Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
-
- V
- Posty: 2
- Rejestracja: 2017-02-13, 05:51
- Imię: slawek
- VOLVO: s40II
- Silnik: 2,4 benzyna
- KW/KM/NM: 140
- Rok: 2004
- Był na spocie: 0
- Średnie spalanie: 9,5
- Przebieg: 213000
- Status: Offline
Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Wtam ,proszę o radę jaką wybrać instalację gazową do volvo s400II silnik 2,4 140KM 2004r , prosze o proste podpowiedzi bo jestem laikiem odnośnie instalacji gazowych, oraz jaki polecacie warsztat w woj Lubuskim
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Sterownik Tech 326 OBD
Wtryski Baracuda.
Reduktor AC R-01 czerwony (producent podaje że 250KM uciągnie ale trzeba brać na to poprawkę że raczej jest zawyżone).
Do Twoim aucie taki zestaw będzie świetnie się spisywać. Założyłem taki zestaw u siostry i wszystko dobrze działa.
Nie będę się rozpisywać dlaczego taki a nie inny zestaw żeby nie wzniecać niepotrzebnej dyskusji (każdy ma swoje zdanie, jeden jest za drugi przeciw. Jeden woli to drugi tamto itd.) Mogę Cię zapewnić że taki zestaw świetnie działa i wystarczy w nim tylko filtry (koniecznie poliestrowy na fazę lotną lub odstojnikowy) wymieniać regularnie i cieszyć się jazdą.
Co do warsztatu w Twojej okolicy, tu się nie wypowiem bo nie znam. Poszukaj trochę instalatorów, przeglądnij fotki jak wyglądają ich montaże (wszystko na wierzchu i byle jak raczej nie wróży dobrej renomy), poszukaj postów na forum i coś się pewnie znajdzie.
Wtryski Baracuda.
Reduktor AC R-01 czerwony (producent podaje że 250KM uciągnie ale trzeba brać na to poprawkę że raczej jest zawyżone).
Do Twoim aucie taki zestaw będzie świetnie się spisywać. Założyłem taki zestaw u siostry i wszystko dobrze działa.
Nie będę się rozpisywać dlaczego taki a nie inny zestaw żeby nie wzniecać niepotrzebnej dyskusji (każdy ma swoje zdanie, jeden jest za drugi przeciw. Jeden woli to drugi tamto itd.) Mogę Cię zapewnić że taki zestaw świetnie działa i wystarczy w nim tylko filtry (koniecznie poliestrowy na fazę lotną lub odstojnikowy) wymieniać regularnie i cieszyć się jazdą.
Co do warsztatu w Twojej okolicy, tu się nie wypowiem bo nie znam. Poszukaj trochę instalatorów, przeglądnij fotki jak wyglądają ich montaże (wszystko na wierzchu i byle jak raczej nie wróży dobrej renomy), poszukaj postów na forum i coś się pewnie znajdzie.
-
- V
- Posty: 20
- Rejestracja: 2015-02-09, 18:04
- Imię: Krzysztof
- VOLVO: S40 II
- Silnik: 2.4
- KW/KM/NM: 103/140/220
- Rok: 2004
- Średnie spalanie: 11l-12l LPG
- Przebieg: 245000
- Lokalizacja: LPU
- Status: Offline
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Skąd jesteś? w Lubelskim mogę polecić dobrego i dość taniego "Gaziarza"
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Ja bym tylko zamiast AC r-01 dał KME TUR - przy mocy 140 KM i tak będzie się nudził a TUR wchodzi pięknie za silnik po prawej stronie auta i wodę można wpiąć w obieg wymiennika ciepła olej - woda.Czarny82 pisze:Sterownik Tech 326 OBD
Wtryski Baracuda.
Reduktor AC R-01 czerwony
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Może być też KME TUR, spokojnie da sobie radę a cena samego reduktora też na podobnym poziomie.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
To skoro TUR daje sobie radę, ma klapową (mniej podatną na zabrudzenia) konstrukcję, to czemu polecasz komuś AC R-01 jeszcze e wersji czerwonej, która nadawała by się do modelu T5?
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
AC R-01 mam sprawdzony w takim silniku i świetnie daje radę (przy jego parametrach wyjścia zresztą niema). Mimo niewielkiej mocy jak na 2,4, to auto zapotrzebowanie chwilowe na paliwo ma dość pokaźne stąd padł mój wybór na r-01 czerwony. Na te 250KM podane przez producenta biorę zawsze poprawkę. Uważam że lepiej założyć reduktor z zapasem i tam nie zaglądać niż ma później sprawiać jakieś problemy jak nie z ciśnieniem to z termiką. Czy da radę w T5, niewiem bo nie zakładałem ale bałbym się zakładać tak na styk bez zapasu.
Tak szczerze to nie podobają mi się pewne produkty Stag ale ten reduktor akurat im się udał.
Dlaczego nie poleciłem TUR-a, bo nawet o nim nie pomyślałem (na codzień nie zajmuję się montażem instalacji), ale faktycznie zastosowanie klapkowego reduktora to lepszy pomysł.
Dlaczego wolę reduktor z takim zapasem? Np moje 2,5T mimo zastosowania dużego TwinTUR-a potrafi go trochę schłodzić przy pełnym i częstym butowaniu. Nic się nie dzieje, ciśnieniowo jest bardzo stabilny, termika wyrabia ale spadek jest dość spory mimo że producent podaje 408KM. Podłączenie pod wodę poprawne, reduktor w komorze silnika, nie pod zderzakiem więc strat na wężu też zbytnio niema.
Tak szczerze to nie podobają mi się pewne produkty Stag ale ten reduktor akurat im się udał.
Dlaczego nie poleciłem TUR-a, bo nawet o nim nie pomyślałem (na codzień nie zajmuję się montażem instalacji), ale faktycznie zastosowanie klapkowego reduktora to lepszy pomysł.
Dlaczego wolę reduktor z takim zapasem? Np moje 2,5T mimo zastosowania dużego TwinTUR-a potrafi go trochę schłodzić przy pełnym i częstym butowaniu. Nic się nie dzieje, ciśnieniowo jest bardzo stabilny, termika wyrabia ale spadek jest dość spory mimo że producent podaje 408KM. Podłączenie pod wodę poprawne, reduktor w komorze silnika, nie pod zderzakiem więc strat na wężu też zbytnio niema.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Czarny82, z doświadczenia (nie z papierków) powiem Ci że KME TUR obrabia nawet i 210KM (ale nie nadaje się przy takiej mocy do gnania autostradą po 180-200km/h - termika w takich warunkach nie wyrabia), więc 140 czy 170KM z silnika wolnossącego jest zupełnie bezproblemowe, nawet gdyby z tych silników cisnąć wszystkie soki aż do wystawienia korby bokiem.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Chalski, z doświadczenia (nie z papierków) powiem Ci że KME TUR nie obrabia nawet i 170KM .Chalski pisze:Czarny82, z doświadczenia (nie z papierków) powiem Ci że KME TUR obrabia nawet i 210KM
Całkiem serio! w jednej zaturbionej Lagunie nie wyrabiał. Auto raczej nie było raczej dłubane, ale owner nieźle cisnął więc żeby klient był zadowolony zapodaliśmy GT. Także różnie bywa.
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl
- Czarny82
- VOLV
- Posty: 892
- Rejestracja: 2017-01-01, 20:57
- Imię: Adam
- VOLVO: ex V40, XC90 jest S60
- Silnik: 2,5T LPG B5254T2
- KW/KM/NM: 154/210/320
- Rok: 2006
- Był na spocie: 16
- Średnie spalanie: 11,5 LPG
- Przebieg: 301000
- Lokalizacja: Wrocław okolice
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Dlatego jestem zwolennikiem założenia reduktora większego i mieć święty spokój. Reduktor ma zawsze wyrabiać bez względu na styl jazdy. Nie każdy musi się zemną zgadzać ale uważam taki wybór za rozsądny i bezpieczny. Jak już pisałem, nie zajmuję się tym zawodowo, więc nie przeprowadzałem testów co jaki uciągnie.
Myślę że takie rozwiązanie jest lepsze niż montaż uniwersalnego zestawu do wszystkich mocy, czyli Alaska + Valtek.
Myślę że takie rozwiązanie jest lepsze niż montaż uniwersalnego zestawu do wszystkich mocy, czyli Alaska + Valtek.
-
- VIP
- Posty: 7624
- Rejestracja: 2009-02-15, 23:05
- Imię: Kamil
- VOLVO: V70 + LPG OMEGAS / V40
- Silnik: 2,4 T (B5254T)/2,0 T4+
- KW/KM/NM: seria;) / 235KM
- Rok: 1998
- Był na spocie: 5
- Średnie spalanie: 15 l(LPG)/ 12l (LPG)
- Przebieg: 400
- Lokalizacja: Otwock
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Wiesz, tak się składa, że mój tata jeździ GRAND ESPACE 2,0T 170KM od ponad 150kkm na zestawie Tech224, TUR, Dragon i pomimo o wiele większej masy, oporów powietrze rzuconej cegły nie ma problemów nawet przy 200km/h , więc może to nie w TURze był problem.Mikaell pisze:Chalski, z doświadczenia (nie z papierków) powiem Ci że KME TUR nie obrabia nawet i 170KM .
Całkiem serio! w jednej zaturbionej Lagunie nie wyrabiał. Auto raczej nie było raczej dłubane, ale owner nieźle cisnął więc żeby klient był zadowolony zapodaliśmy GT. Także różnie bywa.
TUR ma problemy z termiką przy silniku typu 2,4t / 2,5t (200-210KM) i to przy gruubym ciśnięciu (prędkości rzędu 180km/h z plusem). Jeśli ktoś jeździ w miarę przepisowo i nie urządza autostradowych wyścigów to wystarcza - nawet kiedyś na LPG-Forum było wrzucane OSC z przelotu obwodnicą Warszawy grubo ponad prędkości dopuszczalne.
Diagnostyka i naprawa VOLVO i innych marek.
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
Montaż i serwis instalacji LPG.
Kontakt na PW lub tel. 503904898
-
- VOLV
- Posty: 705
- Rejestracja: 2012-02-28, 23:38
- VOLVO: S80T6
- Silnik: B6284T
- KW/KM/NM: km 272
- Rok: 1999
- Był na spocie: 0
- Przebieg: 215
- Lokalizacja: http://www.klinikaLPG.pl
- Status: Offline
- Kontakt:
Re: Jaka instalacja Volvo s40II 2.4 140 KM 2004 r
Tak pamiętamChalski pisze:Wiesz,
Chalski pisze: tak się składa, że mój tata jeździ GRAND ESPACE 2,0T 170KM od ponad 150kkm na zestawie Tech224, TUR, Dragon i pomimo o wiele większej masy, oporów powietrze rzuconej cegły nie ma problemów nawet przy 200km/h , więc może to nie w TURze był problem.
Problem był w TURze, bo pomogła wymiana na Golda GT. Może to był egzemplarz z poniedziałku rano .
Michał
www.klinikaLPG.pl
www.klinikaLPG.pl