatu, nie kwestionuję wiedzy i doświadczenia Pana SS ale po tym co pisał na wspomnianym wyżej forum mam wyrobione zdanie.

_________________
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo jeżeli nawet jest i twoja, to moja jest mojsza niż twojsza i zaprawdę powiadam wam, że to właśnie moja racja jest najmojsza!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2013-08-29, 10:57 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2476
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
fugazi to porażka, autogaz joanna ( Piotr Ficek ) mogę polecić, moje XC70 zostało tam zagazowane a strojenie to już sobie sam robię.

Co do GEG-Gaz, tam różnie bywa, czasem całkiem spoko, czasem słabo. Widziałem i takie i takie montaże.

Dodatkowo straszą utratą gwarancji za np. strojenie u kogo innego.

O BRC to raczej wogóle zapomnij bo montaże na jakie zezwala ta firma wołają o pomstę do nieba. Dodatkowo to bardzo ograniczona instalacja - choć mimo wszystko jak dobrze założona i dobrana to potrafi długi i bezawaryjnie pracować.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
szamaniec
PostNapisane: 2013-08-29, 22:48 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2013, 21:03
Posty: 30
Płeć: Nie określono
Imię: Krzysiek
VOLVO: (ex740/850/940/960/)- V70
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 1997
Średnie spalanie: 11,5
Przebieg: 285000
[quote="Szuwar"]szamaniec, to może pokaż nam jego montaże w swoich 3 autach?


Siedemsetę można oglądać w spotach Ikea w Katowicach.
Osiemseta poszła do ludzi więc już nie zobaczysz.
Hondą Jazz też kiedy się wybiorę to chłopaki mogą porobić fotki.

_________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć Lanosem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2013-08-29, 23:20 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 587
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
Struna napisał(a):
Dodatkowo to bardzo ograniczona instalacja .

BRC - brak regulacji czegokolwiek :-)))

Struna napisał(a):
choć mimo wszystko jak dobrze założona i dobrana to potrafi długi i bezawaryjnie pracować.

Co w sumie świadczy o klasie instalacji... a że jako dzieci lpg-forum jej nie lubimy :) to chyba bardzo jej nie przeszkadza... :)

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2013-08-30, 08:36 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2476
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nie lubimy jej głównie za to jak jest montowana. Ja dodatkowo nie trawie faktu ze najczęściej instalatorzy zabierają map sensor, a jego brak mocno ogranicza i tak skąpe możliwości regulacji.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Ostatnio edytowano 2013-09-02, 17:47 przez Struna, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
koko666
PostNapisane: 2013-08-30, 13:02 
Offline
V
V

Dołączył(a): 27.08.2013, 19:08
Posty: 16
Płeć: Nie określono
Imię: maciek
VOLVO: V50 T5
Silnik: 2,5T
KW/KM/NM: 220/320Nm
Rok: 2005
Średnie spalanie: 11,5l/100km - LPG
Przebieg: 190000
Póki co skłaniam się do instalacji BRC Plug&Drive - wyjdzie mnie ok 4000zl - wiec w normie

Szukam też opinii o zakładzie Szewczyk w Nowym Sączu - są na liście Czakramu, duży warsztat wiec powinni mieć odpowiednie zaplecze - tylko pytanie jak z jakością - jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia to proszę pisać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
mikos_rafal
PostNapisane: 2013-08-30, 15:02 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.07.2007, 12:10
Posty: 690
Lokalizacja: UK-Cambridge
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: S60
Silnik: T5 260KM + LPG
KW/KM/NM: 191kW/260KM/350Nm
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12.1 LPG
Przebieg: 270
Świeżo zagazowalem S60 T5 260HP.
Założyłem
Hana2000 blue
Prins
LpgTech 316
Emulator ciśnienia paliwa AC FPE-V
Do tego butla 680x220mm

Póki co złego słowa nie mogę powiedzieć.

Koszt niestety dużo większy, bo 6500zl, ale montaż odbył się w UK.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

_________________
S60 '05 T5 (B5244T5) <- S40 '04, 2.0T (B4204T3) <- S40 '00, 20T (B4204T2) <- S40 '99, 2.0T (B4204T)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2013-08-30, 15:09 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 2476
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
mikos_rafal napisał(a):
Koszt niestety dużo większy, bo 6500zl
no ale sam reduktor PRINS to spory koszt.
Ja mam podobny zestaw tylko mam dwa reduktory ACR01 i kosztowało 3 kpln mniej.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
gregory80
PostNapisane: 2013-08-30, 15:22 
Offline
V
V

Dołączył(a): 6.08.2009, 14:24
Posty: 9
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S60
Silnik: 2,0 T
KW/KM/NM: 100kW/180KM
Rok: 2006
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 7,4/9,0
Przebieg: 242840
Witam

Z tego co się orientuję to Damian z LPG-Forum z Bolęcina k/Chrzanowa bardzo dobrze i mistrzowsko gazuje samochody.

Jego motaże przedstawione w galeri LPG-Forum są bardzo dobrze oceniane.

Sam miałem zagazować swoje Volvo S60 2,4 T 200 KM u niego ale w między czasie sprzedałem i zamieniłem na mniejsze S40 2,0D.

Napewno dobierze do Twojego Volvo najodpowiedniejsze komponenty

Pozdrawiam
Grzegorz Busłowski


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Moody
PostNapisane: 2013-08-30, 16:11 
Offline
V
V

Dołączył(a): 10.09.2009, 16:03
Posty: 14
Lokalizacja: Chełm Śląski
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: 850 T5
Silnik: B5204T
KW/KM/NM: 155/211/300
Rok: 1994
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: jakie¶ 15 gazu
Przebieg: 301
Szuwar napisał(a):
http://autonagaz.net/


Sebastiana S raczej odradzam, za dużo się nasłuchałem o tym jak katuje auta klientów przy strojeniu, oraz jako jedyny nie ma problemu z reduktorami Magic III które jakoś innym sporo szkód narobiły. Kolektorów też nie ściąga bo ma "patent" na wiercenie bez ściągania bez dostawania się syfu do silnika :mrgreen:


Przepraszam że pytam ale czy miałeś moze styczność z ich praca i samochodami ktore tam byly robione?
To co ludzie piszą a co robią chłopaki to calkiem inne sprawy. Sam mam 855 t5 po przerobieniu instalacji u nichi póki co nie narzekam na jakies problemy a minęło już ponad 3 lata od samej roboty. Gazowali równierz golfa vr6 syncro od mojego kolegi i też już śmiga kilka lat na ich zestawie, więc nie bardzo przywiązywałbym wage do tego co ludzie piszą a najlepiej jest samemu zadzwonić i porozmawiać na takie tematy.

Tyle co chciałem powiedzieć.
Sorki za OT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Mikaell
PostNapisane: 2013-08-30, 16:21 
Offline
VOLV
VOLV

Dołączył(a): 29.02.2012, 00:38
Posty: 587
Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: S80T6
Silnik: B6284T
KW/KM/NM: km 272
Rok: 1999
Był na spocie: 0
Przebieg: 215
mikos_rafal napisał(a):
Świeżo zagazowalem S60 T5 260HP.
Założyłem
Hana2000 blue
Prins
LpgTech 316
Emulator ciśnienia paliwa AC FPE-V
Do tego butla 680x220mm

Bardzo fajny zestaw !!!
Identyczny wkładaliśmy do zawirusowanego do 250KM Mondeo 2,5T :)
A tu piękny zbiornik sie zmieścił. Co to jest skądinąd?
Bo np. Bormecha widzę 680x225, a Stako 680x230

Poozdrawiam

_________________
Michał
www.klinikaLPG.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
mikos_rafal
PostNapisane: 2013-08-30, 18:26 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.07.2007, 12:10
Posty: 690
Lokalizacja: UK-Cambridge
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: S60
Silnik: T5 260KM + LPG
KW/KM/NM: 191kW/260KM/350Nm
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12.1 LPG
Przebieg: 270
Zbiornik to GZWM.

Reduktor sam taki chciałem, bo w T5 260HP nie ma specjalnie miejsca na dwa. Nawet Prinsa trzeba było dać pomiędzy zderzak a nadkole.

Wirus tez będzie, ale jeszcze nie wiem u kogo.

Spokojnie wejdzie jeszcze 15mm wyższa butla i ciągle będzie podłoga na płasko, ale jak ktoś ma podłogę z uchwytem na zakupy to trzeba zmienić na całkowicie płaska i lekko ją podciac.

Średnica jest dosłownie na styk. Więcej jak 5mm nie ma do okoła zbiornika.


@ Struna
Dostałeś moje PW?
Coś zawsze chce wysłać przez tapatalk.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

_________________
S60 '05 T5 (B5244T5) <- S40 '04, 2.0T (B4204T3) <- S40 '00, 20T (B4204T2) <- S40 '99, 2.0T (B4204T)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
radosny
PostNapisane: 2013-09-02, 17:10 
Offline
V
V

Dołączył(a): 13.08.2013, 06:05
Posty: 134
Lokalizacja: Dąbrowa Gónicza/ Ustronie Morskie
Płeć: Mężczyzna
VOLVO: C70 T5
Silnik: 2.0 T5
KW/KM/NM: 166/226/310
Rok: 1998
Witam wszystkich volvo maniaków :)
Ja również polecam Damiana z Bolęcina k/Chrzanowa.
Założył w mojej włoskiej T5 prinsa hany i staga autko zrobiło ponad 6kkm nic się nie dzieje brak spadku mocy.
Już nie wspomnę jak pedantycznie wygląda montaż :) Po prostu super ;) Zainteresowanym podsyłam linka
http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=17&t=31664&view=unread#unread
Spalanie gazu w trasie do 120km/h 9,5-10,5 po mieście 14 weźmie, jak sie postarasz to i więcej.
Też długo zastanawiałem się gdzie zamontować po przeczytaniu setki tematów na lpg forum i na innych forach doszedłem do wniosku, że oddając do Damiana nie będę miał mojej cetki na sumieniu ;) Pozdrawiam!

_________________
Wszystkie cześci do Volvo C70 Cabrio 2003r 2.0T Automat 74 mil przebiegu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
dami88
PostNapisane: 2013-09-03, 06:59 
Offline
V
V

Dołączył(a): 9.05.2013, 21:48
Posty: 2
Płeć: Nie określono
Ja do swojego golfa długo zastanawiałem się gdzie założyć gaz byłem u 4 gazowników ceny sięgały od 2100 do 2600 jednak z powodu braku zaufania do warsztatów których pytałem się o ceny postanowiłem poszukać czegoś w intrenecie , znalazłem stronę firmy palacar gdzie maja formularz pomocy z ciekawości go wypełniłem. Po kilku dniach otrzymałem maila z propozycja zakupu części potrzebnych do zamontowania gazu oraz wskazano mi kilka warsztatów w których zakupione części mogę zamontować, z rozmowy wynikało ze palacar jest firma która trudni się sprzedażą instalacji do warsztatów, i z uwagi na niska jakość świadczonych usług przez monterów instalacji gazowych postanowiła nas przeciętnych kowalskich którzy się na tym nie znają uchronić przed pseudo fachowcami i oszustami, dlatego wprowadziła na swojej stronie opcje pomocy. Wygląda to tak, ze wchodzimy na ich stronę wpisujemy dane samochodu, otrzymujemy maila w którym akceptujemy zakup instalacji gazowej oraz propozycje kilku warsztatów które wg palacaru dobrze zamontują instalacje gazowa oczywiście za cenę ustalona przez palacar dlatego ja z instalacja która mi przyszła zgłosiłem się do jednego z warsztatów za montaż zapłaciłem 650 jestem zadowolony bo samochód chodzi dobrze, spala nie wiele więcej gazu niż benzyny, w warsztacie spotkałem się z mila i rzetelna obsługa, zostało mi tam wszystko wyjaśnione a co najważniejsze jak wielokrotnie mi się to wcześniej zdarzało nie była pobrudzona tapicerka. Z tego co się dowiedziałem maja zaufane warsztaty w całej Polsce dlatego na przyszłość będę korzystał z tego typu usługi, którą palacar robi za darmo . Dla zainteresowanych link do formularza http://www.palacar.pl/pomoc.php


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
mikos_rafal
PostNapisane: 2013-09-03, 09:37 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.07.2007, 12:10
Posty: 690
Lokalizacja: UK-Cambridge
Płeć: Mężczyzna
Imię: Rafal
VOLVO: S60
Silnik: T5 260KM + LPG
KW/KM/NM: 191kW/260KM/350Nm
Rok: 2005
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 12.1 LPG
Przebieg: 270
Na tym świecie nie ma nic za darmo.

Zarabiają na prowizji od części, no i tez każdy warsztat za "polecenie" go też musi odpalić działke.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

_________________
S60 '05 T5 (B5244T5) <- S40 '04, 2.0T (B4204T3) <- S40 '00, 20T (B4204T2) <- S40 '99, 2.0T (B4204T)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Szuwar
PostNapisane: 2013-09-03, 10:48 
Offline
VOLV
VOLV
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.05.2009, 20:15
Posty: 618
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: Mężczyzna
Imię: Ja
VOLVO: v70 II / 940
Silnik: 2,4 / B230FK
KW/KM/NM: 170 / może 135
Rok: 2001
Był na spocie: 0
Średnie spalanie: 14,5 lpg
Przebieg: 350
dami88, spamerom dziękujemy :roll:

_________________
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo jeżeli nawet jest i twoja, to moja jest mojsza niż twojsza i zaprawdę powiadam wam, że to właśnie moja racja jest najmojsza!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
szamaniec
PostNapisane: 2013-09-17, 20:24 
Offline
V
V

Dołączył(a): 19.08.2013, 21:03
Posty: 30
Płeć: Nie określono
Imię: Krzysiek
VOLVO: (ex740/850/940/960/)- V70
Silnik: 2,0
KW/KM/NM: 180
Rok: 1997
Średnie spalanie: 11,5
Przebieg: 285000
Szuwar napisał(a):
http://autonagaz.net/

Piotr ficek z lpg-forum. z tego co widziałem w tamtejszej galerii montaże na bardzo wysokim poziomie.

Sebastiana S raczej odradzam, za dużo się nasłuchałem o tym jak katuje auta klientów przy strojeniu, oraz jako jedyny nie ma problemu z reduktorami Magic III które jakoś innym sporo szkód narobiły. Kolektorów też nie ściąga bo ma "patent" na wiercenie bez ściągania bez dostawania się syfu do silnika :mrgreen:




Dzisiaj dowiedziałem się o czarach które czyni Sebastian z reduktorami.


" Sytuacja z M-III jest opanowana. Czesi dali dwa oringi w miejscie jednego
a dodatkowo zawalcowali młynek z kaloryferem.
Seba zakłada Magic'i po zmianach uszczelnień od chyba ponad dwóch lat czasu
- w ani jednym nie wystapił problem nieszczelności. To mnie przekonało i
testowo spróbujemy na pewnym aucie, które że tak powiem będzie w "opiece i
monitoringu ciągłym"

to wypowiedź innego praktyka branży lpg.
Szkoda że tak łatwo przychodzi krytykować nie znając szczegółów.

_________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć Lanosem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL