Logowanie
Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
eln1no
PostNapisane: 2017-01-10, 10:51 
Offline
V
V

Dołączył(a): 6.01.2017, 22:06
Posty: 3
Płeć: Nie określono
Imię: Kuba
VOLVO: S40
Silnik: T5
KW/KM/NM: 230
Rok: 2005
Przebieg: 225
Witam wszystkich,

Jaką instalację polecacie to silnika 2.5T 220KM? Biorę pod uwagę zaczipowanie auta i może jakieś drobne modyfikacje w przyszłości więc dobrze jakby była z zapasem mocy, tak pod 250-260 KM.

Dostałem do tej pory dwie wyceny:
Elektronika: BRC Sequent Plug & Drive
Przełącznik:BRC
Reduktor:Genius Max
Wtryskiwacze:6 cyl
Dopłaty:
Reduktor: + 200 zł
Cena w sumie: 4100

Elektronika: AC Stag 300-6 Qmax Plus turbo
Reduktor: Lovato RGJ SHP
Wtryskiwacze: AC W03
Lubryfikacja: Tunap - substancje czynne do benzyny i LPG
Dopłata
Reduktor: 300 zł
Emulator ciśnienia paliwa: 300 zł
Tunap: 220 zł
Cena w sumie:5420zł

Dodatkowo druga firma napisała:
Wg informacji posiadanych przez nas silniki te nie są wyposażone w hydrauliczne samoregulatory luzów zaworowych a jest tam mechaniczna regulacja luzów zaworowych silnika. Przy eksploatacji na paliwie gazowym może wystąpić konieczność wykonywania jej dodatkowo lub częściej niż przy zasilaniu benzynowym. Może to lecz nie musi w dłuższym czasie doprowadzić do braku zakresu regulacyjnego i konieczności naprawy głowicy.

Preparaty ochrony zaworów firmy Tunap:
1. Tunap Premium 163 - dodatek do benzyny
2. Tunap Premium 164 - dodatek do gazu.
Zalecana aplikacja dodatków co 10000 km.
Przy stosowaniu dodatku do gazu nie zalecane jest wyjeżdżanie gazu do końca a wcześniejsze jego dotankowywanie.
Koszt jednorazowej aplikacji na dzień dzisiejszy to 220 zł.


Prosiłbym o opinie i ewentualnie polecenie dobrego instalatora gazu. Mieszkam w Łodzi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2017-01-10, 15:53 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 1949
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
eln1no napisał(a):
Wtryskiwacze:6 cyl
chyba im się coś pokiełbasiło :)

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
eln1no
PostNapisane: 2017-01-10, 16:29 
Offline
V
V

Dołączył(a): 6.01.2017, 22:06
Posty: 3
Płeć: Nie określono
Imię: Kuba
VOLVO: S40
Silnik: T5
KW/KM/NM: 230
Rok: 2005
Przebieg: 225
Struna napisał(a):
eln1no napisał(a):
Wtryskiwacze:6 cyl
chyba im się coś pokiełbasiło :)


Pewnie chodziło o to, że to set dla 6 cylindrowego silnika, bo chyba dedykowanych do piątek nie ma?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2017-01-10, 17:11 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 1949
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Sterownik jest pod 6-tke, ale wtrysków idzie 5.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rokos
PostNapisane: 2017-01-10, 20:15 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.09.2014, 15:00
Posty: 149
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marcin
VOLVO: V50 T5 Sport
Silnik: 2.5T B5254T3
KW/KM/NM: 250KM/400Nm
Rok: 2006
Średnie spalanie: 12 lpg
jaka lubryfikacja, to naciąganie jest.

U mnie jest założone:
STAG 300-6 qmax plus
wielozawór tomasseto achille at.02
zawór odcinający valtek01
emulator ciśnienia paliwa
wtryski baraccuda 130
parownik AC-01 (do 250 KM) - tutaj do programu musi być większy np. twin gold
butla w koło 52 l (650x200) - może być bagażnik inny w s40
(wchodzi ok. 40 litrów), zamyka się pokrywa tylko trzeba jeden zawias usunąć z tej klapki na zakupy.

Przejechałem ponad 40 tyś. km, a cena z 2014 sierpień było 3200zł.
Na wiosnę wymienię jedynie parownik na większy, bo przy ostrym bucie przewala mi na benę, chociaż ostatnio mi go trochę wyregulowali.
spalanie 11-13 litrów, przy ostrej jeździe np. autobahn 180+ ~15-16 litrów.
40 litrowy zbiornik starcza między 270-370 kilometrów, u mnie średnio 300-330.


Ostatnio edytowano 2017-01-10, 20:31 przez Rokos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2017-01-10, 20:27 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 1949
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Rokos napisał(a):
przy ostrym bucie przewala mi na benę,
to wina dopuszczenia gazu zimowego klsy B do obrotu.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Rokos
PostNapisane: 2017-01-10, 20:33 
Offline
V
V
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.09.2014, 15:00
Posty: 149
Płeć: Mężczyzna
Imię: Marcin
VOLVO: V50 T5 Sport
Silnik: 2.5T B5254T3
KW/KM/NM: 250KM/400Nm
Rok: 2006
Średnie spalanie: 12 lpg
Struna, latem tez to było, bo miałem najpierw instalkę , a potem soft wgrany, a teraz dodatkowo zmian jest kilka... Ale to nie przeszkadza , bo tylko jest sygnał dźwiękowy, a auto bez szarpnięcia dalej jedzie. :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Struna
PostNapisane: 2017-01-10, 20:35 
Offline
VOLVO
VOLVO
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.04.2013, 17:34
Posty: 1949
Lokalizacja: Kraków/Skawina
Płeć: Mężczyzna
Imię: Jurek
VOLVO: XC90
Silnik: B6294T
KW/KM/NM: 310/440
Rok: 2004
Był na spocie: 0
Przebieg: 0
Nr z parady volvo: 0
Ok, jeśli latem też był problem, to pewnie trzeba coś mocniejszego.

_________________
http://www.gcstuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
eln1no
PostNapisane: 2017-01-11, 10:33 
Offline
V
V

Dołączył(a): 6.01.2017, 22:06
Posty: 3
Płeć: Nie określono
Imię: Kuba
VOLVO: S40
Silnik: T5
KW/KM/NM: 230
Rok: 2005
Przebieg: 225
Rokos napisał(a):
jaka lubryfikacja, to naciąganie jest.

U mnie jest założone:
STAG 300-6 qmax plus
wielozawór tomasseto achille at.02
zawór odcinający valtek01
emulator ciśnienia paliwa
wtryski baraccuda 130
parownik AC-01 (do 250 KM) - tutaj do programu musi być większy np. twin gold
butla w koło 52 l (650x200) - może być bagażnik inny w s40
(wchodzi ok. 40 litrów), zamyka się pokrywa tylko trzeba jeden zawias usunąć z tej klapki na zakupy.

Przejechałem ponad 40 tyś. km, a cena z 2014 sierpień było 3200zł.
Na wiosnę wymienię jedynie parownik na większy, bo przy ostrym bucie przewala mi na benę, chociaż ostatnio mi go trochę wyregulowali.
spalanie 11-13 litrów, przy ostrej jeździe np. autobahn 180+ ~15-16 litrów.
40 litrowy zbiornik starcza między 270-370 kilometrów, u mnie średnio 300-330.


Wielkie dzięki za tę opinię! A mogę spytać gdzie robiłeś instalację?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL