[V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Nie można traktować sondy jako tylko kontrolera benzynowego, ona działa cały czas niezależnie od rodzaju paliwa. Ignorowanie jej wskazań to poważny błąd. Sztuka strojenia instalacji LPG polega na tym, aby to ustawić tak, żeby ten Check się nie pojawiał bez konieczności stosowania emulator sondy. Emulatory były powszechnie stosowane w instalacjach starszego typu gdzie były ograniczone możliwości strojenia.
Chłopaki, proszę wytłumaczcie koledze jak to wszystko działa, bo widać chęci ma szczere ale ktoś go w błąd wprowadził i twardo się tego trzyma.
Do tych co się boją gazu i twierdzą że uszkadza silnik- TAK, gaz bardzo szkodzi ale najczęściej tym, co go porostu nie mają
Chłopaki, proszę wytłumaczcie koledze jak to wszystko działa, bo widać chęci ma szczere ale ktoś go w błąd wprowadził i twardo się tego trzyma.
Do tych co się boją gazu i twierdzą że uszkadza silnik- TAK, gaz bardzo szkodzi ale najczęściej tym, co go porostu nie mają
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Ale panowie, podłączenie sondy lambda do ECU gazowego jest tylko w celach podglądania jej wykresu. Nie ma wpływu na działanie lpg. Auto albo źle wystrojone albo kończy się katalizator (ale bez znajomości kodu błędu ciężko powiedzieć)
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
To wiem. Chodzi mi poprostu o to, żeby wytłumaczyć koledze, że świecący się Check (błędy lambda) świadczy o problemie a montaż emulatora nie jest rozwiązaniem sprawy tylko tuszowaniem problemu który może mieć fatalne skutki.Chalski pisze:Ale panowie, podłączenie sondy lambda do ECU gazowego jest tylko w celach podglądania jej wykresu. Nie ma wpływu na działanie lpg. Auto albo źle wystrojone albo kończy się katalizator (ale bez znajomości kodu błędu ciężko powiedzieć)
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Emulator jest lekarstwem na błąd P0420 (niska sprawność katalizatora i zjawisko falowania sondy za katalizatorem - sonda diagnostyczna).
Emulator nie tuszuje problemu słabego ustawienia LPG, bo takie wychodzi na pierwszej sondzie lambda przed katalizatorem (sonda regulacyjna).
Emulator nie tuszuje problemu słabego ustawienia LPG, bo takie wychodzi na pierwszej sondzie lambda przed katalizatorem (sonda regulacyjna).
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
I właśnie o to chodzi, konkretna odpowiedź która potwierdza to co pisałem wyżej. Co niektórzy właśnie wkładają emulator na sondę regulacyjną i uważają sprawę za załatwioną.Chalski pisze:Emulator jest lekarstwem na błąd P0420 (niska sprawność katalizatora i zjawisko falowania sondy za katalizatorem - sonda diagnostyczna).
Emulator nie tuszuje problemu słabego ustawienia LPG, bo takie wychodzi na pierwszej sondzie lambda przed katalizatorem (sonda regulacyjna).
-
- V
- Posty: 109
- Rejestracja: 2017-02-28, 10:13
- Imię: janusz
- VOLVO: s80, s60, s40, v40
- Silnik: d5/d5/d5/t4
- KW/KM/NM: 210/163/180/180
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 9/7
- Przebieg: 340
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Cieszę się, że uznałeś, że mam szczere chęci. Temat co najmniej na pracę magisterską. Watro przeczytać ten artykuł. http://www.itlkrauz.com/artykuly/122-ka ... trumienice" onclick="window.open(this.href);return false;Czarny82 pisze:Chłopaki, proszę wytłumaczcie koledze jak to wszystko działa, bo widać chęci ma szczere ale ktoś go w błąd wprowadził i twardo się tego trzyma
Piszą w nim o innej temperaturze spalania gazu, i że sonda ma inne warunki pracy, i że katalizator ma wyższą temperaturę.
Może użyłem skrótu myślowego z tą temperaturą sondy. Wyszło jak wyszło
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Jeśli chodzi o pracę magisterską, pewnie dużo można z niej wynieść ale warto też brać poprawkę że może być (ale nie musi) pisana na podstawie badać starszych instalacji gazowych, gdzie nie było możliwości prezyzyjnego zestrojenia (zachowania stechiometrii) i temperatura spalin może być dużo wyższa.jjanusz pisze:Cieszę się, że uznałeś, że mam szczere chęci. Temat co najmniej na pracę magisterską. Watro przeczytać ten artykuł. http://www.itlkrauz.com/artykuly/122-ka ... trumienice" onclick="window.open(this.href);return false;Czarny82 pisze:Chłopaki, proszę wytłumaczcie koledze jak to wszystko działa, bo widać chęci ma szczere ale ktoś go w błąd wprowadził i twardo się tego trzyma
Piszą w nim o innej temperaturze spalania gazu, i że sonda ma inne warunki pracy, i że katalizator ma wyższą temperaturę.
Może użyłem skrótu myślowego z tą temperaturą sondy. Wyszło jak wyszło
Braku chęci do pomocy niemożna tobie zarzucić. Każdy kto podejmuje dyskusję w temacie ma prawo się wyrazić. A chyba właśnie o to chodzi, dyskusja z której można się czegoś dowiedzieć, a każdy z nas się przy okazji się czegoś uczy bo nikt wszystkiego niewie.
Pozdro
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Na chwilę obecną przy dobrze zestrojonej instalacji IV GEN wzrost temp spalin na LPG to około 30-50 stopni a więc wartość moim zdaniem pomijalna.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Wiedziałem, że temperatura spalin na LPG 4 gen wzrasta nieznacznie, teraz Chalski podał już dokładną wartość. Jak widać jest to wartość która niema żadnego znaczenia.
-
- V
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-01-02, 14:04
- Imię: kuba
- VOLVO: v50
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2004
- Przebieg: 190
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Bylem u mojego gazownika i stwierdzil ze blad wyskoczyl z powodu zbyt wysokiego cisnienia paliwa podczas pracy na gazie. Przy bezynie wskazywal 378 kn a przy gazie 460 . Zmniejszyl cisnienie i mialo byc okej a niestety blad wyakoczyl po 10 km a w dodatku teraz przy pracy na gazie z instalacji wydobywa sie jakis okropny szum co daje poczucie siedzenia na bombie. Mial ktos kiedys taka sytuacje ?
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Nie. Zmień gaziarza.
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Zmień gazownika. Ciekaw jestem jak on mógł Ci zmniejszyć ciśnienie paliwa Jedyne co mógł zrobić, to skorygować je emulatorem, chociaż jak widać, nawet tego nie ogarnia.
- adamusss
- VOLVO
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2012-02-04, 12:57
- Imię: hmm
- VOLVO: C70
- Silnik: 2,4T HPT :)
- KW/KM/NM: 193KM+ (~300KM)
- Rok: 2000
- Był na spocie: 4
- Średnie spalanie: ~11,5PB/~14,5LPG
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Otwock/Warszawa/Sochaczew
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
może jakiś przelew skonstruował? stąd ten szum...
-
- V
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-01-02, 14:04
- Imię: kuba
- VOLVO: v50
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2004
- Przebieg: 190
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Dokladnie wydaje mi sie ze bylo tak jak mowisz wyjal emulator i tam kręcił jakas srubka. Ale to i tak nie pomoglo poniewaz check wyskoczyl za chwile ponownie.
-- 2017-03-30, 20:55 --
Dzisiaj po kolejnej wizycie w warsztacie monter stwierdzil ze ten szum to praca pompki ktora wprowadza niewykorzystane paliwo z powrotem do zbiornika i moze chodzic tak glosno z powodu malej ilosci benzyny jednak zatankowanie 3/4 zbiornika nic nie pomoglo. Dziwi mnie ze nikt z czytajacych niema podobnych ubjawow u siebie oraz ze przed regulacja emulatora nie bylo takich objawow. Check palil sie ponoc z powodu zbyt ubogiej mieszanki po regulacji ( oczywiscie w warsztacie a nie w czasie jazdy ) pomoglo na jakies 5 km i z powrotem check.... Wydawalo mi sie ze bede jezdzil do niego do skutku poniewaz po zaplaceniu nie malej kwoty za instalacje oczekiwalbym ze wszystko bedzie dzialac jak nalezy ale chyba pora odpuścić bo nigdy nie zaznam spokoju
-- 2017-03-30, 20:55 --
Dzisiaj po kolejnej wizycie w warsztacie monter stwierdzil ze ten szum to praca pompki ktora wprowadza niewykorzystane paliwo z powrotem do zbiornika i moze chodzic tak glosno z powodu malej ilosci benzyny jednak zatankowanie 3/4 zbiornika nic nie pomoglo. Dziwi mnie ze nikt z czytajacych niema podobnych ubjawow u siebie oraz ze przed regulacja emulatora nie bylo takich objawow. Check palil sie ponoc z powodu zbyt ubogiej mieszanki po regulacji ( oczywiscie w warsztacie a nie w czasie jazdy ) pomoglo na jakies 5 km i z powrotem check.... Wydawalo mi sie ze bede jezdzil do niego do skutku poniewaz po zaplaceniu nie malej kwoty za instalacje oczekiwalbym ze wszystko bedzie dzialac jak nalezy ale chyba pora odpuścić bo nigdy nie zaznam spokoju
- JemRekami
- VOLV
- Posty: 950
- Rejestracja: 2015-11-27, 12:02
- Imię: Przemek
- VOLVO: S80
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: B5244S2
- Rok: 1999
- Był na spocie: 6
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 263
- Lokalizacja: LZA/RZ
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Święty spokój nie ma ceny. A zszargane nerwy, to duży przelicznik. Skoro jeździsz już tyle razy do niego i nadal nie potrafi tego zrobić, ruszyłbym rękojmię: http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... owemu.html" onclick="window.open(this.href);return false;Wydawalo mi sie ze bede jezdzil do niego do skutku poniewaz po zaplaceniu nie malej kwoty za instalacje oczekiwalbym ze wszystko bedzie dzialac jak nalezy ale chyba pora odpuścić bo nigdy nie zaznam spokoju
Kupię listwy przyszybowe do S80 I, najlepiej poliftowe. PW.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Bredzi jak potłuczony. Słychać szum bo oszukany jest czujnik ciśnienia paliwa a pompka chodzi pod wysokim ciśnieniem.tezetman pisze:Dzisiaj po kolejnej wizycie w warsztacie monter stwierdzil ze ten szum to praca pompki ktora wprowadza niewykorzystane paliwo z powrotem do zbiornika
Współczuję teraz bujania się z druciarzem.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- V
- Posty: 109
- Rejestracja: 2017-02-28, 10:13
- Imię: janusz
- VOLVO: s80, s60, s40, v40
- Silnik: d5/d5/d5/t4
- KW/KM/NM: 210/163/180/180
- Rok: 2006
- Średnie spalanie: 9/7
- Przebieg: 340
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Pompka jest chyba w koszu w twoim samochodzie, także zawsze jest zalana paliwem- nawet jak jest go mało.tezetman pisze:monter stwierdzil ze ten szum to praca pompki ktora wprowadza niewykorzystane paliwo z powrotem do zbiornika i moze chodzic tak glosno z powodu malej ilosci benzyny
A z której części samochodu słychać ten szum?
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
No właśnie, pali się z powodu ubogiej mieszanki, to jest to o czym pisalem wyżej. Musisz z tym zrobić porządek, tzn dobrze zestroić instalację a nie emulować. Teraz masz już nie podwyższoną temperaturę spalin, tylko za wysoką. Jeżeli to tak zostawisz, skutkować będzie w przyszłości uszkodzeniem silnika (wypalenie zaworów lub uszczelki pod głowicą.tezetman pisze: Check palil sie ponoc z powodu zbyt ubogiej mieszanki po regulacji ( oczywiscie w warsztacie a nie w czasie jazdy ) pomoglo na jakies 5 km i z powrotem check.... Wydawalo mi sie ze bede jezdzil do niego do skutku poniewaz po zaplaceniu nie malej kwoty za instalacje oczekiwalbym ze wszystko bedzie dzialac jak nalezy ale chyba pora odpuścić bo nigdy nie zaznam spokoju
Jedyna mądra rada, zmiana gazownika. Tak na przyszłość, staraj się w miarę możliwości podawać na forum numery błędów z diagnostyki komputerowej. Znacznie to ułatwi diagnozę i szybciej pomoże znaleźć rozwiązanie problemu. Takie szukanie problemu tylko z opisu sytuacji jest ciężkie.
-
- V
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-01-02, 14:04
- Imię: kuba
- VOLVO: v50
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2004
- Przebieg: 190
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Ten szum dochodzi z tylu samochodu mniej wiecej z okolicy tylnego prawego Koła
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Raczej jest to szum z pompy paliwa. U mojej siostry w V50 jest to samo. Sprawdź czy będzie to slyszalne jak przełączysz auto na benzynę. Na benzynie powinno szumienie ustać, tak bynajmniej jest w V50 mojej siostry. Niedługo będę u niej grzebać w aucie i muszę też coś z tym zrobić. Chcę odłączyć emulator cisnienia paliwa i sprawdzić co będzie się działo, jeśli to nie pomoże to będę zakładać wyłącznik pompy paliwa.tezetman pisze:Ten szum dochodzi z tylu samochodu mniej wiecej z okolicy tylnego prawego Koła
-
- V
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-01-02, 14:04
- Imię: kuba
- VOLVO: v50
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2004
- Przebieg: 190
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Czarny 82 dokladnie jest tak jak mowisz na benzynie szum ustaje. U mnie poczatkowo z pompa bylo wszystko okej dopiero po ustawieniu emulatora i zmniejszeniu cisnienia zaczelo dziac sie to buczenie. Na prawde jest glosne i przeszlasza w nornalnej codziennej jezdzie huczy jak zapsutełożysko albo i glosniej. Daj prosze znac jakie ustalenia u siostry. Dalej nie wiem czy ten emulator jest niezbędny czy idzie wszystko zgrać bez niego tyle ze to poprostu wyzsza szkola jazdy. Bo zdania sa podzielone
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Jak zdejmę emulator ciśnienia paliwa to dam znać.
Nie wiem czy nie zastosuję emulator modułu pompy paliwa z LPGTech, koszt ok 300zł i trochę roboty, ale to urządzenie powinno problem rozwiązać w 100%.
Nie wiem czy nie zastosuję emulator modułu pompy paliwa z LPGTech, koszt ok 300zł i trochę roboty, ale to urządzenie powinno problem rozwiązać w 100%.
- tomos3k
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-03-27, 18:40
- Imię: Tomek
- VOLVO: S40 MS
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2004
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się tu, co sądzicie o tej instalacji? Pomijając syf pod maską
btw. dobrze mi się wydaje, że z lewej strony (czyli prawej samochodu) jest źle spasowany zderzak z błotnikiem przy lampie?
btw. dobrze mi się wydaje, że z lewej strony (czyli prawej samochodu) jest źle spasowany zderzak z błotnikiem przy lampie?
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Na bogato, 5 cylindrów i 8 wtryskiwaczy.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- tomos3k
- V
- Posty: 123
- Rejestracja: 2017-03-27, 18:40
- Imię: Tomek
- VOLVO: S40 MS
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 170
- Rok: 2004
- Przebieg: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Status: Offline
Re: [V50 2.4 170km 2006] ocena instalacji lpg
Co się będzie rozdrabniać
To nie mój, ale rozważam zakup, chociaż boję się trochę kupować z już założoną instalacją.
To nie mój, ale rozważam zakup, chociaż boję się trochę kupować z już założoną instalacją.